موبوگیفت؛ فروشگاه باسابقه انواع گیفت کارت

همان‌طور که می‌دانید، گیفت کارت نوعی کارت اعتباری است که برای پرداخت‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیفت کارت ‌ها دارای مبالغ مشخصی بوده و به همان میزان، حساب کاربری ما را در سایت‌های مختلف شارژ می‌کنند.

گیفت کارت انواع مختلفی دارد که هرکدام از آن‌ها برای خرید از یک سایت و یا سرویس به‌کار می‌رود. اما برای خرید گیفت کارت نیز باید نهایت دقت را داشته باشید تا گرفتار سودجویان و کلاهبرداران اینترنتی نشوید. به همین منظور، بهتر است خرید خود را از سایت‌های معتبر مانند موبوگیفت انجام دهید.

حالا اگر می‌خواهید با انواع گیفت کارت و نحوۀ خرید آن‌ها از موبوگیفت آشنا شوید، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

گیفت کارت اپل

شرکت اپل یکی از بزرگترین شرکت‌های تکنولوژی جهان است که محصولات و خدمات متنوعی به کاربران خود ارائه می‌دهد. برخی از این خدمات و سرویس‌ها به‌صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته‌اند؛ اما برای دسترسی به سایر خدمات اپل باید هزینۀ آن پرداخت شود. علاوه‌برآن، در فروشگاه اپل نیز هزاران بازی، اپلیکیشن، فیلم و کتاب وجود دارد که اغلب آن‌ها رایگان نیستند.

شما با استفاده از گیفت کارت اپل و یا گیفت کارت اپل موزیک می‌توانید به محتواهای غیر رایگان اپل دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به‌صورت قانونی خریداری کنید.

گیفت کارت اپل

گیفت کارت گوگل پلی

گوگل پلی نیز به‌عنوان فروشگاهی برای محصولات اندروید شناخته می‌شود که میلیون‌ها بازی و برنامه را در خود جای داده است. در اینجا نیز اگر بخواهید بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پولی را دانلود کنید، باید هزینۀ آن را به‌وسیله گیفت کارت گوگل پلی پرداخت کنید.

برای خرید گیفت کارت گوگل پلی نیز می‌توانید وارد سایت معتبر موبوگیفت شده و پس از ثبت سفارش، محصول موردنظر خود را در کمتر از چند دقیقه تحویل بگیرید.

گیفت کارت پلی استیشن

شرکت سونی با معرفی کنسول PS4 و PS5 موفق به جلب نظر گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی شده است. اما برای بسیاری از بازی‌های پلی استیشن، امکان دانلود رایگان وجود ندارد و باید قبل از آن، هزینۀ بازی را با کمک گیفت کارت پلی استیشن پرداخت کنید.

در ضمن، برای فعال کردن قابلیت بازی آنلاین و گروهی نیز باید گیفت کارت پلی استیشن پلاس را خریداری کرده و در کنسول خود فعال کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت ایکس باکس

ایکس باکس نیز به‌عنوان رقیبی جدی برای پلی استیشن شناخته می‌شود که توسط غول تکنولوژی مایکروسافت طراحی و ساخته شده است. برای خرید قانونی بازی‌های ایکس باکس باید از گیفت کارت ایکس باکس استفاده کرد. همچنین، گیفت کارت گلد ایکس باکس نیز برای دسترسی به بازی آنلاین لازم و ضروری است.

گیفت کارت نینتندو

کنسول نینتندو جزء آن دسته از کنسول‌هایی است که رقابت را به پلی استیشن و ایکس باکس باخته است اما هنوز هم طرفداران واقعی و متعصب خود را دارد. از جمله بازی‌های معروف نینتندو می‌توان به بازی سوپر ماریو یا “قارچ خور” اشاره کرد که بسیار نوستالژیک است. علاوه‌برآن، بازی افسانه زلدا نیز شاهکار نینتندو است. لازم به ذکر است که برای خرید این بازی‌ها و اجرای آن‌ها روی کنسول باید از گیفت کارت نینتندو استفاده کرد که در سایت موبوگیفت موجود است.

گیفت کارت نتفلیکس

اگر به دنیای فیلم و سریال علاقه دارید، حتماً باید به فکر خرید گیفت کارت نتفلیکس باشید. نتفلیکس یک پلتفرم برای پخش فیلم و سریال در سرتاسر دنیا است که حق اشتراک‌های متنوعی دارد. شما با کمک گیفت کارت نتفلیکس قادر به خرید اشتراک نتفلیکس خواهید بود که تجربه‌ای فراموش نشدنی و جذاب است.

گیفت کارت اسپاتیفای

طرفداران موسیقی نیز ممکن است بخواهند آلبوم‌ها و موزیک‌های منتشر شده روی پلتفرم اسپاتیفای را به‌صورت قانونی خریداری کنند. این افراد می‌توانند گیفت کارت اسپاتیفای را از سایت معتبر موبوگیفت بخرند و کد آن را روی حساب کاربری اسپاتیفای فعال کنند؛ به همین راحتی!

گیفت کارت آمازون

برای خرید از سایت معروف آمازون نیز باید وارد سیستم پرداخت آنلاین بین‌المللی شوید! اما با کمک گیفت کارت، مسئولیت شما بسیار کمتر خواهد بود. در حقیقت، گیفت کارت آمازون به ما کمک می‌کند که هزینۀ خریدهای خود را در این سایت به راحتی هرچه تمام‌تر پرداخت کنیم.

گیفت کارت مستر کارت

مستر کارت نیز برای خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی طراحی شده است. اگر یک سایت قابلیت پرداخت با مستر کارت را داشته باشد، می‌توانید خریدهای خود را با استفاده از این گیفت کارت انجام دهید. در موبوگیفت نیز انواع مستر کارت در مبالغ 15 تا 100 دلاری موجود است که به‌صورت اورجینال عرضه می‌شود.

گیفت کارت استیم والت

استیم والت نیز یک پلتفرم مخصوص گیمرها است که روی بازی‌های ویدئویی منتشر شده برای کامپیوترهای شخصی تمرکز دارد. در پلتفرم استیم بازی‌های منحصربفردی مشاهده می‌شود که برای خرید آن‌ها باید از گیفت کارت استیم والت استفاده کرد.

از جمله سایر گیفت کارت‌ها می‌توان به گیفت کارت ریزر گلد، گیفت کارت پابجی موبایل، گیفت کارت گیم پس ایکس باکس و گیفت کارت اوریجین اشاره کرد. به‌منظور خرید این گیفت کارت‌ها نیز توصیه می‌کنیم که از سایت موبوگیفت استفاده کنید. در بخش بعدی با این سایت منحصربفرد بیشتر آشنا می‌شویم.

خرید انواع گیفت کارت با قیمت مناسب از موبوگیفت

موبوگیفت یکی از مطمئن‌ترین سایت‌های خرید گیفت کارت در ایران است که ویژگی‌های قابل‌توجهی دارد. در این سایت می‌توان انواع گیفت کارت ‌های گفته شده را با قیمت مناسب خریداری کرد.

پشتیبانی 24ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای، داشتن نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صمت، ارائه اسکن معتبر به همراه گیفت کارت و احراز هویت سریع و آسان تنها گوشه‌ای از مزایای سایت موبوگیفت است.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//