آموزش ورود به اینستاگرام با ایمیل [آخرین آپدیت 2022]

اینستاگرام به یکی از پایه‌های ثابت زندگی ما تبدیل شده است. واقعا چند ساعت بدون این شبکه اجتماعی دوام می‌آوریم؟ یک ساعت؟ یک روز؟ قطعا نمی‌توانیم برای مدتی طولانی از این اپلیکیشن دور بمانیم. اگر برای وارد شدن به Instagram به مشکل بخورید و نتوانید در کاربری خود، لاگین کنید چه راه‌حلی به ذهنتان خواهد رسید؟ در این شرایط، قطعا ورود به اینستاگرام با ایمیل یکی از اولین گزینه‌های روی میز خواهد بود!

اینستاگرام روش‌های زیادی را برای ورود، به کاربران خود، پیشنهاد می‌دهد. معمول‌ترین راه، ورود از طریق نام کاربری و رمز عبور است. اما گاهی اوقات، با خطای “There Was a Problem With Your Request” مواجه می‌شوید.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم شما را با ورود به اینستاگرام با ایمیل آشنا کنیم. اگر به تازگی برای وارد شدن به کاربری خود در اینستاگرام به مشکل برخورد کرده‌اید؛ حتما تا پایان، با ما همراه باشید.

ورود به اینستاگرام با ایمیل 

اگر در زمان ثبت‌نام در اینستاگرام، ایمیل خود را ثبت کرده باشید؛ می‌توانید در هر زمانی، برای ورود به اینستاگرام با ایمیل اقدام کنید. این روش، برای مواقعی مفید است که نتوانید از طریق اپلیکیشن و با وارد کردن نام کاربری، در Instagram لاگین شوید.

همان‌طور که اشاره شد، در زمان ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام، می‌توانید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. (شما باید از بین ایمیل یا شماره تلفن، یک گزینه را انتخاب کنید.)

اگر آدرس Email خود را در زمان ساخت حساب تایید کرده‌اید؛ می‌توانید با انجام مراحل زیر، به سادگی وارد کاربری خود در اینستاگرام شوید:

آدرس ایمیل خود را وارد کرده و log in را انتخاب کنید

در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده، بعد از چند لحظه، وارد حساب کاربری خود خواهید شد. توجه داشته باشید که این روش، برای مواقعی کاربرد دارد که شما کلمه عبور (Password) اکانت خود را بدانید و تنها نام کاربری را فراموش کرده باشید.

اگر شما در فیلد اول، ایمیل خود را وارد کرده باشید با انتخاب گزینه login لینک ورود به پیج شخصی اینستاگرام، به ایمیل شما ارسال خواهد شد. با کلیک بر روی این لینک، قادر به بازدید از حساب کاربری خود، خواهید بود.

نکته: در صورتی که به اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی دارید، می‌توانید مراحل بالا را از طریق تلفن همراه هوشمند خود هم انجام دهید.

ورود به اینستاگرام با ایمیل (در صورتی فراموشی رمز عبور)

اگر هم نام کاربری و هم رمز عبور را فراموش کرده باشید، باز هم از طریق ایمیل، می‌توانید دوباره وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید. برای این‌کار، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد صفحه ورود اینستاگرام (در اپلیکیشن یا وب‌سایت) شوید.
  • گزینه “Forgot Password” را انتخاب کنید.

گزینه forgot password را انتخاب کنید

  • در صفحه جدید، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و گزینه “Send Login Link” را انتخاب کنید.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید

  • یک ایمیل جدید از طرف اینستاگرام برای شما ارسال می‌شود که حاوی لینک تغییر پسورد حساب اینستاگرام است.
  • روی لینک مورد نظر ضربه زده و در صفحه‌ای که باز می‌شود، یک پسورد جدید برای حساب خود ایجاد کنید.
  • اکنون می‌توانید از طریق نام کاربری یا ایمیل، دوباره وارد پروفایل کاربری خود در Instagram شوید.
نکته: این روش، برای مواقعی کاربرد دارد که شما در زمان ثبت‌نام، ایمیل خود را تایید کرده باشید. در غیر این‌صورت، هیچ پیامی از طرف اینستاگرام، در Email خود، دریافت نخواهید کرد.

آموزش نصب اینستاگرام با ایمیل و ساخت پیج جدید

همان‌طور که بارها اشاره شد، یکی از راه‌های ساخت پیج جدید در اینستاگرام، استفاده از ایمیل است. این شبکه اجتماعی، به تایید هویت کاربران، اهمیت زیادی می‌دهد. به همین دلیل، باید در هنگام ثبت نام، حتما شماره تلفن همراه یا ایمیل آدرس خود را وارد کنید.

ما در ادامه، به بررسی مرحله به مرحله نصب اینستاگرام با ایمیل خواهیم پرداخت:

  • وارد صفحه ورود اینستاگرام (در اپلیکیشن یا وب‌سایت) شوید.
  • روی گزینه “Sign up” در پایین صفحه، ضربه بزنید.

روی گزینه sign up ضربه بزنید

  • در صفحه جدید و در اولین قسمت، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس، سایر بخش‌های لازم را هم، پر کنید.

ایمیل و سایر اطلاعات را وارد کنید

  • در صفحه بعد، اطلاعات مربوط به تاریخ تولد خود را وارد کرده و روی “Next” ضربه بزنید.

تاریخ تولد خود را وارد کرده و next را بزنید

  • در این مرحله، باید وارد حساب ایمیل خود شوید. یک پیام حاوی کد فعال‌سازی حساب، از طرف اینستاگرام برای شما ارسال شده است. کد را کپی کرده و در فیلد مربوطه، وارد کنید.

کد تایید را وارد کنید

  • مراحل بعدی را که بیشتر به تکمیل اطلاعات حساب کاربری شما مربوط هستند را دنبال کنید.

اکنون حساب کاربری شما با استفاده از Email، ساخته و تایید شده است. در هر زمان که تمایل داشتید می‌توانید مراحل ورود به اینستاگرام با ایمیل را دنبال کنید.

تایید ایمیل

پس از وارد کردن ایمیل در اکانت اینستاگرام، باید برای کامل شدن مراحل ثبت‌نام، آن را تایید کنید. این مرحله، برای افزایش امنیت حساب کاربری و جهت اطمینان از این که شما صاحب ایمیل وارد شده هستید، در نظر گرفته شده است.

  • برای تایید ایمیل خود، ابتدا با انتخاب گزینه confirm پیامی با این مضمون که به ایمیل خود وارد شده و لینک تایید را لمس کنید،به شما نمایش داده می‌شود .
  • در ادامه به ایمیل خود وارد شده و پیام مربوطه را باز کنید.
  • سپس گزینه confirm email address را انتخاب نمایید.
  • با کلیک بر روی این گزینه، به صورت مستقیم وارد اکانت اینستاگرام خود خواهید شد.
  • نمایش پیغام thanks نشان‌دهنده تایید شدن ایمیل ثبت شده توسط شما است.
نکته: در نظر داشته باشید که اگر به درستی مراحل تایید را انجام ندهید، ثبت ایمیل در اکانت شما، انجام نخواهد شد.

ثبت ایمیل در اینستاگرام

ثبت ایمیل در اینستاگرام، فقط برای حساب‌های جدید نیست؛ بلکه شما می‌توانید در هر زمانی و برای هر اکانتی، اقدام به ثبت یا تعویض آدرس ایمیل نمایید. برای این‌کار، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی گزینه “Edit profile” ضربه بزنید.
  • آدرس ایمیل شما، در بخش “private information” نمایش داده می‎‌شود.
  • در این قسمت، می‌توانید یک ایمیل جدید وارد کرده یا آدرس ایمیل قبلی خود را تغییر دهید.
  • بعد از وارد کردن ایمیل، یک پیام از طرف اینستاگرام به Email شما ارسال می‎‌شود.
  • وارد ایمیل خود شده و عملیات ثبت یا تغییر ایمیل را تایید کنید.

به همین سادگی شما توانستید یک ایمیل جدید در حساب کاربری خود ثبت کرده یا ایمیل قبلی خود را تغییر دهید. برای ورود به اکانت قبلی خود، حتما مقاله “نصب اینستاگرام قبلی خودم” را مطالعه نمایید. 

سایر مشکلات هنگام ورود به اینستاگرام

علاوه بر مواردی که در بالا مطرح شدند، مشکلات دیگری نیز ممکن است برای ورود شما به حساب کاربری اینستاگرام، ایجاد شوند. از جمله مهم‌ترین مواردی که می‌توانند منجر به عدم لاگین شدن شما در Instagram شوند، می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

  • مشکل ورود به اینستا با سایت
  • مشکلات ورود به اینستاگرام با شماره موبایل
  • مشکلات ورود به اینستاگرام فارسی
  • مشکلات ورود به اینستا با ایمیل

مشکل در ورود به اینستاگرام

در صورتی که از صحت اطلاعات وارد شده در زمان ورود، مطمئن هستید، مشکلات بالا می‌توانند ناشی از یکی از علت‌های زیر باشند:

  1. قطعی یا کاهش سرعت اینترنت
  2. اختلال در سرورهای اینستاگرام
  3. نقض شرایط و ضوابط اینستاگرام
  4. غیر فعال بودن موقت حساب کاربری

می‌توانید به ترتیب موارد بالا را بررسی کرده و سپس، مجددا برای ورود به اینستاگرام، تلاش کنید.

کلام پایانی 

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی قابل انعطاف و در عین‌حال، بسیار امن است. به همین دلیل، ممکن است در مواقعی، برای ورود به حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی، با مشکل مواجه شوید. اکنون و با خواندن این مقاله، به‌راحتی می‌توانید مراحل مربوط به ورود به اینستاگرام با ایمیل را انجام داده و با موفقیت، در پروفایل خود، لاگین کنید.

سوالات متداول و پرتکرار

چگونه با ایمیل وارد اینستاگرام شویم؟

برای اینکار باید وارد صفحه ورود اینستاگرام شده و در فیلد اول، به جای نام کاربری، آدرس ایمیل خود را تایید کنید. توجه داشته باشید که این روش فقط در شرایطی مفید است که ایمیل خود را در زمان ثبت نام، ثبت و تایید کرده باشید.

چگونه با نام کاربری وارد اینستاگرام شویم؟

این روش، ساده‌ترین راه برای ورود به اینستاگرام است. کافیست در صفحه ورود، ابتدا نام کاربری و بعد از آن، رمز عبور حساب خود را تایپ کنید. بعد از آن، با ضربه زدن روی “Log in” می‌توانید وارد پروفایل خود شوید.

ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل بهتر است یا با شماره موبایل؟

برای ساخت کاربری اینستاگرام، ما به شما، استفاده از شماره موبایل را پیشنهاد می‌دهیم. زیرا همیشه به آن دسترسی دارید و پیگیری امور مربوط به امنیت حساب کاربری اینستاگرام هم، از این طریق، راحت‌تر است.

آیا ورود به حساب اینستاگرام خودم از طریق گوگل ممکن است؟

خیر . اینستاگرام دو روش را برای ورود به حساب کاربری، به شما پیشنهاد می‌کند: استفاده از حساب فیسبوک یا ورود از طریق اطلاعات هویتی. شما نمی‌توانید حساب گوگل خود را به اینستاگرام، لینک دهید.

آیا حذف اکانت اینستاگرام بدون پسورد و ایمیل ممکن است؟

خیر. برای اینکه یک حساب اینستاگرام را حذف کنید، حتما باید صاحب اصلی حساب باشید و در آن، لاگین کرده باشید. بدون پسورد، به هیچ عنوان نمی‌توانید وارد حساب اینستاگرام خود شوید؛ مگر اینکه از طریق ایمیل یا شماره موبایل، عملیات بازیابی رمز عبور را انجام دهید.

3.7 | (15)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

74 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
74
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//