کد شنود مکالمات همراه اول: همه آنچه باید بدانید

کدهای مخفی برای تلفن‌های همراه وجود دارد که اطلاعات زیادی درباره گوشی نشان می‌دهد. اما یکی از بدترین اتفاقاتی که می‌توانید تجربه کنید این است که متوجه شنود تلفن همراه خود شوید. در این صورت بسیاری از افراد به دلیل نگرانی زیاد نمی‌دانند که دقیقا باید برای لغو شنود تلفن همراه خود چه کارهایی انجام دهند. از طرفی دیگر برخی از افراد بنا به دلایل مختلفی می‌خواهند مکالمات همراه اول را شنود کنند.

در هر دو حالت بدون هیچ گونه نیاز به اتصال اینترنت یا مراجعه حضوری به مکان خاصی شما می‌توانید تنها با شماره‌گیری کردن کدهای مخصوص شنود مکالمات تلفن همراه، متوجه شوید که آیا تلفنتان شنود می‌شود یا خیر و یا مکالمات تلفن دیگر را شنود کنید. به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم به شما کد شنود مکالمات همراه اول و نکاتی که باید درباره شنود مکالمات تلفنی بدانید را بگوییم پس با ما همراه باشید.

چگونه می‌توان متوجه شنود تلفن همراه شد؟

حفظ حریم خصوصی یکی از کارهایی است که همه افراد برای آن تلاش می‌کنند. بسیاری از افراد، به خصوص کسانی که اطلاعات مهمی را با تلفن همراه رد و بدل می‌کنند، نگران احتمال شنود تلفن همراه خود هستند. با اینکه در قانون مجازات معاونت الکترونیکی برای شنود مجازات نقدی و حبس چند ساله تعیین شده است، اما همواره امکان جاسوسی از کاربران وجود خواهد داشت. در صورتی که شما هم از افرادی هستید که به شنود شدن تلفن همراه خود شک دارید؛ با روش‌های متعددی می‌توانید بررسی کنید که آیا تلفن همراه شما مورد شنود قرار گرفته است یا خیر.

کد شنود همراه اول

به عنوان نمونه، یکی از روش‌های آزمایش شنود تلفن همراه، آن است که باتری آن به سرعت، نسبت به حالت عادی خالی می‌شود. اگر تلفن همراه شما مورد شنود قرار گرفته باشد، در هنگام مکالمه، صداهای نویز و اختلال را ممکن است بشنوید. شنود تلفن همراه ممکن است باعث گرم شدن دستگاه، روشن و خاموش شدن غیر ارادی، افزایش مصرف اینترنت و دریافت پیام‌های نامفهوم و سایر علائمی از این دست شود. یکی دیگر از این روش‌ها شماره گیری کد شنود مربوط به تلفن‌های همراه است که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

کد شنود همراه اول چیست؟

چندین کد برای شنود مکالمات همراه اول وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای آگاهی از شنود تماس‌ها توسط دیگران، می‌توانید از کد #61#* استفاده کنید. همچنین، کد #62*# به شما اجازه مشاهده و دسترسی به پیامک‌ها توسط دیگر افراد را می‌دهد. کد #62# عموما یک شماره تلفن صندوق صوتی سیم کارت را نمایش می‌دهد. بنابراین در صورتی که تلفن را جواب ندهید، مخاطب به این صندوق صوتی متصل شده و می‌تواند پیام صوتی بگذارد. علاوه بر این شما می‌توانید از کدهای زیر نیز استفاده کنید:

  • کد #*004# جلوگیری از جاسوسی توسط دیگران
  • لغو شنود همراه اول #004##، #67## یا #61## برای قطع دسترسی جاسوسان از مکالمات تلفن همراه شما
  • کد #61* برای اطلاع پیدا کردن از شنود تلفن همراه
  • کد #62* برای اطلاع پیدا کردن از دسترسی داشتن به پیامک‌ها و کد شنود مکالمات همراه اول
  • *#:#004 برای اطلاع پیدا کردن از دسترسی و جاسوسی دیگران
  • کد ###61 و ###67###004 برای لغو شنود
  • ##002# کد لغو شنود گوشی ایرانسل و همراه اول

کد لغو شنود همراه اول

به منظور لغو شنود تلفن همراه، می‌توانید از کد دستوری *62#* استفاده کنید. این کد به شما امکان می‌دهد بررسی کنید که آیا تلفن شما در حالت شنود قرار دارد یا خیر. یکی از راه‌های دیگر برای تشخیص شنود توسط دیگران چک کردن علائم باتری و زمان شارژ شدن آن است.

مدت زمان شنود چقدر است؟

یکی از روش‌های حرفه‌ای برای شنود تلفن همراه، شنود از طریق اطلاعات است. این روش شنود، در لایه‌های پایین‌تر شبکه تلفن همراه انجام می‌شود و تشخیص دادن آن غیرممکن است. این روش تلفن همراه توسط افراد، تمام شماره‌ها و موقعیت همه افراد را ضبط می‌کند و حتی فعالیت‌هایی مانند دایورت تلفن نیز ثبت می‌شوند. مدت زمان مشخصی برای انجام شنود تلفن همراه وجود ندارد و اگر به صورت غیرقانونی انجام شود، ممکن است تا زمانی که اطلاع پیدا کنید، ادامه یابد.

کلام آخر

در این مقاله درباره کد شنود مکالمات همراه اول صحبت کردیم. شنود تلفن همراه در اکثر مواقع باعث نگرانی بسیاری از افراد می‌شود و حتی ممکن است برای آنها دردسرهای مختلفی ایجاد کند. اما دیگر جای نگرانی نیست به این خاطر که می‌توانید با این کدهای اعلام شده مطلع شوید که چه کسی تلفن همراه شما را شنود می‌کند و برای لغو کردن آن اقدامات لازم را انجام دهید. همچنین اگر قصد دارید بنا به هر دلیلی شنود مکالمات گوشی دیگری را انجام دهید می‌توانید باز هم از کدهای معرفی شده در این مقاله استفاده کنید.

3.7 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//