آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با روش هایی ساده

قطعا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید عکس پروفایل یک کاربر را در اینستاگرام، دانلود کنید. متاسفانه این قابلیت، در خود اپلیکیشن Instagram قرار داده نشده است. در واقع، ما تنها می‌توانیم تصویر نمایه افراد مختلف را در سایز بسیار کوچک، مشاهده کنیم.

از آن‌جایی که در دنیای امروز، برای هر کاری، یک برنامه، اپلیکیشن یا نرم افزار طراحی شده است؛ دانلود عکس پروفایل اینستاگرام نیز به سادگی و تنها در چند لحظه، قابل انجام است. در این شبکه اجتماعی محبوب جستجو کنید و در صورت تمایل، تصویر پروفایل هر کاربری را به‌راحتی و در ابعاد اصلی، ذخیره کنید.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم شما را با انواع روش‌های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آشنا کنیم. اگر دوست دارید همه کاربران Instagram را در ابعاد اصلی و به صورت با کیفیت ببینید، حتما تا پایان، با ما همراه باشید.

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

زمانی که قصد ذخیره تصویر Profile یک کاربر را دارید، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار خواهند داشت. وب‌سایت‌های آنلاین، ربات‌های تلگرام و اپلیکیشن‌ها، همه می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. ما در ادامه تمامی روش‌های موجود را بررسی خواهیم کرد تا شما به راحت‌ترین شکل ممکن، بتوانید دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را انجام دهید.

دانلود عکس پروفایل از وب سایت‌ های آنلاین

ساده‌ترین و سریع‌ترین روش برای ذخیره عکس پروفایل، استفاده از وب‌سایت‌های آنلاین و رایگان است. کافیست سری به دنیای اینترنت بزنید تا با حجم وسیعی از این سایت‌ها، آشنا شوید. برای راحتی شما عزیزان، ما بهترین وب سایت‌های رایگان برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را جمع‌آوری کرده‌ایم:

Instadp

اولین پیشنهاد ما به شما، وب سایت Instadp است. رابط کاربری این سایت به حدی آسان است که تنها با چند کلیک ساده، می‌توانید تصاویر پروفایل کاربران مختلف اینستاگرام را دانلود کرده و در دستگاه هوشمند خود، ذخیره کنید.

برای کار با Instadp کافیست نام کاربری (Username) فردی که قصد دانلود عکس پروفایل آن را دارید، کپی کرده و در محیط وب سایت، جای‌گذاری کنید. بعد از چند لحظه، تصویر، به صورت کاملا با کیفیت و در ابعاد اصلی، برای شما نمایش داده می‌شود. پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید، کلیک کردن روی لینک دانلود است.

دانلود عکس پروفایل با instadp

وب سایت Instadp به‌ گونه‌ای طراحی شده است که در دستگاه‌های موبایل نیز کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. بنابراین چه در ویندوز و چه در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS می‌توانید به‌راحتی از آن، استفاده کنید.

instafollowers

یکی دیگر از وب‌سایت‌هایی که می‌توانید برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از آن استفاده کنید، instafollowers است. این سایت نیز، از یک رابط کاربری بسیار ساده برخوردار است و بعید است که از محیط آن، لذت نبرید.

instafollowers

وارد instafollowers شوید و نام کاربری فرد مورد نظرتان را در قسمت مربوطه (که تقریبا در مرکز محیط وب سایت قرار دارد) وارد کنید. بعد از چند لحظه، می‌توانید تصویر اصلی و باکیفیت را دانلود کرده و در تلفن همراه یا کامپیوتر، ذخیره کنید.

gramvio

آخرین وب‌سایتی که برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام به شما معرفی می‌کنیم، gramvio است. همانند نمونه‌های مشابه، این سایت نیز از یک رابط کاربری بسیار آسان و در عین حال جذاب، برخوردار است.

gramvio

در بالای صفحه، گزینه‌ای برای تایپ کردن یا جای‌گذاری یوزرنیم کاربران مختلف، قرار داده شده است. کافیست فرد مورد نظرتان را در این محل، جستجو کرده و بعد از نمایش تصویر، آن را دانلود کنید.

آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با روش هایی ساده
بخوانید
”]

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام به کمک ربات تلگرام

ربات‌های تلگرام، به عنوان یک میانبر برای بسیاری از کارها، شناخته می‌شوند. به عنوان مثال، می‌توانید با استفاده از این ابزارها، به راحتی انواع فیلم‌های موجود در یوتیوب را تنها با چند کلیک ساده، دانلود کنید. برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام نیز، یک ربات هوشمند در پیام رسان تلگرام، طراحی شده است.

ربات instaprofile_bot@ دقیقا به همین منظور، طراحی شده است. به کمک این ابزار، می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، عکس‌های پروفایل کاربران مختلف را دانلود کنید.

مراحل استفاده از این ربات در تلگرام، به صورت زیر است:

  • instaprofile_bot@ را در بخش جستجوی تلگرام وارد کنید.
  • وارد ربات شده و روی دکمه “Start” ضربه بزنید.
  • ممکن است ربات از شما بخواهد برای ادامه کار، در چند کانال تبلیغاتی، عضو شوید.

دانلود عکس پروفایل اینستا با ربات تلگرام

  • سپس نام کاربری فرد مورد نظرتان را وارد کرده و چند لحظه، منتظر بمانید
  • اکنون تصویر پروفایل، با کیفیت اصلی، برای شما به نمایش در خواهد آمد.
  • مطابق روش‎‌های دانلود عکس در تلگرام، تصویر پروفایل را ذخیره کنید.

نکته: در صورتی که امکان ذخیره عکس پروفایل با استفاده از وب‌سایت‌های رایگان را دارید، ما توصیه می‌کنیم که از ربات‌های تلگرام، استفاده نکنید. زیرا ممکن است تبلیغات موجود در آن‌ها، برای شما اذیت کننده باشد.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با برنامه برای اندروید

اپلیکیشن‌های زیادی برای دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام در سیستم عامل اندروید، طراحی شده و در دسترس کاربران قرار دارند. ما در ادامه، به معرفی بهترین نمونه‌های این برنامه‌ها، خواهیم پرداخت.

Profile Picture Download for Instagram

این اپلیکیشن، امکان مشاهده و دانلود تصاویر پروفایل را در ابعاد و اندازه‌های اصلی، به کاربران اندروید می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که از طریق لینک زیر، اپلیکیشن Profile Picture Download for Instagram را دانلود کنید.

دانلود برنامه از گوگل پلی

از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایش تصاویر پروفایل در اندازه‌های کامل و اصلی
  • امکان مشاهده تاریخچه تصاویر مشاهده و دانلود شده
  • نیازی به ورود به برنامه اینستاگرام نیست
  • استفاده آسان و سریع

Profile Picture Download for Instagram

InstaPD

Instadp علاوه بر این‌که امکان استفاده از وب سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد، یک اپلیکیشن کاربردی و محبوب نیز، برای کاربران اندروید طراحی کرده است. همانند نسخه تحت وب، برنامه Instadp نیز از یک رابط کاربری ساده و جذاب برخوردار است. از طریق لینک زیر، می‌توانید این اپلیکیشن محبوب را دانلود کرده و در دستگاه هوشمند خود، ذخیره کنید:

دانلود برنامه از گوگل پلیاز ویژگی‌های مهم اپلیکیشن Instadp می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده سریع و آسان
  • دانلود نامحدود تصاویر پروفایل اینستاگرام
  • بدون نیاز به رجیستر
  • کاملا رایگان

اپلیکیشن instadp

Qeek

این اپلیکیشن را می‌توان ساده‌ترین روش برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام دانست. رابط کاربری ساده و جذاب، شما را سرگرم کرده و به هیچ عنوان از کار کردن با Qeek خسته نخواهید شد.

برای دانلود اپلیکیشن Qeek می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

نکته: این اپلیکیشن، اجازه مشاهده و دانلود تصویر پروفایل کاربران Private یا خصوصی را نمی‌دهد. این مورد را می‌توان، بزرگترین نقطه ضعف Qeek دانست.

اپلیکیشن Qeek

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با برنامه برای آیفون

iOS همواره به منحصر به فرد بودن، معروف است. به همین دلیل، نمی‌توانید همه برنامه‌ها را روی این سیستم عامل، اجرا کنید. در زمینه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام نیز همین موضوع، صادق است. با این‌حال اپلیکیشن‌هایی برای انجام این کار در دستگاه‌های ساخت اپل، در نظر گرفته شده‌اند. ما در ادامه به معرفی برنامه محبوب و کاربردی Photo Viewer For Instagra‪m‬ خواهیم پرداخت:

Photo Viewer For Instagra‪m‬

این اپلیکیشن در فروشگاه اپ استور، توانسته است نمره 4.2 از 5 را از طرف کاربران، دریافت کند. همین موضوع، نشان‌دهنده کیفیت بالای Photo Viewer For Instagra‪m‬  است. تنها کافیست از طریق لینک زیر، اپلیکیشن را دانلود کرده و روی آیفون یا آیپد خود، نصب کنید.

دانلود برنامه از اپ استور

به دلیل وجود یک رابط کاربری جذاب، کار کردن با برنامه Photo Viewer For Instagra‪m‬ بسیار آسان است و به هیچ‌عنوان، شما را خسته نمی‌کند.

Photo Viewer For Instagra‪m

نتیجه گیری 

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی، جذاب و جالب توجه است. اکنون و با بررسی روش‌های مطرح شده در این مقاله، به‌راحتی و از طریق هر دستگاه یا سیستم عاملی، می‌تواند تصاویر پروفایل افراد مختلف را دانلود و ذخیره نمایید.

اگر دوست دارید به یک کاربر حرفه‌ای Instagram تبدیل شوید، توصیه می‌‎کنیم حتما سری هم به صفحه “آموزش اینستاگرام” از مجله ایده آل تک بزنید و از آموزش‌های ما در زمینه این شبکه اجتماعی محبوب، نهایت استفاده را ببرید.

سوالات متداول و پرتکرار

دیدن عکس پروفایل خصوصی اینستاگرام ممکن است؟

بله. برخی از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های رایگان، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که بتوانید عکس پروفایل کاربران خصوصی اینستاگرام را نیز مشاهده کنید.
علاوه بر این، می‌توانید از ربات‌های تلگرام هم برای این کار، استفاده کنید.

آیا راهی برای جلوگیری از دانلود عکس پروفایل در اینستاگرام وجود دارد؟

تقریبا خیر. برنامه‌هایی که برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام طراحی می‌شوند؛ کاملا مستقل از این شبکه اجتماعی عمل می‌کننند. به همین دلیل، نمی‌توان در داخل اینستاگرام، تنظیماتی را برای جلوگیری از دانلود تصویر پروفایل، در نظر گرفت.

آیا عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی دانلود می‌شود؟

بله. برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی که برای این کار طراحی شده‌اند، معمولا تصاویر پروفایل را با کیفیت اصلی به کاربر ارائه می‌دهند.

نرم افزار دانلود عکس پروفایل اینستاگرام چیست؟

بیشتر برنامه‌هایی که برای این کار طراحی شده‌اند، روی دستگاه‌های موبایل هوشمند فعال می‌شوند. شما باید بر اساس سیستم عامل دستگاه خود، یک نرم افزار دل‌خواه را دانلود کرده و از آن برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام استفاده کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//