چگونه در بازی موبایل لجندز دو اکانت داشته باشیم ؟

موبایل لجندز (Mobile Legends) یک بازی موبایل است که توسط Moonton در اندونزی ساخته شده و یکی از بهترین بازی‌های سبک MOBA شناخته می‌شود که در حال حاضر در تمام دنیا بسیار محبوب است.

به دلیل محبوبیت آن، افراد زیادی از جوان تا پیر آن را بازی می‌کنند. برای گیمرهای واقعی، داشتن تنها یک اکانت بازی قطعا کم است. دلیل آن، این است که بسیاری موبایل لجندز را در بیش از یک حساب بازی می‌کنند؛ اما سؤال این است که چگونه در بازی موبایل لجند دو اکانت داشته باشیم؟

قصد داریم امروز در این مقاله از مجله ایده آل تک به شما ساخت دو اکانت در بازی موبایل لجند را آموزش دهیم. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

مرور اجمالی بر بازی Mobile Legends

خوب، قبل از اینکه طبق معمول به موضوع بحث بپردازیم، بیایید کمی درباره بازی موبایل لجندز صحبت کنیم تا این مقاله برای شما جذاب‌تر باشد:

مروری اجمالی بر بازی موبایل لجندز

Mobile Legends یک بازی استراتژی جنگی است که فقط به صورت آنلاین قابل اجرا است و در ژانر بازی MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) با 10 بازیکن و تقسیم به 2 تیم، یعنی 5 در مقابل 5 گنجانده شده است.

هر بازیکن در این بازی به کار گروهی فشرده نیاز دارد. اخیرا بازی Mobile Legends محبوب‌ترین بازی در بین سایر بازی‌های MOBA معرفی شده است، به طوری که اکانت‌های زیادی در بازی ثبت شده است و هر کسی که یک نام مستعار دوگانه دارد، بیش از یک حساب در بازی Mobile Legends دارد که مطمئنا تعداد اکانت های ثبت شده در آن افزایش خواهد یافت.

در ادامه درباره دلایل  ایجاد دو اکانت موبایل لجند روی یک گوشی بیشتر خواهیم گفت.

چرا باید دو اکانت موبایل لجند داشته باشیم؟

به دلایل مختلف، ممکن است بخواهید یک حساب جدید Mobile Legends ایجاد کنید. برخی ممکن است بخواهند ماجراجویی را از نو شروع کنند تا آدرنالین بالاتری را دریافت کنند. برخی دیگر ممکن است بخواهند نام مستعار خود را به صورت رایگان تغییر دهند.

چرا باید دو اکانت در بازی موبایل لجندز داشته باشیم؟

همچنین می‌توان فرض کرد که بازیکنانی هستند که می‌خواهند اطلاعات شخصی خود را حذف کنند، به خصوص اگر حساب کاربری آن‌ها به پروفایل فیس‌بوک آن‌ها پیوند داده شده باشد.

اما اکثریت قریب به اتفاق بازیکنانی که به دنبال این هستند که چگونه دو اکانت موبایل لجند در یک گوشی ایجاد کنند، به دنبال ایجاد یک اسمورف هستند.

در این نوع بازی‌ها معمولا وقتی گیمر به بالاترین سطح رسیده است، به فکر ایجاد یک اکانت اسمورف می‌افتد، یعنی شخصی که بعد از یک حساب اصلی، اکانت دیگری ایجاد می‌کند.

اسمورف، نوعی حساب جایگزین است که به شما امکان می‌دهد در بازی‌های رتبه‌بندی شده روی قهرمانان جدید یا نقش‌های جدید تمرین کنید، بدون اینکه در صورت شکست، ستاره‌های با ارزش خود را از دست بدهید استفاده از یک حساب کاربری دیگر همچنین می‌تواند زمانی مفید باشد که می‌خواهید با دوستان خود بازی کنید و آن‌ها از شما رتبه پایین‌تری دارند.

در حالی‌ که بازی محدودیت‌هایی را اعمال می‌کند (حداکثر ۲/۳ اختلاف در گروه)، با یک حساب کاربری جدید می‌توانید تقریبا با همه به بازی در Ranked ادامه دهید.

دانستن نحوه تغییر حساب در Mobile Legends برای افرادی که دارای چندین حساب هستند سودمند است. برخی از بازیکنان می‌خواهند چندین اکانت داشته باشند و برای هر حساب بازی سبک‌های متفاوتی داشته باشند. به این ترتیب، بازیکنان می‌توانند به بازی ادامه دهند و خود را به چالش بکشند تا راه‌های مختلف بازی را امتحان کنند.

اهمیت داشتن دو اکانت در بازی موبایل لجندز

به جای پاک کردن داده‌های بازی خود برای تغییر حساب، این بازی دارای ویژگی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به راحتی حساب‌های خود را در Mobile Legends تغییر دهند. بازیکنان می‌توانند آن را در بخش حساب پروفایل شما پیدا کنند.

نحوه پشتیبان گیری از حساب‌های قدیمی موبایل Legends

مشکل این است که برخی از شما ممکن است همچنان کنجکاو یا نگران باشید که اگر یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید، حساب قدیمی ناپدید می‌شود؛ زیرا دیگر متصل نیست. اما نگران نباشید؛ زیرا همچنان می‌توانید یک حساب کاربری جدید داشته باشید و به حساب قدیمی Mobile Legends خود هم دسترسی داشته باشید.

این به داده‌های تلفن Android شما، از جمله داده‌های حساب متصل به Google مربوط می‌شود. بنابراین، اگر داده‌های حساب قدیمی شما قبلا به Google متصل بوده‌اند، احتمالا روزی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

برای این کار، اگر می‌خواهید دو اکانت موبایل لجند در یک گوشی ایجاد کنید، باید ابتدا از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید یا آن را به Google متصل کنید. برای کسانی که نمی‌دانند، برنامه Mobile Legends را در تلفن‌های هوشمند باز کرده و مراحل زیر را دنبال کنید:

  • پس از آن، از منوی نمایه دیدن کنید و تنظیمات حساب را در پایین سمت چپ انتخاب کنید.
  • سپس، گزینه‌ای برای مرتبط کردن حساب خود با حساب‌های Moonton، Google Play Games، Facebook و VK پیدا خواهید کرد. فقط یکی را انتخاب کنید تا بتوانید حساب قدیمی خود را جایگزین کنید تا ناپدید نشود. چند لحظه صبر کنید تا فرآیند کامل شود و حساب شما ایمن شود.

پشتیبان‌گیری از حساب قدیمی در بازی موبایل لجندز

چگونه در بازی موبایل لجند دو اکانت داشته باشیم؟

اساسا ایجاد حساب کاربری در بازی Mobile Legends زمانی که بیش از یک اسمارتفون یا اچ پی داشته باشیم، بسیار آسان است، اما اگر فقط یک گوشی هوشمند داشته باشیم با مشکل زیادی مواجه خواهیم شد!

زیرا آنچه می‌دانیم این است که معمولاً یک تلفن همراه می‌تواند فقط یک حساب ایجاد کنید؛ اما نگران نباشید، شما همچنین می‌توانید چندین اکانت Mobile Legends ایجاد کنید که از اسمورف‌ها تقلید کنند.

اگر می‌خواهید در مورد نحوه تغییر حساب در Mobile Legends بیشتر بدانید، در ادامه گام به گام به شما خواهیم گفت:

روش اول: از اپلیکیشن Parallel Space استفاده کنید

اگر داده‌ها یا بازی را حذف کنیم و دوباره نصب کنیم، اگر حساب خود را با حساب فیس‌بوک یا جیمیل پیوند ندهیم یا به هر حال آن را آزاد کنیم، عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت؛ یعنی حساب بازی Mobile Legends را نیز از دست خواهیم داد.

پس بهتر است به هیچ عنوان ریسک نکنید و مراحل زیر را برای ساخت دو اکانت در بازی موبایل لجند توسط اپلیکیشن Parallel Space انجام دهید:

  • یک حساب بازی یا فیس‌بوک فعال تنظیم کنید.
  • دانلود برنامه Parallel Space از فروشگاه Google Play برای دستگاه‌های اندرویدی با اندازه کوچک، فقط 5 مگابایت.
  • بلافاصله برنامه Parallel Space را باز کنید و منتظر فرآیند discovery باشید تا متوجه شوید کدام برنامه‌ها می‌توانند کپی شوند. می‌توانید برای یافتن همه برنامه‌هایی که شناسایی شده‌اند، انگشت خود را به پایین بکشید.
  • بازی Mobile Legends را انتخاب کرده یا بررسی کنید و منتظر بمانید تا فرآیند به پایان برسد.
  • معمولا وقتی کار تمام شد، یک اعلان برای میانبر برنامه مشاهده می‌کنید که یک نماد بازی در صفحه اصلی است.
  • پس از اجرای موفقیت‌آمیز Mobile Legends شما دارای دو اکانت موبایل لجند در یک گوشی خواهید بود.

برای باز کردن بازی می‌توانید از برنامه Parallel Space یا نماد موجود در صفحه اصلی که قبلا لینک شده بود استفاده کنید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام خود را وارد کنید یا یک حساب کاربری جدید بدون از دست دادن حساب قبلی خود ایجاد کنید.

ساخت دو اکانت موبایل لجندز با parallel space

روش دوم: از طریق تنظیمات گوشی یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید

مهم‌ترین مزیت این روش، ساده بودن آن است؛ زیرا همه چیز از تنظیمات گوشی شما انجام می‌شود. اول از همه، مطمئن شوید که برنامه Mobile Legends قبل از شروع روش، در پس‌زمینه باز نیست.

مراحل زیر را برای ساخت دو اکانت در بازی موبایل لجند از طریق تنظیمات گوشی دنبال کنید:

  • تنظیمات را از منوی گوشی خود، خارج از برنامه Mobile Legends باز کنید.
  • روی مدیریت برنامه‌های خود کلیک کنید.
  • در برنامه‌های خود پیمایش کنید تا ورودی Google Play Service را پیدا کنید.
  • در استفاده از ذخیره‌سازی، داده‌ها را پاک کنید و کش را خالی کنید.
  • سپس به منوی برنامه‌ها برگردید تا ورودی Mobile Legends را پیدا کنید.
  • همین کار را برای پاک کردن داده‌ها و خالی کردن کش انجام دهید.
  • برنامه Mobile Legends را باز کنید. وقتی وارد سیستم می‌شوید، بازی باید از شما بخواهد که یک حساب کاربری جدید بسازید.
  • از این فرصت برای یافتن یک نام مستعار جدید، متفاوت از حساب کاربری اول خود استفاده کنید. بدیهی است که از پیوند دادن حساب خود به یک حساب فیس‌بوک برای جلوگیری از درگیری‌های احتمالی خودداری کنید.

هنگامی‌ که چندین حساب دارید، باید این فرآیند را تکرار کنید تا بین آن‌ها جابه‌جا شوید. اما به جای ایجاد یک حساب کاربری جدید از طریق صفحه اصلی، نشان دهید که از قبل یک حساب Moonton Mobile Legends برای ورود به سیستم دارید. لطفا توجه داشته باشید که برای بازیابی حساب Mobile Legends خود باید رمز عبور خود را به خاطر بسپارید!

برای کسانی که از iOS استفاده می‌کنند، مدیریت برنامه انعطاف‌پذیری کمتری دارد و ممکن است این روش کار نکند. برای ایجاد یک اسمورف باید برنامه را به طور کامل حذف و دوباره نصب کنید. کمی بیشتر زمان می‌برد اما هنوز هم انجام آن آسان است.

ساخت دو اکانت با استفاده از تنظیمات گوشی

سوئیچ کردن بین اکانت های موبایل لجند

دانستن نحوه تغییر حساب در Mobile Legends برای افرادی که دارای چندین حساب هستند سودمند است. برای استفاده از قابلیت تغییر حساب در Mobile Legends، از قبل به یک حساب جایگزین نیاز دارید.

می‌توانید با استفاده از قابلیت تغییر حساب یا با پاک کردن داده‌های بازی خود در تنظیمات تلفن، حساب‌ها را تغییر دهید. برای تغییر حساب در Mobile Legends، ابتدا باید یک حساب جایگزین آماده داشته باشید.

پس از ایجاد یک حساب کاربری جدید، می‌توانید این دستورالعمل‌ها را در مورد اینکه چگونه می‌توانید به راحتی حساب‌ها را در ML تغییر دهید، دنبال کنید:

روش اول:

  • برای دسترسی به گزینه‌های نمایه خود، روی پرتره پروفایل خود در بازی ضربه بزنید.
  • روی تب Account در منو ضربه بزنید.
  • روی دکمه Switch Account ضربه بزنید.
  • یکی از گزینه‌های موجود را بر اساس اینکه حساب شما به کدام رسانه اجتماعی مرتبط است، انتخاب کنید.
  • نحوه تغییر حساب در Mobile Legends
  • دکمه سوئیچ در بخش حساب‌ها یافت می‌شود.
  • جزئیات ورود به حساب کاربری جایگزین خود را در پنجره باز شده وارد کنید.
  • بازی شما باید راه‌اندازی مجدد شود و حساب جایگزین شما وارد سیستم می‌شود.
  • استفاده از این روش با پاک کردن اطلاعات بازی خود در تنظیمات گوشی سریع‌تر از روش سنتی خواهد بود.

سوئیچ کردن میان اکانت ها در موبایل لجندز

روش دوم:

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه با استفاده از روش قدیمی، سوئیچ کردن بین اکانت های موبایل لجند را می‌توانید انجام دهید می‌توانید این دستورالعمل گام به گام در مورد نحوه تغییر حساب در Mobile Legends با پاک کردن داده‌های بازی خود را دنبال کنید:

  • به تنظیمات برنامه خود بروید و روی Mobile Legends ضربه بزنید
  • روی Clear Data ضربه بزنید. لطفاً توجه داشته باشید که این کار تمام داده‌های Mobile Legends شما را از بین می‌برد، بنابراین باید قبل از ورود به یک حساب دیگر آن‌ها را بارگیری کنید. پاک کردن داده‌های بازی باعث می‌شود بازی قبل از اینکه بتوانید دوباره وارد سیستم شوید، همه داده‌های بازی را دوباره دانلود کند.
  • برنامه را دوباره اجرا کنید و اجازه دهید تمام داده‌ها را دانلود کند.
  • سپس می‌توانید با حساب جایگزین خود با استفاده از یک حساب رسانه اجتماعی یا حساب Moonton وارد شوید.

روش دوم برای سوئیچ کردن میان اکانت های موبایل لجندز

چگونه حساب Mobile Legends را حذف کنید؟

در حال حاضر هیچ راهی برای حذف دائمی حساب Mobile Legends شما وجود ندارد. برای کسانی که تصمیم به ایجاد یک دسته اسمورف دارند، تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که پیوندهای بین حساب خود و پروفایل‌های مختلف خود (فیس‌بوک، بازی‌های گوگل پلی، حساب VK) را حذف کنید.

برای انجام این کار، با کلیک بر روی آواتار خود در گوشه بالا سمت چپ، به تنظیمات حساب خود بروید. سپس روی نمایه لینک شده کلیک کنید تا از سیستم خارج شوید. سپس باید رمز عبور و دلیل خود را وارد کنید. همه دلایل معتبر هستند و کار خواهند کرد، بنابراین نیازی به زحمت نیست.

کلام آخر

روش‌های ارائه شده در این مقاله، ساده‌ترین راه برای ساخت دو اکانت در بازی موبایل لجند است. درواقع اگر بخواهید می‌توانید حتی بیش از دو حساب ایجاد کنید. پس از آن، شما آزاد هستید که حساب کاربری خود را تغییر دهید و یا با سوئیچ کردن بین هر دو حساب جا به جا شوید.

امیدواریم نکات بالا بتواند به شما کمک کند و بتوانید بدون نگرانی در مورد از دست دادن حساب قدیمی خود، یک حساب جدید Mobile Legends ایجاد کنید. پس از انجام این کار تجربیات خود را با ما و دوستانتان در اینجا به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

ساخت دو اکانت در بازی موبایل لجند چه خطراتی دارد؟

هیچ خطری برای ایجاد یک حساب کاربری جدید Mobile Legends وجود ندارد. تنها مشکل این است که حساب جایگزین شما از ابتدا شروع می‌شود. از آنجایی که هیچ داده ذخیره شده‌ای وجود ندارد، باید دوباره آموزش را مرور کنید. حالت رتبه‌بندی نیز در دسترس نیست و برای دسترسی به آن باید به سطح ۸ بروید. علاوه بر این، لیست دوستان شما خالی خواهد بود و به هیروها یا پوسته‌های اکانت اصلی خود دسترسی نخواهید داشت.

چگونه می‌توانم با دو پروفایل جداگانه در یک دستگاه بازی کنم؟

همان‌طور که در روش سوئیچ کردن توضیح داده شد شما می‌توانید پس از ایجاد دو اکانت موبایل لجند روی یک گوشی در هر زمانی بین حساب‌ها جابه‌جا شوید، اما لطفاً توجه داشته باشید که قبل از اینکه بتوانید به حساب شبکه اجتماعی دیگری تغییر دهید، باید در دستگاه خود وارد این حساب کاربری شوید و تنها در این صورت می‌توانید از آن در بازی استفاده کنید.

1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//