ساده ترین روش اتصال به بانک ها ایرانی در خارج از کشور

یکی از سؤالات مسافران و یا افراد مقیم در خارج از کشور در مورد امکان استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی در کشورهای دیگر است. در این مورد باید گفت این امکان برای تمامی افراد در کشور‌های مختلف فراهم شده و از طریق اینترنت و IP ایران می‌توان به خدمات بانکی از جمله اتصال به بانک‌های ایرانی در خارج از کشور دسترسی داشت.

چرا امکان استفاده از خدمات بانکی در خارج از کشور وجود ندارد؟

در حال حاضر بانکداری آنلاین در داخل کشور تنها با آی ‌پی‌های ایرانی کار می‌کند و در صورتی که قصد دارید به این سیستم دسترسی پیدا کرده و اتصال به بانک از خارج انجام دهید، باید وی پی ان ایرانی یا آی پی ایرانی داشته باشید. در غیر این صورت اپلیکیشن‌های موبایلی در خارج از کشور برای شما فعال نخواهند بود.

استفاده از IP ایران در سایت بانک‌ها

به دلیل تغییر موقعیت جغرافیایی و خروج از کشور، آی پی شما در زمان استفاده از اینترنت به صورت هوشمند شناسایی شده و سایت‌های بانکی و برخی دیگر از سایت‌های ایرانی، با هدف حفظ امنیت، از دسترسی شما به این مراکز جلوگیری می‌کنند. وب سایت‌های بانکی متعلق به ایران از جمله اینترنت بانک رفاه خارج از کشور، معمولاً با یک آی پی ایرانی راه‌اندازی شده و در صورت تغییر موقعیت جغرافیایی کاربران، امکان اتصال و دسترسی به این وب سایت‌ها وجود ندارد.

چگونه می‌توان به بانک‌های ایرانی و اینترنت بانک رفاه خارج از کشور متصل شد؟

در حالی که بسیاری از کاربران داخل کشور مشتریان وی ‌پی ‌ان‌های خارجی هستند، ایرانی‌های ساکن خارج کشور نیز برای دسترسی به‌ اپلیکیشن‌های بانکی و یا سایت‌های دولتی باید از وی پی ان‌های ایرانی استفاده کنند. زیرا وی پی ان ایرانی می‌تواند مجدداً آی پی داخل ایران را دریافت کرده و به راحتی به درگاه‌های خرید اینترنتی و یا اینترنت بانک متصل شود. کاربران بانک‌های ایرانی مقیم خارج کشور می‌توانند برای دسترسی به بانک و انجام عملیات بانکی از یک آی ‌پی ایرانی استفاده کرده و به راحتی در هر کجای دنیا از طریق موبایل به بانک متصل شوند. با خرید ای پی ایران و سپس دسترسی به آن ، به راحتی می‌توان خدمات بانکی و اینترنت بانک رفاه خارج از کشور را در هر کجا دریافت کرد.

خدمات بانکداری الکترونیکی در بانک رفاه و اتصال به بانک از خارج با IP ایران

بانک رفاه دارای سامانه اینترنتی بوده و از طریق آن می‌توان برخی از خدمات را از طریق نام کاربری و رمز عبور انجام داد. این سامانه با ارائه خدمات با سرعت بالا و تنوع زیاد، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه خواهد شد. از مهم‌ترین خدمات ارائه شده در سامانه بانکداری الکترونیکی بانک رفاه می‌توان به انتقال وجه، خرید شارژ، خدمات چک، سرویس‌های ارزی و تسهیلات و عملیات کارت به کارت اشاره کرد. این سامانه برای افراد خارج از کشور نیز به صورت جداگانه راه‌اندازی شده و با کمک بخش‌های مختلف، امکان اتصال به بانک از خارج را به این افراد ارائه می‌کند. کاربران خارج از کشور نیز‌ برای ورود به این سامانه می‌توانند با استفاده از آی ‌پی ایرانی بدون مشکل به اینترنت بانک رفاه در خارج از کشور متصل شوند.

تغییر آی پی برای اتصال به بانک از خارج

منظور از IP ایران چیست؟

این مجموعه از آی ‌پی‌ها به کاربران و سرور‌های قرار گرفته شده در موقعیت ایران تعلق داشته و به دلیل اینکه از شبکه اینترنت داخلی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، به آن آی پی ایرانی گفته می‌شود.

خصوصیات یک وی پی ان ایرانی مناسب

از ویژگی‌های یک وی پی ان ایرانی خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فعالیت و سرور آن در داخل کشور قرار داشته باشد
  • از فناوری Kill سوئیچ با هدف جلوگیری از نشت داده‌ها در زمان قطع شدن شبکه پشتیبانی کند.
  • انتقال و یا تعویض پورت در آن وجود داشته باشد.
  • تنها اطلاعات جمع‌آوری شده از کاربر در وی پی ان ‌ایمیل، نام کاربری و پسورد کاربران باشد.
  • از طرح‌های رمزگذاری قوی روی IP ایران برخوردار بوده و به قابلیت رمزگذاری داده‌ها نیز مجهز باشد.

آی پی امن برای اینترنت بانک رفاه خارج از کشور

دریافت آی پی ایران در خارج از کشور چه مزایایی دارد؟

افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، با اهداف مختلف می‌توانند اقدام به دریافت آی پی ایرانی کنند. از مهم‌ترین کاربرد‌های آی پی ایران در خارج از کشور می‌توان به دسترسی به تلویزیون محلی و همچنین وب سایت‌های ارائه‌کننده سریال و فیلم‌های ایرانی، استفاده از بانکداری آنلاین و ایمن، رزرو بلیط هواپیما، ورود به بازار‌های بورس و فرابورس، سایت دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها، خرید اینترنتی و پرداخت مبلغ به صورت آنلاین اشاره کرد.

کلام آخر

همانطور که در این مطلب اشاره شد، با دریافت وی پی ان ایرانی و تغییر آی پی مورد استفاده به آی‌پی ایران می‌توان به ساده‌ترین روش به بانک‌های ایرانی متصل شده و خدمات بانکداری آن‌ها را در خارج از کشور نیز دریافت کرد. البته تغییر آی پی به آی پی ایرانی ممکن است همراه با مزایای خود، خطراتی را نیز در پی داشته باشد. بنابراین بهتر است از مطمئن و ایمن‌ترین روش برای دریافت آی پی ایرانی استفاده کنیم. استفاده از سرویس‌های وی پی ان رایگان هرگز پیشنهاد نشده و به جای آن بهتر است از شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات و سرویس‌های وی پی ان قابل اعتماد استفاده کرد.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//