بهترین بازی تفنگی آنلاین اندروید {معرفی 15 بازی تفنگی برتر}

این روزها برای بازی و گذراندن اوقات فراغت، به هیچ‌عنوان نیاز ندارید که به فکر خرید کنسول‌های بازی گران‌قیمت و یا تلفن‌های چند ده میلیونی هوشمند باشید. با ساده‌ترین گوشی‌های اندرویدی هم می‌توانید بهترین بازی تفنگی برای اندروید را دانلود کنید و از بازی کردن با آن لذت ببرید.

در این مقاله از مجله‌ تکنولوژی ایده آل تک ما قصد داریم معرفی 15 مورد از بهترین بازی‌های تنفگی برای اندروید به همراه لینک دانلود این بازی‌ها را به شما معرفی کنیم تا در اوقات فراغت‌تان، به بهترین شکل ممکن سرگرم شوید و لذت ببرید.

برخی از این بازی‌های را فقط به صورت آنلاین می‌توانید انجام دهید و برخی از این بازی‌ها فقط به صورت آفلاین، برخی از این بازی‌ها هم کم‌حجم‌ترین بازی تنفگی برای اندروید قدیمی است که می‌توانید از آنها نهایت لذت را ببرید.

بازی تفنگی چیست؟

این روزها بازی‌های تفنگی برای اندروید، به صورت خیلی عجیبی در حال تبدیل شدن به یک صنعت پایدار برای بازی‌های موبایلی شده‌ است. این تکنولوژی به مرور زمان از هر لحاظ پیشرفت داشته و توسعه یافته است.

بازی تفنگی چیست ؟

این توسعه چه از نظر گرافیکی و بصری و چه از لحاظ سخت‌افزاری، به شدت پیشرفت کرده است. به گونه‌ای که گوشی‌های هوشمندی که این روزها دست هرکسی دیده می‌شوند، کم‌کم تبدیل به یک کنسول‌ حرفه‌ای عالی شده‌اند. کاربران می‌توانند بهترین تجربه بازی را با گوشی‌های هوشمندشان داشته باشند.

یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی، بازی تفنگی است. این سبک از بازی‌ها به شدت جایگاه خوبی را در جامعه‌ بازی‌دوستان و گیمرها پیدا کرده است. مثلا بازی‌هایی مثل PUBG Mobile و Guns of Boom که به صورت آنلاین هستند و در این بازی‌ها می‌توانید با تعداد زیادی گیمر در سراسر دنیا به صورت گروهی بازی کنید، از جمله محبوب‌ترین بازی‌هایی هستند که می‌توانید با آن ساعت‌ها وقت بگذارنید و مشفول باشید.

در حال حاضر از جمله پرطرفدارترین و بهترین بازی‌هایی که سبک تفنگی و تیراندازی دارند، می‌توان به Battle Royal اشاره کرد. این بازی در واقع یکی از اولین سبک بازی تفنگی اندروید بود که در مدت زمان کوتاهی توانست بسیار محبوب شده و مخاطبان بسیاری را به دست آورد.

در ادامه‌ این مقاله قصد داریم بهترین بازی تنفگی آنلاین، بهترین بازی تفنگی آفلاین و بهترین بازی‌های تفنگی کم حجم اندروید را به شما معرفی کنیم. بیشتر این بازی‌ها در سبک محبوب Battle Royal هستند و هر کدام به نوبه‌ خود، جذابیت‌ها و هیجان‌های خودشان را دارند.

معرفی 10 مورد از بهترین بازی های سیاه و سفید برای سیستم عامل اندروید
بخوانید

بهترین بازی تفنگی آنلاین برای اندروید

در این بخش ما قصد داریم 5 تا از بهترین‌های بازی تفنگی آنلاین برای اندروید را به شما معرفی کنیم که برای بازی نیاز به وصل شدن به اینترنت را دارید:

1) بازی تفنگی آنلاین بازی Fortnite

اگر بخواهیم بهترین بازی تفنگی آنلاین در این لیست را معرفی کنیم، بی‌شک بازی Fortnite در واقع یکی از اصلی‌ترین و بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. این بازی یکی از بازی‌هایی است که روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا به صورت آنلاین این بازی را در گوشی‌های اندرویدی خود انجام می‌دهند.

بازی آنلاین Fortnite

بازی Fortnite در ابتدا در سال ۲۰۱۱ تنها در کنسول‎‌های بازی قابل دسترس بود و سرانجام در سال 2017 برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS هم منتشر شد و طرفداران خودش را نیز پیدا کرد. این بازی بسیار حرفه‌ای و پیشرفته است و هر از گاهی آپدیت‌هایی منتشر می‌کند که هربار، رابط کاربری و گرافیک بازی پیشرفت زیادی می‌کند.

برای دانلود و نصب این بازی آنلاین در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

یکی از نقاط قوت این بازی، گرافیک کارتونی و بسیار رنگارنگش است که شاید دلیل اصلی موفقیتش هم همین گرافیک جذاب آن باشد. جالب است بدانید که Fortnite امتیاز 4.1 از 5 را از کاربران گوگل پلی دریافت کرده است.

2) بازی Call of Duty Mobile

شرکت اکتیویژن سازنده‎ این بازی است. ورژن اصلی این بازی هم برای اولین برای کنسول‌های بازی طراحی شده بود. به‌خاطر استقبال جهانی که از این بازی شد، شرکت سازنده تصمیم گرفت که ورژن آنلاین این بازی را هم برای سیستم عامل‌های اندروید و هم iOS طراحی کند.

بازی Call of Duty Mobile

از زمان انتشار Call of Duty برای تلفن‌های هوشمند، این بازی به یکی از بهترین‌های بازی تفنگی اندروید تبدیل شد و توانست رکورد بیش‌ترین دانلود را از آن خود کند. یکی از دلایل محبوبیت این بازی به خاطر حالت‌های متنوعی که در بازی دارد مثل Team Deathmatch ،Domination ،Search & Destroy  است که هیجان بسیار زیادی را ورژن گروهی تجربه خواهید کرد.

برای دانلود این بازی جذاب و زیبا، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

از دیگر دلایل محبوبیت دو چندان این بازی، گرافیک بسیار بالا و جذابی است که دارد. این طراحی به گونه‌ای است که اگر تلفن هوشمند شما ورژن خیلی بالایی هم اگر نداشته باشد، به لطف طراحی بی‌نظیر این بازی می‌توانید به راحتی آن را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

15 بازی ترسناک چند نفره و تک نفره برای اندروید
بخوانید

3) بازی آنلاین Modern Combat (series) 

سومین بازی محبوب آنلاین سبک تفنگی این لیست، بازی Modern Combat است. این بازی را می‌توانید به صورت گروهی و آنلاین با دوستان خود در سراسر دنیا بازی کنید و از آن لذت ببرید.

بازی Modern Combat (series) برای اندروید و به صورت آنلاین

این بازی از آن دسته بازی‌های جذابی است که سلاح‌ها و امکانات بسیار زیادی را در اختیار خواهید داشت و می‌توانید در تلفن هوشمندتان تجربه بازی با یک کنسول بازی پیشرفته را داشته باشید. که این همه به لطف طراحی و گرافیک این بازی خواهد بود.

برای دانلود و نصب این بازی آنلاین اندروید، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

این بازی سری‌های متنوعی دارد و هربار با آپدیت‌های جدیدی که منتشر می‌کند، تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را به شما خواهد داد. یکی از ورژن‌های محبوب و رایگان بازی Modern Combat سری  Versus است که می‌توانید این ورژن را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود و از آن لذت ببرید.

4) بازی تفنگی اندروید Tom Clancy’s Elite Squad

چهارمین بازی تفنگی اندروید بازی Tom Clancy’s Elite Squad است که توسط شرکت بازی‌سازی یوبیسافت عرضه شده است. این بازی محبوب دارای دو بخش داستانی و بخش آنلاین است.

بازی تفنگی اندروید Tom Clancy's Elite Squad

در بخش داستانی می‌توانید این بازی را به صورت تکی و بدون نیاز به اینترنت بازی کنید. ولی در بخش آنلاین و تیمی شما باید با انتخاب پنج کاراکتر از بین شخصیت‌های اصلی بازی، به رقابت با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا بپردارید.

برای دانلود و نصب این بازی تفنگی آنلاین، باید روی لینک زیر ضربه بزنید:

این بازی در واقع به گونه‌ای طراحی شده که شما باید در دو تیم پنج نفره، مقابل یک‌دیگر قرار بگیرید و به صورت همزمان و آنلاین با هم رقابت کنید. این بازی را به صورت رایگان در گوگل پلی دانلود کنید و از بازی کردن با آن لذت ببرید.

5) بازی Darkness Rises

آخرین بازی که در این دسته به شما معرفی خواهم کرد، بازی آنلاین Darkness Rises است. در این بازی شما دو بخش خواهید داشت. یکی بخش داستانی است که به نوبه‎ خود یکی از نقاط قوت این بازی به شمار می‌‎رود و دیگری بخش گروهی و آنلاین است که حسابی شما را درگیر خودش خواهد کرد.

بازی Darkness Rises

روی لینک زیر ضربه بزنید تا این بازی زیبا و جذاب را روی دستگاه اندروید خود نصب کنید:

این بازی سرشار از جزئیات و طراحی‌های بسیار شگفت‌انگیز است که بسیار زیبا و چشم‌نواز می‌باشند. در حالت گروهی می‌توانید با گروه‌ها و افراد زیادی در سراسر دنیا این بازی را انجام دهید و با آنها به رقابت بپردازید. این بازی را می‎توانید به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

بهترین بازی تفنگی آفلاین برای اندروید

در این بخش ما قصد داریم 5 تا از بهترین‌های بازی تفنگی اندروید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت را به شما معرفی کنیم:

6) بازی آفلاین تفنگی Unkilled

بازی موبایلی آفلاین Unkilled یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موبایلی اندروید است که تنها بعد از 10 روز منتشر شدن در گوگل پلی و اپ استور، توانست رکورد بیشترین میزان دانلود را از آن خود کند و بیش از 3 میلیون نفر آن را دانلود کنند!

بازی آفلاین تفنگی Unkilled

در این بازی شما در یک سرزمین نفرین شده قرار خواهید داشت که مملو از زامبی‌های ترسناک و موجودات عجیب و غریب است و برای حفظ بقای خود باید با تمامی این موارد بجنگید و خود را نجات دهید.

برای دانلود و نصب این بازی تفنگی هیجان‌انگیز، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

این بازی تنفگی اندروید آفلاین بیش از 100 مرحله دارد که باید بتوانید از تمامی این مراحل زنده بیرون بیایید. این بازی را می‌توانید به صورت رایگان را در گوگل پلی دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

15 بازی شبیه به کلش آف کلنز که می‌توانید از آن ها لذت ببرید
بخوانید

7) بازی تفنگی آفلاین Into The Dead 2

در این بازی تفنگی آفلاین Into the Dead 2 شما در نقش یک مرد تنها را دارید که از بین زامبی‌هایی که بین‌شان گیر افتاده باید گذر کنید و مسیر خودتان را پیدا کنید. در این بازی شما باید بتوانید اسلحه و مهمات را با جستجو و طی کردن مراحل پیدا کنید و از هر مرحله زنده بیرون بیاید.

بازی تفنگی آفلاین Into The Dead 2

برای دانلود و نصب این بازی، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

یکی از جذابیت‌های این بازی علاوه بر بخش داستانی، بخش مینی‌گیم‌ها هم هست که می‌توانید ساعت‌ها با آن‌ها مشغول باشید و حسابی لذت ببرید. این بازی را به صورت رایگان می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

8) بازی تفنگی برای اندروید Morphite

در بین بهترین بازی‌های آفلاین تفنگی برای اندروید، بازی سوم محبوب Morphite است که در واقع یکی از بهترین بازی‎‌های آفلاینی است که در گوشی خود باید آن را داشته باشید.

بازی تفنگی برای اندروید Morphite

در این بازی کره‎‌ زمین نابود شده و انسان‌ها به یک دنیای دیگر مهاجرت کرده‌اند و آنها تبدیل به فرمانروایان جدید این دنیای تازه شده‌اند. شما به عنوان فرمان‌روایان جدید این دنیا، باید با موجودات ناشناخته برای حفظ بقا بجنگید و مبارزه کنید.

برای دانلود و نصب این بازی تفنگی ماجراجویانه در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی می‌توانید در سیاره‌های دیگر سفر کنید و با موجودات جدید و مراحل جدید بازی روبه‌رو شوید و ساعت‌های مشغول و سرگرم شوید. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی موجود است و می‌توانید به راحتی آن را دانلود و بازی کنید.

9) بازی آفلاین Grimvalor

داستان بازی Grimvalor در واقع داستان زندگی یک جادوگر جوان است که شیاطین و ارواح خبیث زیادی اطراف او پرسه می‌زنند و شما در نقش این جادوگر جوان باید بتوانید با تمامی این جادوگران مبارزه کنید.

بازی آفلاین Grimvalor

برای دانلود این بازی آفلاین اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی با پیش رفتن و وارد شدن به مرحله‌های جدید، اسلحه‌های قوی‌تر و پیشرفته‌تری دریافت خواهید کرد و از بازی کردن و ادامه دادن ماجرا لذت خواهید برد.

10) بازی Blackmoor 2

اگر از طرفداران بازی‌های 2 بعدی دهه‌ی 70 یا 80 هستید، این بازی با گرافیک 2 بعدی و نوستالژیکی که دارد می‌تواند حسابی شما را راضی نگه دارد. این بازی یکی از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های تفنگی آفلاین اندروید است که با کاراکترهای متنوع و امکانات زیادی که در اختیار شما قرار داده شده است می‌توانید مشغول باشید و از آن لذت ببرید.

بازی Blackmoor 2

این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی قابل دانلود کردن است و می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر، این بازی را دانلود کنید

البته لازم به ذکر است که این بازی از آن دسته بازی‌هایی است که می‌توانید هم آن را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت بازی کنید و هم به صورت آنلاین و گروهی با دوستان خود در سراسر دنیا!

بهترین بازی های تفنگی کم حجم اندروید

در این بخش ما قصد داریم 5 تا از بهترین بازی‌های تفنگی کم حجم اندروید زیر 25 مگابایت را به شما معرفی کنیم تا اگر گوشی اندروید خیلی باکیفیتی ندارید هم بتوانید از این بازی‌های تفنگی لذت ببرید و سرگرم شوید.

11) بازی کم حجم تفنگی Modern Sniper

در این بازی تفنگی برای اندروید پایین شما در نقش اول بازی و به عنوان یک اسنایپر، باید بتوانید از پشت‌بام‌ها و خیابان‌ها به دشمنان شلیک کنید و آنها را از بین ببرید.

بازی کم حجم تفنگی Modern Sniper

این بازی را به صورت رایگان می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید و از آن لذت ببرید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xs.armysniper

در Modern Sniper شما در واقع نقش یک آدم‌کش حرفه‌ای را خواهید داشت که باید شخصیت‌های مهم را ترور و از بین ببرید. هرچه بیشتر ترور کنید، اسلحه‌های پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تری خواهید داشت.

12) بازی تفنگی اندورید کم حجم Zombie Smasher

بازی Zombie Smasher یکی از بازی‌های فانتری و به سبک تفنگی است که با وجود حجم بسیار کمی که دارد، خیلی جذاب و اعتیادآور است و می‌توانید با کمترین حجم ممکن آن را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

بازی تفنگی اندورید کم حجم Zombie Smasher

این بازی از دسته بازی‌های کم حجم و رایگان است که به راحتی می‌توانید با هر ورژن اندروید و تلفن هوشمندی که دارید این بازی را دانلود و از آن لذت ببرید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xs.armysniper

در این بازی شما باید از شهر خود در برابر زامبی‌ها دفاع کنید و با تفنگ‌هایی که در اختیار دارید با آنها مقابله کنید. در Zombie Smasher شما باید در 60 مرحله‎ مختلف در دو حالت Survival و Time به مقابله با زامبی‌ها بپردازید و کلی سرگرم شوید.

13) بازی کم حجم تفنگی اندروید Auto Gangsters

اگر از طرفداران بازی GTA هستید و دوست ندارید که فضای زیادی از گوشی خود را برای نصب این بازی هدر دهید، بازی Auto Gangsters بی‌شک یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

بازی کم حجم تفنگی اندروید Auto Gangsters

این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی قابل دانلود است و می‎توانید آن را دانلود کنید و 100 مرحله‎ مختلفی که این بازی دارد را انجام دهید و ساعت‌ها سرگرم شوید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xs.armysniper

سبک و طراحی این بازی کاملا مشابه بازی محبوب GTA است و با سرقت ماشین و تیراندازی به مردم شهر می‌توانید کلی آیتم‌های جدید به دست آورید و کلی پیشرفت کنید.

14) بازی Apple Knight: Action Platformer

بازی تفنگی اندروید با حجم کم Apple Knight: Action Platformer یکی از بازی‌های جذاب سبک دوبعدی است که باید با دشمنان مقابله کنید و تمامی موانع را پشت سر بگذارید. در این بازی باید شوالیه‌ها، هیولاها و موجودات جادویی زیادی مبارزه کنید و از سرزمین خود دفاع کنید.

بازی Apple Knight: Action Platformer

این بازی به صورت رایگان را گوگل پلی موجود است می‌توانید آن را دانلود کنید:

این بازی چهار محیط مختلف دارد که هر چهار محیط دارای 10 مرحله‌ مختلف است. هرچه بیشتر جلو بروید، اسلحه‌ها و امکانات بیشتری دریافت خواهید کرد.

15) بازی کم حجم تفنگی اندروید Shadow Fighter‏

این بازی با وجود حجم بسیار پایینی که دارد، جزو یکی از بهترین بازی‌ها از نظر طراحی و گرافیک است. Shadow Fighter در واقع یک بازی تفنگی و اکشن بسیار جذاب است که در هر مرحله با موجودات جدیدتر و چالش‌های جذاب روبه‌رو خواهید شد.

بازی کم حجم تفنگی اندروید Shadow Fighter‏

این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود کردن است و برای انجامش هم نیازی به متصل بودن به اینترنت نخواهید داشت:

کلام آخر

در این مقاله ما 15 تا از بهترین‌های بازی تفنگی اندروید به صورت آنلاین، آفلاین و کم‌حجم با گرافیک بالا را به شما معرفی کردیم. همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد، برای سرگرم شدن و لذت بردن از جدیدترین بازی‌های دنیا دیگر نیاز نیست که به فکر خرید کنسول‌های بازی گران‌قیمت و پیشرفته باشید.

این روزها با هر تلفن هوشمندی با هر کیفیتی که داشته باشید می‌توانید این بازی‌ها را دانلود کنید و از آنها نهایت لذت را ببرید. امیدوارم که بازی‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم را دوست داشته باشید و دانلود کرده باشید و از انها لذت ببرید.

سوالات متداول

آیا برای بازی‌های آنلاین تفنگی باید همیشه آنها را به‌روز رسانی کرد؟

بله- اگر قصد انجام بازی‌های تفنگی آنلاین را داشته باشید، اگر این بازی‌ها را به روز رسانی نکنید، امکان بازی به صورت گروهی و آنلاین را نخواهید داشت و حتما باید این کار را انجام دهید.

آیا برای انجام دادن بازی‌های آفلاین باید حتما اینترنت گوشی را خاموش کنیم؟

خیر- برای انجام بازی‎های آفلاین صرفا نیاز نیست که دیتای گوشی خود را خاموش کنید. این بازی در هر صورت آفلاین است و هیچ حجمی از اینترنت شما را مصرف نخواهد کرد.

آیا بازی‌های کم حجم کیفیت و گرافیک پایینی دارند؟

خیر- 5 بازی که در این مقاله معرفی شد، جزو بهترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های موبایلی اندروید به سبک تفنگی هستند که می‌توانید از آنها لذت ببرید.

5 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//