مشاهده لیست قیمت انواع برندهای یخچال و فریزر در ایمالز

یخچال جزء اقلام ضروری هر خانه‌ بوده و خرید آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. زیرا یخچال‌ها غالباً قیمت بالایی دارند و جزء اقلامی محسوب می‌شوند که همه ما انتظار داریم حداقل یک دهه به راحتی و بدون مشکل کار کنند. یکی از موارد مهمی که همه ما در هنگام خرید یخچال و فریزر به آن توجه می‌کنیم، قیمت است. برای همه ما برند یخچال و فریزر و کارایی و مدل آن نیز به همین اندازه اهمیت دارد.

در ایمالز امکان مقایسه قیمت انواع برندهای یخچال و فریزر فراهم است و شما می‌توانید به راحتی و تنها با یک کلیک، قیمت انواع برندها و مدل‌های یخچال و فریزر را با هم مقایسه کنید. در این صورت لازم نیست روزها وقت خود را صرف گشتن مغازه‌های مختلف کنید. به علاوه ایمالز امکان خرید اینترنتی یخچال و فریزر را از تمام فروشگاه‌های اینترنتی برای شما فراهم کرده است.

اما آیا می‌دانید در هنگام خرید یخچال و فریزر باید به چه مواردی توجه کنید. در ادامه نکات مهمی را ذکر خواهیم کرد که در صورت توجه به آنها در هنگام مراجعه به ایمالز، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین یخچال را براساس بودجه و نیازهای خود انتخاب کنید.

نکات مهم در هنگام خرید یخچال و فریزر

هنگام خرید حتما موارد زیر را مدنظر قرار دهید تا بهترین تصمیم را بگیرید

مدل یخچال و فریزر

یخچال‌ فریزرها مدل‌های مختلفی دارند؛ ساید بای ساید، دوقلو، فریزری درب پایین و یخچال‌های کلاسیک معمولی، جزء رایج‌ترین انواع یخچال فریزرها دارند. هرکدام از این مدل‌های یخچال فریزر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. اما مهم این است که شما قبل از انتخاب یخچال فریزر به نیازهای خود فکر کنید. به هر حال خواه شما به دنبال یخچال دیپوینت باشد و خواه یخچال هیمالیا، باید در ابتدا نیازهای خود را بسنجید.

به عنوان مثال اگر شما خیلی از فریزر استفاده می‌کنید و معمولاً عادت به ذخیره مواد غذایی در فریزر دارید، احتمالاً یک یخچال سامسونگ ساید بای ساید یا یک یخچال اسنوا دو قلو برای شما مناسب‌تر است و شاید حتی لازم باشد به همراه یخچال یک فریزر نیز خریداری کنید. اما اگر چندان به فضای فریزر یخچال نیاز ندارید و از طرفی بودجه محدودی دارید، شاید یک یخچال فریزر درب پایین یا حتی یک یخچال کلاسیک معمولی برای شما مناسب‌تر باشد.

اندازه یخچال

اندازه یخچال نیز عامل مهم بعدی است که باید در هنگام خرید یخچال و فریزر به آن توجه کنید. قبل از خرید یخچال و فریزر، ابعاد فضایی را که برای آنها در نظر گرفته‌اید، اندازه‌گیری کنید. طول، عرض و ارتفاع را دقیقاً اندازه بگیرید. فرض کنیم شما به دنبال یخچال ال جی با یک مدل خاص هستید، اگر ابعاد آن با مکان مورد نظر شما مطابقت نداشته باشد، باید مدل دیگری را خریداری کنید؛ در غیر این صورت دچار مشکلات زیادی می‌شوید.

توجه داشته باشید که عمق کابینت به اندازه ارتفاع آن مهم است. اگر عمق یخچال مدنظر شما از عمق کابینت بیشتر باشد، یخچال از کابینت بیرون می‌زند و باعث شلخته به نظر رسیدن محیط آشپزخانه شما می‌شود. در ضمن توجه به ابعاد در ورودی منزل و احتمالاً در آشپزخانه نیز نباید فراموش شود، زیرا به هر حال یخچال شما باید از در ورودی عبور کند.

ظرفیت یخچال

در هنگام خرید یخچال فریزر، حتماً به ظرفیت آن توجه کنید. اگر تعداد اعضای خانواده شما زیاد است، قطعاً یک یخچال فریزر با ظرفیت پایین، مناسب شما نیست. به همین دلیل بهتر است ظرفیت یخچال فریزر را براساس تعداد اعضای خانوار و نیازهای خود، تعیین کنید. به عنوان مثال اگر فرد پرمشغله‌ایی هستید و زمان چندانی برای خرید ندارید، شاید یک یخچال فریزر با ظرفیت بالا برای شما مناسب‌تر باشد، حتی اگر خانواده کوچکی هستید.

رنگ و مدل یخچال

در هنگام خرید یخچال و فریزر حتماً به رنگ و مدل آن توجه کنید. رنگ و مدل یخچال فریز باید باید با دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است یک مدل یخچال هیمالیا توجه شما را به خود جلب کرده باشد، اما از نظر رنگ و مدل هیچ تناسبی با آشپزخانه نداشته باشد. در حالی که یک مدل یخچال دیگر از همین برند، کاملاً با فضای آشپزخانه شما تناسب دارد.

بازده انرژی

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید یخچال و فریزر به آن توجه کنید، راندمان انرژی یخچال است. راندمان انرژی یخچال فریزر هر چه بالاتر باشد، بهتر است. زیرا در این صورت یخچال برق کمتری مصرف می‌کند و در بلند مدت تاثیر زیادی بر قیمت قبوض برق شما می‌گذارد، چرا که یخچال فریزرها 24 ساعته به برق متصل هستند.

امکانات جانبی یخچال فریزر

امروزه یخچال فریزرها امکانات مختلفی دارند، که باید به آنها در هنگام خرید یخچال فریزر توجه کنید. برخی از این امکانات عبارتند از: آبسردکن، سیستم خنک‌‎کننده سریع، سیستم ضد رطوبت، سیستم گردش هوای سه بعدی، حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرون، قفل صفحه نمایش و …

امکانات جانبی یخچال فریزر

هر چند قطعاً این ویژگی‌ها باعث افزایش قیمت یخچال می‌شوند، اما برخی از آنها واقعاً کاربردی هستند و ارزش صرف هزینه بالاتر را دارند؛ چرا که قرار است یخچال فریزر شما چندین سال کار کند.

در نهایت دقت کنید، یخچال فریزر جزء کالاهای خانگی بادوام است که سال‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. به همین دلیل، تحقیق و جستجو در هنگام خرید یخچال فریزر به شدت توصیه می‌شود، خصوصاً تحقیق اینترنتی از وب‌سایت‌هایی مانند ایمالز.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//