گذاشتن لینک در وضعیت یا استوری واتساپ

گذاشتن لینک در استوری واتساپ یکی از قابلیت‌های جالب این پیام‌رسان محسوب می‌شود. اپلیکیشن WhatsApp در سال‌های قبل، قابلیت گذاشتن استوری یا همان وضعیت را برای کاربران خود مهیا کرد. اما خبر خوب این است که واتساپ برای رقابت با پیام‌رسان‌های دیگر، امکان اشتراک گذاری لینک در بخش وضعیت را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

شاید برایتان این سوال پیش‌آمده باشد که چگونه می‌توان، یک لینک را در وضعیت واتساپ قرار داد. امروز قصد داریم در ایده آل تک، نحوه گذاشتن لینک در وضعیت واتساپ را در کمترین زمان با یکدیگر مرور کنیم. پس، تا انتهای این مطلب، همراه ما باشید.

گذاشتن لینک در استوری واتساپ

قبل از هر چیز باید برنامه واتساپ را بر روی گوشی موبایل باز کنید. سپس، به بخش استاتوس یا وضعیت وارد شده و بر روی آیکون قلم موجود در پایین صفحه ضربه بزنید.

در مرحله بعد، باید ابتدا عبارت //:Https را درون صفحه تایپ کرده و آدرس وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی مورد نظر خود را در ادامه آن وارد کنید. شما همچنین می‌توانید آدرس لینک مورد نظر خود را در این بخش کپی کنید.

اشتراک گذاری لینک در استاتوس whatsapp تغییر رنگ پس زمینه، نوع فونت و اضافه نمودن ایموجی، از طریق 3 آیکون موجود در پایین صفحه وضعیت یا استاتوس، برای شما امکان‌پذیر است. پس از اتمام کار و ضربه بر روی آیکون سبز رنگ شبیه به موشک، استاتوس شما منتشر می‌شود.

پس از انتشار وضعیت، افرادی که که آن را باز کنند، با لینک شما روبرو می‌شوند. آن‌ها همچنین با کلیک بر روی لینک، قادر به مشاهده عکس و کمی از محتوای موجود در لینک هستند. این افراد در صورت تمایل به مشاهده ادامه مطلب، می‌توانند بر روی عکس ضربه بزنند.

فونت قرار دادن لینک استاتوس واتساپبه خاطر داشته باشید که با ضربه بر روی 3 نقطه کنار استاتوس و انتخاب گزینه Delete می‌توانید در هر زمان که خواستید، آن را حذف کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید این استاتوس را از طریق گزینه Share یا Forward با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قرار دادن لینک در استوری واتساپ

به همین سادگی می‌توانید در استوری واتساپ، لینک وب سایت‌ها یا برنامه‌های مختلف را قرار دهید. این روش به شما کمک می‌کند، تعامل بهتر و کارآمدتری با دوستان، همکاران یا مشتریان خود ایجاد کنید.

گذاشتن لینک اینستاگرام در واتساپ

از استوری واتساپ کمی فاصله بگیریم و به سراغ یک موضوع هیجان‌انگیز دیگر برویم: قرار دادن یا اشتراک‌گذاری لینک پروفایل اینستاگرام در واتساپ! البته قبل از هر چیز، به خاطر داشته باشید که در حال حاضر، تنها امکان به اشتراک گذاشتن پروفایل‌های عمومی (Public) اینستاگرام در واتساپ وجود دارد.

در مرحله اول، برنامه اینستاگرام را در تلفن هوشمند خود باز کرده و پروفایلی (یا همان پیج یا صفحه) که قصد اشتراک‌گذاری آن را دارید، انتخاب کنید. بعد از ورود به پروفایل مورد نظر، روی علامت سه نقطه در گوشه بالای سمت راست ضربه بزنید.

روی نماد سه نقطه ضربه بزنید

از بین تمام گزینه‌هایی که به نمایش درمی‌آیند، باید روی “Copy Profile URL” ضربه بزنید.

روی copy profile url ضربه بزنید

 

بسیار عالی! اکنون لینک اینستاگرام در کلیپ بورد گوشی شما کپی شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که واتساپ را باز کرده و در یک صفحه چت یا گروه، انگشت خود را روی فضای تایپ نگه دارید. بعد از یک لحظه، گزینه Paste ظاهر می‌شود. روی آن ضربه بزنید تا لینک پروفایل اینستاگرام، جای‌گذاری شود.

روی Paste ضربه بزنید

به این ترتیب لینک پروفایل مورد نظر همراه با تصویر بند انگشتی از نمایه کاربر، برای مخاطب یا گروه ارسال می‌شود.

اشتراک استوری اینستاگرام در واتساپ

همانند پروفایل اینستاگرام، می‌توانید استوری‌های این شبکه اجتماعی را هم با مخاطبین خود در واتساپ به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید با استفاده از گذاشتن لینک در استوری واتساپ به راحتی استوری اینستاگرام را به عنوان وضعیت (Status) در واتساپ منتشر کنید.

برای شروع، برنامه اینستاگرام را باز کرده و وارد پروفایل کاربری خود شوید. انگشت خود را چند لحظه روی تصویر نمایه نگه دارید تا آخرین استوری خود را مشاهده کنید. اکنون از گزینه‌های لیست شده در پایین، روی Share ضربه بزنید.

روی share ضربه بزنید

در این مرحله، دو گزینه در اختیار خواهید داشت:

  • بعد از انتخاب Copy Link برنامه واتساپ را باز کرده و لینک کپی شده را در یک صفحه چت یا گروه Paste کنید.
  • با انتخاب گزینه Share to اینستاگرام پلتفرم‌های مختلفی را نمایش می‌دهد. اکنون WhatsApp را باز کنید و استوری را به صورت مستقیم در وضعیت واتساپ قرار دهید. همچنین می‌توانید آن را برای مخاطبین یا گروه‌های خود ارسال کنید.

گزینه share to را انتخاب کنید

به همین سادگی می‌توانید استوری‌های خود یا دیگران در اینستاگرام را در استاتوس واتساپ خود قرار داده یا آن را برای سایر مخاطبین خود ارسال کنید.

کلام آخر

تبادل لینک در دنیای امروز که تعداد پلتفرم‌های آنلاین به شکل عجیبی زیاد شده‌اند، از اهمیت زیادی برخوردار است. برای تعامل هرچه بیشتر، باید بتوانید از محتواهای خود در وب سایت، اینستاگرام و … در برنامه‌هایی مانند واتساپ استفاده کنید.

در این مقاله به آموزش گذاشتن لینک در استوری واتساپ پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//