برای خرید اکانت انواتو المنت (envato element) به کجا مراجعه کنیم؟

اکانت انواتو المنت (envato element) یک سرویس اشتراک جذاب و کاربردی برای طراحان و گرافیست ها و تدوین گران صدا و کلیپ است که با این اشتراک به بیش از 50 میلیون فایل استوک و با کیفیت عکس، آیکون، آبجکت، لوگو، فیلم، صدا، وکتور، فونت، فایل های لایه باز و قالب های آماده وب و ویدئو و سایر دارایی های ارزشمند و خلاقانه دیجیتال دسترسی نا محدود پیدا می کنند.

اکانت انواتو المنت (envato element) برای چه کسانی کاربردی است؟

طراحان گرافیک و تصویرگرانی که با گزینه های فونت، اکشن، قلم مو سر و کار دارند و همچنین به فایل های PSD و قالب های آماده کارت ویزیت، بروشور و کاتالوگ تبلیغاتی نیاز دارند، با اشتراک اکانت انواتو المنت (envato element) می توانند از دارایی های خلاقانه هنرمندان و طراحان این وب سایت استفاده کرده و ایده های تبلیغاتی خود را گسترش داده و سرعت کار خود را چند برابر کنند. وبلاگ نویسانی که به دنبال تصاویر جذاب با کیفیت بالا هستند می توانند از میلیون ها تصویر استوک و درجه یک این اشتراک بهره مند شوند. ادیتورها و تولید کنندگان صوتی و تصویری که برای تولید ویدئو یا پادکست خود نیاز به افکت های صدای با کیفیت عالی دارند، با هزاران جلوه صوتی و افکت های بی نظیر صدا روبرو هستند که نیاز آنان را برآورده می سازد. همچنین قالب ها و ویدئوهای فراوان و آماده نیز برای این افراد وجود دارد. طراحان وب سایت، فریلنسرها و صاحبان وب سایت ها که به قالب های وردپرس آماده و جذاب نیاز دارند با خرید اکانت انواتو المنت (envato element) به منبع کم نظیر و ارزشمندی از تم ها و افزونه های وردپرس دسترسی نامحدود خواهند داشت. اکانت انواتو المنت (envato element) بهشت طراحان، گرافیست ها، ادیتورهای صوت و تصویر و سایر کاربرانی است که به میلیون ها دارایی خلاقانه دیجیتال دسترسی خواهند داشت که توسط گرافیست ها و هنرمندان خلاق و ایده پرداز از سراسر دنیا به اشتراک گذاشته شده است.

اکانت انواتو المنت (envato element) از کجا بخریم؟

فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ با بیش از 5 سال تجربه کار موفق در زمینه فروش بیش از 25 اشتراک پریمیوم از وب سایت های خارجی پرطرفدار، کاربردی و بسیار مفید به شما کمک می کند تا بتوانید کاملا مجاز، قانونی و صد در صد مطمئن به خرید اکانت انواتو المنت (envato element)  بپردازید. قیمت اکانت انواتو المنت (envato elementدر فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ بسیار مقرون به صرفه است و به آسانی و بدون هیچ گونه مشکلی آن را در اختیار شما می گذارد. از آن جایی که بانک های ایرانی با تحریم مواجه هستد و امکان خرید اشتراک از طریق آن ها فراهم نیست و با توجه به مشکلات و نوسانات قیمت ارز، فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ با هزینه اشتراک ماهیانه به ریال و با قیمت بسیار مقرون به صرفه به شما امکان دسترسی نامحدود به منابع و دارایی های ارزشمند دیجیتال اکانت envato element را می دهد. علاوه بر اکانت انواتو المنت (envato element) ، از فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ می توانید به خرید اکانت یوتیوب (youtube) ، خرید اکانت گرامرلی (grammarly) و خرید اکانت ساندکلود (soundcloud) با دسترسی کامل بپردازید. فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ دسترسی نامحدود و مجاز شما به این اشتراک های مفید و کاربردی را تضمین می کند.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//