راهنمای انتخاب کلاس زبان مناسب

دلایل زیادی برای یادگیری یک زبان خارجی به عنوان زبان دوم وجود دارد. اما  روند یادگیری زبان جدید آسان نیست و بدون انگیزه و نظم و انضباط مناسب، بسیاری از دانشجویان زبان نمی توانند به سطح تسلط دلخواه خود دست یابند. اگر در مورد یادگیری زبان دوم جدی هستید، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که آموزشگاه زبان مناسب را انتخاب کنید. پس چگونه می توانید آموزشگاه  زبان مناسب را انتخاب می کنید؟ برای آشنایی با ترفندهای انتخاب و یادگیری آموزشگاه زبان خارجی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

از توصیه های دیگر زبان آموزان استفاده کنید

توصیه های دیگر زبان آموزان یک راه مفید برای یافتن یک مرکز زبان قابل اعتماد است، اما این فقط شروع ماجرا است. آنچه برای دیگران کارآمد بوده  ممکن است برای شما مناسب نباشد. خودتان در مورد دوره های زبان تحقیق کنید و در مورد آنچه که برای یادگیری یک زبان برای شما مهم است، فکر کنید، مانند ارتباط خوب با معلم، ساعات کلاس، بودجه و … .

روش های تدریس مناسب

به دنبال دوره ی زبانی باشید که روش های منحصر بفرد تدریس را ارائه دهند. در کلاس‌های گروهی، ممکن است سازگاری با هر فردی چالش‌برانگیزتر باشد، اما استاد می تواند با تیز هوشی فرصت‌هایی را برای کلاس فراهم سازد تا برخی از نیازهای یک فرد و یا گروه در کلاس را رفع نماید. به عنوان مثال، برخی از اعضای گروه ممکن است نیاز داشته باشند تا بیشتر روی مهارت‌های نوشتاری آنها کار شود تا مهارت‌های گفتاری، دراین موقعیت استاد می تواند موقعیتی ر فراهم سازد که بتواند پاسخگوی نیاز های هردو گروه باشد. فراموش نکنید، این کلاس زبان برای شما است. شما باید در مورد چیزی که قرار است یاد بگیرید نظر بدهید.

ارائه ی انواع کلاس خصوصی و گروهی

یک آموزشگاه زبان می بایست کلاس های گروهی و خصوصی مناسب با نیاز زبان آموزان را به شکل های گروهی و خصوصی ارائه دهد تا هر زبان آموزی بسته به نیاز خود شیوه ی تحصیلی خود را انتخاب نماید.

تعامل و ارتباط خوب کارکنان و اساتید با مشتری و زبان آموزان

دانش آموزان مشتری های یک موسسه زبان  محسوب می شوند، بنابراین ارتباط بین زبان آموز و مرکز زبانی که انتخاب می کند باید دقیق و مشتری مدارانه باشد. مسائلی چون شهریه ها، معرفی انواع کلاس ها، لغو کلاس ها، غیبت ها، و برنامه درسی نیاز به پاسخ دهی فوری دارند.

همچنین اخلاق و تبحر اساتید در تدریس نیز بسیار مهم و اساسی است.

محیط آموزشگاه

علاوه بر آدرس آموزشگاه، محیط آموزشی نیز بسیار حائز اهمیت است.

مساحت کلاس ها، نور گیری وسیستم تهویه هوای مناسب و … از عوامل محیطی دخیل در انتخاب آموزشگاه مناسب است.  در صورتی که زبان آموزی مایل به شرکت در کلاس های حضوری نباشد، آموزشگاه زبان باید مجهز به پلتفرم آموزش مجازی مناسب باشد تا رضایت زبان آموزان را رفع نماید.

کدام آموزشگاه زبان؟

آموزشگاه دهخدا، واقع در غرب تهران از جهت دارا بودن تمامی ویژگی های یک آموزشگاه عالی و تمایل به ارتقاء و پیشرفت جزو اموزشگاه های عالی در سطح کشور می باشد. آموزشگاه زبان دهخدا با برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی به زبان آموزان سراسر ایران و کشورهای دیگر دوره های زبان را ارائه می دهد. این آموزشگاه به دلیل بکار گیری اساتید دلسوز و کاربلد همچنین Native یا Native like، سیستم آموزشی خوب و مناسب کادر آموزشی حرفه ای و تیم مدیریتی با سابقه در امر آموزش، همواره جزو انتخاب های اول زبان آموزان می باشد.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//