آپدیت جدید تلگرام؛ قابلیت استوری به اکانت های پرمیوم اضافه شد

روز جمعه 30 تیر پلتفرم تلگرام اعلام کرد، در آپدیت جدید این اپلیکیشن، قابلیت استوری به آن اضافه شده است. قابلیت جدید تلگرام، به کاربران پرمیوم اجازه می‌دهد تا استوری‌هایی پست کرده و به دلخواه برای برخی از کاربران، از جمله کاربران غیر پرمیوم، نمایش بدهند. این قابلیت، در‌حال‌حاضر برای آخرین نسخه از تلگرام در اندروید، iOS و دسکتاپ اضافه شده است.

این قابلیت درست در بالای صفحه و در کنار گزینه سرچ، بین چت‌ها قابل مشاهده خواهد بود. با این قابلیت کاربران می‌توانند تصاویر، ویدیوها و متن‌های دلخواه خودشان را به اشتراک بگذارند. بسته به انتخاب کاربران، این استوری‌ها بعد از 6، 12، 24 یا 48 ساعت پاک می‌شوند. در صورت تمایل، کاربران می‌توانند این استوری‌ها را به صورت دائمی نیز، به پروفایل خود اضافه کنند.

کاربران می‌توانند به صورت جداگانه انتخاب کنند که چه افرادی این پست‌ها را خواهند دید. در ضمن، قابلیت استوری تلگرام از هر دو دوربین اصلی و سلفی هم پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌های دلخواه خود را در لحظه ثبت و پست کنند.

روش ساخت فولدر در تلگرام و فولدربندی چت ها، کانال و گروه
بخوانید

کاربران تلگرام پرمیوم همچنین می‌توانند به استوری‌های خود، موارد دیگری مانند استیکرهای متحرک، نظرسنجی و سوال اضافه کنند. به‌این‌ترتیب، استوری‌هایی که پست می‌شوند، بیشتر با مخاطب ارتباط برقرار خواهند کرد.

3.5 | (4)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//