اشتراک پرمیوم اسپاتیفای چه ویژگی هایی دارد؟

اسپاتیفای، پلتفرمی جامع برای پخش موسیقی، پادکست و ویدئو است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ میلادی راه اندازی شد. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد تا به یک آرشیو عظیم از موزیک‌های ایرانی و خارجی با کیفیت بالا دسترسی پیدا کنند. ایجاد حساب کاربری و استفاده از اسپاتیفای به صورت رایگان برای همه امکان‌پذیر است؛ اما برای بهره‌مندی از امکانات بیشتر، مانند پخش آفلاین و بدون تبلیغات، لازم است اکانت خود را به نسخه پرمیوم ارتقا دهید.

نرم‌افزار اسپاتیفای بر روی انواع دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های هوشمند، کامپیوترهای شخصی، تلویزیون، ساعت‌های هوشمند و .. نصب می‌شود.

آرشیو اسپاتیفای شامل بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ و بیش از ۵ میلیون پادکست است که هنرمندان می‌توانند با انتشار محتوای خود در این پلتفرم، از طریق تبلیغات درآمد کسب کنند.

اما شاید برای شما هم این سوال وجود داشته باشد که چرا اسپاتیفای را به نسخه پرمیوم ارتقا دهیم؟ در این مقاله، به بررسی کامل اکانت پرمیوم اسپاتیفای و قابلیت‌های آن خواهیم پرداخت؛ پس اگر شما هم به این موضوع علاقه‌مند هستید، خواندن این مطلب account4all به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تفاوت اکانت اسپاتیفای پریمیوم با رایگان

اکانت پرمیوم اسپاتیفای به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون هیچ محدودیتی از این سرویس استفاده کنند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای شامل موارد زیر می‌شود:

عدم پخش تبلیغات: در اکانت رایگان، کاربران با تبلیغات پی‌درپی مواجه می‌شوند، که این امر ممکن است سبب نارضایتی آن‌ها شود. اما در اکانت پرمیوم، تبلیغات حذف شده و کاربران از پخش موسیقی بدون تبلیغات لذت می‌برند.

پخش آفلاین: در اکانت پرمیوم اسپاتیفای، کاربران می‌توانند موسیقی را برای پخش آفلاین دانلود کرده و بدون نیاز به اتصال اینترنت گوش بدهند. در حالی که در اکانت رایگان، این امکان وجود ندارد.

کیفیت صداعالی: اکانت پرمیوم به کاربران امکان پخش موسیقی با کیفیت صدا بالاتر را می‌دهد. این کیفیت بالاتر برخی از جزئیات صدا را واضح‌تر منتقل می‌کند و سبب ایجاد حس بهتر در مخاطب می‌شود.

پخش آهنگ‌ها به صورت انتخابی: کاربران اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانند به صورت انتخابی به آهنگ‌ها گوش دهند، نه به صورت تصادفی.

پخش پشت سرهم بدون محدودیت: در اکانت پرمیوم، کاربران می‌توانند موسیقی را بدون هیچگونه محدودیت زمانی و پخش پشت سرهم گوش دهند. در حالی که اکانت رایگان ممکن است محدودیت‌هایی در زمان پخش داشته باشد.

اطلاعات بیشتر در دسترسی: کاربران اکانت پرمیوم می‌توانند به اطلاعات بیشتری درباره‌ی آهنگ‌ها از جمله؛ متن آهنگ‌ها و اطلاعات کامل‌تر درباره‌ی هنرمندان دسترسی پیدا کنند،.

با توجه به این تفاوت‌ها، اکانت پرمیوم اسپاتیفای برای کاربرانی که به دنبال تجربه‌ی بهتر و امکانات بیشتر هستند، گزینه‌ی مناسبی است.

پلن اکانت پرمیوم اسپاتیفای

اسپاتیفای سه پلن پرمیوم برای کاربران خود ارائه می‌دهد:

می توانید از طریق لینک خرید اکانت اسپاتیفای تمامی پلن ها را با قیمت مناسب فعال کنید :

https://account4all.ir/product/خرید-اکانت-اسپاتیفای/

پلن فردی (Individual): این پلن برای استفاده شخصی فرد طراحی شده است و هزینه آن در ایران حدود 9.99 دلار در ماه است.

پلن دانشجویی (Student): این پلن برای دانشجویان واجد شرایط طراحی شده است و هزینه آن در ایران چیزی حدود 4.99 دلار در ماه است.

پلن خانوادگی (Family): این پلن برای حداکثر شش کاربر طراحی شده است و هزینه آن در ایران 14.99 دلار در ماه است.

ویژگی‌های همه پلن‌های پرمیوم اسپاتیفای یکسان است، تفاوت اصلی بین این پلن‌ها در قیمت و تعداد کاربرانی است که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. پلن فردی برای کاربرانی که به تنهایی از اسپاتیفای استفاده می‌کنند مناسب است در مقابل پلن خانوادگی برای خانواده‌ها یا گروه‌های دوستانه که می‌خواهند از اسپاتیفای با هم استفاده کنند مناسب است. پلن دانشجویی نیز برای دانشجویانی که به دنبال یک تخفیف ویژه در هزینه اشتراک هستند مناسب است.

برنامه اسپاتیفای

از کجا بفهمیم اکانت اسپاتیفای لیمیت شده

اگر اکانت اسپاتیفای شما لیمیت شده باشد، با پیامی مواجه خواهید شد که به شما اطلاع می‌دهد؛ اکانت شما برای پخش موسیقی محدود شده است. این پیام شامل یکی از موارد زیر است:

  • Your account has been limited (اکانت شما محدود شده است)
  • You can’t play this song because your account is limited (شما نمی‌توانید این آهنگ را پخش کنید زیرا اکانت شما محدود شده است)
  • You can’t skip this song because your account is limited  (شما نمی‌توانید این آهنگ را رد کنید زیرا اکانت شما محدود شده است)

نکته مهم

برای رفع لیمیت اکانت اسپاتیفای خود، می‌توانید یکی از 3 مورد زیر را انجام دهید:

·       اشتراک خود را به اشتراک پرمیوم ارتقا دهید.

·       با اسپاتیفای تماس بگیرید و درخواست دهید که محدودیت اکانت شما برداشته شود.

·       از یک حساب جدید استفاده کنید.

اسپاتیفای در موبایل

چگونه اسپاتیفای را از حالت شافل خارج کنیم؟

برای خاموش کردن حالت شافل در اسپاتیفای می‌توانید مراحل زیر را اجرا کنید:

1)   برنامه اسپاتیفای را باز کنید.

2)   روی آهنگ یا لیست پخشی که می‌خواهید به آن گوش دهید کلیک کنید.

3)   در پایین نوار پخش، روی نماد شافل کلیک کنید تا خاموش شود.

اگر اکانت رایگان اسپاتیفای دارید، فقط می‌توانید حالت شافل را در لیست‌های پخشی که توسط خودتان ایجاد شده‌اند خاموش کنید. در لیست‌های پخشی که توسط دیگران ایجاد شده‌اند، حالت شافل همیشه فعال است.

چگونه در اسپاتیفای لیست پخش بسازیم؟

ساخت لیست پخش در اسپاتیفای بسیار ساده است. شما می‌توانید از برنامه اسپاتیفای برای تلفن همراه، دسکتاپ یا وب‌سایت استفاده کرده و به ترتیب هر کدام از مراحل زیر را اجرا کنید.

1)   برنامه اسپاتیفای را باز کنید.

2)   روی نماد لیست پخش در گوشه پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.

3)   سپس روی گزینه Create playlist کلیک کنید.

4)   نام لیست پخش خود را وارد کنید.

5)   در آخرین مرحله روی گزینه Create کلیک کنید.

تبدیل اکانت اسپاتیفای به پرمیوم (راهنمای خرید اکانت پرمیوم و فعال سازی)

فرآیند ارتقاء اکانت اسپاتیفای به سطح پرمیوم بسته به نوع پلنی که دارید متفاوت است.

برای ارتقاء پلن انفرادی به سطح پرمیوم، کاربر می‌تواند از طریق یکی از روش‌های پرداخت مانند گیفت کارت، ویزا کارت، مستر کارت و.. استفاده کند. پس از پرداخت، اکانت به صورت خودکار به سطح پرمیوم ارتقا یافته و کاربر از تمام ویژگی‌های این سطح بهره‌مند می‌شود.

برای دریافت پلن خانوادگی نیز، پرداخت همانند قبل باید از طریق یکی از اکانت‌ها انجام شود. پس از انجام پرداخت و فعال شدن بسته، اسپاتیفای یک لینک دعوت به کاربر ارائه می‌دهد از آنجایی‌که این اکانت بین چند نفر قابل اشتراک است، سایر اعضای خانواده هم می‌توانند با استفاده از این لینک، اکانت پرمیوم خود را فعال کنند.

زمانی که کاربر پرداخت را انجام می‌دهد، آدرس مرتبط با کارت پرداخت وارد سایت اسپاتیفای می‌شود.

در صورت استفاده از پلن خانوادگی، آدرس کارت پرداخت باید یکسان باشد، چرا که در غیر این صورت امکان ملحق شدن به یک پلن خانوادگی وجود نخواهد داشت.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//