چگونه استیکر متن ترانه در استوری اینستاگرام اضافه کنیم؟

استیکر متن ترانه در استوری قابلیت جدیدی است که اخیرا اینستاگرام از آن رونمایی کرده است. پیام‌رسان اینستاگرام به محبوب‌ترین شبکه اجتماعی بین کاربران تبدیل شده است. به سرعت این اپلیکیشن به بستری برای کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شد. هزاران اینفلوئنسر در سراسر جهان به وجود آمدند و به کسب درآمد از این پیام‌رسان رسیدند. امروزه اینستاگرام میلیون‌ها کاربر در دنیا دارد. این اپلیکیشن پرطرفدار توسط زاکربرگ، موسس فیسبوک، به ارزش یک میلیارد دلار خریداری شد. شاید آن زمان کسی فکر نمی‌کرد روزی به این محبوبیت و کارایی برسد.

با افزایش استقبال کاربران از اینستاگرام قابلیت‌های زیادی به آن اضافه شد. در بروزرسانی‌های اخیر خدمات بسیار خوبی برای استفاده بهتر از این پیام‌رسان ارائه شده است. این قابلیت‌ها فضای مناسبی را برای تعامل کاربران و بلاگرها به وجود آورده است. استوری (Story) یکی از ویژگی‌هایی است که بیشتر از پست موردتوجه و علاقه کاربران قرار گرفت. به همین علت در بروزرسانی‌هایی که صورت گرفت ویژگی‌های کاربردی به استوری اضافه شد. استیکر سوال و جواب، گذاشتن گیف (Gif) در اینستاگرام، انواع افکت، شمارش معکوس، گذاشتن لینک در اینستاگرام از جمله امکاناتی است که باعث افزایش مخاطب شده است.

استیکر متن ترانه در استوری یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که جدیدا به اینستاگرام اضافه شده است. اما این قابلیت چه کاربردی دارد و چگونه می‌توان آن را در استوری قرار داد؟

استیکر متن ترانه در استوری اینستاگرام

اینستاگرام در آخرین بروزرسانی خود خبر از ویژگی افزودن استیکر متن ترانه در استوری داد. جین منچون با انتشار پستی در توئیتر خود از استیکر متن آهنگ رونمایی کرد. وی ویدئویی که در آن آهنگ Never Gonna Give You Up از ریک استلی در استوری را نمایش می‌داد، منتشر کرد. علاوه بر آهنگ، متن آن نیز قابل مشاهده بود. با این ویژگی همزمان با پخش آهنگ، متن ترانه در استوری نوشته می‌شود. دیگر لازم به نوشتن متن ترانه توسط کاربر نیست. تا قبل از افزودن این ویژگی کاربران متن آهنگ را در استوری تایپ می‌کردند.

با توجه به محبوبیت و اهمیت استوری در اینستاگرام انتظار می‌رود این قابلیت جدید باعث جذب مخاطبین زیادی شود. از طرفی جایگاه ویژه استوری بین کاربران و امکانات جدیدی که روز به روز به آن اضافه می‌شود. احتمال جایگزین شدن استوری به جای پست را بیشتر می‌کند.

نحوه گذاشتن استیکر متن ترانه در Story

برای اضافه کردن متن آهنگ ابتدا اینستاگرام خود را بروزرسانی نمایید. برای برورزسانی اینستاگرام به گوگل پلی مراجعه کنید. سپس در کادر جستجو Instagram را تایپ و دکمه Enter را از صفحه کلید گوشی بزنید.

حالا از نتایج جستجو  Instagram را لمس کنید تا وارد صفحه بروزرسانی آن شوید. روی دکمه سبز رنگ Update بزنید. کمی منتظر بمانید تا Instagram آپدیت شود.

متن ترانه به استوری اینستاگرام

بعد از بروزرسانی برنامه را اجرا کنید. در صفحه اول روی علامت Story در بالای صفحه سمت چپ بزنید. عکس یا ویدئوی خود را از بخش گالری گوشی انتخاب کنید.

حالا آیکون استیکر در بالای Story را لمس کنید. مشاهده می‌کنید که استیکر Music به مجموعه استیکرها اضافه شده است. روی آن بزنید و آهنگ‌ موردنظرتان را جستجو کنید. در صورتی که متن آهنگ موجود نباشد، پیغامی دریافت می‌کنید.

سپس رو دکمه Done در بالای صفحه سمت راست بزنید تا آهنگ به همراه متن روی استوری قرار بگیرد.

منتظر بمانید تا استوری بارگذاری شود. مشاهده می‌کنید که همزمان با پخش آهنگ، ترانه آن نمایش داده می‌شود.

4 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//