ChatGPT نسخه مک منشر شد؛ اما بدون موتور صوتی جدید!

برنامه دسکتاپ ChatGPT شرکت OpenAI اکنون برای همه کاربران مک او اس در دسترس است. این برنامه که برای اولین بار در اردیبهشت ماه معرفی شد، به کاربران اجازه می‌دهد تا خیلی سریع از طریق کیبورد به ChatGPT دسترسی پیدا کنند. این دسترسی، با استفاده از کلید‌های option+space انجام می‌شود.

چت جی پی تی برای اولین بار در دسکتاپ مک

زمانی که OpenAI برای نخستین بار مدل هوش مصنوعی ChatGPT را معرفی کرد، این مدل فقط به صورت اپلیکیشن موبایل و نسخه وب قابل دسترسی بود؛ بنابراین کاربران رایانه‌های شخصی مجبور بودند از نسخه وب آن استفاده کنند. اما پس از مدتی انتظار طولانی، OpenAI سرانجام نسخه دسکتاپ این مدل را منتشر کرد.

انتشار خبر در دسترس بودن چت جی پی تی نسخه مک او اس

قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، باید این را هم بدانید که موتور صوتی جدیدی که OpenAI در اعلام اولیه خود به نمایش گذاشته است هنوز در این نسخه در دسترس نیست.

در زمان استفاده از این برنامه، ChatGPT روی صفحه ظاهر می‌شود و کاربران می‌توانند شروع به چت کنند. این برنامه، از آپلود فایل هم پشتیبانی می‌کند، که به کاربران امکان می‌دهد تا اسناد و تصاویر را به صورت مستقیم با چت جی پی تی مورد بحث قرار دهند.

حالت صوتی چت جی پی تی مک او اس

این برنامه همچنین دارای یک ویژگی جالب است که با استفاده از آن می‌توانید با یک کلیک ساده از کل صفحه یا یک پنجره خاص عکس بگیرید.

آیا نسخه ChatGPT مک او اس رایگان است؟

نسخه رسمی دسکتاپ ChatGPT دیشب در مراسم ویژه‌ای توسط OpenAI معرفی شد. البته این نسخه در حال حاضر تنها برای کاربران macOS قابل استفاده است و برای دسترسی به آن نیاز به عضویت در ChatGPT Plus است. با این حال، قرار است کاربران نسخه رایگان نیز طی چند هفته آینده به نسخه دسکتاپ دسترسی پیدا کنند.

طبق اعلام وبلاگ رسمی OpenAI، کاربران ویندوز باید چند ماه دیگر صبر کنند، زیرا نسخه دسکتاپ ChatGPT برای ویندوز تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: theverge

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//