مقایسه دیجیتس با افزونه Ultimate Member (چرا دیجیتس بهترین است؟)

در دنیای امروز، وب سایت‌ها برای عملکرد بهترشان به عضویت کاربران نیاز دارند. یکی از روش‌های محبوب برای ثبت نام کاربران، استفاده از شماره تلفن آنها به جای آدرس ایمیل است؛ امروزه که راحتی و سادگی حرف اول را میزند ثبت نام کاربران در سایت نیز نباید زمان بر باشد با استفاده از افزونه‌هایی مانند دیجیتس می‌توانید ثبت نام با شماره تلفن را در سایتتان راه اندازی کنید تا دیگر لازم نباشد یک کاربر برای ثبت نام از ایمیل استفاده کند.

برای این منظور افزونه‌های زیادی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به مقایسه دیجیتس با افزونه Ultimate Member بپردازیم و بررسی کنیم چرا دیجیتس انتخاب بهتری برای اکثر وب سایت‌ها است؛ اکنون همراه ما باشید تا به این بپردازیم که افزونه دیجیتس چیست و چه قابلیت هایی دارد.

افزونه دیجیتس چیست؟

افزونه دیجیتس یک پلاگین محبوب وردپرسی است که عضویت با شماره موبایل را برای کاربران فراهم می‌کند. با این افزونه کاربران نیازی به ایمیل برای ثبت‌‍ نام ندارند و به سادگی می‌توانند با ورود با شماره موبایل و تایید کد ارسالی وارد سایت شوند.

دیجیتس در 2 نسخه رایگان و پرو عرضه شده که نسخه پرو این افزونه از قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار است، برای مثال نسخه پرو این افزونه که در سایت راست چین عرضه می‌شود از قابلیت و ویژگی‌هایی مانند سازگاری با 129 پنل پیامکی ایران و 179 سامانه پیامکی از سایر کشورها، ثبت نام با شماره تلفن همراه، مسدود کردن IPهای مشکوک، عدم نیاز به ایمیل و… برخوردار است.

افزونه دیجیتس چیست

افزونه Ultimate Member چیست؟

افزونه دیگر برای ثبت نام کاربران در سایت، افزونه Ultimate Member است، این افزونه نیز در 2 نسخه پرو و نسخه رایگان قابل عرضه است که نسخه پرو این افزونه دارای 26 ادان حرفه‌ای است که کاربران می‌توانند فقط با کشیدن و رها کردن بهترین فرم ثبت نام را برای خود ایجاد کنند.

ویژگی‌های نسخه پرو عبارتند از:

  • ثبت نام کاربر فرانت

  • نمایه‌های کاربر فرانت

  • فیلدهای فرم سفارشی

  • ایمیل‌های کاربر

  • نمایش پست‌ها و نظرات نویسنده در نمایه‌های کاربر

همانطور که در این مقاله نیز بیان شد، افزونه دیجیتس و ultimate member از قابلیت‌های بسیار زیاد و همچنین بسیار مشابه برخوردار هستند اما چیزی که باعث شده دیجیتس به عنوان بهترین مورد انتخاب شود؛ بحث ثبت نام کاربران با شماره موبایل است که این مورد در افزونه دیجیتس امکان پذیر است.

اما در افزونه ultimate member باید برای داشتن این قابلیت یک افزودنی داشته باشید که این مورد باعث شده کاربران زیادی برای طراحی یک فرم ثبت نام با شماره تلفن از افزونه دیجیتس استفاده کنند.

و در پایان

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، با توجه به مزیت و ویژگی‌هایی که در مورد مقایسه دیجیتس با افزونه Ultimate Member بررسی شد دانستیم دیجیتس به خاطر داشتن قابلیت ثبت نام با شماره تلفن جز بهترین افزونه‌های وردپرس برای ثبت نام با شماره تلفن است.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، موفق باشید.

سوالات متداول (FAQ)

  • آیا دیجیتس با ووکامرس سازگار است؟

بله، دیجیتس به طور کامل با ووکامرس سازگار است. این بدان معناست که می‌توانید از آن برای مدیریت کاربران، پروفایل ها و نقش‌ها در فروشگاه ووکامرس خود استفاده کنید.

  • آیا می‌توانم از فرم‌های سفارشی با دیجیتس استفاده کنم؟

بله، دیجیتس به شما امکان می‌دهد فرم‌های سفارشی برای جمع آوری اطلاعات از کاربران خود ایجاد کنید. این می‌تواند برای مواردی مانند نظرسنجی‌ها یا فرم‌های تماس مفید باشد.

  • آیا می‌توانم دیجیتس را با سایر ابزارها ادغام کنم؟

بله، دیجیتس می‌تواند با سایر ابزارهای محبوب مانند MailChimp و ActiveCampaign ادغام شود. این به شما امکان می‌دهد کمپین‌های بازاریابی اتوماتیک ایجاد کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//