نحوه راه اندازی مجدد ویندوز 11

یاد گرفتن نحوه راه اندازی مجدد ویندوز 11 برای استفاده از کامپیوتر ضروری است. گاهی اوقات برای اعمال به‌روزرسانی‌ها، رفع مشکلات نرم افزاری، اعمال تغییرات در تنظیمات و بهبود عملکرد به راه اندازی مجدد آن نیاز دارید.

اگر از کاربران ویندوز 11 هستید، احتمالا می‌دانید که بیش از یک راه برای راه‌اندازی مجدد وجود دارد. گاهی اوقات خوب است که راه‌های مختلف را بدانید، زیرا ممکن است رایانه شما هنگ کند و روش معمولی که برای راه‌اندازی مجدد ویندوز استفاده می‌کنید، کار ساز نباشد.

 در این مقاله، یک راهنمایی گام به گام درباره نحوه راه اندازی مجدد لپ تاپ ها و دسکتاپ های ویندوز 11 به شما ارائه می‌دهیم.

نحوه راه اندازی مجدد ویندوز 11

1. منوی Start را باز کنید

نحوه راه اندازی مجدد ویندوز 11

منوی استارت ویندوز 11 را با فشار دادن دکمه Start باز کنید. آیکون Start در نوار وظیفه ویندوز 11 یا کلید فیزیکی با نماد ویندوز روی صفحه کلید شما قرار دارد.

2. روی آیکون پاور کلیک کنید

نحوه راه اندازی مجدد کامپیوتر ویندوز 11

اکنون روی آیکون Power در گوشه سمت راست پایین منوی Start کلیک کنید (شبیه یک دایره است با یک خط از بالا). آیکون پاور گزینه هایی مانند Sign-in، Sleep، Shut down و Restart در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین با فشار دادن کلید ترکیبی CTRL + ALT + DELETE می‌توانید سریعتر به منوی پاور دسترسی داشته باشید. صفحه شما تاریک می شود و آیکون پاور را در گوشه پایین سمت راست خواهید دید.

3. روی Restart کلیک کنید

روی Restart کلیک کنید

برای راه اندازی مجدد ویندوز 11 ، روی Restart کلیک کنید. مطمئن شوید قبل از اینکار برنامه‌های باز را بسته‌اید تا اطلاعات ذخیره نشده از بین نروند. از جمله اسناد و پروژه‌هایی که روی آن‌ها کار می‌کنید، زیرا ویندوز 11 ابتدا از شما نمی‌پرسد که آیا مطمئن هستید یا خیر.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، رایانه شخصی ویندوز 11 شما باید همه برنامه‌های باز را ببندد (ممکن است یک کادر محاوره ای ظاهر شود که به شما هشدار می‌دهد ویندوز برنامه‌هایی را که به خودی خود بسته نمی‌شوند را می بندد) و دوباره راه اندازی شود.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//