بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2024

لنوو، غول فناوری چینی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان است. این شرکت طیف وسیعی از محصولات از جمله رایانه‌های شخصی (دسکتاپ و لپ‌ تاپ)، تبلت، مانیتور، لوازم جانبی رایانه و گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند.

در حال حاضر لنوو طیف گسترده‌ای از لپ‌ تاپ‌ها را با برندهای محبوب IdeaPad، Legion، Yoga و ThinkBook به بازار عرضه می‌کند. لپ‌ تاپ‌های لنوو از بهترین گزینه‌ها از نظر ارزش خرید به شمار می‌روند، چه به دنبال یک کروم‌بوک ارزان‌قیمت باشید و چه یک ایستگاه کاری قدرتمند و قابل حمل. این لپ تاپ‌ها را می‌توانید در سایت آی تی هوم : ithome.ir با بهترین قیمت و گارانتی معتبر خریداری کنید.

  1. Lenovo Slim Pro 7 14
  2. Lenovo Yoga 7i 16
  3. Lenovo Legion Pro 5 Gen 8 16

Lenovo Slim Pro 7 14؛ بهترین لپ‌ تاپ لنوو برای افراد حرفه‌ای

به دنبال بهترین لپ تاپ لنوو 2024 هستید، دیگر دنبال آن نگردید! ما Lenovo Slim Pro 7 14 (مدل 2023) را به عنوان برترین لپ تاپ لنوو در مقاله بهترین لپ تاپ لنوو 2024 معرفی می‌کنیم. این مدل جمع و جور با بدنه‌ای محکم، نمایشگر واضح با وضوح بالا، کیبورد بزرگ و باکیفیت و پد لمسی روان، تجربه‌ای عالی برای کاربران حرفه‌ای به ارمغان می‌آورد.

قلب تپنده این لپ‌ تاپ قدرتمند، پردازنده‌های مرکزی نسل جدید AMD سری Ryzen 7000 است که با گزینه‌های Ryzen 5 7735HS یا Ryzen 7 7740HS، قدرت و سرعت بالایی را برای انجام امور مالتی‌تسکینگ و اجرای نرم افزارهای سنگین در اختیار شما قرار می‌دهد.

Slim Pro 7 14 برخلاف بسیاری از اولترابوک‌های باریک و سبک، به کارت گرافیک مجزا NVIDIA GeForce RTX 3050 مجهز شده است. این کارت گرافیک امکان اجرای نرم افزارهای ویرایش ویدیو، ادیت عکس و انجام امور گرافیکی را با قدرت و کیفیت بالا فراهم می‌کند.

برخلاف بسیاری از لپ‌ تاپ‌های فوق‌العاده باریک، لنوو امکان ارتقاء حافظه ذخیره‌سازی را در نظر گرفته است. بنابراین می‌توانید با توجه به نیاز خود، حافظه ذخیره‌سازی را تا 1 ترابایت ارتقاء دهید.

Slim Pro 7 14 از نظر درگاه‌های ارتباطی نیز بسیار کامل است. لنوو Slim Pro 7 14 با توجه به سخت افزار قدرتمند خود، از عمر باتری مناسبی برخوردار است. در استفاده‌های سبک و روزمره می‌توانید انتظار تا 10 ساعت شارژدهی داشته باشید. این میزان شارژدهی برای یک روز کاری پربار یا یک جلسه طولانی ارائه خارج از منزل کفایت می‌کند.

Lenovo Slim Pro 7 14؛ بهترین لپ‌ تاپ لنوو برای افراد حرفه‌ای

Lenovo Yoga 7i 16؛ لپ‌ تاپ میان‌رده و چندکاره

به دنبال یک لپ تاپ چندکاره با قیمت مناسب هستید؟  Lenovo Yoga 7i 16 را به عنوان یک انتخاب عالی در میان لپ‌ تاپ‌های میان‌رده ویندوزی به شما معرفی می‌کنیم.

این لپ‌ تاپ 16 اینچی 2 در 1 (قابل تبدیل به تبلت) با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل سری U و P ارائه می‌شود که برای انجام امور روزمره و اداری قدرت و سرعت کافی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین اگر شما به دنبال یک دستگاه همه‌کاره و خوش‌ساخت هستید و نمی‌خواهید که هزینه لپ تاپ شما جیبتان را خالی کند، می‌توانید نگاهی به لپ تاپ لنوو Yoga 7i 16 بیندازید.

صفحه نمایش 16 اینچی این لپ‌ تاپ فضای کافی برای اجرای همزمان چند برنامه در کنار هم را برای شما فراهم می‌کند. همچنین، این صفحه‌نمایش از قلم لمسی نیز پشتیبانی می‌کند که ممکن است داخل جعبه و یا به صورت جداگانه به فروش برسد. لنوو Yoga 7i 16 در دو مدل با رزولوشن‌ صفحه نمایش FHD+ و QHD+ عرضه می‌شود. مدل QHD+ با وضوح بالاتر و روشنایی بیشتر، برای کار در محیط‌های پرنور و نمایش جزئیات دقیق‌تر تصاویر، گزینه‌ی بهتری به شمار می‌رود.

با یک بار شارژ کامل در استفاده‌های سبک، می‌توانید تا 12 ساعت از Yoga 7i 16 استفاده کنید. این لپ‌ تاپ از قابلیت شارژ سریع از طریق درگاه USB-C نیز پشتیبانی می‌کند.

برای ورود امن به دستگاه، Yoga 7i 16 به حسگر اثر انگشت و دوربین تشخیص چهره مجهز شده است.

کیبورد این لپ تاپ عملکرد مناسبی دارد اما ممکن است زیر بار پردازشی کمی داغ شود. با این حال، فن‌های دستگاه در اغلب موارد، بی‌صدا و یا کم‌صدا هستند و افت عملکرد در آن به حداقل می‌رسد.

لپ تاپ های لنوو 2024

Lenovo Legion Pro 5 Gen 8 16؛ لپ‌ تاپ گیمینگ قدرتمند

به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند برای اجرای جدیدترین بازی‌ها با بالاترین فریم‌ریت هستید؟  Legion Pro 5 Gen 8 16 را به عنوان بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ لنوو معرفی می‌کنیم.

این لپ‌ تاپ 16 اینچی مجهز به جدیدترین پردازنده‌های مرکزی AMD سری Ryzen 7000 و کارت گرافیک‌های قدرتمند NVIDIA GeForce RTX 40 است. شما می‌توانید مدل‌هایی تا پردازنده گرافیکی RTX 4070 با توان گرافیکی (TDP) 140 وات و فناوری Dynamic Boost را برای اجرای بازی‌ها با بالاترین تنظیمات گرافیکی انتخاب کنید.

Legion Pro 5 Gen 8 16 در دو مدل با صفحه‌نمایش 165 هرتز یا 240 هرتز، هر دو با رزولوشن QHD+ و پشتیبانی از فناوری VRR برای کاهش tearing تصویر، ارائه می‌شود. این فناوری تضمین می‌کند تا در حین اجرای بازی‌ها با نرخ فریم بالا، با کمترین پرش و پارگی تصویر روبرو شوید.

با توجه به قدرت سخت‌افزاری بالای این لپ‌ تاپ، تمامی مدل‌های آن قادر به اجرای بازی‌ها با نرخ فریم بالا هستند. با این حال، اگر به دنبال اجرای تمامی بازی‌ها در رزولوشن 1440p با بالاترین تنظیمات گرافیکی هستید، مدل‌هایی با کارت گرافیک RTX 4060 یا RTX 4070 را انتخاب کنید.

حافظه‌ی رم این لپ تاپ تا 32 گیگابایت قابل ارتقاء است و حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن نیز تا 1 ترابایت قابل ارتقاء می‌باشد. بنابراین، می‌توانید با توجه به نیاز خود و نوع بازی‌هایی که اجرا می‌کنید، حافظه رم و ذخیره‌سازی دستگاه را ارتقاء دهید.

Legion Pro 5 Gen 8 16 از نظر کیفیت ساخت، با توجه به میان‌رده بودن آن، در سطح لپ‌ تاپ‌های فوق‌العاده پریمیوم قرار نمی‌گیرد. با این حال، بدنه‌ی این لپ‌ تاپ از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده و استحکام و کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهد. همچنین، عمر باتری این دستگاه در استفاده‌های سبک، کمتر از 5 ساعت است.

Legion Pro 5 Gen 8 16 به یک کیبورد مکانیکی با کلیدهای روان و باکیفیت مجهز شده است که تجربه‌ لذت‌بخشی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.

این لپ تاپ از نظر اتصالات نیز بسیار کامل است. Legion Pro 5 Gen 8 16 به درگاه‌های ارتباطی متنوعی برای اتصال لوازم جانبی گیمینگ مجهز شده است.

سیستم خنک‌کننده‌ی این لپ‌ تاپ به خوبی از پس خنک کردن پردازنده و کارت گرافیک حتی زیر بار سنگین پردازشی برمی‌آید. با این حال، فن‌های دستگاه در دورهای بالا، صدای نسبتا بلندی تولید می‌کنند.

جمع بندی

لنوو یکی از برندهای مطرح در زمینه‌ی تولید لپ‌تاپ است که با محصولات متنوع، همواره گزینه‌ای برای کاربران مختلف به شمار می‌رود. ما در آی تی هوم : ithome.ir در این بخش، نگاهی به مزایا و معایب لپ‌تاپ‌های لنوو خواهیم انداخت.

مزایای لپ‌تاپ‌های لنوو

طیف گسترده‌ای از محصولات طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها را از کروم‌بوک‌های ارزان‌قیمت تا ایستگاه‌های کاری قابل حمل
امکان خرید لپ‌تاپ با سیستم عامل لینوکس تولید لپ تاپ با سیستم عامل لینوکس (اوبونتو)
دیتابیس آنلاین با مشخصات فنی دقیق داشتن دیتابیس آنلاین از تمامی محصولات برای پیدا کردن لپ تاپ مورد نظر
کیفیت ساخت مناسب در مدل‌های میان‌رده استحکام و کیفیت ساخت بهتر نسبت به رقبا

معایب لپ‌تاپ‌های لنوو

نام‌گذاری گیج‌کننده مدل‌ها استفاده از نام‌های مختلف برای یک محصول مشابه
تنوع بالای پیکربندی‌ها سردرگمی کاربر بخاطر تنوع پیکربندی‌های متفاوت

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//