5 ابزار رایگان برای تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در گوشی

یکی از راه‌هایی که می‌توانید پاورپوینت را به پی دی اف تبدیل کنید، استفاده از گوشی همراه است. زمانی‌که شما به سیستم دسترسی ندارید، استفاده از گوشی همراه برای انجام این کار می‌تواند کاربردی باشد. با تبدیل فایل‌های پاورپوینت خود به فرمت PDF، می‌توانید کیفیت بالایی از آن‌ها را ذخیره‌سازی کرده و بایگانی کنید.

در واقع تبدیل کردن چنین فایل‌هایی به پی دی اف، سبب می‌شود که ذخیره‌سازی بهتری انجام گرفته و امکان تصرف و تغییرات ناخواسته در آن پایین باشد. بنابراین دانشجویان و دانش آموزان می‌توانند از چنین روندی برای پروژه‌ها و تحقیقات خودشان استفاده کنند.

تبدیل کردن پاورپوینت به pdf ایده بسیار خوبی است؛ چرا که pdf مطالب شما را با وضوح بالاتری ارائه می‌دهد. البته شما برای این منظور باید از ابزارهای خوبی استفاده کنید که بتوانند زبان فارسی را نیز پشتیبانی کرده و بدون بهم خوردگی، عملیات تبدیل را کامل کنند.

درواقع بسیاری از کاربرانی که اتفاقا دانشجو نیز هستند، در دانشگاه از گوشی همراه استفاده می‌کنند و می‌توانند ارائه‌های خود را بعد از تکمیل، به فایل پی دی اف تبدیل کنند؛ و البته که چه ابزاری بهتری از یک گوشی هوشمند برای انجام این کار وجود دارد؟

ما در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک نحوه تبدیل پاورپوینت به پی دی اف را در گوشی توضیح خواهیم داد. بنابراین با ما همراه باشید تا چندین اپلیکیشن کاربردی در پلتفرم اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در اندروید

کاربران سیستم عامل اندروید برای تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در گوشی کار سختی پیش رو ندارند. خوشبختانه اپلیکیشن‌های زیادی برای این‌کار در این سیستم ‌عامل طراحی شده و در دسترس قرار دارندو در ادامه به معرفی برخی از این ابزارها خواهیم پرداخت:

LightPDF

Lightpdf یک برنامه تحت وب است که به شما این امکان را می‌هد تا فایل‌های پاورپوینت را به پی دی اف، پی دی اف را به پاور پوینت، وورد را به پی دی اف و پی دی اف را به پی ان جی تبدیل کنید.

ابزار lightpdf

Lightpdf یک برنامه عالی برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها تلفی می‌شود، زیرا این برنامه یک ابزار ساده با فرمت‌های زیاد برای تبدیل فایل‌های مهم شما خواهد بود؛ تنها کافیست اینترنت گوشی خود را وصل کنید تا عملیات تبدیل انجام گیرد. این برنامه امنیت فایل‌های شما را نیز به خوبی تضمین می‌کند.

ZAMZAR

Zamzar یک مبدل آنلاین است که به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌های خود را با چند مرحله ساده به فرمت دلخواه تبدیل کنید. در این برنامه می‌توانید فایل ppt را به doc، pdf را به pdf، pdf را به excel و سایر فرمت‌ها تبدیل کنید.

برنامه zamzar

Zamzar بیش ‌از هزار فرمت را پشتیبانی میکند. این برنامه یکی‌از ساده‌ترین و سریع‌ترین مبدل‌هاست که فرآیند تبدیل را در کمتر از ده دقیقه انجام می‌دهد. بنابراین در مقایسه با سایر برنامه‌های مبدل پی دی اف، بسیار سریع است.

PPT to PDF converter

Ppt to pdf converter یکی از بهترین برنامه‌های تبدیل پاورپوینت به پی دی اف برای اندروید است. شما با چند کلیک به‌راحتی می‌توانید فایل‌های پاورپوینت خود را به پی دی اف تبدیل کنید.

شما می‌توانید با استفاده از لینک زیر، این اپلیکیشن قدرتمند را دانلود کرده و روی موبایل خود، نصب کنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

کار کردن با این اپلیکیشن بسیار آسان است و رابط کاربری ساده آن، به شما اجازه می‌دهد در کمترین زمان ممکن، انواع فایل‌های پاورپوینت خود را به فرمت PDF تبدیل کنید.

PowerPoint to PDF

یکی دیگر از برنامه‌های مبدل پاورپوینت به پی دی اف در اندروید، Powerpoint to PDF است. تخصص این برنامه تبدیل فایل‌های پاورپوینت به پی دی اف بوده و سادگی این برنامه، استفاده از آن‌را آسان ساخته است.

این برنامه نیز برای تبدیل فایل‌ها نیازی به اینترنت ندارد و می‌توانید از آن در هر جایی که گوشی در اختیار شماست، استفاده کنید. برای دانلود اپلیکیشن Powerpoint to PDF می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

از بهترین ویژگی‌های Powerpoint to PDF می‌توانیم به نسخه‌ی رایگان آن اشاره کنیم که حدود یک ساعت، تبدیل رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد. سرعت این برنامه بسیار بالا است و تنها در عرض چند ثانیه، می‌توانید فایل‌های پاورپوینت را به پی دی اف تبدیل کنید. این اپلیکیشن هیچ‌‌گونه محدودیتی در سایز فایل‌ها ندارد و به هر تعداد که خواستید، می‌توانید فایل‌های خود را در این برنامه تبدیل کنید.

برنامه powerpoint to pdf

فرمت‌های پشتیبانی شده در این برنامه به PPT و PPTX ختم می‌شود و به همین دلیل می‌توانید اکثر فایل‌های پاورپوینت خود را با استفاده از آن، تبدیل کنید. پی دی اف تولید شده توسط Powerpoint to PDF هیچ تفاوتی با پاورپوینت اصلی شما نخواهد داشت و حتی یک بهم‌ریختگی هم در نهایت، مشاهده نخواهید کرد.

این برنامه به‌صورت کامل با فایل‌های اسنادی مایکروسافت سازگار است و دقیقا برای همین موضوع تولید شده است. در نهایت میتوانیم به رابط کاربری آسان و بسیار زیبای آن اشاره کنیم که به بهترین صورت توسط سازندگان طراحی شده است و به‌هیچ عنوان، باتری و دیگر منابع گوشی ‌شما را بیش‌از اندازه مصرف نخواهد کرد. به همین دلیل می‌توانید برای مدت‌های بیشتری از Powerpoint to PDF استفاده کنید.

PPTX to PDF coverter

PPTX to PDF converter یکی از بهترین برنامه‌های تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در گوشی محسوب می‌شود. این برنامه از تمام فرمت‌های پاورپوینت پشتیبانی میکند؛ تنها کافیست فایل PPTX خود را از داخل گوشی انتخاب کرده و منتظر مراحل تبدیل آن به پی دی اف باشید.

برای دانلود برنامه PPTX to PDF converter می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است و به همین دلیل، در استفاده از آن، با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

بهترین ابزار تبدیل PPT به PDF برای اندروید کدام است؟

تمام برنامه‌های معرفی شده در تبدیل فایل‌های شما مفید هستند. استفاده از Lightpdf بیشتر توصیه می‌شود؛ زیرا این برنامه دارای انواع مختلفی از فرمت‌ها برای تبدیل فایل‌ها به پی دی اف است و همین امر سبب می‌شود در صورت استفاده از سایر فرمت‌ها، نیازی به نصب برنامه دیگری نداشته باشید.

از بهترین ویژگی‌های این برنامه می‌توان به پشتیبانی آن از نسخه‌های ۹۷ تا ۲۰۰۳ فایل‌های PPT و همچنین پشتیبانی از فایل‌های PPTX اشاره کرد. این برنامه همچنین امکان تبدیل نمایش‌های اسلایدی را در فرمت‌های PPS و PPSX خواهد داشت.

شما به‌راحتی می‌توانید تبدیل تصاویر، نمودارها و همچنین لینک‌های خود را نیز با Lightpdf انجام داده و دیگر هیچ نیازی به ابزارهای جانبی برای این منظور نخواهید داشت. می‌توانیم به الگوهای پاورپوینت هم اشاره داشته باشیم که با تبدیل فایل PPT خود در این برنامه، همه‌ی این الگوها با دقت به فایل پی دی اف شما تبدیل خواهد شد.

در واقع Lightpdf با استفاده از یک تکنولوژی خاص می‎‌تواند با دقت دوباره آنها را تولید کرده و در فایل پی دی اف شما به همان صورت جای دهد. در نهایت می‌توانیم به انیمیشن‌های موجود در فایل پی دی اف منبع شما نیز اشاره کنیم که به خوبی تبدیل شده و می‌تواند در فایل PDF شما مورد استفاده قرار گیرند.

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف با گوشی آیفون

شما برای تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در گوشی آیفون، باید از برنامه‌ای به‌نام Alto PDF: convert PPT to PDF استفاده کنید. با استفاده از برنامه alto PDF قادر خواهید بود بدون هیچ مشکلی، فایل پاورپوینت خود را به پی دی اف تبدیل کنید.

با استفاده از لینک زیر، می‌توانید اپلیکیش Alto PDF: convert PPT to PDF را دانلود کرده و روی تلفن همراه خود، نصب کنید:

دانلود برنامه از اپ استور

برای تبدیل پاورپوینت به پی دی اف به صورت زیر عمل می‌کنیم:

  • فایل پاورپوینت را از حافظه گوشی و یا حافظه ابری انتخاب کرده و آن را آپلود کنید.
  • فایل پی دی اف شما در چند لحظه آماده خواهد شد.
  • در نهایت پس‌از آماده شدن، برای استفاده از آن، تنها کافیست تا فایل PDF را save کنید.

کلام پایانی

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در گوشی میی‌تواند شما را از سیستم‌های کامپیوتری بی‌نیاز کند. این اتفاق سبب می‌شود تا در هر لحظه و بر حسب نیاز، فایل‌های خود را تبدیل کنید.

در صورتی که در ارتباط با تبدیل انواع فرمت‌ها به یک‌دیگر، سوال یا ابهامی دارید، می‌توانید در بخش نظرات همین مقاله مطرح نمایید تا در اولین فرصت، پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول 

بهترین ابزار برای تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در گوشی کدام است؟

Lightpdf یک برنامه تحت وب است که به شما این امکان را می‌هد تا فایل‌های پاورپوینت را به پی دی اف، پی دی اف را به پاور پوینت، وورد را به پی دی اف و پی دی اف را به پی ان جی تبدیل کنید.

بهترین برنامه برای تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در آیفون کدام است؟

شما برای تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در گوشی آیفون، باید از برنامه‌ای به‌نام Alto PDF: convert PPT to PDF استفاده کنید. با استفاده از برنامه alto PDF قادر خواهید بود بدون هیچ مشکلی، فایل پاورپوینت خود را به پی دی اف تبدیل کنید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//