دوره های حضوری مجتمع پل کجا برگزار می شود و چه مزایایی برای کارآموزان دارد؟

رشته‌های فنی حرفه‌ای بازار کار خوبی دارند و کسب دانش و مهارت در این رشته‌ها شما را به یک شغل مناسب می‌رساند. رشته‌های مرتبط با حوزه تکنولوژي از جمله مشاغل پردرآمد هستند، به شرط آنکه سطح دانش و مهارت بالایی داشته باشید. برای یادگیری این رشته‌ها باید در دوره‌های آموزشی شرکت کنید که مهارت‌های لازم را به صورت عملی و حرفه‌ای ارائه می‌دهند. مجتمع آموزشی پل دوره‌های حضوری و آنلاین را به صورت صفر تا ۱۰۰ برگزار می‌کند و در پایان دوره‌ها شما توانایی ورود به بازار کار را خواهید داشت.

معرفی مجتمع آموزشی پل

مجتمع آموزشی پل یکی از برترین آموزشگاه‌های ایران در زمینه برگزاری دوره‌های فنی حرفه‌ای است که دوره‌های خود را در رشته‌های مختلف و به صورت حضوری یا پکیج‌های آموزش آنلاین برگزار می‌کند. مجتمع پل در پایان دوره‌ها و پس از قبولی در آزمون نهایی، به کارآموزان مدرک معتبر فنی حرفه‌ای ارائه می‌دهد. همچنین این آموزشگاه تنها ارائه‌دهنده مدرک معتبر دانشگاهی (پودمانی) در ایران است و برای صدور این مدرک، مجوز از وزارت علوم دارد.

مدارک ارائه شده توسط مجتمع پل کاملا معتبر و قابل ترجمه بوده و می‌توان از آن‌ها برای اپلای شغلی به کشورهای دیگر استفاده کرد. کلیه دوره‌های مجتمع پل با قیمت‌های مناسب ارائه می‌شوند و امکان پرداخت اقساطی هزینه دوره‌ها نیز وجود دارد. شرکت در این دوره‌ها محدودیت سنی نداشته و تمامی افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند ثبت نام کنند.

محل برگزاری دوره های حضوری مجتمع پل

مجتمع پل با بیش از ۲۰ سال تجربه دوره‌های حضوری را در رشته‌های مختلف برگزار می‌کند که محل آن در استان گیلان و شهر زیبای رشت است. در این آموزشگاه امکانات کارگاهی کامل و به روز وجود دارد و دوره‌های حضوری به صورت کاملا علمی و در کارگاه‌ها برگزار می‌شود. برخلاف بعضی از دیگر آموزشگاه‌ها، مجتمع پل زیرساخت‌های لازم برای آموزش کامل را در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزشی، به آدرس سایت مجتمع آموزشی پل poulgilan مراجعه کنید.

امکانات خوابگاهی

برای کارآموزانی که از دیگر شهرهای ایران در دوره‌های حضوری مجتمع پل شرکت می‌کنند، این امکان فراهم شده است تا از امکانات خوابگاهی آموزشگاه استفاده کنند. وجود خوابگاه‌های مجتمع پل باعث می‌شود تا کارآموزان نگرانی برای اقامت در رشت نداشته باشند. در ضمن اقامت در رشت فرصتی است تا از جاذبه‌های گردشگری شهر نیز دیدن کنید.

همچنین این کارآموزان می‌توانند با انتخاب دوره‌های فشرده مجتمع پل، در مدت زمان کمتری دوره‌ها را سپری کرده و آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

طرح تخفیف به ازای هر کیلومتر

در طول سال کارآموزان مختلفی از شهرستان‌های استان گیلان و مازندران همچون رامسر، چالوس، شهسوار، انزلی، صومعه سرا، تالش، فومن، لنگرود، رودسر، لاهیجان، آستارا، آستانه، رضوانشهر و… برای شرکت در دوره‌های حضوری مجتمع پل ثبت نام می‌کنند و بین شهر محل سکونت خود و رشت در رفت‌وآمد هستند.

مجتمع پل برای این کارآموزان تخفیف ویژه به ازای هر کیلومتر را در نظر گرفته است. در واقع این تخفیف هزینه ایاب و ذهاب کارآموزان را تا حد زیادی پوشش می‌دهد تا نگرانی درباره هزینه‌ها نداشته باشند.

پشتیبانی پس از پایان دوره

مجتمع پل پس از پایان دوره‌ها در کنار کارآموزان می‌ماند و با معرفی آن‌ها، شرایط ورود به بازار کار را فراهم می‌کند. همچنین ویدئوهای آموزشی جدید در پنل کارآموزان در دسترس خواهد بود. در ضمن امکان ارتباط با اساتید آموزشگاه برای رفع سوالات و ابهامات احتمالی پس از ورود به بازار کار نیز وجود دارد.

دوره های مجتمع آموزشی پل

مجتمع آموزشی پل برگزارکننده دوره‌هایی است که بهترین بازار کار را در میان رشته‌های فنی حرفه‌ای دارند و این دوره‌ها رشته‌های مرتبط با تکنولوژی هستند. در ادامه با دوره‌های مجتمع آموزشی پل آشنا می‌شوید.

دوره نصب دوربین مداربسته و هوشمندسازی ساختمان

تصویر یک دوربین مدار بسته که دستان یک شخص در حال نصب آن روی سقف است.

دوره آموزش نصب دوربین مداربسته در مجتمع پل به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود که در کنار این دوره می‌توانید دوره هوشمندسازی ساختمان را نیز شرکت کرده و مهارت‌های خود را افزایش دهید. برای افرادی که به هر دلیلی امکان اقامت در رشت برای شرکت در دوره حضوری را ندارند، دوره غیرحضوری نصب دوربین‌های مداربسته انتخاب بهتری است.

در پکیج آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته ابتدا انواع دوربین‌های آنالوگ و دیجیتال، دوربین‌های آی پی، دوربین‌های دام و… معرفی می‌شوند. در ادامه اجزا دوربین‌ها و چگونگی طراحی سیستم‌های امنیتی متناسب با پروژه آموزشش داده می‌شود. آشنایی با منوها و انتقال تصویر در شبکه و کار با انواع DVR و NVR نیز بخش دیگری از پکیج آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته است. در انتها نیز مدل‌های کابل‌کشی و عیب‌یابی سیستم‌های معیوب و رفع مشکلات سیستم معرفی خواهند شد.

دوره تعمیر موبایل و آیپد

تعمیرات موبایل از جمله رشته‌هایی است که بازار کار خوبی دارد و با کسب تخصص در این رشته می‌توان درآمد بالایی به دست آورد. این دوره در برخی آموزشگاه‌ها در سطح مهارت‌های اولیه برگزار می‌شود، اما آموزش‌های ارائه شده در مجتمع پل در سطح مهارت‌های حرفه‌ای و عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی روی برد تلفن‌های هوشمند است.

در این دوره با تعمیر انواع تلفن‌های هوشمند با سیستم اندروید و IOS آشنا می‌شود. با توجه به کمبود تعمیرکار حرفه‌ای آیفون، این دوره می‌تواند مهارت خاص و درآمد‌زا برای شما باشد. همچنین تعمیر انواع آیپد نیز یکی از بخش‌های دوره تعمیرات موبایل تعریف شده است.

دوره تعمیر لپ‌تاپ و سیستم‌های کامپیوتری

تصویر یک کیس کامپیوتر مانیتور، پیچگوشتی و آچار

در این دوره با مباحث و مهارت‌های لازم برای تعمیر لپ‌تاپ و کامپیوتر در سطح نرم‌افزار و سخت‌افزار آشنا می‌شوید. در پایان این دوره شما به سطح مهارت یک متخصص رسیده‌اید و آماده ورود به بازار کار هستید. از دیگر بخش‌های این دوره می‌توان به تعمیر ماینر و همچنین تعمیر کنسول‌های بازی اشاره کرد. این دوره توسط برترین اساتید این رشته برگزار می‌شود و شرکت در آن به هیچ پیش‌زمینه خاصی نیاز ندارد.

مسیر شغلی خود را با دوره‌های مجتمع پل هموار کنید

اگر در فکر ورود به بازار کار رشته‌های فنی حرفه‌ای هستید، دوره‌های مجتمع آموزشی پل بهترین انتخاب برای شماست. کلیه این دوره‌های به صورت عملی و در کارگاه‌های تخصصی آموزشگاه برگزار می‌شود. با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید مسیر خود برای ورود به بازار کار رشته‌های فنی را هموار کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//