10 بازی شگفت انگیز برای آیفون که شاید نامشان را نشنیده باشید

بازی‌های شگفت انگیز زیادی به صورت روزانه برای آیفون عرضه می‌شوند بنابراین طبیعی است که اسم برخی از آن‌ها را نشنیده باشیم. برای هر سبکی که می‌خواهید هزاران گزینه وجود دارد که می‌توانید از میانشان انتخاب کنید. در این مقاله 10 بازی را به شما معرفی می‌کنیم، از بازی‌های اکشن گرفته تا مسابقه‌‌ای و ورزشی تا هر کدام که باب میل‌تان است، انتخاب کنید.

این بازی‌ها، اگرچه انواع مختلف ژانرها و سبک‌های گرافیکی را پوشش می‌دهند، همگی بسیار سرگرم‌کننده هستند و همه آن‌ها نامزد جایزه Pocket Gamer 2023 شده‌اند که یعنی برترین بازی‌ها در سال 2023 محسوب می‌شوند. پس اگر می‌خواهید با 10 بازی شگفت انگیز برای آیفون که شاید نامشان را نشنیده باشید آشنا شوید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

1. بازی + Hill Climb Racing

بازی شفت انگیز برای موبایل + Hill Climb Racing

دانلود بازی +Hill Climb Racing

اگر در دوران بازی‌های فلش بزرگ شده‌اید، ممکن است +Hill Climb Racing را ببینید و فکر کنید آن را قبلا بازی کرده‌اید. Hill Climb Racing، در واقع بازسازی یک گیم کلاسیک است. در این بازی آیفون که به سبک رانندگی مبتنی بر فیزیک و حفظ تعادل است باید بنزین جمع کنید، سکه بگیرید و مطمئن شوید که ماشینتان واژگون نمی‌شود. این نسخه دارای ماشین‌های جدید، راه‌هایی برای ارتقاء و تعداد زیادی ویزگی‌های دیگر است که می‌توانید آن‌ها را کشف کنید.

  • سازنده: Fingersoft
  • موجود در: iOS + iPod
  • ژانر: مسابقه‌ای

2. بازی TMNT Splintered Fate

بازی TMNT Splintered Fate

دانلود بازی TMNT Splintered Fate

فیلم جدید لاکپشت‌های نینجا قرار است منتشر شود و همین هم باعث می‌شود این بازی طرفداران بیشتری داشته باشد. TMNT Splintered Fate یک بازی آیفون فوق‌العاده است که احتمالا نامش را نشنیده‌اید. این بازی به شما امکان می‌دهد که خودتان، تبدیل به لاک پشت‌های نینجا شوید و پس از ربوده شدن اسپلینتر، شهر نیویورک را از دست The Foot Clan نجات دهید. اکشن و ماجراجویی زیادی را در این بازی آیفون تجربه خواهید کرد. در کل، بازی TMNT Splintered Fate یک بازی اکشن خوش ساخت و سریع است که ارزش دانلود را دارد. 

  • موجود در: iOS + iPod + Apple Arcade
  • ژانر: اکشن، آرکید، چند نفره

3. بازی ?What The Car

بازی ?What The Car

دانلود بازی WHAT THE CAR

بازی What The Car یک بازی خنده دار و پر هرج و مرج است که در آن شما یک ماشین را در جهان های عجیب و غریب می رانید. اگرچه ممکن است شبیه یک مسابقه به نظر برسد، اما اینطور نیست. شما یک ماشین هستید که پا دارد و می‌توانید بپرید، شنا کنید، بالا بروید، بسته‌ها را تحویل دهید و به طور کلی کارهای زیادی را که ماشین‌ها معمولا انجام نمی‌دهند، انجام دهید. آنقدر عجیب است که باعث خندیدن شما می‌شود.

در این بازی هیچ چیز را نمی‌توانید پیش‌بینی کنید به خصوص زمانی که خود را یک ماشین در حال پختن برگر و ماهیگیری می‌بینید!

  • سازنده: Triband
  • موجود در: iOS + Apple Arcade
  • ژانر: ورزشی

4. بازی Samba De Amigo: Party-To-Go

بازی Samba De Amigo: Party- To-Go

دانلود بازی Samba de Amigo: Party-To-Go

اگر به دنبال یک بازی آیفون به اصطلاح «حال‌خوب‌کن» هستید Samba De Amigo: Party-To-Go واقعا سرگرم کننده و رنگارنگ است. تعداد زیادی آهنگ از هنرمندان محبوب موسیقی مانند لیدی گاگا، PSY و خیلی‌های دیگر در این بازی قرار شده است. حتی چند آهنگ انحصاری هم در آن وجود دارد که مخصوص خودِ بازی است. همچنین یک حالت Story دارد که در آن باید تلاش کنید موسیقی از دست رفته به جهان را بازگردانید و در این راه از شهر بازدید میکنید، شخصیت‌های جدید را می‎‌بینید و ماموریت‌های مختلفی برای نجات موسیقی انجام می‌دهید.

  • موجود در: iOS + Apple Arcade
  • ژانر: چند نفره، موسیقی/ریتم

5. بازی Rugby Nations 24

بازی شگفت انگیز موبایل Rugby Nations 24

دانلود بازی Rugby Nations 24

اگر به دنبال یک بازی آیفون ورزشی واقع‌گرایانه برای موبایل آیفون خود هستید، از بازی Rugby Nations 24 لذت خواهید برد. Rugby Nations 24، همانطور که از نامش پیداست، شما را تبدیل به یک بازیکن راگبی می‌کند و باید تلاش کنید تا در مسابقات پیروز شوید و سربلند بیرون بیایید.

می‌توانید استادیوم‌های جدید در آرژانتین، آفریقای جنوبی و ایتالیا حضور داشته باشید، همچنین می‌توانید با خلاقیت خود امتیاز بیشتری کسب کنید. در کل، Rugby Nations 24 یک بازی ورزشی واقع گرایانه است و طراحی فوق‌العاده‌ای دارد.

  • موجود در: iOS + Android
  • ژانر: ورزشی

6. بازی Coffee Golf

بازی شگفت انگیز موبایل Coffee Golf

دانلود بازی Coffee Golf

Coffee Golf یک بازی با سبک ورزشی است که می‌توانید روز خود را با آن شروع کنید. تصور کنید تازه از خواب بیدار شده‌اید، قهوه و یا چایی خود را میل کرده‌اید و چه چیزی بهتر از اینکه گوشی خود را بردارید و یک دست گلف بزنید. بازی بسیار جذاب  Coffee Golf هر روز یک ست جدید با 5 سوراخ در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این بازی آیفون، می‌توانید دوستان خود را به چالش بکشید و ببینید هر روز چه کسی برنده میشود. درست است که بسیار ساده به نظر می رسد اما مطمئن باشید که به راحتی می‌تواند به بخش بزرگی از روال روزانه شما تبدیل شود.

  • سازنده: Shallot Games
  • موجود در: iOS + Android
  • ژانر: ورزشی

7. بازی Company of Heroes Collection

بازی شگفت انگیز موبایل Company of Heroes Collection

دانلود بازی Company of Heroes Collection

بازی Company of Heroes Collection از بازی‌های دیگری که در این لیست معرفی کردیم کمی جدی‌تر و پیچیده‌تر است. در این بازی شگفت انگیز برای آیفون می‌توانید تجربه حضور داشتن و جنگیدن در جنگ جهانی را تجربه کنید. در جگ جهانی دوم هر طرفی که دوست دارید را می‌توانید انتخاب کنید؛ برای نرماندی بجنگید یا ارتش ایالات متحده را رهبری کنید. محتوای زیادی در بسته کامل این بازی وجود دارد و می‌توانید به نحو احسن نبوغ و خلاقیت خود را به رخ بکشید.

  • موجود در: iOS
  • ژانر: استراتژیک

8. بازی Tiny Minies

بازی موبایل Tiny Minies

دانلود بازی Tiny Minies

اگر کودکی دارید که دوست دارد با گوشی شما بازی کند یا خودش تبلت دارد، Tiny Minies یکی از بهترین بازی‌های آیفون برای او است و مسلما، ارزش دانلود و امتحان کردن را دارد. این بازیِ آموزشی بر اساس تحقیقات و مطالعاتی بر روی کودکان ساخته شده است. با Tiny Minies خیالتان راحت خواهد بود که فرزندتان از بازی‌های ایمن و معنی‌دار لذت خواهد برد که به او اجازه می‌دهد ریاضیات، حافظه و زبان خود را تقویت کند و روی مهارت‌های اجتماعی کار کند.

Tiny Minies دارای تعداد زیادی مینی بازی مختلف برای سرگرم کردن کودکان 2 تا 6 ساله است.

  • موجود در: iOS + Android

9. بازی Lego Duplo World

بازی شگفت انگیز موبایل Lego Duplo World

دانلود بازی LEGO DUPLO WORLD

این بازی هم مثل Tiny Minies برای کودکان است و گرافیک رنگارنگ و بسیار جذابی دارد. تمرکز این بازی آیفون بیشتر روی آموزش است تا سرگرمی و کودکان شما در آن می‌توانند سازه‌های مختلف بسازند، با حیوانات ارتباط برقرار کنند و جهان‌های کوچکی را خلق کنند. صحنه‌ها در بازی Lego Duplo World به حرکت در میاند، جان می‌گیرند و تخیل و خلاقیت کودک شما را به اوج خود می‎‌رساند.

  • موجود در: iOS + Apple Arcade
  • ژانر: ماجراجویی

10. بازی Pine Tar Poker

بازی Pine Tar Poker

دانلود بازی Pine Tar Poker

در نهایت هم می‌خواهیم بازی شگفت انگیز Pine Tar Poker برای آیفون را به شما معرفی کنیم. این بازی حول محور پوکر ساخته شده است و در آن شما به دنبال آشنایی با افراد شهر خود هستید و در بازی جذاب پوکر برای برنده شدن با آن‌ها رقابت می‌کنید. همچنین می‌توانید پول خود را صرف ابزارهای جدیدی کنید تا به شما کمک کنند. هر چه بیشتر در عمق این بازی آیفون فوق العاده فرو بروید با ویژگی‌های بیشتری رو به رو خواهید شد.

  • موجود در: iOS + Android
  • ژانر: بازی کارتی

در این مقاله، 10 بازی شگفت انگیز برای آیفون که شاید نامشان را نشنیده باشید را معرفی کردیم. اگر از این بازی‌ها خوشتان آمد و خواستید آن‌ها امتحان کنید، حتما تجربه خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//