معرفی چند شبیه ساز برتر اندروید

شبیه ساز اندروید

دلایل زیادی وجود دارد که کسی می خواهد از یک شبیه ساز Android برای اجرای برنامه ها بر روی رایانه شخصی خود استفاده کند.
به عنوان مثال ، توسعه دهندگان برنامه می توانند از یک شبیه ساز برای آزمایش برنامه ها روی تلفن های همراه بدون نیاز به ارسال نسخه جدید به تلفن خود استفاده کنند.
شبیه سازهای اندرویدی همچنین در بین گیمرهایی که می خواهند بازی های موبایل انجام دهند ، بسیار محبوب هستند ، اما در صفحه بزرگتر و بر روی یک پردازنده سریع تر.
برخی از شبیه سازهای iOS برای رایانه های شخصی و Mac نیز در دسترس هستند اما نسخه های اندرویدی عملکرد بهتری دارند. امکاناتی که در Android Emulator وجود دارد بی پایان است.

چند شبیه ساز برتر Android

شبیه سازهای Android به شما امکان می دهند برنامه های Android را روی رایانه خود نصب و اجرا کنید. این بدان معناست که می توانید هر برنامه موجود در فروشگاه Google Play را در رایانه شخصی Windows خود دانلود و استفاده کنید.
بسیاری از شبیه سازهای Android برای رایانه های شخصی در دسترس هستند ، اما انتخاب بهترین شبیه ساز رایگان اندروید برای رایانه کار ساده ای نیست. تعدادی از این شبیه سازها عبارتند از:

  •  Nox Player
  •  BlueStacks
  •  MEmu
  •  Ko Player
  •  Genymotion
  •  Android Studio
  •  Remix OS
  • ARChon
  •  Bliss OS

بهترین شبیه سازهای اندرویدی برای کامپیوتر

  • شبیه ساز Bluesacks

وقتی صحبت از شبیه سازهای اندرویدی است، Bluestacks اولین انتخاب ما است. Bluestacks یکی از بهترین شبیه سازها برای انجام بازی است زیرا بسیار قدرتمند است.
در واقع ، سازندگان Bluestacks ادعا می کنند این شبیه ساز6 برابر سریعتر از تلفن هوشمند معمولی هست. Bluestacks برای Microsoft Windows یا Mac در دسترس است ، بنابراین شما می توانید بدون در نظر گرفتن سیستم عامل خود بازی های Android را انجام دهید.
اما اگر از رایانه قدیمی استفاده می کنید که رم زیادی ندارد و یک CPU ضعیف دارد ، Bluestacks را بارگیری نکنید.

چرا از BlueStacks استفاده می کنیم؟
نصب آسان و بدون نیاز به دانش فنی
پشتیبانی چندین حساب کاربری
آخرین نسخه Android

شبیه ساز اندروید Bluestacks

  • شبیه ساز Memu

 با توجه به سرعت ، این شبیه ساز اندرویدی نتایج مشابه با Nox و BlueStacks را ارائه می دهد و بصورت رایگان در دسترس است.
یکی از مهمترین ویژگی های شبیه ساز اندروید MeMu ، پشتیبانی از هر دو تراشه AMD و Nvidia است. ممو از نسخه های مختلف اندرویدی مانند Android Jelly Bean ، کیت Kat و Lollipop پشتیبانی می کند. MeMu از بازی های با کارایی بالا حمایت می کند ، اما عملکرد گرافیکی آن نسبتاً ضعیف است.
MEmu در حال حاضر مبتنی بر Android Lollipop است و در رده های برتر برنامه های فعال کار می کند. و اگر منتظر بازی هایی مانند Ingress یا Pokémon Go هستید ، این شبیه ساز باید انتخاب شما باشد.

شبیه ساز اندروید MEMU

  • شبیه ساز Nox App Player

اگر MEMU را دوست دارید ، باید NoxPlayer را نیز امتحان کنید. کاملاً شبیه به MEMU است و دارای ویژگیهای مفیدی است که از شبیه سازی Android پشتیبانی می کند.
Nox App Player همچنین از شبیه سازی های متعدد پشتیبانی می کند و مانند Bluestacks از RAM یا CPU زیادی استفاده نمی کند.

شبیه ساز اندروید Nox-App-Player

  • شبیه ساز Ko Player

این سیستم بر پایه x86 Architecture ساخته شده است و مانند سایر شبیه سازهای بازی اندرویدی ، Ko Player روی ارائه تجربه بازی بدون تاخیر با یک نرم‌افزار سبک تمرکز دارد.

 Ko Player رایگان است ، اما ممکن است تبلیغات کمی مشاهده کنید. این برنامه از میان سایر برنامه ها نصب و اجرای آسانی دارد.

 Ko Player از رایانه های شخصی ، ضبط ویدیو ، بازی با صفحه کلید و فروشگاه داخلی Google Play پشتیبانی می کند و بیش از 99٪ برنامه ها و بازی ها در KOPLAYER، کامل اجرا می شوند.
نکته منفی این شبیه ساز اندرویدی این است که گاهی اوقات پخش کننده کمی باتلاقی است و حذف کاربر شبیه ساز اندرویدی را برای کاربر دشوار می کند.

شبیه ساز اندروید Ko-Player

  • شبیه ساز Genymotion

شبیه ساز اندروید Genymotion به شما امکان می دهد تا برنامه ها را در انواع دستگاه های مجازی با نسخه های مختلف اندرویدی (برای اندروید 4.1 تا 8.0) آزمایش کنید. شبیه ساز Genymotion با Android SDK و Android Studio سازگار است. حتی روی macOS و Linux کار می کند.
از آنجا که Genymotion برای استفاده توسعه دهندگان بهتر است ، مجهز به بسیاری از ویژگی های سازگار با توسعه دهنده می باشد. و ممکن است برای افرادی که به دنبال تجربه بازی اندرویدی هستند ، انتخاب مناسبی نباشد.

شبیه ساز اندروید GenyMotion

  • شبیه ساز Android Studio

Android Studio یک IDE (محیط توسعه یکپارچه) از خود گوگل است و مخصوصاً به توسعه دهندگان کمک می کند. این شبیه ساز اساساً با مجموعه ای از ابزارها و افزونه ها برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت و آزمایش برنامه ها می باشد.
Android Studio یک شبیه ساز داخلی دارد اما در مقایسه با Genymotion ویژگی های کمتری را در خود جای می دهد و بدون شک برای استفاده عمومی و بازی های سنگین نیست. اندروید استودیو راه اندازی دشوار ی دارد اما مورد علاقه بسیاری از توسعه دهندگان است.
توسط این شبیه ساز کد بهتری را بنویسید ، سریعتر کار کنید و با یک ویرایشگر کد هوشمند که برای زبانهای Kotlin ، Java و C / C ++ می باشد ، راحت تر کار کنید.
با بررسی محتویات فایل APK برنامه خود ، حتی اگر با Android Studio ساخته نشده است ، فرصتی برای کاهش حجم برنامه Android پیدا کنید. دو APK را با یکدیگر مقایسه کنید تا ببینید چگونه حجم برنامه شما بین نسخه های برنامه تغییر کرده است.

شبیه ساز اندروید Android-Studio

  • شبیه ساز Remix OS

سیستم عامل Remix شبیه به دیگر شبیه سازهای اندرویدی نیست. برخلاف سایر شبیه سازها که می توانند به راحتی روی ویندوز قرار بگیرند ، سیستم عامل Remix باید روی یک پارتیشن جداگانه نصب شود.
Remix OS محصول Jide Technology است ، شرکتی که توسط کارمندان سابق Google تشکیل شده است. می توانید سیستم عامل Remix را روی دستگاه USB قرار دهید و از آنجا به هر رایانه ای روی کره زمین بوت شوید. شبیه ساز Android برای برنامه های درحال توسعه خوب است اما از بازی های سنگین پشتیبانی نمی کند.
اگرچه Jide پشتیبانی خود را از بین برده است ، اما هنوز هم می توانید آخرین نسخه اندروید Marshmallow را دانلود کنید. همچنین پروژه مشابهی با نام Phoenix OS در بین طرفداران Remix OS بسیار مورد پسند واقع شده است. و به تازگی ، این پروژه به اندروید 7 Nougat به روز شد

شبیه ساز اندروید Remix-OS

  • شبیه ساز اندرویدی Archon

ARChon یک شبیه ساز بزرگ اندرویدی نیست ، و در عین حال طرفداران بزرگی نیز ندارد ، اجرای برنامه های Android در سیستم عامل Chrome مشکل دارد.
شبیه ساز اندروید ARChon برای بازی های هاردکور مناسب نیست ، اما به دلیل دسترسی آسان آن ، برای برنامه های در حال توسعه بسیار عالی است

شبیه ساز اندروید Archon

  • شبیه ساز Bliss OS

Bliss OS کمی با شبیه سازهای بالا تفاوت دارد. شبیه سازهای اندروید برای شبیه سازی اندروید روی رایانه شخصی استفاده می شوند. Bliss OS خود اندروید است و باید به عنوان یک سیستم عامل جداگانه نصب شود.
برای نصب آن می توانید از Virtual Box استفاده کنید یا می توانید یک درایو USB قابل بوت ایجاد کنید و Bliss OS ROM را روی حافظه خارجی نصب کنید.
اکنون اگر به دنبال تجربه دقیق اندروید در رایانه شخصی خود هستید ، نصب Bliss OS یا هر پروژه دیگر مبتنی بر Android x86 بهتر است. ناگفته نماند که Bliss OS منبع باز (open source) است و تبلیغات و درهم ریختگی هر شبیه ساز اندروید را شامل نمی شود.

شبیه ساز اندروید Bliss OS

تعداد کمی از شبیه سازها که دیگر پشتیبانی نمی شوند عبارتنداز:

  • AMIDuOS
  • سیستم عامل Remix
  • Leapdroid

استفاده از شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر

پیش از استفاده از شبیه سازهای اندروید روی کامپیوتر ، باید بدانید که CPU ، مجازی ساز سخت افزاری ویندوزهای 32 بیتی و 64 بیتی را پشتیبانی می کند یا خیر.

LeoMoon CPU-V تنها برنامه ای در اینترنت است که به شما برای تشخیص توانایی Cpu برای استفاده از شبیه سازهای اندروید کمک می کند، همچنین تشخیص می دهد که آیا مجازی سازی سخت افزاری در BIOS فعال شده است یا خیر ؟ آیا Intel Trusted Exception فعال شده است؟

استفاده-از-شبیه-ساز-اندروید-روی-کامپیوتر

تعیین بهترین شبیه سازهای اندرویدی برای PC

در این قسمت از مقاله برای تعیین بهترین شبیه ساز از دو ابزار به عنوان معیار استفاده شده است: معیار AnTuTu ، و 3DMark .

AnTuTu Benchmark معیاری برای تست تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی است که به شما امکان می دهد عملکرد دستگاه خود را بررسی کنید. همچنین اگر به فکر دانلود بازی هایی با کارایی گرافیکی بالا هستید بسیار مفید است.

اطلاعات سیستم PC که برای انجام تست های معیار مورد استفاده قرار می گیرد:

  • Windows 8
  • (Intel Core i7 4500U CPU @ 1.80GHz (2 cores
  • 8GB RAM
  • Intel Integrated HD Graphics
  • Virtualization Technology enabled

تنظیمات مورد استفاده برای شبیه سازهای آندروید آزمایش شده

  • 2 CPU cores
  • 2GB RAMI
  • رزولوشن 720*1280 در 192 DPI
  • OpenGL (compatible mode)

معیار AnTuTu ابزاری است که به طور گسترده  برای آزمایش دستگاهها مورد استفاده قرار می گیرد. این پردازنده ، CPU ، RAM ، GPU ، UX و سایر سخت افزارهای دستگاه را در بر می گیرد.

Bluestacks 2 و Bluestacks 3 عملکرد خوبی در زمینه گرافیک های سه بعدی دارند، در حالی که Remix OS Player توانایی انجام چندکار CPU را داشت ، شاید به این دلیل که این سیستم عامل برای انجام چندکار باهم طراحی شده است.

تست-AnTuTu

3DMark

این یک ابزار برای آزمایش (CPU) و گرافیک (GPU) در دستگاه ها است. شبیه سازهای اندرویدی از طریق دو نوع آزمایش ارائه شده توسط 3DMark: Ice Storm Extreme و Ice Storm Unlimited تست شده اند.

3DMark Ice Storm Unlimited

Ice Storm Unlimited یک آزمایش offscreen ویژه برای مقایسه تراشه به تراشه CPU و GPU است
.

3DMark Ice Storm Unlimited

آزمون 3DMark Ice Storm Extreme

آزمایش بعدی 3DMark’s Ice Storm Extreme است. این حالت یک صفحه نمایش سینمایی بصری و گرافیکی را برای آزمایش نشان می دهد.

MEmu و Nox با عملکرد بهتر در تست CPU می باشند.

تست-3DMark-Ice-Storm-Extreme

در حالی که آزمایش های benchmark همیشه 100٪ دقیق نیستند ، اما بر اساس عملکرد آنها ، دید بهتری در مورد پیدا کردن بهترین شبیه سازهای آندروید برای رایانه های شخصی خواهیم داشت. به طور کلی ، اکثر برنامه های Android با گرافیک فشرده ،زوی رایانه شخصی  ، خوب اجرا می شوند. کارت گرافیک نیز باید مناسب باشد.

5 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//