آموزش کامل و مرحله به مرحله ذخیره کردن ویدیو در اسنپ چت

امروزه برنامه‌های زیادی برای عکاسی و فیلمبرداری با گوشی وارد بازار شده است که هر کدام از این برنامه‌ها دارای امکانات زیادی است. برخی از این برنامه همانند اسنپ چت دارای طرفداران زیادی است. این برنامه به دلیل دارا بودن افکت‌ها و فیلترهای فراوان و جذاب در بین کاربران دارای محبوبیت بالایی است. یکی از امکاناتی که این برنامه وجود دارد، ذخیره ویدیو در اسنپ چت است.

با استفاده از این امکان می‌توانید ویدیوهای با فیلتر خود را ذخیره کنید و بعدا آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اسنپ ​​چت در ابتدا بر روی اشتراک‌گذاری عکس شخصی متمرکز بود، اما اکنون از آن می‌توانید برای طیف وسیعی از کارها از جمله ارسال ویدیو، چت ویدیویی زنده، پیام‌رسانی، ایجاد آواتارهای کاریکاتور مانند Bitmoji و اشتراک‌گذاری استوری استفاده کنید.

Snapchat حتی به شما این امکان را می‌دهد تا رسانه‌ها را در یک منطقه خصوصی ذخیره کنید. در این مفاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک با ما همراه باشید تا شما را با صفر تا 100 ذخیره ویدیو در اسنپ چت آشنا کنیم.

اسنپ چت چیست؟

اسنپ ​​چت یک اپلیکیشن موبایل برای دستگاه‌های اندروید و iOS است. این برنامه اغلب توسط کاربرانش با نام اسنپ شناخته می‌شود. اسنپ ​​چت نحوه ارتباط آنلاین ما را تغییر داده است. با اسنپ چت، می‌توانید به سرعت عکسی با لنز AR بگیرید و برای دوستانتان ارسال کنید و زمانی که دوستانتان آن را باز و مشاهده کردن، برای همیشه ناپدید می‌شود.

اسنپ چت چیست ؟

با این وجود آن‌ها می‌توانند از عکس اسکرین شات بگیرند. این برنامه به دلیل دارا بودن کاربردهای بسیار زیاد، منحصر به‌فرد شناخته شده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اضافه کردن فیلترها و لنزهای واقعیت افزوده به عکس‌برداری و نشان دادن موقعیت مکانی زنده شما بر روی نقشه اشاره کرد.

اما نکته کلیدی در مورد اسنپ چت این است که تمام این امکانات توسط گوشی شما انجام می‌شود و نیازی به سیستم ندارید. قبل از اسنپ چت، رسانه‌های اجتماعی مشابه آن تنها از طریق دسکتاپ قابل اجرا بودند.

به عنوان مثال، در حال حاضر شما می‌توانید وضعیت‌ها، توییت‌ها، عکس‌ها را از هر مکانی پست کنید و همه‌ی آن‌ها را به صورت آنلاین ببینید، همچنین دوستانتان می‌توانند نظر بدهند و آنها را بررسی و ذخیره کنند.

اسنپ چت چگونه کار می‌کند؟

برای اینکه بتوانید از ذخیره ویدیو در اسنپ چت استفاده کنید، باید در ابتدا برنامه را نصب و مراحل ثبت نام آن را انجام دهید. برای ثبت نام شما به نام، آدرس ایمیل و تاریخ تولدتان نیاز دارید. در اسنپ چت، کاربران با یک آیدی و نام شناخته می شوند که می‌توانید در زمان ثبت نام آن را تغییر دهید.

نحوه کار اسنپ چت

برای افزودن دوستان خود، می‌توانید مخاطبین خود را همگام سازی کنید یا افرادی را که می‌شناسید جستجو و اضافه کنید. همچنین می‌توانید با گرفتن عکس در«Snapcode»، یک کد QR منحصر به فرد برای خودتان اضافه کنید.

برای شروع مکالمه، شما نیاز دارید برای پروفایل خود عکسی قرار دهید برای این کار روی دایره دوربین ضربه بزنید و یک عکس بگیرید و آن را به عنوان عکس پروفایل قرار دهید و یا از عکس‌های گالری خود استفاده کنید.

در این برنامه انواع ابزارهای ویرایش عکس و همچنین فیلترهایی متنوعی برای عکاسی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها عکس‌های زیبایی بگیرید.

زمانی که پروفایل اسنپ خود را تکمیل کردید، می‌توانید آن را برای هر شخصی در لیست مخاطبانتان ارسال کنید. همچنین می‌توانید آن را به استوری خود اضافه کنید که دوستان بتوانند به مدت 24 ساعت آن را مشاهده کنند.

دانلود ویدیو در اسنپ چت در آیفون

نکته منحصر به فرد اسنپ چت که آن را از سایر شبکه‌های اجتماعی متمایز می‌کند، محدود بودن زمان پست‌هایی است که به اشتراک می‌گذارید؛ بنابراین، هنگامی که یک عکس یا ویدیو را برای یک دوست ارسال می‌کنید، آنها فقط یک پنجره کوتاه برای مشاهده آن دارند؛ و هنگامی که آن را ببینند، ناپدید می‌شود.

اما اگر بخواهید ویدیوی اسنپ چت را در گوشی آیفون خود ذخیره کنید باید چکار کنید؟ خب، اگر به خواندن این مقاله ادامه دهید، می‌توانید پاسخ این سوال را پیدا کنید. قبل از ذخیره فیلم در اسنپ چت، چند کار وجود دارد که باید قبل از دانلود هر چیزی آن را انجام دهید.

فضایی را برای ویدیوها در نظر بگیرید

ویدیوها می‌توانند فضای ذخیره‌سازی زیادی را در گوشی آیفون اشغال کنند، بنابراین قبل از دانلود و ذخیره ویدیو در اسنپ چت، باید گوشی خود را مرور کنید و از شر ویدیوهایی که بیشترین فضا را اشغال می‌کنند خلاص شوید.

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای مشاهده همه ویدیوها، استفاده از Gemini Photos است. Gemini Photos علاوه بر اسکن برای تصاویر تکراری یا تار، ویدیوهایی را که بیشترین فضا را اشغال می‌کنند را شناسایی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به سرعت آنها را حذف کنید.

ابتدا Gemini Photos را با ضربه زدن روی لینک زیر دانلود و نصب کنید:

دانلود برنامه از اپ استور

اکنون مراحل زیر را دنبال کنید تا ویدیوهای قدیمی و ناخواسته خود را حذف کنید:

  1. Gemini Photos را باز کنید و اجازه دهید کتابخانه شما را اسکن کند.
  2. روی Videos ضربه بزنید.
  3. یکی از ویدیوها را انتخاب کنید و Gemini Photos به شما امکان پیش نمایش آن را می‌دهد.
  4. برای حفظ ویدیو، انگشت خود را به سمت بالا بکشید. برای حذف ویدیو، انگشت خود را به سمت پایین بکشید.
  5. سپس Gemini Photos ویدیوی بعدی را نمایش می‌دهد.
  6. پس از اتمام بررسی ویدیوهای خود، روی خالی کردن سطل زباله ضربه بزنید.
  7. تصمیم خود را برای حذف ویدیوها با ضربه زدن روی Delete تأیید کنید.
  8. برنامه Photos را در آیفون خود باز کنید.
  9. روی Albums > Recently Deleted > Select > Delete All ضربه بزنید.
تذکر: قبل از دانلود کلیپ در اسنپ چت که برای شما ارسال شده است، همیشه باید با سازنده تماس بگیرید و از او اجازه بگیرید.

اسنپ ​​چت به شما اجازه نمی‌دهد محتوای کاربر دیگری را دانلود کنید؛ زیرا ذخیره یک ویدیو بدون رضایت مالک، اخلاقی نیست؛ بنابراین، بهتر است مطمئن شوید شخصی که ویدیو را ساخته و ارسال کرده است، ذخیره آن را نیز تایید کرده است یا خیر.

چگونه ویدیوهای خود را در اسنپ چت دانلود کنیم

بسته به اینکه قبلا ویدیوها را پست کرده‌اید یا نه چند راه وجود دارد که می‌توانید برای ذخیره ویدیوهای اسنپ چت خود استفاده کنید. اگر به تازگی ویدیوی خود را ضبط کرده‌اید و هنوز آن را به اشتراک نگذاشته‌اید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید تا آن را در Camera Roll خود ذخیره کنید:

  1. بعد از اینکه فیلم خود را فیلمبرداری کردید، روی دکمه ذخیره (که شبیه فلش رو به پایین در پایین صفحه است) ضربه بزنید. یک پاپ آپ ظاهر می‌شود.
  2. روی Memories & Camera Roll ضربه بزنید.
  3. روی ذخیره ضربه بزنید.
  4. سپس ویدیوی خود را در برنامه Photos گوشی آیفون خود پیدا خواهید کرد.

ذخیره ویدویو در اسنپ چت

سیو ویدیوی اسنپ چت

اگر قبلا ویدیوی خود را با دوستان خود به اشتراک گذاشته‌اید و فراموش کرده‌اید که آن را ذخیره کنید، نگران نباشید؛ زیرا می‌توانید با استفاده از این مراحل به عقب برگردید و از قسمت دانلود فیلم در اسنپ چت آن را دانلود کنید:

  1. با باز بودن اسنپ چت، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.
  2. روی ویدیویی که می‌خواهید ذخیره کنید ضربه بزنید.
  3. روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  4. روی Export Snap > Save Video ضربه بزنید.

دانلود مجدد ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در اسنپ چت

 

سیو ویدیوها در اسنپ چتویرایش ویدیو دانلود شده در اسنپ چت

بعد از ذخیره ویدیو در اسنپ چت، ممکن است دوست داشته باشید بخشی از آن را حذف یا اصلاح کنید. برای انجام این کار می‌توانید از برنامه Photos استفاده کنید. برای برش ضبط صفحه اسنپ چت مراحل زیر را انجام دهید:

  1. برنامه Photos را باز کنید.
  2. روی ضبط صفحه ضربه بزنید.
  3. در بالا سمت چپ، روی Edit ضربه بزنید.
  4. کادر اطراف ویدیوی خود را از سمت چپ یا راست بکشید تا ابتدا یا انتهای آن را برش دهید.
  5. روی Done ضربه بزنید.

ویرایش ویدیوی اسنپ چت

ویرایش ویدیوهای دانلودی در اسنپ چت

اگر می‌خواهید صفحه ضبط شده را از اسنپ چت برش دهید:

  1. برنامه Photos را باز کنید و ضبط صفحه خود را انتخاب کنید.
  2. روی Edit در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  3. روی دکمه برش ضربه بزنید (این نماد چهارم در پایین است).
  4. کادر را به قسمتی از ویدیویی که می‌خواهید در ضبط خود برش دهید بکشید.
  5. روی Done ضربه بزنید.

برش صفحه ضبط شده از چپ

کراپ ویدیوی ضبطی اسنپ چت

دانلود ویدیو در اسنپ چت در اندروید

برخلاف اکثر برنامه‌های پیام‌رسان، اگر فردی برای شما ویدیویی را ارسال کرده باشد و بخواهید آن را ذخیره کند؛ آن‌چنان ساده نیست. عکس‌ها و ویدیوهایی که در اسنپ چت به اشتراک می‌گذارید، دارای محدودیت زمانی هستند؛ بنابراین، شما فقط یک پنجره کوتاه تا 10 ثانیه برای مشاهده آن دارید.

اما اگر می‌خواهید عمر محتوایی را که ارسال یا دریافت می‌کنید افزایش دهید، می‌توانید عکس یا ویدیو را در اسنپ چت یا رول دوربین خود ذخیره کنید. با این گفته، ما چند روش را به تفصیل آورده‌ایم که می‌توانید از آنها برای دانلود ویدیوهای اسنپ چت در گوشی اندرویدی خود استفاده کنید.

چگونه ویدیوهای اسنپ چت خود را قبل از اشتراک گذاری ذخیره کنید

  1. دکمه شاتر را برای ضبط ویدیو در اسنپ چت به مدت طولانی فشار دهید و منتظر بمانید تا صفحه پیش نمایش ظاهر شود. از صفحه پیش‌نمایش، روی دکمه «ذخیره» در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید

ذخیره ویدیو در اسنپ چت قبل از اشتراک گذاری

2. اکنون اسنپ چت ویدیوی شما را در بخش Snaps از Memories درون برنامه ذخیره می‌کند. برای دسترسی به Memories، روی نماد کارت در کنار دکمه شاتر از رابط دوربین ضربه بزنید.

ذخیره ویدیوی اسنپ چت در اندروید

3. ویدیویی را که ذخیره کرده‌اید به مدت طولانی نگه دارید و از لیست گزینه‌هایی که در پایین صفحه نمایش داده می‌شوند، Export را انتخاب کنید. در مرحله بعد، وقتی برگه اشتراک‌گذاری ظاهر شد، روی گزینه «دانلود» ضربه بزنید تا ویدیوی اسنپ‌چت در گالری عکس گوشی شما ذخیره شود. اگر می‌خواهید عکس‌ها و ویدیوها را از دوستان یا اعضای خانواده مخفی کنید، می‌توانید ویژگی «My Eyes Only» را در اسنپ چت تنظیم و استفاده کنید.

ذخیره ویدیوی اسنپ چت در گالری

چگونه ویدیوهای اسنپ چت را از استوری خود ذخیره کنیم

اگر به دنبال راهی برای ذخیره ویدیو در اسنپ چت هستید که در استوری خود به اشتراک گذاشته‌اید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. صفحه نمایه خود را با ضربه زدن روی نماد Bitmoji در گوشه سمت چپ بالای صفحه باز کنید. سپس، نماد منوی افقی سه نقطه در کنار عنوان “داستان من” را فشار دهید. هنگامی که پاپ آپ از پایین ظاهر شد، ” Save Story” را انتخاب کنید.

ذخیره ویدیوی اسنپ چت از استوری

2. سپس یک اعلان تأیید را مشاهده می‌کنید که به شما اطلاع می‌دهد Snapchat کل استوری را در Memories شما ذخیره می‌کند. برای تأیید روی «بله» ضربه بزنید. این روش تمام استوری های شما را در قسمت Memories ذخیره می‌کند.

سیو ویدیو در استوری‌های اسنپ چت

3. اگر می‌خواهید استوری‌های فردی را ذخیره کنید، روی داستانی که می‌خواهید از صفحه نمایه ذخیره کنید ضربه بزنید و انگشت خود را به بالا بکشید (روی نماد منوی عمودی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید). سپس، روی دکمه « Save» در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید.

سیو نهایی ویدیوی اسنپ چت

4. همانطور که قبلا ذکر شد، اکنون می‌توانید ویدیوی ذخیره شده در زیر Memories” ” مشاهده کنید. از برگه اشتراک‌گذاری، روی دکمه «دانلود» ضربه بزنید تا ویدیوی اسنپ چت به رول دوربین شما بیاید.

نحوه ذخیره ویدیوهای اسنپ چت از سایر کاربران (بدون تایمر انقضا)

اگر کسی یک ویدیوی Snapchat حلقه‌ای برای شما ارسال کرد، یعنی ویدیوهایی بدون تایمر انقضا، گزینه ذخیره ویدیو در پنجره چت را خواهید داشت. سپس می‌توانید ویدیوی ذخیره شده را در رول دوربین خود دانلود کنید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  1. ویدیویی ارسالی را انتخاب کنید و روی گزینه «Save in Chat » ضربه بزنید. این گزینه را روی تصاویر و ویدیوهایی که قبل از ارسال به عنوان ” play once ” تنظیم شده‌اند، نخواهید دید. هنگامی که ویدیو را در چت ذخیره کردید، اسنپ چت گیرنده را در مورد آن مطلع می‌کند و هر دوی شما ویدیو را در پنجره گفتگو خواهید دید.

ذخیره ویدیوی سایر کاربران در اسنپ چت

2.دوباره ویدیوی ذخیره شده را به مدت طولانی نگه دارید و “Save to Camera Roll” را انتخاب کنید. مجدداً، Snapchat به طرف مقابل اطلاع می‌دهد که شما ویدیو را در رول دوربین خود ذخیره کرده‌اید. این برنامه برای حفظ حریم خصوصی شما ارزش زیادی قائل است و این ویژگی کاری که برای محافظت از عکس‌ها و ویدیوهای خصوصی شما انجام داده است را برجسته می‌کند.

سیو ویدیوی نهایی سایر کاربران در اسنپ چت

نحوه ذخیره ویدیوهای اسنپ چت از سایر کاربران (با تایمر انقضا)

Snapchat به کاربران اجازه نمی‌دهد مستقیماً ویدیوهایی را که کاربر برای آنها ارسال کرده است دانلود کنند. اگر در هر صورتی می‌خواهید ویدیوها را ذخیره کنید، می‌توانید از برنامه‌های ضبط از صفحه گوشی استفاده کنید.

شایان ذکر است که در صورت ضبط ویدیو، ممکن است به کاربر اطلاع داده شود؛ بنابراین، ما به شما توصیه نمی‌کنیم ویدیویی را که شخصی برای شما ارسال کرده است ضبط کنید.

سیو ویدیوی سایر کاربران با تایم انقضا در اسنپ چت

کلام آخر

حتی اگر قرار است پست‌هایی که در اسنپ چت به اشتراک گذاشته می‌شوند موقتی باشند، ممکن است هر از چند گاهی از ذخیره آنها و مرور خاطرات لذت ببرید. خوشبختانه، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید لحظاتی را که با دوستان خود در اسنپ‌چت به اشتراک گذاشته‌اید، ذخیره و دوباره زنده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا یاد بگیرید که چگونه از امکان ذخیره ویدیو در اسنپ چت استفاده کنید و ویدیوهایی را که به اشتراک گذاشته‌اید ذخیره کنید و یا حتی آنها ویرایش کنید.

سوالات متداول

چگونه ویدیوی اسنپ چت شخص دیگری ذخیره کنیم؟

همانطور که قبلا خواندید، دانلود ویدیوی شخص دیگری در اسنپ چت امکان پذیر است، اما از آنجایی که برنامه به شما اجازه انجام این کار را نمی‌دهد، به سادگی دانلود ویدیوهای خود نیست.

آیا می‌توانید ویدیوهای اسنپ دیگران را ذخیره کنید؟

مهم است که در نظر داشته باشید که ذخیره و سپس به اشتراک گذاری ویدیوی شخص دیگری از اسنپ چت، نقض حق چاپ است و از نظر فنی، نقض مستقیم شرایط سرویس اسنپ چت است؛ بنابراین اگر تصمیم دارید ویدیوی شخصی را دانلود یا ذخیره کنید، مطمئن شوید که فقط برای استفاده شخصی است.

آیا مشخص می‌شود داستان اسنپ چت شخصی را ضبط می‌کنید؟

هنگامی که از قابلیت ضبط صفحه در آیفون خود استفاده می‌کنید، اسنپ چت یک اعلان برای شخص دیگر ارسال می‌کند تا بداند شما ویدیوی او را ضبط کرده‌اید؛ بنابراین، بهتر است قبل از ضبط ویدیو از آن فرد اجازه بگیرید.

2 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//