لینکدین پرمیوم چیست؟ (آنچه قبل از خرید باید بدانید)

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش شبکه‌های اجتماعی، ارتباطات حرفه‌ای نیز تغییر کرده است. در این روند، لینکدین به عنوان یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای افراد و شرکت‌ها بسیار محبوب شده است. اما آیا شما می‌دانید که لینکدین همچنین یک نسخه پریمیوم دارد؟ نسخه پرمیوم این شبکه اجتماعی نسبت به نسخه رایگان آن از قابلیت‌ها و امکانات منحصر به فردتر و پیشرفته‌تری برخوردار است. اگر شما هم قصد خرید لینکدین پریمیوم را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید؛ به این خاطر که می‌خواهیم به معرفی انواع پلن‌های آن پرداخته و درباره مزایای لینکدین پرمیوم بیشتر صحبت کنیم.

لینکدین پریمیوم چیست؟

لینکدین پریمیوم (LinkedIn Premium) یک نسخه پرقدرت‌تر از لینکدین بوده و برای حرفه‌ای‌ها و شرکت‌هایی که به دنبال ارتقاء کارآیی و افزایش شانس‌های کاری خود هستند، مناسب است. این نسخه امکانات بیشتری نسبت به نسخه رایگان دارد. از جمله امکانات بیشتر آن می‌توان به دسترسی به لیستی از افرادی که صفحه شما را بررسی کرده‌اند و همچنین دسترسی به اطلاعاتی مفیدتر در مورد شرکت‌ها و کارفرمایان مختلف و… اشاره کرد. لینکدین به عنوان یک شبکه اجتماعی اختصاصی، به شما امکان ایجاد پروفایل حرفه‌ای و برقراری ارتباط با همکاران، دوستان و افرادی که به هر دلیلی می‌توانند مفید باشند، را می‌دهد.

اگر آشنایی زیادی با این پلتفرم ندارید، حتما مقاله آموزش استفاده از لینکدین به صورت کامل و مرحله به مرحله را مطالعه کنید.

لینکدین پریمیوم

با ایجاد پروفایل و اضافه کردن اطلاعات کاری و تحصیلی خود می‌توانید در بین مخاطبانی که با شما مهارت‌ها و تخصص‌های مشابهی دارند، دیده شوید و از طریق پیوستن به گروه‌های مختلف، شرکت در بحث‌ها و ارتباط با دیگر افراد، شبکه‌ کسب و کار و حرفه‌ی خود را گسترش دهید. امکان استفاده رایگان از اکانت لینکدین پریمیوم وجود دارد اما این امکان فقط برای یک ماه در نظر گرفته شده و پس از آن باید چه به صورت دلاری و یا مستقیم و چه از طریق شرکت‌های داخلی ارائه دهنده‌ این گونه خدمات اقدام به خرید لینکدین پریمیوم کنید.

لینکدین پریمیوم برای چه کسانی مناسب است؟

لینکدین پریمیوم یک نسخه پیشرفته و پرقدرت از لینکدین است که امکانات و قابلیت‌های بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند. این نسخه از لینکدین برای دسته‌ خاصی از کاربران مناسب است که به دنبال ارتقاء و افزایش فعالیت‌های حرفه‌ای خود هستند.  در زیر برخی از افرادی که خرید لینکدین پرمیوم می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد آمده است:

  • کارفرمایان و صاحبان کسب و کار: لینکدین پریمیوم به کارفرمایان و صاحبان کسب و کار امکانات و ابزارهایی می‌دهد تا بتوانند به صورت موثرتری نیروی کار خود را جذب کرده و با سایر کسب و کارها و برندها ارتباط برقرار کنند.
  • جستجوگران کار: اگر شما به دنبال فرصت‌های شغلی هستید، لینکدین پرمیوم می‌تواند به شما کمک کند. شما می‌توانید از گزینه‌های جستجوی پیشرفته استفاده کرده تا به طور دقیق تر شغل مورد نظر خود را پیدا کنید و همچنین می‌توانید به شکل ناشناس و در حالت نیاز به شغل به دنبال فرصت‌های شغلی بگردید.
  • فعالان حرفه‌ای: اگر شما یک فعال حرفه‌ای هستید و به ارتقای شبکه حرفه‌ای خود علاقه دارید، لینکدین پریمیوم برای شما مناسب است. این امکانات شامل ارائه آمار و تحلیل‌ها در مورد پست‌های شما در لینکدین، ارسال پیام‌های انبوه و ارتباط سریعتر با افراد مهم در حوزه شغلی شما است.
  • کارآفرینان و فروشندگان: لینکدین پریمیوم به کارآفرینان و فروشندگان امکاناتی مانند ارسال پیام‌های فروشگاهی و نمایش آگهی‌های استخدام در صفحه‌های دیگر را می‌دهد. این به شما کمک می‌کند تا شهرت برند خود را افزایش دهید و فروش خود را بهبود بخشید.

به طور کلی، لینکدین پریمیوم برای افرادی مناسب است که به دنبال ارتقای حرفه‌ خود و بهبود وضعیت شغلی‌شان هستند. با این نسخه می‌توانند به صورت جدی‌تر هدف خود را در شبکه اجتماعی که پر از کارفرمایان و فرصت‌های شغلی مشابه شما است دنبال کنید.

آیا لینکدین پریمیوم ارزش هزینه کردن را دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که لینکدین پریمیوم برخی از امکانات و ویژگی‌های بسیار مفید و منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند ارزش هزینه‌ کردن را داشته باشد. بسته‌های پریمیوم لینکدین جهت کمک به رشد و پیشرفت حرفه‌ای شما طراحی شده‌اند. با خرید یکی از این بسته‌ها، شما می‌توانید مزایای زیر را به دست آورید:

  • دسترسی به اطلاعات بیشتر: با لینکدین پرمیوم، شما می‌توانید به اطلاعات بیشتر از طریق جستجوی عمیق و سفارشی‌سازی شغلی دست پیدا کنید. این امکان به شما کمک می‌کند بیشترین بهره‌وری را از جستجوها و پیدا کردن فرصت‌های شغلی مناسب ببرید.
  • نمایش سابقه کاری و عناوین مشاغل: با پریمیوم لینکدین، شما می‌توانید به صورت علنی سابقه کاری خود را به نمایش بگذارید و عناوین مشاغل را مشاهده کنید. این امکان شما را از بین کاربران غیر پریمیوم برجسته‌ می‌کند و نشان می‌دهد که شما یک شخص حرفه‌ای هستید.
  • پشتیبانی از مدل فرمت رزومه در جایگاه‌های مدیریت و استخدام: با لینکدین پرمیوم، شما می‌توانید رزومه خود را در قالب یک مدل فرمت شده و حرفه‌ای ارائه دهید. این ویژگی شما را از دیگران متمایز می‌کند و در جستجوی فرصت‌های شغلی به شما کمک می‌کند.

به طور خلاصه، ارزش خرید لینکدین پریمیوم وابسته به نیازها و اهداف شخصی شماست. اگر به دنبال توسعه حرفه‌ و بهبود شانس‌های شغلی خود هستید، پریمیوم لینکدین می‌تواند برای شما مناسب باشد.

انواع پلن‌های پریمیوم لینکدین

شناخت پلن‌های لینکدین پریمیوم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین اگر شما هم کسب و کار یا حرفه خاصی دارید و می‌خواهید لینکدین پریمیوم را خریداری کنید؛ باید اطلاعات لازم را درباره پلن‌های آن به دست آورید. در کل لینکدین پرمیوم دارای ۴ پلن است:

  • پلن Career: یک پلن فوق العاده کاربردی برای به دست آوردن شغل مورد نظر شما است.
  • پلن Business: همانطور که از نام این پلن مشخص است به عنوان یک پلن حرفه‌ای در رابطه با دریافت اطلاعات و جستجو به کار می‌رود.
  • پلن sales: این پلن برای فروش و همچنین اطلاع پیدا کردن از نیازهای مشتریان کاربرد دارد.
  • پلن Hiring: این پلن یک دستیار ویژه برای کارشناسان منابع انسانی به شمار می‌رود.

لینکدین پریمیوم

در ادامه هر کدام از این پلن‌ها را به صورت مفصل‌تر معرفی خواهیم کرد:

پلن Career

این پلن به صورت کاملا منحصر به فرد برای افرادی طراحی شده است که به ارتقای شغلی و استخدام شدن علاقه‌ مندند. باید توجه داشت که خود لینکدین نیز به این موضوع اشاره کرده است که در صورت دریافت این طرح، زمان انتظار برای استخدام با افزایش کاهش برابری مواجه خواهد شد. این طرح شامل ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری مانند امکان ارسال پیام بدون واسطه به کنندگان، بررسی دقیق افرادی که صفحه شما را مشاهده کرده‌اند و… است.

پلن Business

با در نظر گرفتن نام این پلن باید بیان کنیم که این طرح بیشتر برای آن دسته از افرادی مناسب است که دارای کسب و کار مخصوص به خود هستند. در رابطه با ویژگی‌های پلن بیزینس نیز باید گفت که شما امکان ۱۵ ایمیل مسیج را با آن دریافت می‌کنید. علاوه بر این، ویژگی Business insights به شما این امکان را می‌دهد تا با کمپانی‌های معروف آشنا شوید و درباره روند رشد آن‌ها اطلاعات ارزشمندی بدست آورید.

پلن Sales

یکی از پلن‌های لینکدین که بسیار جامع و دارای تمامی امکانات و ویژگی‌های عالی در زمینه فروش است، پلن Sales نام دارد. این امکان برای افرادی که در حال انجام کسب و کارهای مختلف هستند، در این پلن، قرار داده شده تا سرویس‌ها و محصولات خود را به فروش برسانند. این پلن به طور کامل برای کارشناسان و مدیران فروش طراحی شده است تا به راحتی و بدون هیچ نگرانی، به تمامی داده‌های مهم و گسترده دسترسی داشته باشند. این پلن دارای مزایا و ویژگی‌های مهمی مانند Advanced lead search است که با استفاده از فیلتر هوشمند، به شما کمک می‌کند تا با کمک داشبورد جداگانه با کسانی که در آن هستند، در ارتباط باشید.

پلن Hiring

آخرین و چهارمین پلن لینکدین، پلن Hiring نام دارد که به صورت کاملا اختصاصی برای کارشناسان منابع انسانی طراحی شده است. این پلن شامل تمامی ویژگی‌های پلن‌های قبلی بوده و همچنین دارای ویژگی Smart Suggestions است که پیشنهادهای جالب و منحصر به فردی ارائه می‌کند. به عنوان مثال، اگر شما یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستید، لینکدین با توجه به این موضوع، پیشنهادهای فوق العاده ویژه‌ای را برای شما ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، لینکدین ممکن است یک شخص کارآمد را معرفی کند که در تیم شما قرار بگیرد.

قیمت بسته‌های پریمیوم لینکدین

قیمت بسته‌های پریمیوم لینکدین به صورت زیر است:

 نام بسته هزینه ماهانه هزینه سالانه
 Job Seeker (کاریابی) ماهانه 16.99 دلار سالانه 146.99 دلار
Business Plus (طرح کسب و کار) ماهانه 33.99 دلار سالانه 289.99 دلار
Sales Navigator (راهنمای فروش) ماهانه 46.99 دلار سالانه 423.99 دلار
Recruiter Lite (استخدام نیرو) ماهانه 67.99 دلار سالانه 599.99 دلار

مزایا و ویژگی‌های لینکدین پریمیوم

وجود لینکدین پرمیوم به عنوان نسخه ارتقا یافته از شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین، به شما امکانات و مزایای بیشتری نسبت به نسخه رایگان ارائه می‌دهد. این مزایا عبارتند از:

دسترسی به اطلاعات بیشتر

با استفاده از اشتراک لینکدین پرمیوم، شما قادر خواهید بود به صورت راحت‌تر و سریع‌تر به اطلاعات بیشتری درباره افراد و شرکت‌ها دسترسی پیدا کنید. این شامل دسترسی به اطلاعات تماس با افرادی است که در لیست ارتباطات شما نیستند و همچنین مشاهده پروفایل‌های کاربران بدون نیاز به اتصالات مشترک می‌شود.

پیشنهادهای کاری

با استفاده از سرویس لینکدین پریمیوم، شما می‌توانید درخواست‌های دسترسی به فرصت‌های شغلی و موقعیت‌های شغلی جدید را دریافت کنید. همچنین، ممکن است برای شما پیشنهادهای شغلی و کارفرماهای قابل پرداخت نمایش داده شود.

مشخصات بیشتر در پروفایل

با استفاده از لینکدین پرمیوم، شما قادر خواهید بود تا اطلاعات و نمونه کارهای خود را به صورت کامل‌تری در پروفایلتان نشان دهید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا در جستجوی شغلی خود موفق‌تر باشید و بهتر دیده شوید. لذا، با بهبود و جذاب‌تر کردن پروفایل خود، فرصت‌های شغلی بیشتری را برای خود فراهم کنید.

پیشرفت‌های حرفه‌ای

با استفاده از لینکدین پریمیوم، شما قادر خواهید بود تا از ویژگی Career Insights استفاده کنید و برای پیشرفت در حرفه‌ خود، دسترسی به اطلاعات و تجزیه و تحلیل‌های بیشتر درباره‌ صنایع و مسیرهای شغلی مختلف را داشته باشید.

دسترسی به پروفایل‌های مخفی

لینکدین پریمیوم به شما این امکان را می‌دهد که به پروفایل‌های کاربرانی که شما با آن‌ها در ارتباط نیستید یا به طور عمومی قابل دسترسی نیستند، دسترسی داشته باشید. این قابلیت مفید است زیرا این امکان وجود دارد که شما به دنبال ارتباط با افراد خاصی برای فرصت‌های شغلی باشید.

دسترسی به دوره‌های آموزشی LinkedIn Learning

با خرید لینکدین پرمیوم، شما به دوره‌های آموزشی LinkedIn Learning دسترسی پیدا خواهید کرد. این دوره‌ها می‌توانند به توسعه مهارت‌های شغلی شما کمک کنند و از طریق انجام آن‌ها، به فرصت‌های شغلی بیشتر دست پیدا کنید.

ارسال پیام‌های دسته‌ای (InMail)

با اشتراک لینکدین پریمیوم، شما می‌توانید پیام‌های InMail به افرادی که با آن‌ها در ارتباط نیستید ارسال کنید. این ابزار مفیدی برای برقراری ارتباط با حرفه‌ای‌ها و جستجوی فرصت‌های شغلی است.

دسترسی به فرصت‌های شغلی اختصاصی

لینکدین پریمیوم به شما فرصت بهتری برای مشاهده و پیدا کردن فرصت‌های شغلی اختصاصی و متنوع‌تری می‌دهد.

دسترسی به مطالب و خبرنامه‌های اختصاصی

شما می‌توانید به مطالب و خبرنامه‌های اختصاصی مربوط به صنعت و حوزه شغلی‌تان دسترسی داشته باشید و از آخرین اخبار مطلع شوید.

دسترسی به تیم مشاوره

لینکدین پریمیوم به شما امکان مشاوره و پشتیبانی تخصصی را ارائه می‌دهد تا به بهبود حرفه‌‌تان کمک کند.

دسترسی به فیلترهای جستجوی پیشرفته

شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای جستجوی پیشرفته، جستجوهای دقیق‌تری برای افراد و فرصت‌های شغلی خود داشته باشید.

تفاوت اشتراک پریمیوم و رایگان لینکدین

اشتراک پریمیوم و رایگان در لینکدین تفاوت‌های مهمی با یکدیگر دارند. در جدول زیر می‌توانید این تفاوت‌ها را به صورت مقایسه‌ای ببینید:

ویژگی‌ها اشتراک رایگان اشتراک پریمیوم
قیمت رایگان بوده و بدون هزینه است نیاز به هزینه‌ ماهیانه یا سالیانه برای استفاده دارد
دسترسی به اطلاعات دسترسی به اطلاعات عمومی سایت و امکان ایجاد پروفایل شخصی و برقراری ارتباط با افراد است امکان دسترسی به ویژگی‌های اضافی مثل ارسال پیام بدون ارتباط مستقیم، نمایش آمار عملکرد پروفایل و دسترسی به آموزش‌های آنلاین را دارد
فرصت‌های شغلی می‌توانید به فرصت‌های شغلی دسترسی پیدا کنید و در دنبال کار جدید باشید امکانات پیشرفته‌تری برای پیدا کردن کار جدید و برقراری ارتباط با کارفرمایان دارد
نمایه پروفایل دسترسی به ابزارهای پایه‌ مدیریت پروفایل را دارد ابزارهایی برای مدیریت پروفایل با ویژگی‌های پیشرفته‌تر را دارد
آموزش و آموزش‌های آنلاین دسترسی به بخش آموزش و آموزش‌های آنلاین بر اساس اهداف شغلی خود را دارد دسترسی به آموزش‌های پیشرفته‌تر و با کیفیت بالا را دارد
تعداد کانکشن همزمان قابل برقراری چند کانکشن بیش از چندین کانکشن همزمان قابل برقراری
استفاده از ابزارهای جستجو محدود امکان استفاده از ابزارهای جستجوی پیشرفته را دارد

امیدوارم این جدول تفاوت‌ها را به خوبی توضیح داده باشد. لازم به ذکر است که امکانات و ویژگی‌ها برای هر اشتراک ممکن است در آینده تغییر کنند.

کلام آخر

پریمیوم لینکدین، نسخه ارتقاء یافته و قدرتمند لینکدین است که به کاربران امکانات و ویژگی‌های بیشتری را نسبت به نسخه رایگان ارائه می‌دهد. با خرید لینکدین پرمیوم، شما می‌توانید به ابزارهای مفیدی مانند دسترسی به آمار واضح درباره بازدیدها، فرصت‌های شغلی و رقابت راحت‌تر با سایر کاربران دسترسی داشته باشید. بنابراین، اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای و قدرتمند هستید که به شما امکانات بیشتری را برای رشد و پیشرفت حرفه‌‌تان ارائه کند، پریمیوم لینکدین گزینه‌ای عالی برای شماست. با خرید لینکدین پریمیوم، شما می‌توانید به طور جدی به کار خود بپردازید و به راحتی از فرصت‌های شغلی برخوردار شوید.

امتیازی به این نوشته بدهید
منبع linkedin
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//