آموزش نصب تصویری و مرحله به مرحله TikTok در دستگاه‌های اندروید

تیک تاک (TikTok) یک شبکه اجتماعی برای اشتراک ویدیوهای کوتاه (15 ثانیه‌ای) است که این روزها، به شدت در میان افراد مختلف و به ویژه نوجوانان و جوانان، محبوب شده است. به همین دلیل است نصب برنامه TikTok در اندروید در کشورمان، افزایش چشم‌گیری داشته است.

به نظر می‌رسد کاربران تیک تاک اوقات خوش و سرگرم کننده‌ای را در این شبکه اجتماعی سپری می‌کنند. چون بر اساس گزارش‌ها، جوانان بین 19 تا 30 سال که نصب برنامه TikTok را امتحان کرده‌اند، روزانه حداقل یک ساعت از وقت خود را به جستجو در این اپلیکیشن می‌گذارنند.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به آموزش تصویری و مرحله به مرحله نصب برنامه TikTok در دستگاه‌های اندروید بپردازیم. اگر شما هم به تازگی تعریف‌های زیادی از این شبکه اجتماعی شنیده‌اید و مشتاق استفاده از آن شده‌اید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی برنامه تیک تاک

همان‌طور که اشاره شد، تیک تاک یک شبکه اجتماعی است که کاربران با استفاده از آن، می‌توانند کلیپ‌های کوتاهی از خود یا موضوعات مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن ساخت کشور چین بوده و در حال حاضر، بیش از 1 میلیارد نفر کاربر فعال دارد.

برنامه تیک تاک چیست و چگونه کار می‌کند

برخی از آمار جالب توجه درباره اپلیکیشن TikTok عبارتند از:

  1. تا ماه ماه فوریه 2021 اپلیکیشن تیک تاک بیش از 1.1 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد.
  2. تا ژوئن 2021، بیش از 60 درصد از کاربران TikTok بین 16 تا 24 سال سن دارند.
  3. تقریبا 50 درصد از مخاطب‌های جهانی TikTok زیر 34 سال سن دارند.
  4. برنامه TikTok بیش از 1.5 میلیارد بار در سراسر جهان دانلود شده است.
  5. تعداد دانلودهای TikTok در سال 2020 به 850 میلیون رسید.
  6. یک کاربر معمولی روزانه 52 دقیقه در برنامه TikTok وقت می‌گذارند.
این برنامه در کشور چین با نام “Douyin” و در سایر نقاط جهان، با نام “TikTok” شناخته می‌شود. کاربران می‌توانند با ورود به این برنامه، کلیپ‌های کوتاه خود (معمولا رقص و دابسمش) را ضبط کرده و با استفاده از فیلترهای قدرتمند این برنامه، آن‌ها را ویرایش کنند و با افراد مختلف، به اشتراک بگذارند.

ویدیوهای موجود در تیک تاک

وقتی که برنامه تیک تاک را باز می‌کنید، با انبوهی از ویدیوهای آماتور و حرفه‌ای مواجه می‌شوید. اکثر حجم محتوای این شبکه اجتماعی را کلیپ‌های موسیقی، کمدی و فیلم‌های مربوط به چالش‌های TikTok تشکیل می‌دهند.

‌بسیاری از کاربران از این پلت فرم اشتراک گذاری ویدیو، برای معرفی خود و به اشتراک گذاشتن زندگی‌شان به شیوه‌ای منحصر به فرد استفاده می‌کنند.

نصب برنامه TikTok در اندروید

اولین قدم برای استفاده از تیک تاک، دانلود و نصب این شبکه اجتماعی محبوب روی تلفن‌های همراه اندروید است. البته به این نکته توجه داشته باشید که TikTok روی سیستم عامل iOS و دستگاه‌های آیفون هم نصب می‌شود. اما ما در این مقاله، به آموزش نصب برنامه TikTok در اندروید خواهیم پرداخت.

فروشگاه گوگل پلی، کار دانلود و نصب برنامه‌های اندروید را بسیار راحت کرده است. کاربران دستگاه‌های Android برای نصب برنامه TikTok کافیست روی لینک زیر ضربه زده و وارد صفحه این برنامه در Google Play شوند:

دانلود برنامه از گوگل پلی

با ورود به لینک بالا، فقط باید مطابق عکس زیر، روی Install ضربه بزنید تا دانلود و نصب تیک تاک به صورت اتوماتیک شروع شود:

روی install ضربه بزنید

بعد از اتمام مراحل نصب، به صفحه اصلی تلفن همراه خود برگردید. در این وضعیت، آیکون برنامه TikTok را مشاهده خواهید کرد و این موضوع، نشان می‌دهد که شما نصب برنامه TikTok را با موفقیت به پایان رسانده‌اید.

توجه داشته باشید که برنامه تیک تاک، امتیاز 4.4 از 5 را از کاربران فروشگاه پلی استور دریافت کرده و بیش از 40 میلیون نصب فعال داشته است. اپلیکیشن TikTok تقریبا 87 مگابایت حجم دارد و برای استفاده از آن، گوشی شما باید از سیستم عامل اندروید 4.4 یا نسخه‌های بالاتر برخوردار باشد.

ایجاد حساب کاربری در برنامه تیک توک

برای استفاده از قابلیت‌های متنوع برنامه TikTok از قبیل به اشتراک‌گذاری کلیپ‌های خود یا دانلود ویدیوهای دیگران، فقط نصب برنامه کافی نیست. بلکه باید یک حساب کاربری هم در این شبکه اجتماعی داشته باشید.

ما در مقاله “آموزش صفر تا 100 تیک تاک” به صورت کامل مراحل ساخت حساب کاربری TikTok و استفاده از این شبکه اجتماعی را برای تمامی سیستم عامل‌ها از جمله اندروید، بررسی کرده‌ایم. برای آشنایی کامل با تیک تاک، توصیه می‌کنیم حتما این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

بعد از ساخت حساب کاربری در برنامه TikTok می‌توانید از میلیون‌ها کلیپ طنز، موسیقی، رقص، دابسمش که به روزانه در این شبکه اجتماعی آپلود می‌شوند، لذت ببرید. علاوه بر این، می‌توانید کلیپ‌های شخصی خود را بسازید و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

کلام پایانی

تیک تاک را می‌توان بعد از اینستاگرام، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی حال حاضر در سراسر جهان دانست. به همین دلیل در این مقاله به بررسی آموزش نصب برنامه TikTok در سیستم عامل اندروید پرداختیم. اکنون به سادگی می‌توانید این اپلیکیشن را نصب کرده و به بیش از 1 میلیارد کاربر فعال آن بپیوندید.

در صورتی که هم‌چنان در رابطه با این موضوع سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول

برای نصب TikTok در اندروید سیستم عامل گوشی باید چه نسخه ای باشد؟

برای دانلود و نصب اپلیکیشن تیک تاک روی تلفن‌های همراه و تبلت‌های اندروید، دستگاه شما باید حداقل از Android 4.4 یا نسخه‌های بالاتر برخوردار باشد.

برنامه تیک تاک چند عضو فعال دارد؟

تا اوایل سال 2021 برنامه تیک تا با بیش از 1.1 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، بعد از اینستاگرام، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی محسوب می‌شود.

2.5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//