نحوه استفاده از ویدیوها به عنوان تصویر زمینه زنده در اندروید

تبدیل ویدیو به تصویر زمینه زنده در اندروید، راهی برای جذاب کردن صفحه اصلی دستگاه شما محسوب می‌شود. مواردی در فروشگاه گوگل پلی موجود هستند، اما محدود به آن‌ها نیست و می‌توانید هر ویدیو یا گیفی که دوست دارید را به عنوان والپیپر استفاده نمایید.

در این مقاله، به شما آموزش می‌دهیم که چگونه از ویدیو یا GIF به عنوان تصویر زمینه زنده استفاده کنید.

روش تبدیل ویدیو به تصویر زمینه زنده در اندروید

به جای یک تصویر ثابت و خسته کننده، از والپیپر زنده در گوشی اندرویدی خود استفاده کنید. تعداد زیادی والپیپر زنده برای بارگیری در دسترس است و ممکن است گوشی شما تعدادی از پیش بارگذاری شده هم داشته باشد؛ اما اگر یک ویدیو یا GIF جالب دارید که می‌خواهید در صفحه اصلی خود ببینید، می‌توانید آن را به یک تصویر زمینه زنده نیز تبدیل کنید.

به منظور استفاده از یک ویدیو به عنوان تصویر زمینه زنده در اندروید، از یک برنامه رایگان به نام «Video (.GIF;.MP4) to Wallpaper» از فروشگاه گوگل استفاده کنید. برخی از دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند ویدیوها را به‌عنوان تصویر زمینه تنظیم کنند، اما این برنامه ساده است و در همه دستگاه‌ها هم کار می‌کند.

  • ابتدا برنامه را از پلی استور دانلود کرده و باز نمایید.
  • برای شروع، روی دکمه (+) در پایین سمت راست ضربه بزنید.

چگونه تصویر زمینه زنده در اندروید بسازیم

  • در مرحله بعد، یک نام برای تصویر زمینه بگذارید و روی دکمه «Choose» ضربه بزنید تا فایل ویدیویی GIF یا MP4 در گوشی اندرویدتان پیدا شود.

GIF یا MP4 به عنوان تصویر پس زمینه در گوشی اندروید

پس از انتخاب فایل ویدئویی، برای تایید روی «OK» ضربه بزنید.

تبدیل ویدیو به تصویر زمینه زنده در اندروید

اکنون تصویر زمینه را در بالای صفحه خواهید دید. برای ادامه روی دکمه «Apply» ضربه بزنید.

تصویر زمینه لایو در اندروید

اکنون، برنامه Video to Wallpaper باید به عنوان تصویر زمینه زنده سیستم تنظیم شود. روی «OK» ضربه بزنید و در صفحه بعدی این کار را انجام دهید.

والپیپر زنده در اندروید

در نهایت، پیش نمایشی از ویدیو یا GIF را به عنوان تصویر زمینه خواهید دید. برای اعمال آن، «Set Wallpaper» را انتخاب کنید. می‌توانید آن را فقط برای صفحه اصلی یا هم صفحه اصلی و هم صفحه قفل تنظیم نمایید.

صفحه زمینه زنده هم صفحه اصلی و هم صفحه قفل

اکنون ویدیو یا GIF شما، به عنوان تصویر زمینه زنده گوشی‌تان قرار گرفته است.

تغییر والپیپر کار ساده‌ای است، در واقع یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شخصی سازی گوشی محسوب می‌شود، پس هم اکنون تصویر زمینه زنده در گوشی اندرویدی خود بذارید و دوستان خود را شگفت زده کنید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//