کسب درآمد از همکاری در فروش اینستاگرام

شاید به صورت اتفاقی زمانی که در فضای مجازی مشغول به جست و جوی عبارتی هستید، عبارت همکاری در فروش دیجی فالوور را مشاهده کنید. اما شاید به صورت دقیق با این مفهوم و معایب و مزایای آشنا نباشید. انواع تبلیغات در زمینه خرید و فروش ها وجود دارد که یکی از آن ها همکاری در فروش است. این عبارت به نوعی از تبلیغات می باشد که معمولا در فضای مجازی و آنلاین اتفاق می افتد.

درواقع به بیان ساده تر می توان گفت که این نوع از تبلیغات و همکاری ها، نوعی شریک تجاری برند می باشند. یکی از بهترین بستر های همکاری در فروش، اپلکیشن اینستاگرام می باشد. چرا که امروزه علاوه بر اینفلونسر ها افراد عادی نیز در زمینه همکاری در فروش اینستاگرام فعالیت دارند و از این طریق درآمد های بسیار بالایی را کسب می کنند.

در این مقاله قصد داریم در مورد شرایط و ضوابط کسب درآمد از همکاری در فروش اینستاگرام مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم تا شما نیز بتوانید از این طریق، روزانه درآمد های شگفت انگیزی را کسب کنید. با ما همراه باشید و ادامه مطالب را مطالعه کنید.

عبارت همکاری در فروش اینستاگرام چیست؟

با توجه به این که در بخش های بالاتر گفته شده است که درآمد زایی از طریق همکاری در فروش، بسیار بالا است شاید شما نیز مشتاق به فعالیت در این زمینه شده باشید.

اما قبل از این که با روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام آشنا شوید، در ابتدا باید با عبارت همکاری در فروش آشنا شوید و ترفند های کسب درآمد را از این طریق را بدانید. عبارت همکاری در فروش به این معنا است که در طی این عملیات، یک برند و یک اینفلونسر فضای مجازی با یکدیگر فعالیت و همکاری دارند.

به این صورت که اینفلونسر فضای مجازی، برند مورد نظر را در پیج و یا سایت خود به اشتراک می گذارد و این برند را تبیلغ می کند. تمامی دنبال کندگان و طرفداران اینفلونسر هم این برند را مشاهده می کنند و در طی این پروسه برند معروف می شود. به این پروسه همکاری در فروش گفته می گردد.

از مهم ترین تفاوت هایی که بین تبلیغات عادی و همکاری در فروش وجود دارند می توان به نحوه دریافت دستمزد اشاره کرد. در تبلیغات عادی فرد تبلیغ کننده همه مبلغ را یکجا دریافت می کند.

اما در همکاری در فروش، دستمزد به ازای خرید های کاربران سودی را از طرف برند دریافت می کند. به این صورت که زمانی که یک مشتری از طرف اینفلونسر وارد سایت برند گردد درصد و سود مشخصی از خرید، به فرد اینفلونسر تعلق می گیرد.

کمپین های همکاری در فروش اینستاگرام

در زمینه همکاری در فروش اینستاگرام، معمولا دو روش جهت همکاری استفاده می گردد. در ابتدا بین برند و اینفلونسر ها قرار دادی انعقاد می گردد. در محتوای این قرار داد ها به پورسانت و دستمزد اشاره می گردد. این دو روش عبارتند از:
(Pay per click)  پرداخت به ازای کلیک
(pay per acquisition)  پرداخت به ازای جذب مشتری
و اما روش پرداخت به ازای کلیک چگونه است؟ در این روش همان گونه از نامش پیداست، به ازای کلیک کردن هر مشتری روی لینک مخصوص اینفلونسر، یک هزینه ثابت و از قبل تعیین شده به این فرد تبلیغ کننده پرداخت می گردد.به این صورت هر چه میزان مشتری و افراد کلیک کننده روی لینک اینفلونسر، زیاد تر باشد درآمد او نیز به همان میزان افزایش می باشد.

پرداخت هزینه به ازای جذب مشتری: این روش نسبت به روش قبلی کمی سخت تر می باشد. چرا که در این روش تنها کلیک کردن مشتری روی لینک کافی نمی باشد و جهت دریافت پورسانت باید کاربر پس از وارد شدن به سایت، از محصولات آن ها هم خریداری کنند. اما گزینه مثبتی که این روش دارد این است که پورسانت بالا تری دارد. چرا که خرید به صورت قطعی انجام می گیرد.

علاوه بر روش های فروش، نکته مهمی که وجود دارد بحث زمان دریافت پورسانت می باشد. در قراردادی که مابین برند و اینفلونسر ها بسته می شود به این زمان نیز باید اشاره گردد. زمان دریافت پورسانت می تواند به صورت روزانه و یا هفتگی و گاها هم حتی به صورت ماهانه تعیین گردد. البته در برخی از موارد دیده شده است که زمان دریافت پورسانت اینفلونسر ها پس از به پایان رسیدن کمپین همکاری در فروش انجام گیرد.

اموزش کسب درآمد از دیجی فالوور با سه روش اختصاصی

 

اموزش کسب درآمد از دیجی فالوور با سه روش اختصاصی

روش های کسب درآمد از طریق همکاری در فروش اینستاگرام

اگر شما نیز قصد کسب درآمد از طریق همکاری در فروش اینستاگرام دارید باید با ضوابط و مراحل این روش آشنا گردید و سپس روی آن کار کنید. برای این کار، سه مرحله پیش روی خود دارید که باید آن ها را طی کنید:
1. ساخت اکانت حرفه ای در اینستاگرام
2. افزایش فالوور
3. انتخاب برند های مناسب و همکاری با آن ها

ساخت اکانت حرفه ای در اینستاگرام

اگر شما هم در فکر این هستید که از طریق همکاری در فروش اینستاگرام  به در آمد برسید، در ابتدا باید اکانت خود را از حالت شخصی به حالت حرفه ای تبدیل کنید. البته خود  این پیج های حرفه ای به دو دسته تقسیم بندی می گردند. اینفلونسر ها معمولا از حالت کریتور استفاده می کنند و شما نیز باید از این نوع حالت استفاده کنید. جهت ساخت پیج کریتور باید این مراحل را طی کنید:
1. در ابتدا پیج معمولی باز کنید و با لمس آیکون پروفایل در نوار پایین صفحه به صفحه پروفایل بروید.
2. روی آیکون سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
3. در لیست باز شده روی گزینه ستینگ کلیک کنید.
4. وارد قسمت اکانت شوید.
5. گزینه آبی رنگ سویچ پروفسیونال اکانت کلیک کنید.
6.در این مرحله زمینه فعالیت خود را مشخص کنید.
7.گزینه کریتور را بزنید و روی نکست کلیک کنید.
8. پس از این که آن ها را طی کردید اکانت حرفه ای شما ساخته می گردد.
افزایش فالوور در اینستاگرام
برای این که تبدیل به یک اینفلونسر گردید باید پیج خود را معتبر جلوه دهید و آن هم به میزان فالوور و لایک و… بستگی دارد.

همکاری در فروش اینستاگرام با دیجی فالوور

پس از این که تعداد فالوور ها بالا تر رفت در پنل بازاریابی دیجی فالوور  ثبت نام کنید و شروع به کسب در آمد این راه بکنید  راستی فقط اینستا و تلگرام نیست میتوانید از هر روشی برای جذب مشتری استفاده کنید مثل ارسال پیامک ، ارسال لینک همکای در فروش به دوستان و آشنایان و..

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//