دیلیت اکانت پینترست در کامپیوتر و موبایل

پینترست (Pinterest) یک شبکه اجتماعی محبوب با تعداد زیادی از تصاویر و ایده‌های خلاقانه است. برای استفاده از این برنامه، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بدیهی است که اگر به هر دلیلی، دیگر نخواهید عضو این شبکه باشید، باید نسبت به حذف یا دیلیت اکانت پینترست اقدام کنید.

برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی محبوب از قبیل اینستاگرام، توئیتر، پینترست، تلگرام، واتساپ و … همواره به کاربران خود اجازه می‌دهند در صورت تمایل، با حذف کاربری خود، تمامی اطلاعاتشان را در این برنامه‌ها پاک کنند.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به بررسی دیلیت اکانت پینترست بپردازیم. اگر شما هم دیگر دوست ندارید در این برنامه عضو باشید، حتما تا انتها، با ما همراه باشید.

بعد از حذف اکانت پینترست چه اتفاقی می‌افند؟

زمانی که حساب کاربری خود را در Pinterest حذف می‌کنید، تمامی پین‌ها و بوردهای (Boards) شما در این شبکه اجتماعی، پاک می‌شوند. علاوه بر این، پروفایل کاربری شما هم به صورت کامل، حذف می‌شود. با این وجود، 14 روز طول می‌کشد تا پینترست حساب شما را به صورت کامل پاک کند.

بعد از حذف اکانت پینترست چه اتفاقی می افتد ؟

در طی این 14 روز، اگر مایل به فعال‌سازی مجدد حساب خود باشید، می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود در پینترست، کاربری خود را دوباره فعال کنید. در این شرایط، ایمیلی دریافت خواهید کرد که در آن، باید روی پیوند فعال‌سازی مجدد حساب کلیک کنید.

تذکر: بلافاصله بعد از تایید دیلیت اکانت پینترست تمامی بوردها و پین‌های شما پاک شده و دیگر قابل بازیابی نیستند. بنابراین قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که واقعا قصد دارید حساب خود را در این شبکه اجتماعی ببندید.

اگر اکانت شما یک حساب تجاری است که در آن تبلیغات Pinterest را اجرا کرده‌اید، باید صورتحساب‌های معوقه را پاک کرده و برای حذف حساب خود، با پینترست تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: حذف پین در پینترست

دیلیت اکانت پینترست در کامپیوتر

برای پاک کردن حساب پینترست در سیستم‌ عامل‌های مختلف از قبیل ویندوز، مک، لینوکس و … باید از وب سایت رسمی Pinterest استفاده کنید. برای شروع، یک مرورگر اینترنت را باز کرده و وارد سایت پینترست شوید. سپس مراحل زیر را برای حذف اکانت Pinterest دنبال کنید:

  • وارد حسابی شوید که قصد پاک کردن آن را دارید.
  • از گوشه بالای سمت راست، روی آیکون کشویی کلیک کنید.روی آیکون کشویی ضربه بزنید
  • از منوی باز شده، گزینه “Settings” را انتخاب کنید.روی تنظیمات ضربه بزنید
  • در نوار کناری سمت چپ، روی “Account Settings” کلیک کنید.روی تنظیمات حساب پینترست کلیک کنید
  • Pinterest صفحه تنظیمات حساب را باز می‌کند. این صفحه را تا انتها به پایین اسکرول کرده و  روی “Delete Account” کلیک کنید.روی حذف اکانت کلیک کنید
  • روی “Continue” کلیک کنید.برای دیلیت اکانت پینترست روی ادامه کلیک کنید
  • یک پنجره با عنوان “Tell Us Why You’re Leaving” باز می‌شود. در این صفحه، دلیل حذف اکانت خود را انتخاب کرده و روی “Send Email” کلیک کنید.روی ارسال ایمیل کلیک کنید
  • پینترست یک ایمیل با پیوندی برای تایید حذف حساب شما ارسال می‌کند.
  • صندوق ورودی ایمیل خود را باز کنید، ایمیل Pinterest را پیدا کرده و روی پیوند “Yes, Delete Account” کلیک کنید.دیلیت اکانت پینترست را تایید کنید

حساب پینترست اکنون حذف شده و نمایه عمومی شما دیگر قابل مشاهده نیست، اما در صورت تمایل، هنوز 14 روز فرصت دارید تا حساب خود را دوباره فعال کنید.

حذف حساب Pinterest در موبایل

در تلفن‌های همراه با سیستم عامل‌های اندروید و iOS باید از اپلیکیشن اختصاصی Pinterest برای حذف کاربری خود استفاده کنید. برنامه پینترست را در گوشی خود اجرا کرده و برای دیلیت اکانت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی آیکون پروفایل کاربری خود ضربه بزنید.روی آیکون پروفتایل خود ضربه بزنید
  • در صفحه پروفایل خود و در گوشه بالای سمت راست، روی علامت سه نقطه ضربه بزنید.روی علامت سه نقطه ضربه بزنید
  • در این مرحله و برای ورود به منوی تنظیمات، روی “Settings” ضربه بزنید.روی تنظیمات ضربه بزنید
  • در این مرحله، گزینه “Account Settings” را انتخاب کنید.روی تنظیمات حساب ضربه بزنید
  • به سمت پایین اسکرول کرده و روی “Delete Account” ضربه بزنید.روی دیلیت اکانت ضربه بزنید
  • در این مرحله، روی “Continue” ضربه بزنید.روی ادامه ضربه بزنید
  • در صفحه “Tell Us Why You’re Leaving” دلیل حذف کاربری خود را مشخص کرده و روی “Send Email” ضربه بزنید.ایمیل دیلیت اکانت پینترست را دریافت کنید
  • پینترست یک ایمیل با پیوندی برای تایید حذف حساب شما ارسال می‌کند.
  • صندوق ورودی ایمیل خود را باز کنید، ایمیل Pinterest را پیدا کرده و روی پیوند “Yes, Delete Account” کلیک کنید.دیلیت اکانت پینترست را تایید کنید

به این ترتیب، اکانت کاربری شما در شبکه اجتماعی پینترست، به صورت کامل حذف می‌شود. اما شما تا 14 روز بعد، می‌توانید دوباره حساب کاربری خود را فعال کنید.

کلام آخر

پینترست یک شبکه اجتماعی محبوب است که روز به روز، به تعداد کاربرهای آن اضافه می‌شود. برای ورود به این برنامه، نیاز به ساخت یک حساب کاربری و تایید اطلاعات هویتی خود دارید. با این حال، شما هر زمان که مایل بودید، می‌توانید این حساب کاربری را به صورت کامل، حذف کنید.

در این مقاله به بررسی دیلیت اکانت پینترست پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول 

آیا بعد از دیلیت اکانت پینترست حساب کاربری ما در این شبکه حذف می‌شود؟

بله. بعد از اینکه حساب خود را به صورت کامل دیلیت کردید، همه اطلاعات شما از پینترست پاک می‌شوند و دیگر به هیچکدام از بردها و پین‌های خود دسترسی نخواهید داشت.

تا چند روز بعد از دیلیت اکانت پینترست می‌توانیم حساب خود را برگردانیم؟

بعد از این‌که حساب کاربری خود را حذف کردید به مدت 14 روز فرصت دارید که دوباره وارد حساب خود شوید. بعد از این مدت، حساب شما برای همیشه پاک خواهد شد.

آیا می‌توان با موبایل اکانت پینترست را حذف کرد؟

خیر. شما نمی‌توانید از طریق اپلیکیشن پینترست حساب کاربری خود را در این برنامه پاک کنید. برای دیلیت اکانت پینترست حتما باید وارد وب سایت این شبکه اجتماعی شوید.

3.7 | (4)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//