چطور می توانیم با بررسی بهتر، خرید اینترنتی بهتری داشته باشیم؟

با پیشرفت روز افزون شبکه های اجتماعی اعم از انواع وب سایت و صفحه های اینستاگرامی که خیلی هم این روزها بین مردم محبوب شده، امر خرید به مسئله‌ی پیچیده‌ای تبدیل شده است. تمامی این شبکه سعی بر فروش بیشتر دارند. ولی آیا بهترین‌ها را می شناسید؟ تشخیص کالای اصل از کالای فیک و تقلبی کار آسانی نیست.

با وجود رواج خرید اینترنتی بین مردم و اعتماد بیشتر آنها به فروشندگان، همچنان نگرانی های در زمینه خرید اینترنتی وجود دارد که شاید خیلی از بابت اعتماد به فروشنده نباشد بلکه از بابت انتخاب درست مشتری است.

در حقیقت مشتری ها در خرید اینترنتی امکان مشاهده اجناس از نزدیک و لمس آنها را ندارند و در کنار آن در مورد برخی اجناس چه در خرید حضوری و چه در خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارند.

به طور مثال هنگامی که مشتری به دنبال خرید بهترین گوشی سامسونگ  است، واقعا نیاز به مشاوره تخصصی فروشنده دارد تا بهترین انتخاب را داشته باشد.

دقیقا به همین دلیل است که هنگام خرید مایل هستیم یک نفر همراه داشته باشیم تا با کمک ایشان بهترین انتخاب را داشته باشیم، هرچند که فرد مورد نظر یک متخصص در زمینه کالای مورد نظر ما نباشد.

اما در خرید اینترنتی چطور می توانیم همراه داشته باشیم؟

دقیقا به همین دلیل سایت های نقد و بررسی محصولات شکل گرفته اند تا این خلع را پوشش دهند و تا جای ممکن کاربران را در انتخاب محصولات راهنمایی کنند.

در حال حاضر وبسایت های خوبی در این زمینه شکل گرفته اند که خریدیار یکی از سایت هایی است که در این زمینه فعالیت می‌کند و تلاش می‌کند با معرفی بهترین محصولات بازار به مخاطبان کمک کند تا انتخاب مناسب تری داشته باشند.

در سایت خریدیار بخش های مختلفی وجود دارند به طور مثال در بخش لوازم جانبی با معرفی محصولات مختلف کاربران را در خرید بهترین لوازم جانبی راهنمایی می‌شوند تا با توجه به بودجه مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشند.

در بخش گوشی موبایل با معرفی بهترین گوشی های موبایل به کاربران کمک می‌شود تا ضمن آشنایی با انواع گوشی و برندهای مختلف این حوزه، گوشی مورد نظر خود را که متناسب با بودجه خریدشان هست انتخاب کنند.

تیم خریدیار سعی دارد از بین کالاهای پرطرفدار در بازار بهترین ها را شناسایی، بررسی و پس از تایید به شما عزیزان معرفی نماید.

آیا امکان خرید محصولات هم وجود دارد؟

ضعفی که در گذشته وجود داشت این بود که در سایت های مختلف درباره محصولات مختلف نوشته می شد و به طور مثال مدل های مانتو معرفی می شد اما کاربر نمی دانست که این مانتو که مورد پسندش واقع شده است را چطور و از کجا خریداری کند.

در سایت خریدیار، علاوه بر راهنمای خرید و معرفی بهترین محصولات بازار،امکان خرید کالای مورد نظر هم وجود دارد.

 بنابراین شما می‌توانید بعد مطالعه نقد و بررسی محصولات مختلف، لینک خرید محصول مورد نظر که مربوط به یک فروشگاه اینترنتی مورد اعتماد ما هست را هم مشاهده کنید و برای خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

 

ما دنبال کالاهایی هستیم که احساس می‌کنیم برای اغلب مردم مفید و سودمند هستند. سعی می‌کنیم مواردی را انتخاب کنیم که در زندگی روزانه‌ی مردم تاثیرگذار باشند. مواردی که در عین کیفیت خوب و کارایی مناسب، ارزش خرید نیز داشته باشند.

محصولاتی که در خریدیار معرفی می شوند همگی حاصل ایده‌های جمعی تیم  نویسندگان هستند. خریدیار از هیچ شخص حقیقی یا حقوقی بیرون از سازمان خط نمی‌گیرد و هیچوقت محصولی را تا به تایید تیم متخصص نرسد، منتشر نمی‌کند.

 

kharidyaar.ir

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پایان رپورتاژ آگهی

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//