تناسب اندام در 2022 ؛ بهترین برنامه ها و اپلیکیشن ها

اینکه شما دنبال لاغر شدن ، دویدن بیشتر ، بهتر شنا کردن ، داشتن عکس های بهتر در سال جدید و یا حتی فقط سلامتی هستید خیلی مهم نیست ، چون در تمام موارد بالا برنامه هایی که در ادامه به شما معرفی خواهد شد به کار شما خواهند آمد .

دقیقا به دنبال چه چیزی هستید ؟ مقداری کاهش وزن ؟ اندام زیبا ؟ و یا حتی اندکی سلامتی بیشتر ؟ لطفا به این نکته دقت کنید که برای هرکدام از این ها احتیاج به مقداری کمک دارید . اپلیکیشن موبایل یا برنامه‌های تناسب اندام در این راه کمک رسان شما خواهند بود . آنها اهداف شما را مرتب به شما یادآوری می کنند و از شما می خواهند این اهداف را دنبال کنید . این برنامه ها همچنین ابزار مفیدی را در اختیار شما قرار خواهند داد ، خواه یک ماشین حساب برای محاسبه کالری سوخته شده باشد ، و یا یک مربی که به شما برنامه های تمرینی بدهد و شما را در طول زمان تناسب اندام هدایت کند .

ما بعد از ارزیابی تعداد زیادی از این برنامه های تناسب اندام در نهایت تعدادی از آن ها انتخاب کردیم تا با شما همراهان عزیز در میان بگذاریم . این برنامه ها طیف وسیعی از نیاز های شما را در طول مسیر برآورده می کنند.

بعضی از آن ها مانند برنامه مانکن برای کسانی که قبلا ورزشکار بوده اند عالی هستند ، در حالی که بعضی دیگر برای افراد مبتدی بسیار ایده آل هستند . تعدادی از آن ها فقط بر روی یک موضوع متمرکز هستند ، مانند رژِیم غذایی یا موسیقی در طول تمرینات ، در حالی که بعضی دیگر رویکردی کلی دارند و همه فاکتور ها را در برمی گیرند .
به طور کلی برنامه های تناسب اندام در چند دسته کلی قرار می گیرند که عبارتند از : تمرینات کوتاه ، تمرین بر اساس تقاضا ، تغذیه ، پیگیری فعالیت و موسیقی .

بهترین برنامه ها برای تمرینات کوتاه

در زمینه تمرینات کوتاه مدت برنامه The Johnson & Johnson Official 7 Minute Workout بهترین برنامه ای بود که ما توانستیم پیدا کنیم . این برنامه کاملا رایگان است که می توانید آن را در عرض 7 دقیقه و در هر مکانی انجام دهید . علاوه بر روال کلاسیک این برنامه ها گزینه های بیشتری به شما ارائه میکند . گزینه هایی که می توانند طولانی تر ، با شدت بیشتر ، با شدت کمتر و غیره باشند . هیچ فرقی نمی کند شما سرتان شلوغ باشد ، در مسافرت باشید و یا تازه کار باشید ، این برنامه روش هایی به شما ارائه می کند که شما می توانید در هر شرایطی آن ها را انجام دهید .

بهترین برنامه ها برای تمرینات بر اساس تقاضا

می توان گفت برنامه هایی که بر اساس تقاضا به شما برنامه می دهند به اندازه موهای سر شما هستند ، اما همه از نظر کیفیت و قیمت یکسان نیستند . بهرحال سبک ها و استایل ها متفاوت هستند ، چون همه به دنبال یک متد نمی گردند . برخی از برنامه های این حوزه حتی به شما اجازه می دهند که از طریق ارتباط ویدیویی به کلاس های آنلاین و زنده بپیوندید .
تعداد کمی از جریان پرتعداد این برنامه ها اینجا ذکر می شوند . برنامه هایی مانند : Blogilates, Shred, Foret.fit, Kelo, and Nike Training Club در لیست ما حضور دارند که در ادامه در مورد ویژگی های آنها بیشتر توضیح خواهیم داد .

بهترین برنامه ها برای ردیابی غذایی

این برنامه ها معمولا برای کاهش وزن مفید هستند ، اما در مواقعی که قصد تغییر رژیم غذایی خود را دراید هم می توانید از بعضی از آن ها استفاده کنید . به عنوان مثال اگر شما قصد دارید رژیم غذایی خود را به یک رژیم گیاهی تغییر دهید ، حتما دوست دارید بدانید که آیا در طول این رژیم پروتئین کافی به بدن شما می رسد یا نه . در این گونه مواقع این برنامه ها به کار شما خواهند آمد .
برخی از بهترین برنامه ها در این زمینه عبارتند از :  MyFitnessPal, MyPlate, Lifesum,Noom

بهترین برنامه ها برای ردیابی فعالیت

ما تعداد کمی از این برنامه ها را در این لیست قرار داده ایم . ساختار و عملکرد کلی این برنامه ها به این صورت است که اگر شما شروع به دویدن کنید این برنامه ها مسافت طی شده ، زمانی که دویده اید و سایر حالت های مربوط به دویدن را به شما نشان می دهند . اگر گزینه مانیتور ضربان قلب را در طول یک فعالیت فعال کنید ، آن  ها یک گراف از ضربان قلب شما را در طول این فعالیت ، ترسیم می کنند .
Map My Fitness بهترین توصیه ما برای کسانی است که تازه تناسب اندام را شروع کرده اند . زیرا آن ها هزاران فعالیت دارند که باید به طور مداوم پیگیری بشوند .

بهترین برنامه ها برای تمرینات موسقی

تعدادی از برنامه های تناسب اندام برای شما موسیقی های مناسب با این ورزش را فراهم می کنند . دو تا از بهترین این برنامه ها عبارتند از : Fit Radio و  RockMyRun .

با استفاده از این برنامه ها می توانید موسیقی  هایی با کیفیت اصلی را در طول تمرینات خود گوش کنید . موسیقی هایی که مناسب نوع فعالیت شما هستند . در ادامه بهترین برنامه های تناسب اندام را معرفی می کنیم . با ما همراه باشید.

8fit

این برنامه تمرینات بر اساس تقاضا را با ردیابی غذایی به طور همزمان به شما عرصه می کند . همچنین بر اساس نتیجه ای که انتطار دارید در پایان تمرین ببینید ، به شما برنامه منظم تمرین و البته رژیم غذایی مناسب عرضه می کند . برنامه فوق بیشتر برای کسانی مناسب است که دوست دارند تعداد زیادی راهنمایی ، دستور العمل و یادآوری را در طول تمرینات و دوره خود دریافت کنند . شما هدفی را انتخاب می کنید ، خواه کاهش وزن ، تناسب اندام یا افزایش عضله . سپس هدف خود را خاص تر می کنید ، مانند کاهش چربی بدن به 20 درصد در سه ماه . این برنامه بعد از دریافت اهداف شما شروع به برنامه ریزی برای دوره تناسب اندام شما می کند ، و اتفاقا در این برنامه به جزئیات ، اهمیت خاصی می دهد .

برنامه تناسب اندام 8FIT

Blogilates

اگر انگیزه و هدف خود را انتخاب کرده اید اما عوامل بیرونی شما را تهدید می کنند و نگران این هستید که بعد از مدتی هدف خود را از دست دهید این برنامه دقیقا برای شما طراحی شده است .
نکته ای که باید در مورد این برنامه بدانیم این است که بیشتر برای خانم ها مناسب است تا آقایان

برنامه تناسب اندام BLOGILATES

Charity Miles

این برنامه زمانی که شما از آن استفاده می کنید تا مایل های دویدن ، راه رفتن و یا دوچرخه سواری خود را ثبت کنید  به طور همزمان مبلغی به سازمانی که خودتان انتخاب کرده اید اهدا می کند . ساز و کار این اهدای پول هم به این صورت است که حامیان مالی این برنامه پرداخت مبلغ را بر عهده خواهند داشت و در ازای آن شما نام و برند شرکت آن ها را در برنامه خواهید دید .

موسسه خیریه مایلز از سازمانهای غیرانتفاعی مختلفی همچون ASPCA ، Habitat for Humanity ، بیمارستان کودکان St Jude ، Unicef ، Save the Children و پروژه Wounded Warrior پشتیبانی می کند.

دانستن این نکته که شما با فعالیت و ورزش روزانه خود به موسسات خیریه کمک خواهید کرد به شما انگیزه بیشتری برای فعالیت های ورزشی می دهد .

برنامه تناسب اندام CHAITY

Fit Radio

Fit Radio یک برنامه پخش موسیقی است که همچنین دارای لیست پخش برای تمرین های هدایت شده است.این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که نوع موسیقی خود را انتخاب کنید . شما می توانید با استفاده از گزینه های موجود در نرم افزار ، به طور مثال انتخاب کنید که صدایی در گوش شما بگوید که سرعت تردمیل خود را بیشتر یا کمتر کنید .
شما در این برنامه می توانید موسیقی متناسب با سرعت فعالیت خود را انتخاب کنید . برای این کار شما ریتم فعالیت خود را در نظر گرفته و بر اساس آن موسیقی نزدیک به ریتم فعالیت خد را انتخاب کنید . این برنامه همچنین به شما امکان می دهد موسیقی را بر اساس ژانر انتخاب کنید .

برنامه تناسب اندام FIT RADIOitbit Coach

چه صاحب ردیاب Fitbit باشید یا نه ، می توانید از برنامه Fitbit Coach (که قبلاً Fitstar نامیده می شد) استفاده کنید تا همراه با فیلم های تمرین که تقریباً در هر کجا می توانید انجام دهید ، دنبال کنید. در این برنامه انواع گزینه ها وجود دارد ، از برنامه های روزانه گرفته تا تمرینات پله .
اگر شما در این برنامه یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید ، امکان استفاده از تعداد محدودی از تمرینات را خواهید داشت . طبیعی است که بیشتر مطالب برای کاربران ویژه محفوظ خواهد بود .  اگر می خواهید از تمام گزینه ها و امکانات استفاده کنید باید به طور ماهیانه و یا سالانه مبلغی را بپردازید . نکته وحشتناکی که در این زمینه وجود دارد این است که اخیرا مبلغی که باید برای اشتراک سالانه بپردازید دو برابر شده است .

این برنامه در دسته برنامه های تمرینات بر اساس تقاضا قرار می گیرد . و برای افرادی مناسب تر است که ترجیح می دهند در هنگام تمرینات یک نفر به صورت زنده و از طریق ویدیو با آن ها صحبت کند .

برنامه تناسب اندام FITBIT

Forte

یک وب سایت بسیار عالی که می توانید از طریق کنفرانس ویدیویی از هرجایی که باشید به کلاس های آموزشی بپیوندید . شما از این طریق به صورت زنده از مربی خود یاد می گیرید ، می شنوید و یادداشت برداری می کنید بدون اینکه کسی صدای شما را بشنود و یا شما را ببیند . بعضی از این کلاس ها فقط به یک تشک برای دراز کشیدن و گوش دادن احتیاج دارند ، در حالی که بعضی دیگر نیاز به وزنه ، دوچرخه ثابت و برخی دیگر از ابزار های تمرینی داردند .

هرچند به سختی اما می توانید با جستجو در دنیای وب یک نسخه از این برنامه را پیدا کنید که در طول ماه به شما اجازه بدهد تا در یک جلسه به صورت رایگان شرکت کنید .

برنامه تناسب اندام FORTE

Jefit

این برنامه بیشتر برای تمرین های قدرتی مناسب است ، اگر چه که می توانید با استفاده از آن سایر تمرینات را هم طراحی کنید . در اینجا با یک بانک از تمرینات مواجه هستید که می توانید بر اساس وضعیت عضلانی خود از میان این بانک ، تمرین مورد نظر خود را انتخاب کنید . یک تقویم هم برای پیگیری تمرینات شما در این برنامه وجود دارد . همچنین یک تقویم برای برنامه ریزی تمرین و روزهای استراحت وجود دارد ، به علاوه یک برنامه آموزشی که به طور خلاصه به شما می گوید که در روزهای آینده چه می گذرد.
همانند اکثر برنامه ها نسخه رایگان این نرم افزار هم به صورت محدود پشتیبانی می شود .

برنامه تناسب اندام JEFIT

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//