بهترین شارژر بیسیم گوشی موبایل در سال 2024 کدام است؟

فناوری‌های وایرلس کم کم خود را در همه زمینه‌ها، به انسان تحمیل می‌کنند. این روزها دیگر نیازی نیست شارژر تلفن همراه خود را به پریز برق وصل کنید و ساعت‌ها کنار گوشی بنشینید تا شارژ شود! شارژر بیسیم تکنولوژی جدیدی است که به شما اجازه می‌دهد در هر مکانی، گوشی خود را شارژ کنید.

با توجه به محبوبیت روزافزون شارژرهای وایرلس در سال‌های اخیر، شرکت‌های بسیار زیادی اقدام به طراحی و تولید این دستگاه‌ها نموده‌اند. به همین دلیل، انتخاب بهترین و مناسب‌‎ترین گزینه، برای کاربران گوشی‌های همراه، کار چندان آسانی به نظر نمی‌رسد.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم شما را با بهترین شارژر بیسیم در سال 2024 آشنا کنیم. تمام مدل‌هایی که امروز به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، در بازارهای کشورمان موجود هستند و می‌توانید به راحتی آن‌ها را خریداری نمایید.

نکات مهم در انتخاب شارژر بیسیم مناسب

در سال‌های قبل، استانداردهای متعددی برای شارژرهای وایرلس وجود داشتند. به همین دلیل، هر دستگاه، تنها با بعضی از برندها و مدل‌های تلفن همراه سازگار بود. خوشبختانه این مشکل، با ورود استاندارد Qi به این عرصه، کاملا از بین رفت!

نکات مهم در رابطه با انتخاب شارژر بیسیم مناسب

این روزها تمام شارژرهای بیسیم بر اساس استاندارد Qi طراحی و روانه بازار می‌شوند. بنابراین صرف نظر از این‌که تلفن همراه شما از چه برندی است، می‌توانید به راحتی آن را با انواع مختلف این شارژرها، شارژ کنید.

با این حال همچنان انتخاب یک شارژر وایرلس مناسب، کار آسانی نیست. شما باید نکات زیادی را در این زمینه مدنظر داشته باشید. در ادامه سعی می‌کنیم مهم‌ترین فاکتورها برای خرید بهترین شارژر بیسیم را بررسی کنیم.

در حالی که هر شارژر بیسیم Qi گوشی بیسیم شما را با سرعت 5 وات شارژ می‌کند، با این‌حال در صورتی که از شارژر وایرلس اختصاصی گوشی هوشمند خود استفاده کنید، سرعت شارژ بیشتری خواهید داشت.

بنابراین حتما در زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید که شارژری را انتخاب کنید که با فناوری اختصاصی شرکت سازنده گوشی شما سازگاری داشته باشد. به عنوان مثال، شرکت اپل دارای استاندارد اختصاصی MagSafe است و سامسونگ از Charging 2.0 پشتیبانی می‌کند.

نوع شارژر بیسیم هم یکی دیگر از مواردی است که باید در زمان انتخاب شارژر، به آن توجه داشته باشید. این دستگاه‌ها در دو مدل پد و پایه طراحی می‌شوند. شارژرهای وایرلس پایه‌دار به شما اجازه می‌دهند در هنگام شارژ از گوشی خود استفاده کنید؛ در حالی که انجام این کار با شارژرهای پد، بسیار سخت است.

از طرف دیگر، شارژرهای وایرلس پد برای مسافرت مناسب هستند؛ زیرا به راحتی بسته‌بندی شده و جمع و جور هستند. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که شارژرهای پد، معمولا ارزان‌تر از مدل‌های پایه‌دار هستند.

سایز و ابعاد شارژر

یکی از مولفه‌های بسیار مهم و اساسی در انتخاب و خرید شارژر بیسیم، اندازه و ابعاد آن است. سایز و شکل شارژر وایرلس باید مناسب کار شما باشد.

توجه به سایز و ابعاد شارژر بیسیم

برخی از این شارژرها اندازه بزرگ، برخی متوسط و برخی دیگر از اندازه و ابعاد کوچک‌تری برخوردار هستند. اگر می‌خواهید شارژرتان فضای کمی‌ را اشغال کند، طبیعتا انتخاب یک مدل که ابعاد کوچکی دارد، بهتر خواهد بود.

البته باید توجه داشته باشید که اندازه و ابعاد تلفن همراه هم در انتخاب یک وایرلس شارژر تأثیر زیادی خواهد داشت. اگر تلفن همراه‌تان از سایز بزرگی برخوردار باشد، اندازه شارژر بیسیم مناسب با آن نیز باید هماهنگ با ابعاد تلفن همراه باشد.

برخی از شارژرهای بیسیم به صورت ایستاده طراحی شده‌اند. این نوع شارژرها بیشتر مناسب میز هستند؛ یعنی آن‌ها را می‌توان به حالت ایستاده روی میز قرار داد و تلفن همراه را نیز به همان حالت ایستاده به آن نزدیک کرد.

شارژرهای بدون سیم ایستاده به دلیل طراحی‌ای که دارند، معمولا فضای کمی ‌را اشغال می‌کنند. پس در نتیجه اگر می‌خواهید یک شارژر جمع و جور تهیه کنید، توصیه می‌کنیم که از مدل‌های ایستاده خریداری نمایید.

دسته دیگر از شارژرهای بیسیم به صورت صاف یا خوابیده طراحی شده‌اند. در واقع باید بگوییم که اکثریت این شارژرها به همین شکل هستند. شارژرهای صاف در شکل‌های متنوعی از جمله دایره و مستطیل طراحی شده‌اند. البته تنوع شکلی آن‌ها گسترده‌تر از آن است که بخواهیم در این مقاله راجع به آن بحث کنیم.

ناگفته نماند که در صورت انتخاب شارژرهای خوابیده، بهتر است مدل انتخابی‌تان دایره‌ای یا مستطیلی باشد؛ زیرا اولا نخستین شارژرهای بیسیم به همین شکل‌ها وارد بازار شدند. ثانیا این دو طرح ساده و شیک هستند که در استفاده از آن‌ها دچار مشکل نخواهید شد.

وزن شارژر

از دیگر مواردی که در انتخاب و خرید شارژر اورجینال بیسیم باید به آن توجه داشته باشید، وزن آن است. دقت کنید چون در بعضی مواقع نیاز است که شارژر را با خود حمل کنید، باید وزن شارژر شما تا حد امکان سبک باشد.

البته جالب است بدانید که همه شارژرهای وایرلس از وزن نسبتا اندکی برخوردار هستند؛ به گونه‌ای که سبکی و سنگینی آن‌ها را فقط با واحد گرم اندازه‌گیری می‌کنند.

معمولا وزن همه این شارژرها در حد هم است. اختلاف وزنی بسیار کمی ‌میان آن‌ها برقرار است؛ طوری که بدون استفاده از ترازو، نمی‌توان به این تفاوت پی برد.

فرض کنید که با دوستان‌تان می‌خواهید به یک سفر یا گردش تفریحی نظیر کوهنوردی بروید. در آن هنگام قصد دارید برای سهولت دسترسی به شارژ تلفن همراه، بخواهید شارژر وایرلس خود را حمل کنید.

در این زمان است که اهمیت ابعاد و وزن دستگاه برایتان ملموس‌تر می‌شود. هر چه ابعاد دستگاه کوچک‌تر و وزن آن کمتر باشد، یقینا جابه‌جایی و حمل آن آسان‌تر خواهد بود.

یک شارژر وایرلس کوچک به راحتی می‌تواند درون کیف و حتی جیب جا شود. حمل آن در مکان‌های مختلف حس خوبی به کاربر می‌دهد و سبب می‌شود که او خیالش از تمام نشدن شارژ تلفن همراهش راحت باشد.

ولتاژ و جریان خروجی

از مولفه‌هایی که معمولا کاربران آن را مهم نمی‌دانند و به سادگی از توجه کردن به آن می‌گذرند، شدت جریان خروجی شارژر است. همه ما کسانی را در اطرافیانمان می‌شناسیم که به هر شخصی برخورد می‌کنند، از وی سوال می‌کنند که آیا شارژر به همراه دارد یا خیر؟

ولتاژ و جریان خروجی شارژر وایرلس

پس از مثبت بودن پاسخ سوال او، شارژر را در اختیار می‌گیرند و بدون توجه به توضیحات نوشته شده بر روی آداپتور، گوشی خود را با آن به شارژ می‌زنند. در همان حال احساس خوبی هم دارند که به شارژر دسترسی پیدا کرده‌اند!

این افراد نمی‌دانند، اگر هم بدانند برایشان اهمیت ندارد که چه آسیبی در دراز مدت به گوشی‌شان وارد می‌شود! بله؛ ولتاژ و جریان خروجی شارژر باید با ولتاژ در نظر گرفته شده برای باتری تلفن همراه هماهنگی داشته باشد. در غیر این صورت آسیب‌های جبران ناپذیری به باتری و یا حتی خود تلفن همراه وارد می‌شود.

در هنگام انتخاب و خرید شارژر وایرلس، علاوه بر ابعاد و وزن باید به شدت جریان خروجی آن هم توجه کنید. حتی شارژر بیسیم هم اگر ولتاژ خروجی‌اش با باتری تلفن همراه‌تان همخوانی نداشته باشد، می‌تواند در اثر استفاده پی در پی به باتری صدمه وارد کند.

دقت داشته باشید که ممکن است اطلاعات درج شده بر روی شارژر بیسیم واقعی نباشند. در این زمان باید چه کار کرد؟ بهترین کار این است که شارژر بیسیم اصلی خریداری کنید.

اما امروزه تشخیص فیک یا اصل بودن وسایل به دلیل تشابه زیاد با یکدیگر ممکن است کمی‌ سخت باشد. برای اطمینان از محصول مورد نظر خود توصیه می‌کنیم که از نمایندگی‌ها و فروشندگان معتبر خرید خود را انجام دهید.

ویژگی فست شارژ در شارژر وایرلس

یکی دیگر از خصوصیاتی که بهترین شارژر وایرلس می‌تواند داشته باشد، قابلیت شارژ سریع است. تکنولوژی فست شارژ باعث می‌شود که گوشی شما در مدت زمان کوتاهی شارژ شود.

قابلیت فست شارژ در شارژرهای وایرلس

دقت کنید که تلفن همراه هم باید از قابلیت فست شارژ پشتیبانی کند که خوشبختانه امروزه تقریباً همه گوشی‌ها مجهز به تکنولوژی شارژ سریع هستند. از این رو دیگر جای نگرانی و دودِلی نخواهد ماند.

البته اکثر گوشی‌هایی هم که قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم را دارند، به فناوری فست شارژ مجهز هستند.

حال تصور کنید که در خارج از منزل هستید و در حالی که تلفن همراه‌تان هشدار کمبود شارژ باتری را می‌دهد، شارژر بیسیم را هم به همراه دارید. فکر کنید که هم گوشی و هم شارژر قابلیت فست شارژ دارند.

در این زمان است که حس خرسندی به شما دست خواهد داد؛ چرا که می‌توانید خارج از منزل، بدون تماس گوشی‌تان با شارژرهای سیمی ‌آن را با سرعت بالا شارژ کنید.

گفتنی است که نخستین شارژرهای بیسیم قابلیت شارژ سریع را نداشتند؛ اما در اندک زمانی این قابلیت در نسل‌های بعدی آن‌ها ظاهر شد و نیاز کاربران را به این امر برطرف کرد.

ارزان‌ ترین شارژر بیسیم موبایل

در این بازار پر هیاهوی لوازم جانبی موبایل، می‌بینیم که محصولات متنوع با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند. قیمت این محصولات با توجه به برند، سال ساخت، ویژگی‌ها، مزایا و … در نظر گرفته شده است.

ارزان ترین شارژر بیسیم موبایل

اگر به شارژرهای بیسیم هم توجه کنید، خواهید دید که آن‌ها نیز از تنوع قیمتی بالایی برخوردار هستند که برند آن‌ها، از مشخصه‌های اصلی در تعیین قیمت‌شان به شمار می‌رود.

اگر قصد دارید که یک شارژر بیسیم ارزان قیمت تهیه کنید، باید بررسی کنید که آیا شارژر وایرلس مورد نظر از گوشی شما پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ همچنین توجه داشته باشید که ارزان‌ترین شارژر بیسیم به معنای به درد نخور بودن آن نیست!

در ادامه به معرفی و بررسی دو مورد از ارزان‌ترین شارژرهای بیسیم موجود در بازار که توانایی پشتیبانی از اکثر تلفن‌های همراه را دارند می‌پردازیم.

شارژر بی سیم مدل Ep-pg950

شارژر بی سیم مدل Ep-pg950 یکی از بهترین و ارزان‌ترین شارژرهای موجود در بازار است. این شارژر را با قیمتی حدود 400 هزار تومان می‌توان خرید. وزن این وایرلس شارژر حدود 130 گرم است که از این جهت می‌توان آن را در شمار سبک‌ترین شارژرهای بیسیم دنیا محسوب کرد.

شارژر بیسیم مدل Ep-pg950

تعداد درگاه خروجی در شارژر بی سیم مدل Ep-pg950 یک عدد است؛ که برای این دستگاه با این قیمت مناسب است. شاید عیبی که بتوان به این دستگاه گرفت، شدت جریان خروجی آن باشد.

خروجی این شارژر 1 آمپر است. این در حالیست که خروجی شارژرهای معمولی تلفن همراه معمولا 2 آمپر هستند. از این رو شارژر بی سیم مدل Ep-pg950 نیروی کمتری را به باتری تلفن همراه وارد می‌کند؛ در نتیجه دیرتر شارژ می‌شود.

با وجود معایب ذکر شده، این شارژر وایرلس مورد رضایت کاربران زیادی قرار گرفته که از این رو متوجه می‌شویم خروجی یک آمپری آن خیلی عیب بزرگی به شمار نمی‌رود و می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

اگر قصد خرید یک شارژر بیسیم عالی و با کیفیت را دارید و در عین حال می‌خواهید هزینه اندکی را متقبل شوید، شارژر بی سیم مدل Ep-pg950 می‌تواند بهترین انتخاب برایتان باشد.

شارژر بی سیم کملیون مدل wireless charge کد wlc-002

شارژر بی سیم کملیون مدل wireless charge کد wlc-002 یکی دیگر از شارژرهای وایرلس ارزان قیمت است که یقینا خرید آن برای همه سودمند است. این شارژر نیز مانند مدل قبلی قیمت ارزانی دارد. در حقیقت می‌توان آن را در بازار با قیمت تقریبی 400 هزار تومان خریداری کرد.

شارژر بیسیم wlc-002

این شارژر هم از سبک‌ترین شارژرهای بدون سیم قلمداد می‌شود. در واقع وزن آن حدود 83 گرم است؛ این نشان می‌دهد که حتی از مدل معرفی شده قبلی یعنی Ep-pg950 هم سبک‌تر است. به همین خاطر در هنگام استفاده می‌توان شاهد حمل بسیار آسان آن باشیم.

در خصوص جنس بدنه‌اش نیز باید بگوییم که ترکیبی از فلز، پلاستیک و سیلیکون پورت است. این ترکیب سبب شده که شارژر از کیفیت خوبی بهره‌مند باشد.

میزان خروجی این شارژر 1 آمپر است که با توجه به تجربیات کاربری‌ای که جمعی از کاربران ارائه داده‌اند، می‌توان اینطور استنباط کرد که با محصول رضایت‌بخشی روبرو هستیم.

در جعبه این دستگاه یک کلگی شارژر تک پورت وجود دارد که به تکنولوژی فست مجهز است. همچنین یک کابل میکرو یو‌اس‌بی هم در جعبه آن وجود دارد که برای اتصال کلگی به پد وایرلس شارژر استفاده می‌شود.

بدون شک شارژر بی سیم کملیون مدل wireless charge کد wlc-002 می‌تواند بهترین انتخاب در تهیه یک شارژر بیسیم ارزان‌قیمت برایتان باشد. اگر قصد خرید شارژر بیسیم با قیمت مقرون به صرفه را دارید، این مدل را توصیه می‌کنیم.

بهترین شارژر بیسیم سامسونگ

شارژرهای بیسیم سامسونگ از معروف‌ترین و بهترین شارژرهای موجود در بازار هستند. این برند توانسته همانند گوشی‌های تلفن همراه و سایر لوازم الکتریکی خود، مخاطبان زیادی را به شارژرهای وایرلسش اختصاص دهد.

مدل‌های شارژر بیسیم سامسونگ از تنوع زیادی برخوردار هستند. و اما بهترین شارژر بیسیم سامسونگ چه مدلی است؟ در این قسمت به معرفی دو مورد از بهترین و پرفروش‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P2400

شارژر بی سیم مدل EP-P2400 به عنوان بهترین شارژر بیسیم سامسونگ قلمداد می‌شود. در خصوص ابعاد این شارژر باید بگوییم که دارای ابعادی معادل 91x 91x 18.3 است. وزن آن نیز حدود 100 گرم است.

شارژر بیسیم EP-P2400

این بدین معناست که به راحتی و در هر مکانی می‌توان آن را حمل کرد. این شارژر توانی معادل 10 تا 15 وات را به کاربران ارائه می‌دهد. یعنی با دستگاه‌های گوناگون سازگار است و آن‌ها را با سرعت‌های مختلف شارژ می‌کند.

گفتنی است که دستگاه‌های مختلف را با قدرت و توانی که برایشان به صورت استاندارد تعریف شده شارژ می‌کند. همچنین دستگاه‌های مختلف اعم از ساعت‌های هوشمند، ایرپاد و … را شارژ می‌کند؛ البته اگر آن‌ها هم از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی کنند.

کمپانی سازنده شارژر EP-P2400 می‌گوید که این دستگاه به خوبی از تلفن‌های همراه اپل هم پشتیبانی می‌کند. آن دسته از آیفون‌هایی که قابلیت شارژ بیسیم دارند، خیلی ساده و آسان با استفاده از این شارژر شارژ می‌شوند.

در جعبه این شارژر وایرلس، یک آداپتور 25 واتی و یک کابل یواس‌بی تایپ C وجود دارد که جهت استفاده از دستگاه به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

عیبی که به این دستگاه می‌توان گرفت این است که در هنگام استفاده از آن حتما به پریز برق نیاز خواهید داشت. این در حالیست که مدل‌های دیگر طوری هستند که در هنگام استفاده نیاز به پریز نخواهید داشت و در واقع مانند یک پاوربانک عمل می‌کنند.

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P4300 Duo

از دیگر شارژرهای وایرلس که از آن به عنوان بهترین شارژر بیسیم یاد می‌شود، می‌توان به مدل سامسونگ EP-P4300 Duo اشاره کرد. این شارژر قادر است که انواع دستگاه‌های سامسونگ و اپل که از قابلیت شارژ بیسیم برخوردار هستند را شارژ کند.

شارژر بیسیم مدل EP-P4300 Duo

یعنی از گلکسی بادز، گلکسی واچ، ایرپادهای اپل، اپل واچ‌ها و … پشتیبانی می‌کند. در واقع با توجه به توان و نیرویی که برای هر وسیله به صورت پیشفرض برنامه‌ریزی شده است، آن‌ها را با سرعت‌های مختلف شارژ می‌کند.

توان خروجی این شارژر 9 وات است که قادر است باتری دستگاه‌ها را با سرعت هر چه بیشتر شارژ کند. بر روی این دستگاه یک چراغ LED طراحی شده که میزان شارژ لحظه‌ای تلفن همراه را نشان می‌دهد.

جالب است بدانید که نور چراغ LED را می‌توانید تنظیم کنید و آن را کم و زیاد کنید. این قابلیت فقط از طریق تلفن همراه انجام می‌شود؛ در واقع با گوشی‌های سری Galaxy S10 و Note10 به بعد می‌توانید این کار را انجام دهید.

در هنگام شارژ کردن تلفن همراه‌تان با این شارژر، نیازی نیست که گارد تلفن همراه را جدا کنید؛ اگر گارد گوشی‌تان ضخامتی معادل 3 میلی‌متر داشته باشد، بدون هیچ مشکلی می‌توانید از شارژ بیسیم بهره ببرید.

تنها عیبی که می‌توان از این دستگاه گرفت و البته می‌توان هم از آن چشم‌پوشی کرد، این است که حالت پاور بانک ندارد. یعنی برای استفاده از آن نیاز به پریز برق خواهید داشت.

محتویات درونی این وایرلس شارژر شامل آداپتور TA200، کابل یواس‌بی تایپ C و دفترچه راهنما است. شما می‌توانید این شارژر وایرلس را از فروشگاه‌های مختلف، با قیمتی حدود 1.900.000 تومان خریداری کنید.

بهترین شارژر بیسیم آیفون

شارژرهای وایرلس اپل از تنوع گوناگونی برخوردار هستند. تا کنون استفاده از آن‌ها مورد رضایت همه کاربران واقع شده است. اگر بخواهیم به چند نمونه از آن‌ها به عنوان بهترین شارژر بیسیم یاد کنیم، کار دشواری انجام داده‌ایم.

اکنون به معرفی دو مورد از پرفروش‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe

از شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe به عنوان بهترین شارژر بیسیم آیفون یاد می‌شود. این شارژر طراحی زیبا، ساده و البته منحصر به فردی دارد.

شارژر اپل بیسیم مدل magsafe charger

با استفاده از این محصول می‌توان انواع گوشی‌های اپل را که از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند، شارژ کرد. همچنین گجت‌های مختلف کمپانی اپل از جمله ساعت‌های هوشمند، هندزفری‌های بیسیم و … را می‌توان با آن شارژ نمود.

گفتنی است که با شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe قادر خواهید بود که دستگاه‌های مختلف را با سرعت بیشتر از شارژر اصلی آن‌ها شارژ کنید. در مورد سازگاری این وایرلس شارژر با گوشی‌های اپل باید بگوییم که تلفن‌های همراه آیفون 8 به بالا با آن سازگار هستند.

وزن دستگاه از ویژگی‌های منحصر به فرد آن تلقی می‌شود. وزن آن حدود 82 گرم است و ابعادی بسیار ظریف و کوچک دارد. از این رو می‌توان آن را به راحتی با خود حمل کرد و حتی در مکان‌هایی که دسترسی سختی به شارژر معمولی دارید، با این وسیله می‌توانید نیاز خود را برطرف کنید.

آداپتورهای مختلفی به این شارژر بیسیم متصل می‌شوند. در حقیقت تمامی ‌آداپتورهایی که حداکثر توان خروجی 20 وات دارند را می‌توان به این شارژر متصل کرد. ناگفته نماند که شدت جریان خروجی آن نیز به نوع آداپتور بستگی دارد.

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe Duo

همانطور که قبلا هم گفتیم کمپانی اپل محصولات خود را در مدل‌های مختلف و گوناگون تولید و عرضه می‌کند. شارژر بیسیم اپل مدل MagSafe Duo از دیگر شاهکارهای همین برند محسوب می‌شود.

شارژر بیسیم اپل مدل MagSafe

با استفاده از آن می‌توانید گوشی‌های آیفون 8 به بالا را شارژ کنید. همچنین می‌توانید انواع اکسسوری‌های مربوط به برند اپل در صورتی که قابلیت شارژ بیسیم داشته باشند را شارژ نمایید.

این شارژر مجهز به دو درگاه خروجی با شدت جریان 2.2 آمپر و 3 آمپر است که هر دو برای شارژ موبایل و تبلت کاربرد دارند.

اتصال این شارژر وایرلس به وسیله آداپتور‌هایی که حداکثر توان 14، 20 و 25 وات دارند انجام می‌شود. گفتنی است که ولتاژ و شدت جریان خروجی این شارژر به تناسب آداپتور آن برنامه‌ریزی شده است.

ابعاد و وزن دستگاه هم طوری در نظر گرفته شده که به سهولت هرچه بیشتر می‌توانید در هر مکانی آن را حمل کنید.

عیبی که می‌توان به این دستگاه گرفت، قیمت بالای آن است. البته علتش آن است که کیفیت بالایی دارد. این محصول را می‌توانید در فروشگاه‌های لوازم جانبی تلفن همراه با قیمتی حدود 6 میلیون تومان خریداری کنید.

بهترین شارژر وایرلس برای ماشین

جالب است بدانید که شارژرهای بیسیم تنها به مدل‌های خانگی و پاور بانکی محدود نمی‌شوند. وایرلس شارژرها در مدل‌های مختلف و متنوعی برای استفاده در اتومبیل طراحی شده‌اند.

بله درست متوجه شدید! شما می‌توانید از مدل‌های ماشینی شارژرهای بیسیم در اتومبیل شخصی‌تان استفاده کنید. به این صورت که برق آن از طریق جا فندکی ماشین تأمین می‌شود و شما با قرار دادن گوشی بر روی پد مخصوص قادر هستید تلفن همراه‌تان را شارژ کنید.

شارژر بی‌سیم خودرو Anker PowerWave

شارژر بی‌سیم خودرو Anker PowerWave یکی از بهترین شارژرهای بیسیم است که جهت استفاده در خودرو کاربرد دارد. این محصول را می‌توان به راحتی بر روی دریچه کولر نصب کرد.

شارژر بیسیم ماشین Anker PowerWave

تلفن همراه را می‌توان بر روی آن قرار داد، بدون اینکه نگرانی‌ای بابت افتادنش داشته باشید؛ چرا که پد شارژر، گوشی را از طریق خاصیت مگنتی که دارد می‌رباید.

شارژر بی‌سیم خودرو Anker Power Wave از بیشتر گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون پشتیبانی می‌کند. در واقع با گوشی‌های اندرویدی تا 10 وات و آیفون تا 7.5 وات سازگاری دارد.

این شارژر وایرلس توانایی آن را دارد که در دو حالت بچرخد. شما می‌توانید از گوشی خود زمانی که در حال شارژ با این شارژر است، به صورت افقی یا عمودی استفاده کنید.

تصور کنید که در یک سفر هستید و به جاهایی رفته‌اید که به امکانات دسترسی محدودی دارید. در آن زمان متوجه می‌شوید که شارژ تلفن همراه‌تان در حال اتمام است.

در چنین موقعیتی تجربه استفاده از شارژر بیسیم Anker Power Wave می‌تواند لذت‌بخش باشد. این شارژر را علاوه بر خودرو می‌توانید به اماکن عمومی ‌ببرید و از آن به صورت یک شارژر بیسیم عادی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید یک شارژر وایرلس عالی و کارآمد برای استفاده از آن در خودروی شخصی‌تان تهیه کنید، یقینا این مورد می‌تواند انتخابی عالی و کارآمد باشد.

شارژر بی سیم نیلکین مدل MC015 Car Magnetic

شارژر بی سیم نیلکین مدل MC015 Car Magnetic به عنوان بهترین شارژر وایرلس مقرون به صرفه مخصوص خودرو قلمداد می‌شود. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به وزن کمش اشاره کرد. وزن این شارژر حدودا 65 گرم است؛ از این رو در زمره‌ی سبک‌ترین شارژرهای وایرلس قرار می‌گیرد.

شارژر بیسیم MC015 Car Magnetic

در خصوص ظاهر این دستگاه باید بگوییم که دارای یک پد مربعی شکل است که به همین خاطر زیبایی زیادی دارد و می‌تواند فضای خودروی شما را شیک‌تر جلوه دهد.

نکته قابل توجه در رابطه با این شارژر این است که با انواع گوشی‌های اندرویدی و آیفون که از قابلیت شارژ وایرلس بهره می‌برند پشتیبانی می‌کند.

وایرلس شارژر MC015 Car Magnetic به این صورت است که از طریق یک کابل میکرو یو‌اس‌بی به آداپتور فندکی متصل می‌شود و آداپتور نیز در محل فندک خودرو قرار می‌گیرد.

با استفاده از این وسیله می‌توانید در هر مکانی تلفن همراه خود را به صورت بیسیم شارژ کنید. حتی اگر هم خواستید می‌توانید در منزل و محل کار بدون نیاز به فندکی خودرو از آن استفاده کنید. به این صورت که سر یواس‌بی آن را به آداپتور دیواری وصل می‌کنید و از برق شهری برای نیروی الکتریکی موجود در آن استفاده می‌کنید.

این شارژر می‌تواند به راحتی نیازها و انتظارات شما را از یک شارژر برآورده کند؛ پس اگر می‌خواهید یک شارژر بیسیم همراه و خودرویی برای خود تهیه کنید، این شارژر بیسیم می‌تواند به معنای واقعی برایتان مفید باشد.

کلام آخر

استفاده از شارژرهای بیسیم روز به روز در حال افزایش است. این دستگاه‌ها به شما امکان می‌دهند در هر مکانی و بدون نیاز به اتصال مستقیم به آداپتور برق، تلفن همراه خود را به سرعت و با بالاترین کیفیت شارژ کنید.

در این مقاله به بهترین شارژر بیسیم پرداختیم و چند مدل را هم معرفی کردیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول

شارژر بیسیم چیست؟

یک تکنولوژی پیشرفته است که از طریق آن می‌توان تلفن همراه را به صورت وایرلس و بدون اتصال کوچک‌ترین سیمی ‌شارژ کرد.

آیا همه گوشی‌ها را می‌توان با شارژر بیسیم شارژ کرد؟

خیر؛ تنها گوشی‌هایی را می‌توان با شارژرهای بیسیم شارژ کرد که از قابلیت شارژ وایرلس بهره‌مند باشند.

آیا شارژهای بیسیم فقط برای شارژ کردن تلفن همراه کاربرد دارند؟

خیر؛ از شارژرهای بیسیم می‌توان برای شارژ کردن انواع گجت‌ها، ساعت‌های هوشمند، هندزفری‌های بیسیم و … استفاده کرد؛ البته به شرط آن که دستگاه‌های مذکور از قابلیت شارژ بیسیم برخوردار باشند.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//