معرفی 9 تم ویندوز 11 به همراه لینک دانلود رایگان

آیا تا به حال به تغییر ظاهر دسکتاپ رایانه خود فکر کرده‌اید؟ منظورمان فقط تغییر دادن عکس بک‌گراند نیست؛ بلکه می‌خواهیم به تغییر آیکون‌ها، اشاره‌گر ماوس، ویجت‌ها و … اشاره کنیم! به لطف تم ویندوز 11 و ویژگی Windows 11 Skin Packs، این قابلیت در دسترس شما قرار دارد.

بله درست خواندید! ویندوز 11 این امکان را به  شما می‌دهد که بیشترین سطح شخصی‌سازی را روی رایانه خود اعمال کنید. حتی می‌توانید آن را به یک مک بوک macOS یا لینوکس تبدیل کنید! فوق‌العاده نیست؟

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک با ما همراه باشید تا 9 تم و بسته آیکون رایگان ویندوز 11 را به شما عزیزان معرفی نماییم. می‌توانید هر تم ویندوز 11 را که دوست داشتید، تنها با یک کلیک ساده دانلود کنید.

تم macOS Monterey برای ویندوز 11

در ابتدا به سراغ یک تم کاملا منحصر به فرد می‌رویم که می‌تواند ظاهر لپ تاپ یا کامپیوتر شما را از سیستم عامل ویندوز، به macOS (سیستم عامل اختصاصی اپل برای مک‌بوک‌های خود) تغییر دهد!

تم رایگان macOS Monterey SkinPack برای ویندوز 11

نسخه لایت macOS Monterey کاملا رایگان است؛ اما برای دریافت تغییرات در آیکون‌ها باید مبلغی را بپردازید. برای دانلود این تم ویندوز 11 کافیست روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود تم رایگان ویندوز 11

همان‌طور که از نام این تم  هم مشخص است، به شما کمک می‌کند تا آخرین نسخه macOS Monterey را روی رایانه خود داشته باشید. یعنی یک لپ تاپ ویندوز با ظاهری شبیه به یک مک بوک اپل!

پس از اعمال این تم، تصویر پس زمینه، آیکون‌ها، نوار وظیفه (تسک‌بار)، دکمه‌ها و حتی پنجره‌های باز شدن نرم افزارها، همه و همه شبیه به سیستم عامل macOS خواهند بود.

تم 3 بعدی ویندوز 11

در ادامه به سراغ یک تم سه بعدی کاملا رایگان می‌رویم که می‌تواند ظاهر رایانه شما را به شکل قابل ملاحظه‌ای، بهبود ببخشد. 17 تصویر پس زمینه HD در داخل این بسته تم وجود دارند که می‌توانید به دل‌خواه، از هرکدام از آن‌ها استفاده نمایید.

تم سه بعدی برای ویندوز 11

گرافیک فوق‌العاده این تم رایگان ویندوز 11 می‌تواند احساس جدیدی را در شما نسبت به صفحه دسکتاپ لپ تاپ یا کامپیوترتان  به وجود بیاورد؛ برای اثبات این ادعا، تنها کافیست تم 3 بعدی زیر را دانلود و نصب نمایید:

دانلود تم رایگان ویندوز 11

تذکر: برای دانلود این بسته تم، باید از نرم افزار تغییر آی پی استفاده نمایید.

نصب این تم هم بسیار ساده است؛ پس از اتمام دانلود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی 3d.deskthemepack کلیک کنید تا به صورت خودکار، روی رایانه شما اعمال شود.

پک تم اوبونتو (Ubuntu) برای ویندوز 11

این‌جا هم نام تم قرار است همه چیز را به ما بگوید: این پک به شما کمک می‌کند که ظاهر رایانه ویندوزی خود را به یک رایانه شخصی با سیستم عامل اوبونتو  تبدیل نمایید.

تم اوبونتو برای ویندوز 11

برای دانلود این تم ویندوز 11 کافیست روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود تم رایگان ویندوز 11

اوبونتو یکی از توزیع‌های معروف و البته کم‌حجم و سبک لینوکس است که می‌تواند روی لپ‌تاپ‌های کم‌مصرف و رایانه‌های رومیزی قدیمی هم اجرا شود. بنابراین پک اوبونتو، حال هوای لپ تاپ شما را لینوکسی می‌کند!

نسخه تم این پک کاملا رایگان است؛ اما برای دسترسی به همه آیکون‌ها و ویژگی‌های پیشرفته، مجبورید که 3 دلار پرداخت نمایید. اما به نظر می‌رسد همان تم اصلی که رایگان است؛ کار شما را راه می‌اندازد.

پک تم مانی هیست برای ویندوز 10 و 11

سریال مانی هیست (Money Heist) طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، پس حتما دوست دارید ظاهر لپ تاپ خود را هم شبیه به سریالی که عاشقش هستید، دربیاورید.

تم مانی هیست برای ویندوز 10 و 11

برای دانلود این پک، کافیست روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود تم رایگان ویندوز 11

تم مانی هیست که قبلا برای ویندوز 10 عرضه شده بود، اکنون به خوبی روی ویندوز 11 هم اجرا می‌شود. این پک، شامل 15 تصویر است که از سریال محبوب Money Heist الهام گرفته‌اند.

تذکر: برای دانلود این تم، باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده نمایید.

تم فانتزی تاریک برای ویندوز 11

با یک جهان رویایی و تاریک چطورید؟ اگر عاشق فضاهای فانتزی و عجیب و غریب هستید، این پک  دقیقا برای شما طراحی شده است. همه چیز آماده است تا صفحه دسکتاپ شما، نمایش دهنده یکی از جهان‌های تاریک، ترسناک و البته فرازمینی باشد!

تم فانتزی تاریک برای ویندوز 11

 

این پک رایگان شامل 16 والپیپر HD با محوریت فضای فانتزی تاریک است. اگر با مناظر غم‌انگیز و متروک مشکلی ندارید، همین الان و با کلیک روی لینک زیر، تم فانتزی تاریک را دانلود نمایید:

دانلود تم رایگان ویندوز 11

گرافیک به کار رفته در این تم به حدی قدرتمند است که جای هیچ عیب و نقصی را باقی نگذاشته است. البته لازم به ذکر است که برای دانلود تم فانتزی تاریک، باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید.

تم نوستالژیک ویندوز

ویندوز XP و آن والپیپر معروفش را یادتان هست؟ اگر از کاربران قدیمی رایانه باشید، حتما آن ترکیب آسمان آبی و علفزار سبز که بعد از نصب ویندوز ایکس پی روی دسکتاپ ظاهر می‌شد، خاطرات بسیاری را برایتان زنده می‌کند!

تم نوستالژیک ویندوز XP برای ویندوز 11

برای دانلود این تم نوستالژیک و ماندگار، روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود تم رایگان ویندوز 11

اکنون همان والپیپر برای استفاده در ویندوز 11 بهینه شده و کیفیت آن هم بالاتر رفته است. بنابراین می‌توانید روی لپ تاپ مدل 2022 خود، همان والپیپری را داشته باشید که سال 2000 روی کامپیوتر خود، هر روز مشاهده می‌کردید!

پک والپیپرهای محبوب ویندوز 11

در این پک، بیش از 50 والپیپر محبوب سیستم عامل ویندوز (از 98 گرفته تا ویندوز 11) به صورت کاملا HD جمع‌آوری شده‌اند. قطعا بعضی از این تصاویر، خاطرات زیادی را برای ما زنده خواهند کرد.

والپیپر محبوب ویندوز 11

برای دانلود این پک محبوب و خاطره‌انگیز، روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود تم رایگان ویندوز 11

علاوه بر موارد مطرح شده، والپیپرهای رسمی ویندوز 11 هم در این پک قرار گرفته‌اند. نکته جالب این‌که پک والپیپرهای محبوب مایکروسافت، کاملا رایگان است و برای دانلود و نصب آن، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید داشت.

تم بازی مرکب برای ویندوز 11

سریال بازی مرکب در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سریال‌ها در سراسر جهان تبدیل شد. بنابراین شاید بدتان نیاید که دسکتاپ لپ تاپ‌تان هم شما را یاد روزهایی بیندازد که با شور و هیجان، به تماشای این سریال می‌نشستید.

تم بازی مرکب برای ویندوز 11

برای دانلود این پک از سریال محبوب بازی مرکب، روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود تم رایگان ویندوز 11

تم بازی مرکب (Squid Game) شامل 16 تصویر HD از محیط این سریال است. البته نگران نباشید؛ زیرا هیچ‌کدام از صحنه‌های ترسناک آن، در این مجموعه، قرار داده نشده‌اند.

همه تصاویر را می‌توانید به عنوان والپیپر ویندوز 11 استفاده کنید؛ البته که می‌توانید از آن‌ها در نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز مانند 10 و 7 هم لذت ببرید. برای دانلود این پک، باید از نرم افزار تغییر آی پی استفاده نمایید.

تم‌های جنگ ستارگان برای ویندوز 11

چه کسی می‌تواند فیلم محبوب جنگ ستارگان و آن نبردهای ماندگار بین خیر و شر را فراموش کند؟ اگر شما هم یکی از میلیون‌ها طرفدار این فیلم هستید، یک سورپرایز برای‌تان داریم: مجموعه‌ای از تصاویر والپیپر جنگ ستارگان!

تم جنگ ستارگان برای ویندوز 11

در این پک شما می‌توانید به 33 تصویر HD از این فیلم ماندگار و خاطره‌انگیز، دسترسی داشته باشید. روی لینک زیر کلیک کنید تا این مجموعه جذاب را به صورت رایگان دانلود نمایید:

دانلود تم رایگان ویندوز 11

توجه داشته باشید که برای دانلود این پک، باید از نرم افزار تغییر آی پی استفاده نمایید.

کلام پایانی

همه ما دوست دارید که صفحه اصلی لپ تاپ یا کامپیوترمان، متفاوت و منحصر به فرد باشد. به این منظور، بهترین راه این است که به سراغ تم‌های زیبا و جذاب سیستم عامل ویندوز برویم.

در این مقاله به معرفی 9 مجموعه از تم‌های ویندوز 11 پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//