برنامه تغییر چهره برای اندروید و iOS

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که با چهره شخص دیگری چگونه در فضای مجازی می‌توانید فعالیت کنید؟ با پیشرفت تکنولوژی برنامه تغییر چهره زیادی وجود دارد که می‌توانید، آن‌ها را بر روی گوشی اندروید و آیفون خود نصب کنید و از این امکان استفاده کنید.

از این برنامه‌ها می‌توانید برای تولید محتوا در فضای مجازی استفاده کنید و محتواهای جذابی را ایجاد کنید. حتی با نصب این اپلیکیشن چندین ساعت را می‌توانید در کنار دوستان خود سرگرم شوید.

در سال‌های اخیر استفاده از برنامه تغییر چهره برای جذب مخاطب روند صعودی به خود گرفته است؛ به همین دلیل شرکت‌های تولید برنامه‌های کاربردی به فکر تولید چنین برنامه‌هایی افتادند. با استفاده از هر کدام این برنامه می‌توانید از چهره متفاوتی از خود نشان دهید که تمام این‌ها به سلیقه شخصی شما ربط دارد که به چه صورت از آن به نفع خود استفاده کنید.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک به معرفی 10 اپلیکیشن تغییر چهره برتر سال 2022 پرداخته‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این برنامه‌ها و دانلود آنها با ما همراه باشید.

برنامه تغییر چهره چیست

قبل از ادامه مقاله باید به این نکته توجه داشته باشید نتایجی که به دست می‌آورید، بسته به قابلیت‌های نرم افزار تغییر چهره قابل تغییر است. تشخیص چهره کاربردهای عملی زیادی دارد. به عنوان مثال، افسران پلیس می‌توانند از چنین فناوری برای شناسایی مجرم‌ها استفاده کنند.

پیش از این، نرم افزار تشخیص چهره تنها به عنوان یک برنامه کامپیوتری شناخته شده بود و تنها روی سیستم عامل ویندوز می‌توانستیم از آن استفاده کنیم. همچنین نحوه استفاده آن با برنامه‌های گوشی متفاوت بود. با پیشرفت تکنولوژی امروزه می‌توان از برنامه جابه‌جایی چهره در دستگاه‌های تلفن همراه و سایر فناوری‌ها مانند روباتیک استفاده کرد.

رشد گسترده در توسعه ابزارهای نرم افزاری ویرایش عکس، منجر به ایجاد تصاویر خنده‌دار و جالبی شده است که هرگز قبلا آن‌ها را ندیده بودید، به این نرم افزارها، برنامه تغییر چهره می‌گویند که می‌توانید روی گوشی آیفون و اندروید خود نصب کنید.

این برنامه‌ها راه‌های جدیدی را برای استفاده از تشخیص چهره باز کرده‌اند که اخیرا به عنوان یک ابزار بازاریابی و تجاری بسیار محبوب شده‌اند. خب، بیایید نگاهی به برنامه‌های تغییر چهره بیندازیم که قرار است سال 2022 را برایمان سرگرم کننده‌تر کنند.

در این مقاله برخی از بهترین نرم‌افزارهای تغییر چهره را توضیح داده‌ایم که بسیاری از افکت‌های ویرایش یا تغییر چهره را برای ایجاد انواع عکس‌های جالب و دیوانه‌کننده فراهم می‌کنند.

10 برنامه برتر برای تغییر چهره پیشرفته

در زیر به معرفی 10 برنامه تغییر چهره اندروید و آیفون پرداخته‌ایم. همچنین لینک‌های دانلود گوگل مربوط به هر کدام را قرار داده‌ایم تا به راحتی بتوانید از آنها استفاده کنید.

1- اسنپ چت (Snapchat)

اسنپ ​​چت یکی از بزرگترین نرم افزارهای شبکه‌های اجتماعی است که روزانه نزدیک به 200 میلیون کاربر فعال دارد. بر کسی پوشیده نیست که این برنامه چند پلتفرمی گزینه‌های شگفت‌انگیز ضبط ویدیو و عکس را ارائه می‌دهد، اما بسیاری از کاربران نمی‌دانند که می‌توانند از آن برای تغییر چهره استفاده کنند.

برنامه اسنپ چت

هنگام گرفتن عکس یا فیلم، باید انگشت خود را روی قسمتی از صفحه که صورت در آن قرار دارد، قرار دهید تا تعدادی چهره مختلف در پایین صفحه ظاهر شوند. حالا گزینه Face Swap را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

سپس می‌توانید عکس بگیرید یا ویدیوی برای رسانه‌های اجتماعی بگیرید. این برنامه رایگان و سازگار با آیفون و اندروید است.

لینک دانلود و نصب برنامه Snapchat در دستگاه‌های اندروید و آیفون:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

2- B612

این برنامه در درجه اول به عنوان یک دوربین و فیلتر عکاسی استفاده می‌شود است که معمولا برای گرفتن عکس‌های سلفی جذابی استفاده می‌شود. اما بد نیست بدانید که این نرم افزار دارای گزینه تغییر چهره نیز است.

برنامه b612

برای استفاده از این ویژگی باید پس از راه اندازی برنامه، روی نماد Smiley کلیک کنید و سپس گزینه تغییر چهره را از منو انتخاب کنید. با این حال، این ویژگی فقط در زمان عکس گرفتن کار می‌کند و نمی‌توانید روی عکس‌های ذخیره شده از آن استفاده کنید؛ همچنین باید در کادر عکاسی دو نفر داشته باشید.

هنگامی که گزینه تغییر چهره را فعال کردید، به سادگی شروع به ضبط ویدیو یا گرفتن عکس کنید و برنامه به طور خودکار چهره‌ها را عوض می‌کند.

لینک دانلود برنامه B612 در دستگاه‌های اندروید و آیفون:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

3- Cupace

ساختن یک میم یا هر نوع عکس خنده‌دار دیگری با این برنامه بسیار آسان است؛ زیرا فقط باید یک چهره را از یک عکس برش دهید و آن را روی عکس دیگر بچسبانید. به صورت اختیاری، می‌توانید از ویژگی ذره بین آن نیز استفاده کنید، این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا عکس را با دقت بیشتری برش دهید.

برنامه تغییر چهره cupace

تمام چهره‌هایی که از تصاویر برش می‌دهید، در گالری چهره برنامه ذخیره می‌شوند و می‌توانید بارها و بارها بدون نیاز به انجام فرآیند برش تصویر از آنها استفاده کنید.

پس از انتخاب چهره، می‌توانید به سرعت آن را روی یک عکس جدید بچسبانید و یک توضیح خنده‌دار یا یک برچسب اضافه کنید تا جلوه کمیک را واضح‌تر کنید.

لینک دانلود برنامه Cupace برای دستگاه‌های اندروید و آیفون:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

4- Face Swap by Microsoft

 

Face Swap by Microsoft یک برنامه تغییر چهره است که تنها با اندروید سازگار است. فرآیند تغییر چهره با این برنامه چند پلتفرمی توسعه یافته، توسط مایکروسافت به صورت خودکار انجام می‌شود.

Face Swap by Microsoft

برای استفاده از این برنامه کافی است که یک سلفی بگیرید. عکس یک فرد مشهور یا هر فرد دیگری را که می‌خواهید با آن عوض کنید را پیدا کنید و به برنامه را باز کنید و به آن اجازه دهید تغییر چهره را برای شما انجام دهد.

می‌توانید چندین چهره را در یک عکس جابه‌جا کنید، زیرا برنامه Face Swap به‌طور خودکار چهره‌ها را در تصاویر پیدا می‌کند و چهره جدیدی را روی آن‌ها قرار می‌دهد.

با این وجود، نتایجی که به دست آورید لزوما هر بار بی‌نقص نخواهد بود؛ بنابراین باید برای به دست آوردن نتیجه دلخواه صبر و تلاش کنید تا زمانی که به تصویر خود برسید. عکس ایجاد شده را می‌توانید در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود برنامه Face Swap در دستگاه‌های اندروید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

5- Face App 4.2

Face App 4.2 یک برنامه تغییر چهره‌ ایفون و اندروید است که دارای طرفداران زیادی است. متأسفانه، این برنامه هیچ ویژگی تغییر چهره‌ای مشابه نرم افزارهای تخصصی تغییر چهره ندارد، به این معنی که واقعا نمی‌توانید از آن برای تغییر چهره استفاده کنید.

برنامه Face App 4.2

اگر می‌خواهید از آن برای تغییر جنسیت و ایجاد لبخند پهن‌تری استفاده کنید، بهترین گزینه است. همچنین از آن برای افزایش سن یا کاهش سن در عکس می‌توانید استفاده کنید.

تمام این ویژگی‌ها در این نرم افزار جای دارد و از آنها می‌توانید برای سرگرمی روزانه خود استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که نسخه رایگان برنامه فقط ابزارهای اولیه زیباسازی را ارائه می‌دهد و برای دسترسی به تمام گزینه‌هایی که این برنامه ارائه می‌دهد باید به نسخه حرفه‌ای ارتقا دهید.

لینک دانلود برنامه Face App 4.2 در دستگاه‌های آیفون و اندروید:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

6- Face Swap 4.3

این برنامه تغییر چهره، تنها با گوشی‌های اندروید سازگار است. همانطور که از نامش پیداست، این برنامه دارای گزینه‌های زیادی برای تغییر چهره است، بنابراین می‌توانید یک چهره متحرک را انتخاب کنید و آن را به ویدیوی خود اضافه کنید.

تغییر چهره با Face Swap 4.3

همچنین می‌توانید از ویژگی Face Clone استفاده کنید و یک چهره را هر چند بار که می‌خواهید در یک کلیپ ویدیویی کپی کنید. علاوه بر گزینه‌های جذاب تغییر چهره ‌این برنامه، می‌توانید از ابزارهای مناسب ویرایش عکس که ارائه کرده است استفاده کنید.

با استفاده از این ابزارها می‌توانید رنگ‌ها را بهبود ببخشید، برچسب‌ها و متن اضافه کنید یا فیلترهایی را روی تصاویر خود اعمال کنید. اپلیکیشن Face Swap به شما امکان می‌دهد آثار خود را در تمام پلتفرم‌های محبوب رسانه‌های اجتماعی، تنها با چند ضربه به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود برنامه Face Swap 4.3 در دستگاه‌های اندروید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

7- MSQRD 4.3

آیا شما از طرفداران سلفی های ویدیویی هستید؟ اگر این چنین است، نباید MSQRD را از دست بدهید؛ زیرا این برنامه چند پلتفرمی ویژگی‌های سرگرم‌کننده زیادی را ارائه می‌کند که مناسب این کار است.

MSQRD 4.3

شما به راحتی با چند کلیک می‌توانید به یک حیوان زیبا، یک ابرقهرمان فیلم تبدیل شوید یا با دوستان خود چهره خود را عوض کنید. علاوه بر این، می‌توانید ویدیوهای زنده را در حالی که ماسک روی صورت خود دارید، در فیس‌بوک پخش کنید.

همچنین این برنامه دارای یک گالری بزرگی است که می‌توانید هر ویدیوی 30 ثانیه‌ای را که ضبط می‌کنید در آن ذخیره کنید تا بعدها از آن استفاده کنید. علاوه بر فیس بوک، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهایی را که ضبط و ویرایش می‌کنید با MSQRD در هر شبکه اجتماعی که دوست دارید، به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود برنامه MSQRD در دستگاه‌های اندروید و آیفون:

دانلود برنامه از اپ استور

دانلود برنامه از گوگل پلی

8- Face Swap Live 4.0

Face Swap برنامه تغییر چهره است که می‌تواند زمانی که شما و دوستانتان کنار هم هستید، جذاب‌تر کند. استفاده از این برنامه بسیار راحت است، زیرا شما تنها باید ضبط ویدیو را آغاز کنید، سپس برنامه تمام کارها را برای شما انجام می‌دهد.

برنامه Face Swap Live 4.0

علاوه بر این، می‌توانید از این برنامه برای تغییر چهره در عکس‌ها استفاده کنید، بنابراین می‌توانید تنها در چند ثانیه به سلبریتی مورد علاقه خود تبدیل شوید.

اگر نمی‌خواهید پول خود را برای این برنامه خرج کنید تا زمانی که آن را امتحان نکرده باشید، می‌توانید از نسخه Lite برنامه استفاده کنید که لینک دانلود آن را در زیر برای شما قرار داده‌ایم. قابلیت‌های به اشتراک گذاری فایل این برنامه بسیار عالی است.

لینک دانلود برنامه Face Swap Live 4.0 برای دستگاه‌های اندروید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

9- Face Swap Booth

اگر تصمیم دارید این برنامه را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید، بهتر است مقداری حافظه برای آن اختصاص دهید. با استفاده از این برنامه هر چند بار که می‌خواهید چهره خود را روی یک عکس اضافه کنید، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

قابلیت‌های برنامه Face Swap Booth

در این اپلیکیشن فناوری پیشرفته تشخیص چهره به طور خودکار چهره‌ها را در تمام عکس‌ها با نهایت دقت تغییر می‌دهد، بنابراین تصاویرتان بدون هیچ نقصی تولید می‌شود و می‌توانید از آنها در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

تنها نقطه ضعف این برنامه این است که برای استفاده از تمام ویژگی‌های باید آن را به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

لینک دانلود برنامه Face Swap Booth برای دستگاه‌های اندروید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

10- MixBooth 4.0

با استفاده از برنامه تغییر چهره MixBooth تنها در چند ثانیه خود را به یک ستاره سینما، خواننده مورد علاقه خود یا هر فرد مشهور دیگری تبدیل کنید. استفاده از این برنامه واقعا ساده است، زیرا فقط باید تصویری را انتخاب کنید که حاوی چهره‌ای باشد که می‌خواهید از آن به‌عنوان چهره خود استفاده کنید و برنامه به‌طور خودکار تغییرات چهره را انجام می‌دهد.

برنامه تغییر چهره MixBooth 4.0

MixBooth به شما اجازه می‌دهد از کتابخانه عکس خود یا حتی از حساب فیس بوک تان عکس بگیرید یا تصاویر جدیدی را وارد کنید. برای اینکه ببینید تصویر نهایی چگونه به نظر می‌رسد، فقط باید گوشی خود را تکان دهید و اگر نتیجه را دوست داشتید، می‌توانید آن را در گوشی خود ذخیره کنید یا آن را در یک پلتفرم رسانه اجتماعی به انتخاب خود به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود برنامه MixBooth در دستگاه‌های آیغون:

دانلود برنامه از اپ استور

سخن آخر

همه ما از طنز لذت می‌بریم و این دقیقا همان چیزی است که برنامه‌های تغییر چهره ارائه می‌دهند. دوست یا سوپراستار شدن شما نه تنها برای شما، بلکه برای فالوورهای شما در رسانه‌های اجتماعی نیز سرگرم کننده است.

یکی از برنامه‌های تغییر چهره‌ای که در این مقاله معرفی کرده‌ایم امتحان کنید و حساب‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی سرگرم‌کننده‌تر کنید. همچنین می‌توانید این فرآیند تغییر چهره خنده‌دار را ضبط کرده و آن را با سرگرمی در ویرایشگر ویدیوی Filmora ویرایش کنید.

سوالات متداول 

آیا می‌توانیم چهره سلبریتی‌ها را روی عکس خود قرار دهیم؟

با استفاده از برنامه تغییر چهره در گوشی‌ها می‌توانید در کمترین زمان به بازیگر مورد علاقه خود تبدیل شوید و عکس و ویدیو تهیه کنید. برای این کار باید یکی از برنامه‌هایی که در این مقاله معرفی کرده‌ایم، بر روی گوشی خود نصب کنید و به سلبریتی مورد علاقه خود تبدیل شوید.

چگونه در عکس ها سن خود را کم یا زیاد کنیم؟

در سال‌های اخیر نرم افزارهای زیادی وارد بازار شده‌اند که می‌توانید از آن برای تغییر سن در عکس‌ها استفاده کرد. یکی از بهترین برنامه‌ها که می‌توانید برای این کار بر روی گوشی خود نصب کنید، برنامه Face App 4.2 است. 

آیا می‌توان از نرم افزارهای تغییر چهره در کامپیوتر استفاده کرد؟

اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای روی تغییر چهره کار کنید، پیشنهاد می‌کنیم نرم افزارهای کامپیوتر را امتحان کنید؛ ولی باید بدانید کار کردن با آنها به راحتی کار کردن با اپلیکیشن های گوشی نیست. بلکه باید قبل از نصب آنها اطلاعاتی در مورد نحوه اجرا و کار کردن آنها فرا بگیرید.

1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//