چگونه ایرپاد را به مک متصل کنیم؟

برند اپل سال هاست که در زمینه تکنولوژی و تولید انواع وسایل الکترونیکی مانند گوشی، لپ تاپ، تبلت و هدفون ها فعالیت دارد. اما جدیدترین هدفون این برند، ایرپاد نام دارد. در ادامه سوال چگونه ایرپاد را به مک متصل کنیم را بررسی کرده و راه های اتصال و دلایل عدم اتصال را نیز عنوان میکنیم.

قابلیت جدیدی که در ایرپاد ها به کار رفته است و باعث شده همه به آن علاقه پیدا کنند بی سیم بودن آن و مدیریت هوشمند آن است. شما با استفاده از ایرپاد می توانید به راحتی تماس های خود را برقرار کنید و صدای فیلم یا بازی مورد علاقه تان را با وضوح بالا گوش دهید. ایرپاد ها را می توان به تمامی گوشی های آیفون، آیپد و مک بوک ها متصل کرد. البته امکان وصل کردن این هدفون به ویندوز 10 نیز وجود دارد.

آسان ترین روش اتصال ایرپاد به مک

چگونه ایرپاد را به مک متصل کنیم؟ در پاسخ میتوان گفت اکثر هدفون هایی که در بازار موجود هستند و به صورت بی سیم کار می کنند از طریق بلوتوث این اتصال را برقرار می کنند. در واقع هر جا که سیم وجود نداشته باشد، بلوتوث جای آن را گرفته است. ایرپاد های آیفون نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

ایرپاد ها با استفاده از سیستم بلوتوث خود به انواع وسایل برند ها آیفون که دارای بلوتوث باشند متصل می شوند. جالب است بدانید که ایرپاد، بلوتوث های مربوط به آیفون را در حیطه خود در سریع ترین زمان شناسایی می کند. پس نیازی نیست نگران متصل نشدن ایرپاد ها باشید. در ادامه به مراحل اتصال ایرپاد به مک بوک می پردازیم.

مراحل اتصال ایرپاد به مک

1) ابتدا باید سر جعبه ایرپاد را باز کرده و دکمه دایره ای کنار جعبه را فشار دهید.

2) با فشار دادن جعبه، نشانگر چراغ ال ای دی ایرپاد روشن شده و شروع به چشمک زدن می کند. چشمک زدن ال ای دی نشان دهنده روشن شدن ایرپاد و در دسترس بودن آن است.

3) در قسمت نوار بالای صفحه مک بوک خود، آیکون بلوتوث را انتخاب کنید و آن را فعال سازید. کمی صبر کنید

4) نام ایرپاد Airpods در میان گزینه های بلوتوث دیده می شود. اگر دستگاه دیگری در نزدیکی شما نیز دارای بلوتوث روشنی باشد در این نوار نشان داده می شود.

5) گزینه connect را بزنید تا ایرپاد به مک بوک متصل شوند. به همین راحتی

با طی کردن این روش برای اولین بار، دیگر نیاز نیست هر زمان که خواستید از ایرپاد خود استفاده کنید این روند را تکرار کنید. زیرا تنها انجام دادن این کار برای یک بار باعث می شود که ایرپاد شما با مک بوک جفت شود و دفعه های بعد به صورت خودکار متصل شود. البته ناگفته نماند که در این مواقع روشن بودن ایرپاد ها و روشن بودن بلوتوث مک بوک نیز الزامی است.

روش دستی اتصال ایرپاد به مک

در پاسخ به سوال چگونه ایرپاد را به مک متصل کنیم؟ باید گفت گاهی اوقات ممکن است که ایرپاد به این سادگی به مک بوک متصل نشوند. در نتیجه لازم است که خود شخصا این اتصال را به صورت دستی در مک بوک وارد کند. اگر اتصال شما با روش قبلی انجام نشد، می توانید مراحل روش پایین را نیز انجام دهید.

روش دستی اتصال ایرپاد به مک

1) جعبه ایرپاد را در نزدیکترین حالت به مک بوک باز کرده و دکمه روشن کردن او را فشار دهید. دقت کنید که پشت سر هم دکمه را فشار ندهید. زیرا این کار باعث خاموش شدن ایرپاد می شود. ایرپاد ها را تا زمان اتصال کامل از جعبه خارج نکنید. سعی کنید در اطراف مک بوک شما دستگاه بلوتوث روشن دیگری قرار نگرفته باشد.

2) در مک بوک خود گزینه Apple را انتخاب کنید و وارد تنظیمات آن شوید.

3) بر روی گزینه system preferences کلیک کنید.

4) در میان آیکون ها، گزینه بلوتوث را انتخاب کنید. وارد آن شوید و آن را فعال سازید.

5) لیستی از بلوتوث های روشن اطراف مک بوک به شما نشان داده می شود. نام ایرپاد خود را از میان آن ها انتخاب کرده و به آن وصل شوید.

اگر تمام این روش ها را امتحان کردید و باز هم ایرپاد به مک متصل نشد، احتمالا مشکل از جای دیگری است.

دلایل وصل نشدن ایرپاد به مک بوک

در ادامه توضیح چگونه ایرپاد را به مک متصل کنیم؟ توجه کنید در برخی از موارد ممکن است که ایرپاد با روش های گوناگون به مک بوک متصل نشود. در این مواقع احتمالا یکی از اشتباهات زیر رخ داده است و یا این که مشکل از مک بوک یا ایرپاد است.

  • فاصله زیاد ایرپاد با مک بوک باعث می شود که جفت سازی آن ها به خوبی صورت نگیرد. سعی کنید ایرپاد را در نزدیک ترین حالت ممکن به مک بوک قرار دهید.
  • اگر هنگام اتصال ایرپاد ها را از جعبه خارج سازید، ممکن است اتصال آن ها با مشکل مواجه شود. سعی کنید در هنگام وصل شدن، ایرپاد درون جعبه باشند.
  • مشکل داشتن بلوتوث مک بوک ممکن است دلیل اصلی عدم اتصال ایرپاد با مک باشد. کارکرد درست بلوتوث مک را چک کنید.
  • اگر تمامی این موارد را امتحان کردید و باز هم ایرپاد وصل نشد، احتمالا مشکل از ایرپاد ها است. باید برای تعمیر و یا تعویض آن ها اقدام کنید.

خرید ایرپاد

بسیاری از ایرپاد هایی که احتمالا تا به حال مشاهده کرده اید به رنگ سفید بوده اند. زیرا اولین باری ایرپاد توسط شرکت اپل رونمایی شد به رنگ سفید بود. برخی از افراد رنگ سفید ایرپاد را نمی پسندند. بنا بر این امروزه رنگ مشکی مات و مشکی براق ایرپاد نیز موجود است.

پس کسانی که قصد خرید ایرپاد مشکی را دارند می توانند به راحتی آن را تهیه کنند. برخی فکر می کنند که کیفیت ساخت ایرپاد مشکی پایین تر از ایرپاد سفید است. اما باید بگوییم که این طوری نیست. ایرپاد مشکی و سفید تنها در رنگ خود با هم تفاوت دارند و هیچ تفاوتی در کیفیت ساخت آن ها وجود ندارد.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//