روش تبدیل گوشی به موس کامپیوتر

تنها با یک اپلیکیشن می‌توانید گوشی اندرویدی خود را به یک ماوس بی‌سیم تبدیل کنید. تلفن شما می‌تواند جایگزینی بی‌نظیر برای موس لپ‌تاپ‌های Windows، Chromebook و Mac باشد.
برای اینکار، لپ تاپ یا دسکتاپ باید به صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث یا WiFi به گوشی شما متصل شود. در ادامه، برنامه‌های رایگانی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید موبایل خود را به یک ماوس بی‌سیم تبدیل کنید به شما معرفی می‌کنیم.

برنامه Monect PC Remote (رایگان)

این برنامه به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی و بازار در دسترس است. Monect PC Remote به شما این امکان را می‌دهد که گوشی خود را از طریق بلوتوث یا Wifi به دسکتاپ یا لپ تاپ متصل کنید. حتی می‌توانید کنترل‌های شخصی‌سازی شده برای بازی داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید از کنترل Monect PC برای نمایش صفحه کامپیوتر روی گوشی خود استفاده کنید. همچنین دارای گزینه انتقال فایل در میان دستگاه های متصل است.

آن را رایگان از پلی استور یا بازار دانلود کنید، برنامه را باز کنید و Connect to PC را انتخاب کنید. گزینه ای برای اتصال گوشی هوشمند از طریق رایانه شخصی با اتصال بلوتوث، Wifi و USB دریافت خواهید کرد. پس از اتصال، از گوشی هوشمند خود به عنوان یک ماوس بی سیم استفاده کنید.

برنامه Unified Remote (رایگان)

اپلیکیشن Unified Remote

اپلیکیشن Unified Remote به صورت رایگان در پلی استور و بازار ارائه می‌شود و استفاده از آن بسیار آسان است. می توان آن را به صورت یکپارچه به ویندوز، لینوکس و مک متصل کرد. همچنین دارای قابلیت تشخیص سرور است و از حفاظت رمزگذاری شده پشتیبانی می کند.

پس از نصب، گوشی اندروید خود را به WIFI یا بلوتوث وصل کنید. برنامه را باز کنید و حالا گوشی شما به موس کامپیوتر تبدیل شده است.

برنامه Remote Mouse (رایگان)

برنامه Remote Mouse دارای کنترل‌های بصری و جذاب است که گوشی هوشمند شما را به طور یکپارچه از طریق WIFI به دسکتاپ متصل می‌کند. به یاد داشته باشید، موس از راه دور نیاز  به اتصال WIFI دارد. ویژگی های این برنامه شامل گزینه های بزرگنمایی، اسکرول و کشیدن می‌شوند.

این برنامه همچنین دارای نسخه پولی است که ویژگی های اضافی مانند کنترل وب، تعویض برنامه و کنترل تلویزیون را به شما ارائه می‌‌هد.

برنامه Serverless Bluetooth Keyboard & Mouse for PC/Phone (رایگان)

استفاده از این برنامه رایگان است و می توانید آن را از طریق بلوتوث متصل کنید. یک طرح ساده شبیه به موس با کلیک راست و چپ دارد. همچنین کنترل های رسانه ای مانند افزایش/ کاهش صدا و پخش/ مکث را هم در خود جای داده است.

برنامه Serverless Bluetooth همچنین می‌تواند به کیبرد تبدیل شود و در لپ‌تاپ‌های ویندوزی می‌توانید از آن استفاده کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//