ذخیره عکس تلگرام کاربران و مخاطبین به دو روش مختلف

ذخیره عکس تلگرام دو حالت دارد: ذخیره عکس هایی که در کانال ها و گروه ها و همینطور در چت ها مشاهده می کنید. نگه داشتن عکس پروفایل مخاطبین خود.

شاید بخواهید عکسی را در تلگرام ذخیره کنید. تا بعدا از آن استفاده نمایید. برای ذخیره تصویر در تلگرام مقاله امروز را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله هر دو روش ذخیره عکس تلگرام را توضیح داده ایم. با ایده آل تکنولوزی همراه باشید.

ذخیره عکس پروفایل تلگرام مخاطبین خود

شاید بخواهید عکس پروفایل مخاطبین خود را داشته باشید. تا برای دفترچه تلفن گوشی خود از آن استفاده نمایید. برای این کار ابتدا باید وارد تلگرام شده و روی گفتگویی که با مخاطب مورد نظرتان داشته اید بزنید.

در مرحله بعدی روی عکس پروفایل شخص بزنید تا وارد صفحه پروفایل او شوید.

انتخاب مخاطب مورد نظر

حالا دوباره عکس آن را انتخاب کنید. در صفحه بعد روی علامت سه نقطه ای که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد بزنید. گزینه Save to Gallery را انتخاب نمایید.

ذخیره عکس پروفایل تلگرام

عکس مورد نظر در گالری گوشی تان ذخیره شد.

گذاشتن عکس روی مخاطبین دفترچه تلفن

برای گذاشتن تصویر روی شماره مخاطبین در دفترچه تلفن گوشی روی شماره مورد نظر در مخاطبین بزنید. سپس گزینه Edit را انتخاب کنید.

در صفحه بعدی مشخصات مخاطب را مشاهده می کنید. روی آیکون دوربین در کنار نام مخاطب بزنید تا وارد گالری گوشی شوید.

قرار دادن عکس روی شماره مخاطب

در پنجره ای که باز می شود گزینه Image بزنید. سپس عکس دلخواه تان را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید عکس را بزرگ یا کوچک کنید. در آخر گزینه Done را بزنید.

انتخاب گزینه Image

از این به یعد هر گاه مخاطب با شما تماس بگیرد عکسی که برای او انتخاب کرده اید روی گوشی تان می افتد.

ذخیره عکس تلگرام

برای ذخیره عکس تلگرام از کانال ها و گروه هایی که در آن ها عضو هستید کافی ست روی عکس بزنید. سپس علامت سه نقطه بالای عکس را انتخاب کنید و گزینه Save to Gallery را بزنید.

اگر به گالری گوشی خود بروید عکس های ذخیره شده را مشاهده خواهید کرد. اگر حافظه گوش تان پر شده باشد امکان ذخیره عکس را نخواهید داشت. می توانید محل ذخیره تلگرام را تغییر دهید.

1.5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//