۱۰ نکته کاربردی برای استفاده بهتر از Bard

گوگل در تلاش است تا با تغییراتی که در هوش مصنوعی Bard به وجود می‌آورد، افراد بتوانند در بیشتر فعالیت‌های خود از آن استفاده کنند و تجربه خوبی از این هوش مصنوعی داشته باشند. طبق گزارشی در ماه‌های گذشته، مردم از بارد برای نوشتن رزومه، برنامه‌های تمرینی، برنامه‌ریزی سفر و بسیاری از کارهای مختلف روزانه کمک گرفته‌اند.

اگر شما هم به‌تازگی با هوش مصنوعی گوگلBard  آشنا شده‌اید و هنوز نمی‌دانید چه کارهای از این هوش مصنوعی بر می‌آید، ایده‌های زیر را دنبال کنید:

۱. درباره هر چیزی از بارد سوال بپرسید

درباره هر موضوعی که به اطلاعات مفصلی نیاز دارید، اول از بارد سوال بپرسید. برای مثال، بارد می‌تواند در خرید راکت تنیس برای افراد مبتدی راهنمایی کند.

۲. تصویر بدهید و دیتا بگیرید

فایل تصویری را در این ابزار بارگذاری کنید و یک محتوای جدید بر اساس اطلاعات آن ایجاد کنید یا اگر تصویر یک یادداشت دست‌نویس را به بارد بدهید، می‌توانید خلاصه متن آن را از طریق ایمیل از بارد دریافت کنید.

۳. سفارش محتوا با هر سبک و لحنی

می‌توانید از بارد بخواهید یک متن برای توصیف نقش مدیر شبکه‌های اجتماعی برایتان بنویسد و از میان ۳ نسخه مختلف، یکی را انتخاب کنید. انتخاب سبک نوشتاری یا لحن نوشته‌ که در قالب یک پست شبکه‌های اجتماعی باشد یا یک نامه اداری، کوتاه باشد یا طولانی، رسمی باشد یا خودمانی از دیگر ویژگی‌های آن است.

۴. مقایسه گزینه‌ها

یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی بارد، تولید محتوا بر اساس مقایسه گزینه‌ها و موضوعات مختلف است. از بارد بخواهید درباره خرید مبلمان چرمی برایتان بگوید و مزایا و معایب آن را با هم مقایسه کند.

۵. کنترل پروژه و برنامه‌ریزی

از بارد بخواهید برای برگزاری یک مهمانی و غافلگیری اعضای خانواده‌تان برنامه‌ریزی کند. همچنین بارد این توانایی را دارد تا یک برنامه تمرینی کوتاه‌مدت برای مسابقه برای شما آماده کند.

۶. کمک در برنامه‌نویسی

کاربران زیادی در دنیا از بارد برای کدنویسی کمک می‌گیرند. اگر در این مسیر تازه‌کار هستید، بارد بهترین منتوری است که می‌تواند در نوشتن کد و برنامه شما را راهنمایی کند.

۷. نوشتن برنامه‌ برای سفر

آیا قصد رفتن به سفر را دارید؟ این هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا برای گشت‌وگذار و انجام تمام کارهای فوق‌العاده در یک مقصد خاص برنامه‌ریزی داشته باشید.

۸. ایده‌پردازی خلاقانه

از هوش مصنوعی بارد بخواهید تا یک شعار تبلیغاتی یا یک نام برای کسب‌وکارتان به شما پیشنهاد دهد. همچنین، تصویری را بارگذاری کنید و انتخاب یک عنوان جذاب را به بارد بسپارید.

۹. بیان افکار و احساسات

اگر ایده‌ای برای نوشتن ندارید یا نمی‌دانید در جواب کسی چه پاسخی بدهید یا حتی گاهی انتخاب کلمات و رعایت دستور زبان برایتان سخت می‌شود، از بارد کمک بگیرید.

۱۰. ابزاری برای سرگرمی

همیشه که نیاز نیست تا سوالات علمی یا تخصصی از بارد بپرسید! اگر نیاز دارید با کسی مثل خودتان وارد گفت‌وگو شوید و برای ساعاتی سرگرم شوید، بارد مهارت این کار را دارد.

منبع: خبرنامه سئو تریبون – ارسال شده در هفته دوم شهریور 1402

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//