دانلود بهترین برنامه کلیک خودکار برای اندروید و ios [لینک دانلود]

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که در روز چند کلیک یا تپ روی صفحه گوشی خود انجام می‌دهید؟ تصور کنید چند کلیک در هفته، ماه یا سال خواهد شد. اما با برنامه کلیک خودکار دیگر نیازی به این کار ندارید. ما در اینجا لیستی شامل بهترین برنامه‌های اتوکلیک رایگان که همه کارها به طور خودکار برای شما انجام خواهند داد، معرفی می‌کنید.

1. برنامه Auto Clicker – Automatic tap

این برنامه برای حداکثر بهره‌وری وقت و انرژی بسیار ایده‌آل است. Automatic tap نیازی به دسترسی روت ندارد و دارای یک کنترل پنل بسیار آسان است که می‌توانید تمام تنظیمات و گزینه‌ها را حتی زمانی که برنامه در پس زمینه اجرا می‌شود، تنظیم کنید.

فقط کافیست برنامه را باز کنید، هر چند نقاطی را که می‌خواهید روی صفحه کلیک کنید، مشخص کنید و سپس همه چیز آماده کلیک بی وقفه خواهد بود!

اتوکلیکر اندروید

گوگل پلی

اپ استور

2. برنامه کلیک خودکار Auto Clicker : Click Assistant

این برنامه اتوکلیکر علاوه‌بر داشتن محیطی ساده، دارای حرکات چند لمسی است، یعنی کاربران می‌توانند اقداماتی مانند ضربه زدن، کشیدن انگشت، حرکت زوم یا زوم اوت کردن را با یک یا چند انگشت انجام دهند.
این برنامه همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا حرکات انگشت خود را ضبط کنند تا بتوانند همان حرکات را خودکار کنند.
ضربه های منحنی و زوم دو انگشتی هم نیز در این برنامه پشتیبانی می‌شود. بدون نیاز به روت، می‌توانید از Click Assistant استفاده کنید.
Auto Clicker : Click Assistant

گوگل پلی

اپ استور

3. برنامه FRep – Finger Replayer (برای اندروید)

با این برنامه کلیک خودکار می‌توانید عملیات‌هایی مانند کشیدن انگشت، ضربه زدن و زدن دکمه را روی صفحه لمسی خود ضبط کنید و آن‌ها را دوباره تکرار کنید. Finger Replayer همچنین دارای یک کنسول شناور با کاربری آسان است که به شما امکان می‌دهد با فشار دادن یک دکمه، عملیات را روی برنامه فعلی که در آن هستید ضبط و پخش کنید. حتی پس از ضبط نیز می‌توانید عملیات را ویرایش کرده، زمان بندی را تنظیم و حتی دنباله‌ای از اقدامات را برای کارهای پیچیده‌تر ایجاد کنید.

می‌توانید FRep را به گونه‌ای پیکربندی کنید که از ضبط در حین تماس‌ها یا زمانی که برخی برنامه‌ها باز هستند جلوگیری شود. از طرف دیگر این برنامه به شما امکان می‌دهد اندازه و حساسیت کنسول را مطابق با ترجیحات خود سفارشی‌سازی کنید.

برنامه FRep - Finger Replayer

گوگل پلی

4. برنامه Auto Clicker – Automatic Tap (برای ios)

با استفاده از این برنامه کلیک خودکار، می‌توانید به راحتی کارهای تکراری مانند فالو کردن خودکار در اینستاگرام، کسب نتایج بهتر در بازی‌هایی مانند Minecraft، همستر کامپت و Roblox، لایک کردن پروفایل‌ها در Tinder و موارد دیگر را خودکار و سریع انجام دهید. این برنامه با قابلیت اسکرول خودکار، می‌تواند برای مطالعه اخبار یا کتاب‌ها، بدون نیاز به استفاده از انگشتان، مفید باشد. فقط کافیست، استراحت کنید و به Auto Clicker اجازه دهید تا کارها را برای شما انجام دهد.

برنامه Auto Clicker - Automatic Tap برای ios

اپ استور

5. برنامه Auto Click – Automatic Clicker (برای اندروید)

در این برنامه می‌توانید زمان بین کلیک ها را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. مکان دقیق کلیک روی صفحه را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که چند بار کلیک کنید یا آن را روی تعداد نامحدود تنظیم کنید. این برنامه دارای میانبرهای ساده است به طوری که شروع و توقف کلیک کردن با میانبرها به راحتی قابل دسترس است.
تنظیمات حافظه: آخرین تنظیمات استفاده شده شما را برای تنظیم سریع دفعه بعد ذخیره می کند. همچنین به راحتی می‌توانید تعیین کنید که می‌خواهید روی یک نقطه کلیک کنید یا چند نقطه.

برنامه Auto Click - Automatic Clicker

گوگل پلی

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//