خرید خودرو با 500 تا 600 میلیون تومان

در حال حاضر خرید خودرو به آسانی گذشته نیست. حتی چند ماه پیش نیز اگر تصمیم به خرید خودرو داشتید و البته تاحدودی بودجه کافی در اختیار بود می‌توانستید خودروی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اما هم اکنون با افزایش سرسام آوری که بازار خودرو با آن مواجه شده است، خرید خودرو تا حدودی سخت شده و سرمایه زیادی می‌طلبد.

در کنار این مسئله باید یادآور شد که صرفاً هزینه خرید خودرو افزایش نیافته، بلکه قیمت قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خودرو نیز با افزایش بی‌رویه مواجه شده است و اگر تنها قطعه کوچکی از خودروی شما آسیب ببیند و یا آنکه تصادف ناچیزی داشته باشید، می‌توان گفت باید به استقبال مبالغ بالای تعمیر و تعویض قطعات و برطرف کردن آن تصادف بروید. بنابراین سعی کنید در خرید خودرو تا حد ممکن انتخاب مناسبی داشته باشید.

ما در این مقاله کوتاه سعی داریم با توجه به افزایش قیمت‌های خودرو، چهار خودرو در محدوده قیمتی ۵۰۰ میلیون تومانی را برای خرید به شما معرفی کنیم و در هر کدام سعی شده مزایا و معایب خودرو نیز تاحد امکان بررسی شود تا بتوانید در میان گزینه‌های مختلف در این حدوده قیمتی، خودروی بهتر و مناسب‌تر را انتخاب نمایید.

خودرو سراتو سایپا مدل ۹۴ اتوماتیک ۲۰۰۰ – 565 میلیون

خرید خودرو سراتو سایپا

شرکت خودروی سایپا تولید و مونتاژ این خودرو را در ایران برعهده دارد. البته لازم به یادآوری است که ابتدای امر شرکت اطلس خودرو این محصول را به بازار ایران معرفی کرد و بعد از مدتی سایپا خط تولید آن را کسب کرد و با استقبال خوبی هم از طرف مشتریان داخلی مواجه گردید.

این خودرو شاید با توجه به نوع طراحی کابین و طراحی ظاهری آن اسپرت و جوان پسند به نظر نیاید و فاکتورهای سادگی و کلاسیک بودن در آن بیشتر نمایان باشد. به همین دلیل نیز بیشتر مورد اقبال از سوی قشر مسن قرار می‌گیرد و جوانان رقبت کمتری نسبت‌به خرید آن دارند.

در بیان خصوصیات این مدل از سراتو سایپا می‌توان به این موارد اشاره نمود: داشتن کیسه‌های جانبی جلو و پرده‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین دید عقب، سیستم رهیاب ماهواره‌ای و سانروف برقی قسمتی از خصوصیات این خودرو می‌باشد.

همچنین غیر از این موارد آنچه سادگی را بیشتر در خودرو تداعی می‌کند، استفاده از چرم در فرمان، دسته دنده و تودوزی آن و چراغ‌های اتوماتیک است. از نظر ایمنی نیز نسخه تولیدی ابتدایی اطلس خودرو ۶ کیسه هوا را برای راننده و سرنشینان تعبیه کرده بود، ولی شرکت سایپا متاسفانه فقط دو کیسه هوایی را برای سرنشینان جلو درنظر گرفته و همین مسئله به نوعی عیب و نقص ایمنی در آن محسوب می‌شود.

البته از نظر تست تصادف، این خودرو توانسته ۴ ستاره ایمنی را از موسسه ایمنی آمریکایی NHTSA به دست آورد.

 خودرو هایما s۷ اتوماتیک ۲۰۰۰ مدل 94 – 600 میلیون

شرکت ایران خودرو سال ۱۳۹۴ اقدام به وارد کردن خودرو هایما اس ۷ به ایران نمود و از آن پس نیز مونتاژ و تولید آن را بر عهده گرفت. خودروی شاسی بلند هایما اس ۷ فاکتورهای مختلفی را داراست که در این ادامه به آنها اشاره می‌شود ابتدا اینکه از نظر ایمنی شرکت تولیدکننده چندین مورد را رعایت نموده تا خودرو ایمنی مطلوبی را داشته باشد. از جمله این موارد داشتن ۴ عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشینان خودرو، نمایش میزان باد لاستیک‌ها و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر می‌باشد. در کنار این موارد بدنه خودرو نیز از نظر مقاومت استحکام بالایی دارد که خودرو را از نظر ایمنی در جاده‌ها جذاب می‌کند. البته ناگفته نماند که تاکنون توسط هیچ کدام از موسسات بررسی ایمنی مورد ارزیابی قرار نگرفته و از این جهت نمی‌توان نظری ارائه نمود.

همچنین شتاب خودرو از ۰حالت تا ۱۰۰  کیلومتری عددی حدود 5/10 ثانیه می‌باشد و سوخته ترکیبی مصرفی خودرو نیز ۷.۸ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت می‌باشد. در کنار این موارد حداکثر سرعتی که خودرو طی می‌کند ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت است.

از دیگر مشخصات خودرو  هایما اس7 داشتن سیستم صوتی همراه با مانیتور لمسی ۷ اینچی و ۴ عدد بلندگو، آینه‌های جانبی برقی تاشونده گرمکن دار، شیشه بالابر برقی عقب و جلو، آنتن مخفی، کامپیوتر سفری و سانروف برقی می‌باشد.

خودرو سوناتا چهار سیلندر NF مدل 2006 – 580 میلیون

خرید خودرو سوناتا چهار سیلندر

در سال ۲۰۰۶ میلادی خودرو هیوندای سوناتا فول NF مدل ۲۰۱۰ وارد ایران شد و تولید و عرضه آن توسط شرکت آسان موتور کلید خورد و در ادامه نیز با استقبال خوبی از سوی مشتریان داخلی مواجه گردید. در بیان خصوصیات ظاهری و فنی این خودرو کره‌ای منحصر به فرد بیشترین چیزی که به چشم می‌خورد، سادگی در طراحی خارجی و داخلی آن است که البته همین سادگی به آن فضای خوشایند و مطلوب را بخشیده است.

در کنار سادگی برخی خصوصیات و فاکتورهای این مدل از خودروی سوناتا شامل ترمز کمکی، سنسور پارک عقب، حسگر فشار باد تایر، نمایشگر سیستم صوتی همراه با ۶ اسپیکر آمپلی فایر، دوربین عقب، آینه‌های جانبی برقی همراه با گرمکن و کمربند پیش کشنده و محدود کننده می‌باشد. روکش صندلی‌ها نیز از جنس چرم بوده و همچنین نوع فرم سپر جلو حالت کلاسیک خودرو را بیشتر نمایان می‌کند.

میزان شتاب صفر تا صد این مدل هیوندا سوناتا نیز ۱۰ ثانیه برآورد شده است و مصرف سوخت ترکیبی معادل 5/8 لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتری طی مسافت دارد که مصرف سوخت مناسبی برای این خودرو است. این را نیز باید اضافه کرد که هیوندای سوناتا در این مدل موفق به کسب ۴ ستاره ایمنی موسسه یوروانکپ در رعایت امنیت سرنشینان خود شده است که نمره مطلوبی از نظر ایمنی محسوب می‌شود.

جهت خرید خودرو کارکرده می‌توانید به نمایشگاه بزرگ خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک مراجعه کنید. تمام خودروهای این نمایشگاه کارشناسی شده هستند و بعد از خرید آن‌ها به شما ضمانت‌نامه پرداخت خسارت کارشناسی تا 7 روز داده می‌شود. برای بازدید از این نمایشگاه به صفحه خرید خودرو | همراه مکانیک مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
پایان رپورتاژ آگهی

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//