7 مورد از بهترین برنامه ادیت فیلم برای آیفون

امروزه ضبط فیلم و ویدیو به یکی از سرگرم کننده ترین تفریحات و همچنین منبع درآمدی برای افراد تبدیل شده است. حال اگر شما یک گوشی ایفون داشته باشید قطعاً فیلم برداری، عکس برداری و ادیت آنها برای شما لذت بخش تر خواهد بود. چرا که هر چه کیفیت محتوای شما بیشتر باشد بی شک برای مخاطبان شما جذاب تر و دلپسند تر خواهد بود.

به نظر شما بهترین برنامه ادیت فیلم ایفون کدام است؟ کیفیت ادیت فیلم با گوشی ایفون چگونه است؟ در ادامه مطلب ما بهترین برنامه ادیت ویدیو برای آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد تا با توجه به آنها بتوانید بهترین خروجی را برای خود در شبکه های اجتماعی رقم بزنید. با توجه به اینکه اپل هر ساله کیفیت دوربین گوشی های خود را بالا می برد اگر از نظر توان مالی مشکلی نداشته باشید ایفون 15 می تواند یک گزینه ایدئال باشد.

1. Apple iMove ، از بهترین برنامه ادیت فیلم برای ایفون

یکی از کاربردی ترین برنامه ادیت ویدیو برای ایفون نرم افزار Apple iMove است. با توجه به ابزارهایی که برای این برنامه ادیت در نظر گرفته شده است شما می توانید بهترین فیلم ها و عکس ها را برای پست ها و استوری های خود به ارمغان داشته باشید.
از آنجایی که نرم افزارهای رایگان ادیت فیلم و ویدیو از امکانات چندانی برخوردار نیستند اما این نرم افزار که رایگان است این امکان را به شما می دهد تا بهترین عکس و فیلم را با نور دهی مناسب و کیفیت بالا برای خود ویرایش کنید.
لازم به ذکر است که شما همچنین می توانید با خرید یک آیفون 15 پرومکس فرایند ادیت فیلم را به سادگی انجام دهید، زیرا اپل یک سری از ابزارها را برای ادیت کردن بر روی گوشی های ایفون خود طراحی کرده است. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت ایفون ۱۵ پرومکس به نسبت دیگر نسخه ها صرف هزینه بیشتری را طلب می کند.

بهترین برنامه های ادیت فیلم برای آیفون

2. InShot، بهترین برنامه ادیت فیلم ایفون رایگان

Inshot، یکی دیگر از بهترین برنامه ادیت ویدیو برای ایفون به حساب می آید که با توجه به رابط کاربری راحتی که دارد بیشتر افراد آن را برای ویرایش فیلم ها و عکس های خود ترجیح می دهند. ناگفته نماند این برنامه قابلیت نصب بر روی سایر گوشی ها از دیگر برندها را نیز دارد.
یکی از مهم‌ترین دلایلی که کاربران برای روتوش عکس ها و ادیت ویدیوهای خود به این نرم افزار روی آورده اند جدای از رایگان بودن آن، فیلترهای متنوعی است که از آن برخوردار است به نحوی که شما می توانید حتی افکت های صوتی را نیز به محتوای خود اضافه کنید. امکاناتی که برنامه Inshot در اختیار شما قرار می دهد بسیار عالی است و حتی اگر جدیدترین گوشی ایفون را هم نداشته باشید و یک نسخه قدیمی تر همچون آیفون ۱۳ پرو مکس دارید می توانید با استفاده از آن به خوبی ادیت ویدیو و یا روتوش عکس را هم انجام دهید.

3. با Luma Fashion Pro، حرفه ای ادیت کن

Luma Fashion Pro، بهترین برنامه ادیت ویدیو ایفون است که می تواند یک خروجی بی نظیر و فوق العاده را برای شما به دنبال داشته باشد. در صورتی که شما یک ادیتور یا بلاگر در فضای مجازی هستید نرم افزار Luma Fashion Pro برای شما می تواند بسیار کاربردی باشد. با این برنامه شما می توانید اصلاح رنگ و نور را با بهترین کیفیت انجام دهید. البته توجه داشته باشید که این نم افزار تمام ابزارها و ترفندهای ادیت را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار نخواهد داد و برای استفاده از آنها شما می بایست مبلغی را صرف کنید.

4. بهترین ادیت با برنامه Splice در ایفون

Splice به عنوان یکی از بهترین برنامه ادیت ویدیو برای ایفون معرفی شده است که همانند دیگر نرم افزارهای ادیت ویدیو و عکس می تواند با کیفیت ترین خروجی را برای شما رقم بزند. یکی از جذابیت های این برنامه است که شما با انتقال عکس و یا فیلم خود به داخل برنامه می توانید گزینه هایی را می خواهید برای ویرایش اعمال کنید با استفاده از Hilights علامت گذاری کنید تا نرم افزار فرایند ادیت را که می تواند شامل برش قسمتی از فیلم، اضافه کردن موسیقی، متن، حذف و اضافه نور و یا هر تغییر دیگری باشد را انجام دهد.

بهترین برنامه های ادیت فیلم برای آیفون

5. ادیت قدرتمند با Videoshop در گوشی ایفون

بهترین برنامه ادیت فیلم ایفون کدام است؟ آیا Videoshop کاربردی است؟ نرم افزار Videoshop یکی از برنامه های قدرتمند برای ادیت فیلم و عکس است که می تواند ویرایش فیلم و روتوش عکس را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. با بهره گیری از این برنامه شما می توانید چند فیلم را با هم ادغام کنید، موسیقی یا متنی را اضافه کنید، شفافیت و درخشندگی رنگ ها را بهتر کنید. صدای پس زمینه را در لحظه ضبط و اضافه کنید.

6. Filmorago، از بهترین برنامه ادیت فیلم برای ایفون

اگر تازه کار هستید و آشنایی زیادی با برنامه های ادیت فیلم و عکس ندارید ما به شما نرم افزار Flimorago را پیشنهاد می کنیم. این برنامه قادر است تمام انتظارات شما را از یک نرم افزار ادیت که می تواند برش قسمتی از فیلم، اضافه کردن آهنگ، تنظیم سرعت ویدیو و کنترل صدا باشد را انجام دهد. علیرغم رایگان بودن این برنامه، شما می توانید ابزارهای بسیار کاربردی را در آن مشاهده کنید. در آخرین آپدیت این برنامه یک دوربین AR در کنار حالت های متفاوت نوردهی به آن اضافه شده است که می تواند عکس و فیلم های خارق العاده ای را برای شما به دنبال داشته باشد.

7. با KineMaster بهترین ادیت رو انجام بده

از دیگر برنامه ادیت فیلم ایفون می توان اشاره کرد به نرم افزار KineMaster. این برنامه با داشتن ابزارهای متعدد امکان یک خروجی حرفه ای و فوق العاده را با بهترین کیفیت برای کاربران به دنبال خواهد داشت. از آنجایی که این برنامه در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس افراد قرار گرفته است شما می توانید برای ادیت بهتر و استفاده بیشتر از ابزارهای طراحی شده نسخه پولی را خریداری کنید. اما در نظر داشته باشید که شما می توانید در نسخه رایگان نیز یک ویرایش بی عیب و نقص را برای خود ایجاد کنید.

بهترین برنامه های ادیت فیلم برای آیفون

خرید جدیدترین گوشی های ایفون

داشتن یک برنامه حرفه ای برای ادیت فیلم و عکس امروزه برای بلاگرها و کاربران حرفه ای فضای مجازی بسیار ارزشمند است. ما در این مطلب با معرفی بهترین برنامه ادیت فیلم ایفون در بین نرم افزار های متفاوت این امکان را برای شما ایجاد کرده ایم تا بتوانید با انتخاب یکی از آنها بهترین ویرایش را بر روی محتواهای خود انجام دهید. در صورتی که شما نیز برای فیلمبرداری و عکاسی قصد خرید گوشی آیفون را دارید با مشاهده لیست قیمت آیفون در فروشگاه آترین کالا می توانید بهترین و جدیدترین گوشی های آیفون را انتخاب و خریداری کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//