معرفی بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه

ساعت های هوشمند فقط برای ردیابی فعالیت ورزشی و رسیدن به تناسب اندام نیستند. شما می‌توانید بسیاری از کارهایی را که گوشی هوشمند شما می‌تواند انجام دهد، مانند دریافت اعلان‌ها، ارسال پاسخ به پیام‌ها و برقراری یا دریافت تماس‌های تلفنی را با ساعت هوشمند خود انجام دهید. در این مقاله قرار است به معرفی ساعت های هوشمند سامسونگ که قابلیت مکالمه دارند بپردازیم پس با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ سری 6

ساعت گلکسی واچ ۶ سامسونگ جدیدترین ساعت از برند سامسونگ است که در سال ۲۰۲۳ معرفی شده است. این ساعت از طریق بلوتوث امکان وصل شدن به گوشی و پاسخگویی به تماس های تلفنی را دارد. از سایر مشخصات این ساعت میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 Classic دارای چندین سنسور مختلف است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سنسور BioActive شامل اندازه‌گیری ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب (ECG)، اندازه‌گیری اکسیژن خون، تحلیل بیوالکتریک (BIA)، حسگر دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ، ژئومغناطیس، حسگر نور، حسگر‌های سه بعدی، اندازه‌گیری BMI و درصد بافت عضلانی می‌شود. برخی از این حسگرها در ایران پشتیبانی نمی‌شوند.

علاوه بر این، ساعت Galaxy Watch 6 Classic دارای ویژگی‌های دیگری نیز است که شامل اعلان‌های دریافتی، نمایش پیام‌های متنی به زبان فارسی، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون، سنجش فشار خون، پایش پیشرفته خواب، پشتیبانی از برنامه‌ریزی زمان خواب، پشتیبانی از بیش از 90 حالت ورزشی، پخش موسیقی و مکالمه از طریق اتصال بلوتوث به گوشی می‌شوند.

ساعت Galaxy Watch 6 Classic به یک اسپیکر و میکروفون نیز مجهز است، این امکان را می‌دهد تا موسیقی پخش کنید و یا مکالمات تلفنی را از طریق آن انجام دهید. همچنین، با استفاده از سیمکارت eSIM، امکان مکالمه مستقیم از دستگاه وجود دارد، اما باید توجه داشته باشید که این قابلیت در ایران به دلیل عدم پشتیبانی از این نوع سیمکارت‌ها وجود ندارد.

ساعت هوشمند سامسونگ  گلکسی واچ سری 5

گلکسی واچ 5  از سری ساعت هوشمند سامسونگ است و دو نوع دارد: بلوتوث/ Wi-Fi و LTE. هر دو مدل دارای امکانات تماس صوتی هستند، مدل بلوتوثی نیاز به اتصال تلفن هوشمند شما برای برقراری یا دریافت تماس دارد، مدل دیگر می تواند این کار را با استفاده از eSIM داخلی خود انجام دهد و بنابراین نیازی به گوشی هوشمند ندارد.

مراحل زیر را برای برقراری تماس از Galaxy Watch 5 نسخه فقط بلوتوث/Wi-Fi خود دنبال کنید:

  • مطمئن شوید که ساعت به تلفن هوشمند شما متصل است و تلفن دارای سرویس تلفن همراه است.
  • قفل Galaxy Watch 5 خود را باز کنید و انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا کشوی برنامه باز شود.
  • روی نماد تلفن ضربه بزنید.
  • نماد شماره گیر را برای شماره گیری دستی یک شماره انتخاب کنید یا برای تماس با مخاطب ذخیره شده روی نماد مخاطبین ضربه بزنید.
  • در طول تماس، می‌توانید از کنترل‌های روی صفحه برای بی‌صدا کردن، تنظیم صدای بلندگو یا استفاده از صفحه کلید استفاده کنید.
  • اگر می خواهید تماس را به تلفن خود منتقل کنید، روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و Switch to phone را انتخاب کنید.

برای ورژن سیم کارت دار باید مطمئن شوید که eSIM را فعال کرده اید. البته این نسخه در ایران کاربردی ندارد زیرا در ایران نمی‌توانیم از eSIM استفاده کنیم.

ساعت هوشمند سامسونگ  گلکسی واچ سری 4

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 یک ساعت هوشمند محبوب از شرکت سامسونگ است که با ویژگی‌ها و امکانات متنوع مثل طراحی زیبا از جنس فلزی و دیسپلی AMOLED با کیفیت بالا و در دو دو نسخه 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری عرضه شده است.

این ساعت از  سیستم عامل Tizen استفاده می‌کند و به کاربران امکاناتی از جمله دسترسی به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، پیام‌رسانی، و مانیتورینگ فعالیت‌های ورزشی را می‌دهد.

این ساعت دارای حسگر ضربان قلب اپتیکال، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، سنجش فشار خون، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و حسگرهای دیگر برای پایش سلامتی و ورزش است.

Galaxy Watch 4به  Wi-Fi  و بلوتوث مجهز است تا به گوشی هوشمند شما و اینترنت وای فای متصل شود. با توجه به این امکانات و مجهز بودن ساعت به بلندگو امکان برقراری تماس تلفنی نیز وجود دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ  گلکسی واچ سری 3

Samsung Galaxy Watch Series 3 یک ساعت هوشمند از شرکت سامسونگ است که قابلیت‌های متنوعی دارد و یکی از قابلیت‌های مهم آن، قابلیت مکالمه است. این ساعت هوشمند به کمک اتصال به یک گوشی همراه (مانند گوشی هوشمند Samsung Galaxy یا گوشی های دیگر با اندروید) امکان مکالمه را برای شما فراهم می‌کند.

قابلیت‌های مهم مکالمه در Galaxy Watch Series 3 عبارتند از:

  1. تماس‌های صوتی: شما می‌توانید با استفاده از ساعت هوشمند با مخاطبان خود تماس‌های صوتی برقرار کنید. ساعت با بلوتوث به گوشی همراه شما متصل می‌شود و صدای تماس از بلندگوی ساعت پخش می‌شود.
  2. پاسخگویی به پیام‌ها: شما می‌توانید از طریق Galaxy Watch Series 3 به پیام‌ها و اعلان‌های تلفن همراه خود پاسخ دهید. این مورد شامل پیام‌های متنی، پیام‌های ویدئویی، و حتی پیام‌های صوتی می‌شود.
  3. بلوتوث و Wi-Fi: این ساعت هوشمند دارای امکانات بلوتوث و Wi-Fi است که به شما اجازه می‌دهد به صورت بی‌سیم به گوشی همراه خود متصل شوید و از اینترنت بی‌سیم استفاده کنید.
  4. دسترسی به برنامه‌های تماس: شما می‌توانید از طریق ساعت به لیست تماس‌ها و مخاطبان خود دسترسی داشته باشید و تماس‌ها را مدیریت کنید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت‌ها، ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Series 3 باید به یک گوشی هوشمند متصل شده و از سرویس‌های شبکه تلفن همراه (مانند SIM کارت) پشتیبانی کند. همچنین نیاز به دسترسی به شبکه اینترنت دارید تا بتوانید تماس‌ها را برقرار کنید و پیام‌ها را ارسال و دریافت کنید.

عیب یابی عدم برقراری تماس تلفنی در اسمارت واچ سامسونگ

 

اگر نمی توانید با گلکسی واچ  خود تماس تلفنی برقرار کنید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا مطمئن شوید که ساعتتان به گوشی هوشمندتان متصل است.
  • در گوشی هوشمند خود، به تنظیمات > بلوتوث بروید.
  • روی نماد چرخ دنده در کنار گلکسی واچ ضربه بزنید تا تنظیمات اضافی نمایش داده شود.
  • مطمئن شوید که کلید تماس‌های تلفنی فعال است.
  • اگر toggle  از قبل روشن است و همچنان با مشکل مواجه هستید، آن را خاموش و سپس دوباره روشن کنید.
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//