معرفی 10 بازی آنلاین دو نفره موبایل به همراه لینک دانلود و آموزش

شده تا به حال دوست داشته باشید که بازی مورد علاقه‌ خود را به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید؟ یا آیا تا به‌حال شده که از یک گوشی بخواهید بازی آنلاین دو نفره داشته باشید؟

در این مقاله از ایده‌آل تک ما قصد داریم که بهترین بازی های آنلاین دو نفره که می‌توان آن‌ها را با استفاده از گوشی‌های هوشمند به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید را معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا محبوب‌ترین بازی های آنلاین دو نفره در دنیا را به شما معرفی کنیم.

بازی آنلاین دو نفره Dots and Boxes

بازی Dots and Boxes یکی از بازی‌های نوستالژیک دوران کودکی است که آن را با کاغذ و خودکار در زمان مدرسه بازی می‌کردیم. خبر خوب که نسخه‌ی دیجتالی این بازی هم طراحی شده و می‌توانید با این بازی اوقات فراغت خود را چه به صورت تکی و چه به صورت آنلاین با استفاده از یک تلفن هوشمند اندروید و یا iOS انجام دهید و ساعت‌ها با آن سرگرم و مشغول شوید.

بازی آنلاین دو نفره Dots and Boxes

خبر جالب در مورد Dotes and Boxes این است که این بازی دو نفره آنلاین این است که وقتی در جایی هستید که به اینترنت دسترسی ندارید، می‌توانید با یک گوشی و به صورت دونفره آن را بازی کنید و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی دو نفره آنلاین Dotes and Boxes روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازی آنلاین Crossy Road

یکی دیگر از بازی های آنلاین دو نفره محبوب بازی Crossy Road است که از بازی کلاسیک Frogger الهام گرفته شده است. این بازی به گونه‌ای هم حالت جذاب و اعتیادآوری است که شاید بسیاری از شما با دستگاه‌های سگا در زمان کودکی آن را بازی می‌کردید.

Crossy Road

ورژن دو نفره آنلاین این بازی به شما امکان را داده که صفحه نمایش به دو قسمت تقسیم شود و در یک دستگاه آن را به صورت دونفره بازی کنید و لذت ببرید. با استفاده از بازی آنلاین Crossy Road می‌توانید به طور همزمان با حریف خود رقابت کرده و او را شکست دهید.

برای دانلود بازی دو نفره آنلاین Crossy Road روی لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

جذاب‌ترین امکان در این بازی این است که اگر یک تلویزیون هوشمند با سیستم‌عامل Android TV داشته باشید، می‌توانید آن را روی یک صفحه نمایش بزرگتر بازی کنید و لذت ببرید.

بازی دو نفره Glow Hockey 2

یکی دیگر از نوستالژیک‌ترین بازی‌های دوران کودکی و کلاسیک که این روزها به صورت دیجیتال تبدیل شده است، بازی Glow Hockey 2 است که دقیقا مثل بازی Air hockey است که حتما آن را در شهربازی‌ها انجام داده بودید.

Glow Hockey 2

این بازی، یکی دیگر از بازی های آنلاین دو نفره است که می‌توانید با دوستان خود ساعت‌ها بازی کنید و لذت ببرید. گیم پلی بازی ساده و در عین حال فوق‌العاده سرگرم‌کننده‌ی این بازی حس خوبی به شما خواهد داد و با دفاع کردن از دروازه‌ی فرضی خود می‌توانید دوستان خود را شکست دهید و لذت ببرید.

برای دانلود بازی دو نفره آنلاین Glow Hockey 2 روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازی آنلاین دو نفره Badland

اگر به دنبال یک بازی دو نفره آنلاین متفاوت هستید بازی Badland می‌تواند یکی از انتخاب‌های خاص و منحصر به فرد برای شما باشد. این بازی یکی از بازی‌های پر هیجان و سبک ماجراجویی هست که بیش از 50 میلیون بار از گوگل‌پلی و اپ استور دانلود شده است.

Badland

فرقی ندارد که این بازی را به صورت تکی بازی کنید یا به صورت آنلاین. تنها کافیست که بهترین مسیر و بهترین استراتژی را پیاده کنید تا تا در نقش یکی از موجودات جنگل خیالی به کشف و جستجوی چیزهای مختلف باشید و آنها را کشف کنید و بازی را  به پایان برسانید.

برای دانلود بازی دو نفره آنلاین Badland روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازی آنتلاین Bowmasters

بازی Bowmasters یکی از بازی‌های پرخشونت ولی در کنارش بانمک و جذاب است که در نقش یک شخصیت شیطانی باید بازی کنید و که هدف اصلی بازی که نشانه‌گیری دقیق است را به سرانجام برسانید.

Bowmasters

این بازی هم یکی دیگر از بازی های آنلاین دو نفره است که خراب کردن موانع دشمن و دنبال کردن هدف‌ها و استراتژی‌های خود در بازی اصلی‌ترین کاری است که باید آن را انجام دهید.

برای دانلود بازی دو نفره آنلاین Bowmasters روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

نکته‌‎ای که در مورد این بازی وجود دارد این است که اگر بخواهید آن را به صورت آنلاین بازی کنید باید از قبل چندین مرحله را بگذرانید و چند مسابقه را کامل کنید تا جواز ورود به بازی آنلاین را به دست آورید.

بازی دو نفره Clash Royale

بازی کلش رویال که یکی از سازندگان کلش آف کلنز محبوب است. نکته‌ی جالب در مورد این بازی این است که بسیاری از کاراکترهای این بازی مثل بازی کلش آف کلنز هستند و حس خیلی جالب و هیجان‌انگیزی را به شما القا می‌کند.

بازی دو نفره Clash Royale

این بازی که سبک استراتژیک و هیجانی دارد را می‌توانید به صورت گروهی و یا دو نفره آنلاین انجام دهید و کلی امتیاز جمع کنید و ساعت‌ها با دوستان خود سرگرم شوید. ولی دقیقا مثل بازی Bowmasters قبل از وارد شدن به بازی‌های گروهی و آنلاین، بازی تمامی مراحل آموزشی را کامل کنید و بعد از باز کردن قفل مراحل آموزشی، وارد مرحله‌ی گروهی و آنلاین شوید.

برای دانلود بازی دو نفره آنلاین Clash Royale روی یکی از لینک‌های زیر زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازی آنلاین دو نفره Boggle with Friends

Boggle with Friends هم یکی دیگر از بازی‌های سبک قدیمی و نوستالژیک دوران کودکی ماست که این روزها به صورت دیجتال درآمده و می‌توانید آن را به صورت یک بازی آنلاین دو نفره آیفون و بازی دو نفره آنلاین اندروید بازی کنید و از آن لذت ببرید و دایره‌ی واژگان خود در زبان انگلیسی را همزمان با بازی کردن تقویت کنید.

بازی آنلاین دو نفره Boggle with Friends

این بازی به این صورت است که می‌توانید حروف انگلیسی را به صورت (عمودی، افقی یا مورب) به هم متصل کنید تا یک کلمه‌ی معنادار را بسیازید. هر بازیکن که قبل از تمام شدن تایمر، به تعداد امتیازات بالاتری نسبت به حریف رسیده باشد، برنده بازی خواهد بود. شک نکنید که این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین دو نفره است که حس خیلی خوبی را در کنار آموزش زبان انگلیسی به شما خواهد داد.

برای دانلود بازی دو نفره آنلاین Boggle with Friends روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازی دو نفره Golf Battle

Golf Battle یکی دیگر از بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌توانید به صورت آنلاین بازی گلف را انجام دهید و با دوستان خود به صورت آنلاین به رقابت بپردارید. این بازی نه تنها امکان بازی کردن به صورت دونفره را دارد، بلکه می‌توانید آن را با حداکثر شش نفر انجام دهید و ساعت‌ها مشغول شوید.

بازی دو نفره Golf Battle

از آنجایی که این چیزهای زیادی برای ارائه دادن و سرگرم شدن شما دارد، با چالش‌ها و مسابقات کوتاه و سرگرمی‌های زیادی دارد که برخلاف سایر بازی‌های آنلاین و رقابتی دیگر، نیازی به تمرکز خیلی زیاد ندارد و خیلی راحت می‌توانید آن را بازی کنید و لذت ببرید.

برای دانلود بازی دو نفره آنلاین Golf Battle روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازی آنلاین دو نفره Sea Battle 2

Sea Battle 2 هم یکی دیگر از بازی‌های الهام گرفته از بازی‌های نوستالژیک دوران کودکی است که آن را با کاغذ و خودکار در مدرسه بازی میکردیم است. این بازی را الان می‌توانید به صورت آنلاین و یا از طریق بلوتوث با دوستان خود در گوشی‌های هوشمندتان به صورت آنلاین بازی کنید.

بازی آنلاین دو نفره Sea Battle 2

در این بازی با داشتن یک استراتژی هوشمندانه می‌توانید پیش ببرید و نه تنها با دوستان خود، بلکه با کلی بازیکن در کل دنیا به صورت آنلاین بازی کنید و لذت ببرید.

برای دانلود بازی دو نفره آنلاین Sea Battle 2 روی یکی از لینک‌های زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازی دو نفره Soul Knight

در مورد بازی Soul Knight که آخرین بازی آنلاین اکشن و هیجان‌انگیز دو نفره است که می‌خواهیم آن را به شما معرفی کنیم این را باید بگوییم که این بازی را هم می‌توانید آنلاین و به صورت گروهی بازی کنید یا به صورت آفلاین بازی کنید و لذت ببرید.

Soul Knight

در این بازی بیش از 120 اسلحه‌ی مختلف وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن تمامی دشمنان را نابود کنید و ماموریت‌های مختلف را پشت سر بگذارید و پیروز شوید.

برای دانلود بازی دو نفره آنلاین Soul Knight از گوگل پلی روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

جمع‌بندی و حرف آخر

با وجود پیشرفت تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند، این روزها کمتر پیش می‌آید که کسی خسته شود و یا بی‌حوصله شود. بازی‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های خیلی زیادی طراحی شده که می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید و با دوستان خود در سراسر دنیا بازی کنید و لذت ببرید.

در این مقاله از ایده‌آل تک ما 10 تا بهترین بازی های آنلاین دو نفره موبایل را به شما معرفی کردیم که می‌توانید بسته به سلیقه‌ی خود یکی از این ده بازی را انتخاب کنید و با دوستانتان سرگرم شوید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//