با ۵ استراتژی پر طرفدار در بازی هی دی همیشه برنده باشید

یکی از بازی‌ های بسیار سرگرم‌ کننده که طرفداران زیادی را هم به خود جذب کرده، بازی هی دی می باشد. در این بازی، کاربر باید به شکل یک مزرعه‌ دار عمل کرده و مرحله به مرحله پیش رود. نکاتی وجود دارد که حرفه ای شدن در بازی هی دی را راحت‌ تر می‌ کند.

رعایت ترفندهای هی دی که شاید چند نکته ساده به نظر رسند، تفاوت گیمرهای حرفه ای و تازه کار را رقم ‌می زنند. اگر قصد دارید تا با استراتژی ها و ترفندهای برنده این بازی آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

حرفه‌ ای شدن در بازی هی دی

فرقی نمی‌ کند که مشغول بازی‌ های اکشن و تفنگی باشید، یا بازی‌ های سرگرم‌ کننده و جذابی مانند هی دی؛ در هر صورت، برای پیشرفت و حرفه‌ ای تر شدن نیاز به رعایت نکات مهمی دارید. این نکات می‌ توانند در طی بازی و شکست‌ های شما مشاهده شوند.

اما آیا می‌ توان بدون اینکه زمان زیادی بگذرد، سرعت پیشرفت در این بازی را بالا برد؟ پاسخ ما مثبت است! در این قسمت نکات مهم حرفه ای شدن در بازی را برای شما شرح می‌ دهیم. فقط کاری که باید انجام دهید، این است که این نکات را از ابتدا رعایت کنید و درگیر شکست‌ های احتمالی نشوید.

تجربه و پول کافی کسب کنید

اگر تجربه کافی در بازی هی دی را داشته باشید، قطعاً می‌ دانید که رسیدن به لول ۷ این بازی چقدر هیجان انگیز است. در واقع همه هدف گیمرها، رسیدن به این سطح بازی است. در سطح ۷ بازی هی دی، مسیر جاده موجود در بازی برای یوزر باز می‌ شود. اما این مسیر چه ویژگی‌ هایی را داراست؟

با باز شدن این جاده می‌ توان فعالت‌ های بسیار زیادی را انجام داد و سفارش‌ های نامحدودی دریافت نمود. برای رسیدن به این لول، کافی است تا پول و تجربه را به بهترین شکل ممکن جمع‌ آوری نمایید.

تجربه و پول کافی کسب کنید

فروشگاه‌ کنار خیابان

یک‌ نکته دیگر برای حرفه ای شدن در بازی هی دی، توجه به فروشگاه های کنار خیابان است. در اصل، این یکی از بهترین مکان‌ هایی است که می‌ تواند شما را به درآمد بالایی برساند. در این مکان، باید محصولات خود را قرار داده و به فروش رسانید.

برای سریع‌ تر شدن فرایند فروش، باید قیمت محصولات را در بهترین وضعیت قرار دهید. توصیه می‌ شود به طور کلی، قیمت را در فروشگاه، ۷۵٪ قیمت اصلی و قیمت حداکثری محصول بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، اینجا کلیک فرمایید.

فروشگاه کنار خیابان

تام را جدی بگیرید

یکی از ترفندهای این بازی، توجه به پستچی می باشد. وقتی کاربر در سطح یک، مشغول بازی می‌ باشد، پستچی کمک‌ کننده او خواهد بود. اگر محصولات بیشتری را نیاز داشته باشید که تولیدات خود را زیاد کنید، تام بهترین شخص برای کمک به شماست.

در این قسمت نکته بسیار مهمی وجود دارد. در بازی هی دی، الماس‌ ها نقش بسیار مهم و پررنگی دارند. برای درک این موضوع باید بگوییم که اگر محصولات شما بسیار زیاد باشند، اما فضایی برای انبار کردن آن‌ ها نباشد، باید با الماس فضای خود را افزایش دهید.

خرید جم هی‌ دی

برای اینکه سطح بازی را ارتقاء دهید، می توانید با استفاده از روش خرید جم هی دی، الماس های خود را افزایش دهید. این روش از افزایش تعداد جم، باعث می شود تا با پرداخت هزینه ای ناچیز، تعداد مورد نیاز از جم های خود را دریافت کنید و فضای بازی را جذاب تر سازید.

محصولات را یک مرتبه برداشت کنید

اگر محصولات در بازی هی دی را یک مرتبه برداشت کنید، بازی به شما جوایز و هدایایی می دهد که در روند حرفه ای شدن، به کمکتان می آید. در این قسمت، توصیه می‌ شود که کاشتن هویج را در دستور کار خود قرار دهید. چرا که هم زمان رشد کمی داشته و هم در ۱۰ دقیقه می‌ توانید مجدد برداشت خود را انجام دهید؛ همچنین فروش آن نیز نسبتا کار راحتی می باشید.

محصولات را یک مرتبه برداشت کنید

حیوانات مختلف بخرید

برای خرید حیوان در بازی هی دی، بهتر است که از یک نوع حیوان شروع کنید. این بدان علت است که اگر بتوانید یک نوع را کامل خرید کنید، بعد از بیدار کردن آن‌ ها، بازی به شما جوایز و هدایای مناسبی می دهد. اگر این تعداد کامل نباشد، بعد از چند بار بیدار شدن، بازی برای شما جایزه در نظر می‌ گیرد. اگر دوست دارید مفاهیم جامع تری در این زمینه بیابید؛ اینجا کلیک کنید.

حیوانات مختلف بخرید

جمع بندی

همانطور که در متن بالا گفته شد، بازی هی دی، یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایل می باشد که دارای فضایی آرام و جذاب است. داشتن الماس (جم) در بازی باعث بالاتر رفتن جذابیت گیم پلی شده و در صورتی که دارای جم در تعداد بالا باشید، می توانید به راحتی روند بازی را سریع تر کرده و نهایت لذت مزرعه داری را تجربه کنید.

سوالات متداول

چگونه می‌ توانیم جم خریداری کنیم؟

شما با مراجعه به سایت های فروش جم بازی هی‌ دی، می توانید به حد دلخواهی جم بخرید.

چگونه می توان در سریع ترین زمان ممکن جم به دست آورد؟

از آنجایی که به دست آوردن جم در بازی هی دی کاری دشوار‌ است. بهترین روش برای به دست آوردن جم، خرید آن از سایت های فروش می باشد.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//