آموزش کامل آپدیت کردن اینستاگرام در اندروید و آیفون

اینستاگرام بی‌شک یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که این روزها کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که از آن استفاده نکند. اگر دوست دارید از تمامی قابلیت‌های این گوشی استفاده کنید، باید آن را به روز نگه دارید.

اگر نمی‌دانید که آپدیت اینستاگرام چگونه است، امروز در این مقاله از ایده‌آل تک قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که آپدیت اینستاگرام در گوشی اندروید و گوشی آیفون به چه صورت است و چگونه باید آن را انجام دهید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

آیدیت کردن آخرین نسخه اینستاگرام

شاید به نظر شما با آپدیت کردن یک اپلیکیشن فقط حجمی از اینترنت را مصرف می‌کنید و شاید خیلی به نظرتان احتیاج به این کار نباشد. ولی بدانید که وقتی شما را اپلیکیشنی را به‌روز رسانی می‌کنید بسیاری از باگ‌ها و اشکلاتی که در یک اپلیکیشن وجود دارد از بین می‌رود و کار کردن با آن برای شما بسیار ساده‌تر خواهد شد.

آپدیت اینستاگرام رایگان و آسان بوده و از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. در ادامه به طور کامل و با جزئیات، در مورد این کار به شما توضیح خواهیم داد.

نحوه آپدیت اینستاگرام در آیفون

خوب چگونه باید اپلیکیشن اینستاگرام را در آیفون آپدیت کنیم؟ پاسخ کاملا مشخص است!

درست مانند به‌روز رسانی اپلیکیشن‌های دیگر در آیفون، خیلی راحت با استفاده از App Store می‌توانید این کار را انجام دهید.

اپلیکیشن App Store را در آیفون خود باز کنید و در پایین سمت راست، روی دومین آیکون یعنی “Updates” می‌زنید. در صفحه‌ی “Updates”  شما اپلیکیشن‌هایی را خواهید دید که نیاز به آپدیت کردن دارند. حالا باید اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کنید و روی دکمه‌ی “Updates” در کنارش بزنید.

آپدیت اینستاگرام در ایفون

اگر لیست را باز کنید و اپلیکیشن اینستاگرام در بین برنامه‌های موجود نبود، این نشان دهنده‌ی این است که از قبل یا به صورت اتوماتیک این اپلیکیشن آپدیت شده و یا اینکه در حال حاظر شما از آخرین ورژن استفاده می‌کنید و نیاز به آپدیت اینستاگرام ندارد و نیاز نیست کاری را انجام دهید.

آموزش کامل آپدیت کردن اینستاگرام در آیفون

حالا اگر اپلیکیشن را در لیست آپدیت پیدا کردید و روی گزینه‌ی “Update” هم زدید، باید  منتظر بمانید تا App Store به‌روزرسانی را برای شما دانلود و نصب کند. بعد از اتمام کار شما در نهایت جدیدترین نسخه اینستاگرام را در آیفون خود خواهید داشت و از تمامی قابلیت‌های آن استفاده خواهید کرد.

راستی فراموش نکنید که هر چند وقت یکبار هم سیستم عامل iOS را هم آپدیت کنید تا تجربه‌ی بهتری از کار کردن با گوشی خود داشته باشید.

نحوه آپدیت اینستاگرام در اندروید

در گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید، می‌توانید اپلیکیشن‌های خود را در Google Play به‌روزرسانی کنید.

برای انجام این کار ابتدا باید اپلیکیشن Google Play را روی گوشی باز کنید و در بخش “Store” بروید و روی کادر “Search”  بزنید و در این کار عبارت “Instagram”  را وارد کنید و وارد بخش جستجو شوید.

نحوه آپدیت اینستاگرام در اندروید

بعد از باز شدن لیست باید روی دکمه‌ی “Update” بزنید تا اپلیکیشن شروع به به‌روزرسانی کند. اگر در صفحه‌ای که باز شد روبه‌روی اپلیکیشن اینستاگرام دکمه‌ی “update” را ندیدید و فقط گزینه‌ی “Open”  وجود داشت، نشان‌دهنده‌ی این است که از قبل اپدیت اینستاگرام انجام شده و نیازی به انجام این کار ندارید.

نحوه آپدیت در اندروید

در مورد تلفن‌های هوشمند اندروید هم به‌خاطر داشته باشید که همیشه نرم‌افزار اندروید اصلی را به روز نگه دارید تا از همه‌ی قابلیت‌های گوشی امکان استفاده کردن را داشته باشید و همیشه به‌روز باشید.

برای مطالعه بیشتر: برای ورود به حساب قبلی اینستاگرام خود، حتما مقاله “چگونه اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کنیم” را مطالعه نمایید.

جمع‌بندی و حرف آخر

آپدیت کردن اینستاگرام چه در گوشی اندروید و چه در گوشی آیفون اصلا کار سختی نیست و خیلی راحت می‌توانید این کار را انجام دهید. در این مقاله ما خیلی کامل به همراه جزئیات در مورد آپدیت اینستاگرام گفتیم و آن را به شما آموزش دادیم. امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

4.2 | (6)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//