مشخصات فنی دوربین لامپی سیم کارتی

استفاده از دوربین مدار بسته از گذشته تا به امروز رایج بوده است. این تجهیزات باعث ایجاد امنیت بالاتر و کاهش آمار سرقت و خلاف شده اند. یکی از جدیدترین مدل های این تجهیزات که اخیرا وارد بازار شده است دوربین لامپی چرخشی سیم کارتی می باشد. این دوربین با طراحی خاص و استفاده از تکنولوژی های جدید یسار می تواند در تامین امنیت یک مکان موثر باشد. در ادامه به ویژگی های این محصول ویژه اشاره خواهیم کرد.

بررسی فنی و تخصصی دوربین لامپی سیم کارتی

دوربین لامپی سیم کارتی یکی از جدید ترین و کاربردی ترین تجهیزات امنیتی موجود در بازار است. در این بخش به بررسی کامل این محصول خواهیم پرداخت:

  1. شکل خاص و نصب آسان: یکی بزرگترین معضلات نصب دوربین مدار بسته زمان گیر بودن و تخریب ساختمان است. با خرید این مدل شما هیچ کدام از این مشکلات را نخواهید داشت.
  2. این دوربین دارای یک نرم افزار مخصوص می باشد. این برنامه کاملا با سیستم عامل های اندروید و آی او اس هماهنگ بوده و دارای زبان فارسی می باشد.
  3. دوربین لامپی سیم کارتی دارای میکروفون بوده و قادر است تا صدای محیطی در آن نصب شده است را ضبط نماید.
  4. این دیوایس دارای سنسور حرکتی و سنسور تشخیص چهره است. این سنسور ها برای مقاصد امنیتی بسیار مهم و کاربردی هستند.
  5. کیفیت تصویر این دوربین ها با توجه به لنز آنها از 2 تا 5 مگاپیکسل می باشد. این کیفیت برای یک دوربین امنیتی مناسب به نظر می رسد.
  6. دوربین لامپی سیم کارتی قادر است تا با زاویه 355 درجه چرخش داشته باشد. این امکان باعث افزایش قدرت مانور این محصول خواهد شد.
  7. این دوربین مدار بسته از پروژکتورهای مخصوصی برای دید در شب استفاده میکند. به همین دلیل ضبط تصاویر در شب توسط این دوربین با کیفیت بالا و رنگی خواهد بود.
  8. از این دوربین نه تنها در داخل ساختمان بلکه برای محیط های بیرونی هم می توان استفاده کرد. زیرا که این دیوایس ها ضد آب هستند.

بررسی فنی و تخصصی دوربین لامپی سیم کارتی 

از دیگر ویژگی های این دوربین مدار بسته می توان به موارد زیر اشاره کرد

دوربین لامپی چرخشی سیم کارتی می تواند از سیم کارت های تمام اپراتور های کشور پشتیبانی نماید. همچنین این محصول قادر است تا به عنوان مودم هم عمل کند. به اینترنت همراه این دوربین به غیر از خود 8 دوربین دیگر قابلیت اتصال دارد. همچنین این محصول قادر است تا از یک مموری کارت 32 تا 128 گیگابایت بسته به مدل استفاده کند. در مدل بدون کارت حافظه قابلیت نگهداری ویدیو به مدت یک ماه برای این دستگاه فراهم می باشد.

بهترین دوربین لامپی چرخشی سیم کارتی را از کدام مجموعه تهیه نماییم؟

بهترین و باکیفیت ترین دوربین لامپی سیم کارتی را می توانید از فروشگاه اینترنتی کارپیما تهیه نمایید. در این فروشگاه انواع مدل از این دوربین در بهترین برندها موجود می باشد.

ویژگی های منحصر بفرد فروشگاه آنلاین کارپیما

این فروشگاه اینترنتی از سال 97 به صورت تخصصی فروش انواع دوربین مدار بسته را در دستور کار خود قرار داده است. در این بخش به ویژگی های این شرکت خواهیم پرداخت:

  1. قبل از خرید از این مجموعه می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان این مرکز فروش بهره مند شوید.
  2. با خرید دوربین لامپی و دوربین مداربسته از کارپیما محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن برای شما در تمام نقاط کشور ارسال خواهد شد.
  3. با مقایسه قیمت دوربین لامپی چرخشی سیم کارتی و تمام محصولات موجود در این فروشگاه متوجه خواهید شد از این فروشگاه می توانید بالاترین کیفیت را با منصفانه ترین قیمت تهیه نمایید.
  4. در کارپیما که مرجع تخصصی دوربین مداربسته می باشد می توانید انواع دوربین سیم کارتی و انواع دوربین مداربسته بیسیم جستجو کنید و بهترین آن ها را خریداری نمایید.
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//