آموزش تصویری و مرحله به مرحله دیلیت اکانت اسنپ چت

اسنپ ​​چت اپلیکیشنی است که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های سلفی خیلی زیبا با افکت‌های مختلف از خود بگیرید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. ولی خوب گاهی بنا بر دلایلی مجبور به حذف حساب کاربری اسنپ چت خواهید شد و در نهایت تن به به دیلیت اکانت اسنپ چت خواهید داد.

در ادامه‌ی این مقاله از ایده‌ آل تک قصد داریم آموزش تصویری و مرحله به مرحله دیلیت اکانت اسنپ چت را در کمتر یک دقیقه به شما آموزش دهیم. حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش تصویری و مرحله به مرحله دیلیت اکانت اسنپ چت

وقتی که شما اقدام به حذف کاربری اسنپ چت می‌کنید، حساب شما غیرفعال خواهد شد و پس از گذشت 30 روز از دیلیت اکانت اسنپ چت، اکانت شما برای همیشه از پایگاه داده‌ این اپلیکیشن حذف خواهد شد و اگر قصد بازگشت به اسنپ چت را داشته باشید، باید دوباره از اول ثبت‌نام کنید.

حذف پروفایل در اسنپ چت

قبل از همه، با استفاده از رایانه به مرورگر خود وارد شده و با کلیک بر روی این لینک، وارد صفحه اصلی سایت اسنپ چت و صفحه‌ی حذف اکانت می‌شوید.

وارد حساب کاربری خود شوید

البته باید اضافه کنم که با وارد شدن به وب‌سایت رسمی اسنپ چت و اسکرول کردن به پایین صفحه و کلیک بر روی گزینه‌ی “support” و رفتن به بخش “My Account & Security” و بعد کلیک بر روی گزینه‌ی “Account Information” و در نهایت کلیک بر روی گزینه‌ی “Delete An Account” هم می‌توانید به صفحه‌ی بالا دسترسی پیدا کنید.

بعد از وارد شدن به این صفحه، در بخش “username or Email” باید نام کاربری و در کادر پایین یا همان “Password” کلمه‌ی عبور خود را وارد کنید و در نهایت بر روی دکمه‌ی “Login” کلیک کنید.

روی ورود کلیک کنید

در این مرحله باید یک کد امنیتی که به شماره تلفنی که به اکانت اسنپ چت سینک شده را وارد کنید و برای دیلیت اکانت اسنپ چت، روی دکمه‌ی “Submit” کلیک کنید.

روی submit کلیک کنید

در مرحله‌ی بعد باید نام کاربری و پسورد خود را دوباره وارد کنید و روی دکمه‌ی “Continue” کلیک کنید و در نهایت اکانت در اسنپ چت دی‌اکتیو یا غیرفعال خواهد شد.

دیلیت اکانت اسنپ چت را تایید کنید

جمع بندی

در این مقاله از ایده آل تک ما آموزش تصویری و مرحله به مرحله دیلیت اکانت اسنپ چت را به شما آموزش دادیم. در صورتی که بنا بر هر دلیلی خواستید که اکانت اسنپ چت خود را بازیابی کنید، این امکان تا 30 روز پس از حذف اکانت اسنپ چت محیاست. ولی در نظر داشته باشید که بعد از دی‌اکتیو کردن اکانت، امکان تغییر پسورد نیست و حتما برای بازیابی قبل از این 30 روز باید پسورد قبلی را به خاطر داشته باشید تا این کار را بتوانید انجام دهید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//