مدل های تخت دخترانه سفید صورتی پرنسسی

تخت خواب های دخترانه همیشه حال و هوای مخصوص به خود را داشتند و دارند؛ زیرا دختر خانم ها دوست دارند به جای اتاق خواب یک قصر اختصاصی را برای خود طراحی کنند. این امر برمی گردد به روح مجلل گرا و سلطنت دخترانه که یک اتاق خواب قصر گونه را طلب می کند. برای این تغییر دکوراسیون با شکوه ایده های بسیار زیادی در پیش روی شما قرار دارد.

شما می توانید از تخت خواب های دو طبقه پرنسسی که شبیه به یک کاخ برای شما طراحی شده است بهره بگیرید. یا اینکه از تخت خواب های یک طبقه همراه با اکسسوری های که شما را به راحتی به این مهم می رساند برای ایده پردازی اتاق خواب خود استفاده کنید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون برخی از مدل های تخت خواب دخترانه سفید صورتی پرنسسی که حال و هوای اتاق خواب شما را بسیار تغییر می دهد مطلبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

برای مشاهده قیمت این محصولات و سایر تخت خواب های سفارشی می توانید به وب سایت مبل و میز برای خرید آنلاین مراجعه کنید و بهترین ها را در قاب دکوراسیون منزل خود شاهد باشید. با ما همراه باشید تا برخی از این محصولات جدید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

تخت دخترانه سفید صورتی

 تخت خواب دخترانه مدرن و قلبی

اگر می خواهید خاص باشید و قصر پادشاهی خود را مدرن تر از هر زمان دیگری به تصویر بکشانید. ما به شما خرید این محصول پرنسسی قلبی را به شما عزیزان توصیه می کنیم. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید برای تاج تخت از طرح و ایده بسیار جدیدی بهره گرفته شده است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره نگه می دارد. استفاده از یک قلب که خارج از کادر طراحی شده است و یک طراحی ویژه بر روی تاج تخت سبب شده است تخت خواب بسیار دخترانه و زیبا به تصویر کشیده شود.

تخت دخترانه قلبی

 طرح عاشقانه تخت دخترانه سفید صورتی

طبیعت دخترخانم ها بسیار مادرانه است و همین امر می طلبد که عشق از این فضا به تصویر کشیده شود. برای این منظور ایده های بسیار منحصر به فرد به نمایش گذاشته شده است که یکی از بارزترین آن ها کلمه عشق است که بر روی تاج تخت این سرویس خواب زیبا حکاکی شده است. این طرح با تم رنگی سفید صورتی و با گل های زینتی به نمایش گذاشته شده است که زیبایی آن را چندین برابر کرده است. کمد، میز تحریر و میز توالت این کار نیز به همین سبک طراحی شده است تا جلوه بصری بی نظیری در قاب دکوراسیون منزل شما به تصویر کشیده شود.

طرح عاشقانه تختخواب دخترانه

تخت خواب دخترانه عروسکی سفید صورتی

نیازی نیست برای پرنسسی جلوه دادن تخت خواب های دخترانه خود حتماً از طرح های پرنسسی که تور های سفید از بالای تخت خواب آویزان شده است بهره بگیرید. بلکه با خرید تخت خواب های مدرنی که در تصویر مشاهده می کنید می توانید به راحتی به این هدف برسید. همان طور که مشهود است طرح عروسکی که روی این کار طراحی شده است برای قید بالایی تخت خواب، برای آینه دیوار کوب شده و تمامی کشوهای تخت خواب، میز توالت، میز کنار تختی و کمد دکوری این کار در نظر گرفته شده که خود سبب ایجاد شدن یک دکوراسیون بی نظیر شده است. استفاده از تم رنگی سفید صورتی نیز سبب جذابیت بیشتر این کار شده است.

طرح تختخواب دخترانه عروسکی

تخت خواب دخترانه پرنسسی ساده

اگر از رنگ صورتی برای سرویس خواب خود استفاده کنید بدون تردید بدون نیاز به هیچ اکسسوری اضافه ای می توانید به یک دکوراسیون خاص در راستای دیزاین داخلی خود دست پیدا کنید. همان طور که در تصویر مشهود است برای این سرویس خواب از هیچ چیز متفاوتی استفاده نشده است به همین خاطر علاوه بر دختر خانم های کوچک نوجوان ها هم می توانند از این سبک طراحی بهره بگیرند؛ زیرا برای تاج تخت و قید پایین تخت خواب از هنر لمسه دوزی با استفاده از پارچه صورتی استفاده شده است و همین امر برای صندلی پاف گونه میز توالت دنبال شده است.

از آنجایی که رنگ بندی سفید و صورتی به دقت دنبال شده است برای شما ساده پسندان این ایده پردازی بسیار مناسب است. سادگی در طراحی تخت خواب، میز توالت و میز کنار تختی خود سبب جذابیت بیشتر این کار شده است.

طرح تختخواب پرنسسی ساده

 کلام آخر پیرامون دکوراسیون پرنسسی اتاق خواب  دخترانه

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای رسیدن به یک دکوراسیون خاص و ویژه باید از سرویس خواب های پرنسسی نیز بهره گرفته شود. این امر بدان معنا نیست که با استفاده از اکسسوری های اضافه سبب برهم خوردن نظم اتاق خواب شویم. بلکه با استفاده از تم رنگی صورتی و سفید و طرح های متفاوت در زمان ایده پردازی سرویس خواب می توان به یک دکوراسیون ویژه دست پیدا کرد.

به تصاویر ارائه شده اگر به خوبی دقت کنید برای کار اول از یک طرح فانتزی قلب و طرح چاپ با تم رنگی سفید صورتی استفاده شده است. برای نمونه بعدی کلمه عشق بر روی تاج تخت طراحی شده است.

استفاده از طرح های عروسکی و هنر لمسه دوزی نیز برای سبک های سوم و چهارم نیز سبب می شود تا شما به راحتی به یک دکوراسیون پرنسسی دست پیدا کنید. امید است مطالب پیش رو در راستای خریدی ویژه و خاص با ایده پردازی های مدرن مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. برای خرید این محصولات و سایر کارهای مشابه می توانید به سایت برگزیده مبل و میز به آدرس https://moblomiz.com/Products/TeenBedدر این راستا مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل تک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
1.5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//