اپلیکیشن Showcaller چیست و چگونه کار می‌کند؟

کالر آیدی برای همه ما کاملا آشنا و پذیرفته شده است. تمام تلفن‌های همراه از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. کالر آیدی علاوه بر نشان دادن شماره‌ فرد تماس گیرنده، نام مخاطبینی که در تلفن خود ذخیره کرده باشید را هم روی صفحه نمایش موبایل ظاهر می‌کند. اپلیکیشن Showcaller پا را از این فراتر گذاشته و می‌تواند نام کسانی که در مخاطبین شما نیستند را هم نشان دهد!

این برنامه که به تازگی در میان کاربران تلفن‌های همراه به محبوبیت دست پیدا کرده است، از یک پایگاه داده قدرتمند برخوردار است که بیش از 1 میلیارد شماره به همراه نام و مشخصات آن‌ها را در خود ذخیره کرده است. علاوه بر این، قدرت زیادی در تشخیص تماس‌های اسپم و هرزنامه دارد.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به معرفی اپلیکیشن Showcaller و چگونگی عملکرد و استفاده از آن بپردازیم. اگر دوست دارید با این برنامه جالب بیشتر آشنا شوید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Showcaller چیست؟

Showcaller یک برنامه قدرتمند برای تشخیص نام و منطقه زندگی افرادی است که با شما تماس می‌گیرند. با داشتن این اپلیکیشن، دیگر نیازی نیست شماره‌ها را در دفترچه مخاطبین خود ذخیره کنید؛ هر کس با شما تماس بگیرد، شماره تماس، نام و منطقه زندگی او روی صفحه نمایش تلفن همراه شما ظاهر می‌شود.

اپلیکیشن showcaller  چیست

این اپلیکیشن همچنین توانایی فوق‌العاده‌ای در تشخیص تماس‌های تبلیغاتی، اسپم، هرزنامه، تماس‌های بازاریابی، کلاهبرداری‌های تلفنی و … دارد. در حال حاضر، بیش از 50 میلیون کاربر در سراسر جهان، به Showcaller اعتماد کرده و آن را روی تلفن همراه خود نصب نموده‌اند.

مهم‌ترین کاربرد اپلیکیشن Showcaller برای شناسایی افرادی است که با شما تماس گرفته‌اند و در لیست مخاطبین شما نیستند. البته این برنامه، برای تماس‌های تبلیغاتی هم یک هشدار به شما می‌دهد و مهم‌تر از آن، تماس‌های هرزنامه را به صورت خودکار مسدود می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد، در پایگاه داده این برنامه، بیش از 1 میلیارد شماره همراه با مشخصات آن‌ها ذخیره شده‌اند. در صورتی که شماره‌ای که با شما تماس گرفته است در این پایگاه داده ذخیره شده باشد، نام و منطقه زندگی او، روی صفحه نمایش تلفن همراه شما ظاهر می‌شود.

این برنامه چگونه کار می‌کند؟ 

زمانی که یک کاربر، برنامه Showcaller را روی تلفن همراه خود نصب می‌کند، این اپلیکیشن یک بار دفترچه مخاطبین او را جستجو کرده و مخاطبین را در پایگاه داده خود قرار می‌دهد. البته نگران نباشید؛ زیرا این برنامه هرگز دفترچه مخاطبین شما را در اختیار دیگر کاربران قرار نمی‌دهد و تنها برای تکمیل داده‌های خود، از آن استفاده می‌کند.

به این ترتیب، پایگاه داده‌ اپلیکیشن Showcaller از دفترچه مخاطبین کاربران خود استفاده کرده و روز به روز تکمیل‌تر می‌شود. ممکن است برخی از کاربران نگران حفظ حریم شخصی خود در این برنامه باشند که این نگرانی کاملا بی‌مورد است؛ زیرا همان‌طور که گفته شد، Showcaller هرگز اجازه دسترسی سایر کاربران به اطلاعات شخصی شما را نمی‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های طلایی این برنامه، کم حجم و ساده بودن آن است. رابط کاربری Showcaller بسیار آسان است و تمام جستجوهای شما را ذخیره می‌کند تا در صورت تمایل، دوباره در کمترین زمان ممکن، شماره مورد نظر خود را جستجو کنید.

آموزش رفع مشکل ضبط مکالمه در اندروید ۹
بخوانید

دانلود اپلیکیشن Showcaller

خوشبختانه این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است و کاربران، می‌توانند روی تلفن‌های اندروید و آیفون، به راحتی از آن استفاده کنند. همان‌طور که اشاره شد، Showcaller حجم بسیار کمی دارد و فضای زیادی را از حافظه تلفن همراه شما اشغال نمی‌کند.

برای دانلود اپلیکیشن Showcaller بسته به سیستم عامل تلفن همراه خود، روی یکی از دو لینک زیر ضربه بزنید تا وارد فروش‌گاه‌های گوگل پلی و اپ استور شوید:

دانلود برنامه از اپ استور

 

دانلود برنامه از گوگل پلی

 

این اپلیکیشن در فروشگاه گوگلی پلی امتیاز 4.3 از 5 و در اپ استور امتیاز 3.6 از 5 را دریافت کرده است. برای استفاده از  Showcaller نیاز به سیستم عامل اندروید 4.1 دارید. در گوشی‌های آیفون هم باید سیستم عامل iOS 8.0 و بالاتر داشته باشید.

ویژگی‌های کلیدی برنامه Showcaller

این برنامه با قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی که دارد، توانسته نظر مثبت کاربران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کنید. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن Showcaller عبارتند از:

  • سریع، قابل اطمینان و ایمن است.
  • حتی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت هم کار می‌کند.
  • تماس‌های هرزنامه یا سایر تماس‌گیرندگان ناخواسته را مسدود می‌کند.
  • این برنامه همچنین گزارش‌های اسپم را در طول تماس‌های دریافتی از شماره‌های ناشناس ارائه می‌دهد که می تواند برای مسدود کردن تماس‌ها استفاده شود.
  • همه جستجوهای شما در جستجوی هوشمند ذخیره می‌شوند تا بتوانید به عقب برگردید و دوباره شماره تلفن را به سرعت جستجو کنید.
  • کاملا رایگان است و برای استفاده از آن، نیاز به هیچ پرداخت درون برنامه‌ای ندارید.

برنامه Showcaller پس از جستجو در پایگاه داده خود، نام فردی که با شما تماس گرفته است را روی صفحه نمایش تلفن همراه نمایش می‌دهد. یک ویژگی جالب دیگر این برنامه این است که در صورت تمایل، می‌توانید این شماره را به صورت مستقیم به لیست مخاطبین خود اضافه کنید.

ویژگی‌های برنامه showcaller

این اپلیکیشن به عنوان یک مسدود کننده تماس هم عالی عمل می‌کند. با نصب Showcaller دیگر نگران تماس‌های مزاحم، اسپم، هرزنامه و تبلیغاتی نباشید؛ زیرا تمام این تماس‌ها به صورت خودکار مسدود می‌شوند.

ضبط تماس خودکار 

بسیاری از کاربران، به دنبال یک برنامه قدرتمند برای ضبط تماس‌‌های خود می‌گردند. جالب است بدانید که Showcaller به عنوان یک ضبط کننده تماس‌ هم عالی عمل می‌کند و می‌تواند تمامی تماس‌های ورودی و خروجی شما را به سادگی، ضبط کند.

رفع مشکل ضبط مکالمه در اندروید 10
بخوانید

به این منظور، تنها کافیست حالت ضبط کننده خودکار را فعال کنید تا تمام تماس‌های شما به صورت اتوماتیک ضبط شوند. در صورت تمایل می‌توانید تمامی فایل‌های ضبط شده را مدیریت کنید، ویرایش کنید، با دیگران به اشتراک بگذارید و …

تذکر: ضبط تماس بدون رضایت طرف مقابل می‌تواند تبعات قانونی برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما به فردی که پشت خط است اعلام کنید که در حال ضبط مکالمه هستید.

قابلیت ضبط تماس برنامه Showcaller در سیستم عامل Android Pie و نسخه‌هاب بالاتر پشتیبانی نمی‌شود. همچنین دستگاه‌های آیفون هم قادر به ضبط تماس از طریق این اپلیکیشن نیستند.

کلام آخر

همه ما دوست داریم قبل از جواب دادن به تماس، بدانیم که چه فردی پشت خط است. برنامه Showcaller این امکان را به شما می‌دهد که نام و منطقه زندگی افرادی که با شما تماس می‌‎گیرند را شناسایی کنید؛ حتی کسانی که در لیست مخاطبین شما قرار ندارند!

در این مقاله به معرفی کامل اپلیکیشن Showcaller پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول 

اپلیکیشن Showcaller چه کاری انجام می‌دهد؟

این اپلیکیشن می‌تواند شماره و نام افرادی که با شما تماس می‌گیرند را به شما نشان دهد؛ حتی اگر آن‌ها را در دفترچه مخاطبین خود ذخیره نکرده باشید.

آیا Showcaller امن است؟

بله. این اپلیکیشن صد در صد امن است و از تمام داده‌های خصوصی شما محافظت خواهد کرد. این برنامه مخاطبین شما را در اختیار هیچ فرد دیگری قرار نمی‌دهد.

آیا Showcaller رایگان است؟

بله. در حال حاضر تمامی قابلیت‌های این برنامه کاملا رایگان هستند و برای استفاده از آن، نیاز به هیچ پرداخت درون برنامه‌ای ندارید.

4.5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//