آموزشگاه پل؛ ارائه کننده دوره‌های آنلاین و حضوری فنی حرفه ای (100% عملی)

آیا به دنبال آموزشگاه فنی معتبر و شناخته شده هستید؟ دلتان می‌خواهد مهارت‌های فنی خود را ارتقا داده و به پیشرفت و ارتقای شغلی دست یابید؟ اگر پاسخ سؤالات عنوان شده برایتان مهم و حائز اهمیت است، باید بگوییم که در جای درستی هستید. ما در این مطلب برای شما عزیزان یکی از بهترین ارائه کننده دوره‌های آنلاین و حضوری فنی حرفه ای را معرفی کرده و دربارۀ مزیت‌های شرکت در این دوره خواهیم گفت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

معرفی آموزشگاه پل و دوره‌های آنلاین و حضوری فنی و حرفه ای 100% تضمینی

اگر در مهارت‌های فنی مختصر سررشته‌ای داشته باشید، حتماً درباره آموزشگاه پل شنیده‌اید. این آکادمی با بیشتر از 20 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش مهارت‌های فنی نظیر تعمیرات تخصصی موبایل، تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ و نصب دوربین مدار بسته دوره‌های آموزشی جامعی را برگزار می‌کند.

این دوره‌های آموزشی صرفاً شامل کلاس‌های حضوری نشده و آکادمی پل با هدف دست یابی همه افراد به کلاس‌های آموزشی دوره‌های آنلاین و غیر حضوری با هزینه نسبتاً مقرون به صرفه نیز برگزار می‌کند. دوره آموزش تعمیرات موبایل در رشت به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما را قادر می‌سازند تا با دانش جامع و عمیق در زمینه تعمیرات انواع دستگاه‌های موبایل، به متخصصی ماهر در این حوزه تبدیل شوید.

با شرکت در دوره‌های آکادمی پل از چه مزایایی بهره‌مند می‌شوید؟

موارد زیر از جمله رایج‌ترین مزیت و امتیازاتی هستند که با ثبت نام در دوره‌های فنی آموزشگاه پل از آنها بهره‌مند خواهید شد. این موارد مهم عبارت‌اند از:

– شرکت در دوره‌ای 100% عملی محور

چندان فرقی نمی‌کند که در دوره آموزشی غیرحضوری ثبت نام کرده‌اید یا قصد شرکت در دوره‌های حضوری آموزشگاه پل را دارید. این دوره‌های آموزشی در هر صورت به صورت عملی محور بوده و ضمن اینکه شامل مهارت‌های تئوری می‌شوند، تمرکز بالایی بر مهارت‌های عملی دارند.

آموزش تعمیر لپ تاپ

– تدریس دروس توسط برترین اساتید کشوری

کلیه دروسی که در دوره‌های سه گانه آموزشگاه پل در زمینه تعمیرات گوشی، تعمیرات لپ تاپ و نصب دوربین مدار بسته تدریس می‌شوند، توسط برترین اساتید کشوری ارائه داده می‌شوند. اساتید با تجربه صفر تا صد مهارت‌های فنی که در زمینه رشته خود می‌دانند به کارآموزان دوره منتقل کرده و آموزش می‌دهند.

– کیفیت بالای ویدئوهای آموزشی

دوره‌های غیر حضوری در قالب ویدئوهای آموزشی بوده و از بابت کیفیت این ویدئوها هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. لازم به ذکر است که این ویدئوها به صورت مستمر آپدیت شده و در دسترس کارآموزان قرار می‌گیرند.

– دسترسی دائمی به دوره و بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی دوره

کارآموزان دوره‌های آنلاین و غیر حضوری دسترسی دائم به ویدئوهای آموزشی دوره داشته و با توجه به نوع دوره به مدت 1 الی 2 سال از خدمات پشتیبانی آن نیز بهره‌مند خواهند شد. در نتیجه اگر در حوزۀ کاری خود با چالشی مواجه شدید، به راحتی می‌توانید از کارشناسان دوره مشورت و راهنمایی بگیرید.

– امکان بازگشت هزینه دوره در صورت عدم رضایت

چنانچه از کیفیت ویدئو، سرفصل‌های دوره‌های آموزشی و سایر موارد دیگر رضایت نداشته باشید، هزینه‌ای که بابت شرکت در این دوره پرداخت کرده‌اید به صورت کامل برایتان بازگشت داده می‌شود.

– معرفی کارآموزان برتر به بازار کار

آن دسته از کارآموزان برتری که تمرینات و تسک‌های عملی محور را در زمان مقرر شده آماده کرده و در اختیار اساتید می‌گذارند به شرط دریافت مدرک فنی و حرفه ای به عنوان کارآموز برتر به کسب و کارهای شناخته شده در حوزه مهارت‌های فنی خود، معرفی می‌شوند. بنابراین اگر تجربه کاری و رزومه قویی ندارید، نگران نباشید. آکادمی پل بستر مناسبی برای اشتغال قشر جوان جامعه فراهم کرده و حامی نسل جوان است.

– ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای و سایر مدارک

آکادمی پل به کلیۀ کارآموزانی که در جلسات دوره شرکت کرده و حضور مفیدی دارند مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات تخصص و مدارک بین المللی و مدرک دانشگاهی اعطا می‌کند. جالب است بدانید که این مدارک علاوه بر ایران در سایر کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار هستند، معتبر و قابل تایید است.

آموزش نصب دوربین

– قیمت منصفانه دوره‌های فنی آموزشگاه پل

از دیگر امتیازات و ویژگی‌های مثبت دوره‌های فنی آموزشگاه پل می‌توان به قیمت ارزان و مقرون به صرفه آن اشاره کرد. کافی است قیمت دوره‌های غیر حضوری و حتی حضوری را با سایر دوره‌هایی که آموزشگاه‌های فنی برگزار می‌کنند مقایسه کنید. بدون شک سرفصل‌های دوره آموزشگاه پل کامل‌تر بوده و با شرکت در این دوره‌ها از سایر کلاس‌های فنی بی‌نیاز خواهید شد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب برای شما عزیزان آموزشگاه پل؛ ارائه کننده دوره‌های آنلاین و حضوری فنی حرفه ای را معرفی کرده و دربارۀ مزایای منحصربه‌فرد شرکت در این دوره‌های فنی گفتیم. شما عزیزان می‌توانید متناسب با مهارت و علاقه خود در یکی از دوره‌های تعمیرات موبایل، تعمیر لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری و دوره جامع نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته شرکت کرده و بعد از کسب مهارت‌های لازم در این قبیل از مشاغل مشغول به کار شوید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//