معرفی 10 مورد از بهترین بازی های سیاه و سفید برای سیستم عامل اندروید

در دنیای امروز که تمام زندگی ما به گونه‌ای به تلفن‌های هوشمند و تکنولوژی مرتبط شده است، خوب است که گاهی مغز و روح خود را به چالش بکشیم. این موضوع غیر قابل انکار است که همه‌ ما برای بازی‌های دیجیتالی، به دنبال باکیفیت‌ترین و بهترین طراحی‌ها هستیم. اما بازی های سیاه و سفید هم می‌توانند گاهی جالب باشند؛ این‌طور نیست؟

به هنگام انتخاب و دانلود بازی‌ها، اولین چیزی که مدنظر قرار می‌دهیم، کیفیت و طراحی بازی است. ولی خوب است که با انتخاب بازی‌هایی به سبک سیاه و سفید مغزمان را به چالش بکشیم و چیز جدیدی را امتحان کنیم.

امروز در این مقاله از ایده آل تک ما قصد داریم تا بهترین‌های بازی سیاه و سفید اندورید را به شما معرفی کنیم. انتخاب‌هایی که ما برای معرفی این بازی‌ها در نظر گرفته‌ایم، بهترین‌ بازی‌ها در این دسته‌بندی هستند.

شما می‌توانید بهترین بازی سیاه و سفید اندروید را با کلیک کردن در لینکی که در زیر تمامی عناوین قرار داده شده است، به صورت کاملا رایگان از گوگل پلی دانلود کنید و از انجام دادن‍شان کلی لذت ببرید.

بازی سیاه و سفید اندروید Limbo یا برزخ

بازی Limbo یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سبک سیاه و سفید است که خیلی راحت می‌توانید آن را گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید. گیم پلی این بازی در مورد پسری است که به دنبال خواهر گم‌شده‌ی خود می‌گردد.

بازی سیاه و سفید اندروید Limbo یا برزخ

در این بازی با چالش‌های خیلی زیادی روبه‌رو خواهید شد که شما به عنوان نقش اصلی، باید با تمام این چالش‌ها مقابله کنید. یکی از نقاط قوت این بازی، موسیقی متن فوق‌العاده‌ی آن است.

برای دانلود و نصب بازی Limbo در سیستم عامل اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

موسیقی متن یک حس ترس و دلهره را به شما القا خواهد کرد که شاید همین امر جذابیت Limbo را چند صد برابر کرده است. با وجود طراحی سیاه و سفید، این بازی گرافیک و کیفیت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهید کرد.

نقاط قوت نقاط ضعف
موسیقی متن بسیار جذاب بالا بودن حجم بازی
گرافیک فول اچ دی و بسیار بالا اشغال کردن حجم بالایی از فضای گوشی
داشتن مراحل گوناگون و متنوع
داستان بسیار جذاب

این بازی شایل طیف گسترده‌ای از معماها و بازی‌ها و مراحل خیلی جذاب و گوناگون و به شدت اعتیادآور است. اگر طرفدار بازی‎‌های ماجراجویی و فکری هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما Limbo را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

بهترین بازی تفنگی آنلاین اندروید {معرفی 15 بازی تفنگی برتر}
بخوانید

بازی VOI سیاه و سفید اندروید

یکی از دیگر از بهترین بازی سفید و سفید اندروید، بازی VOI است. این بازی توسط استودیوی بازی‎سازی GameBrain طراحی و منتشر شده است. این بازی هم طراحی سیاه و سفید دارد و دارای 88 مرحله‌ مختلف است که در آن می‌توانید بازی پازل و چندین بازی دیگر را انجام دهید و ذهن خود را به چالش بکشید.

بازی VOI سیاه و سفید اندروید

به این صورت که با قرار دادن اشکال سیاه و سفید مختلف، باید بتوانید که یک طرح خاصی را کامل کرده و امتیاز جمع کنید. برای دانلود و نصب VOI در دستگاه‌های اندروید، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

در هر مرحله یک فیلم کوتاه به عنوان یک تریلر به نمایش درخواهد آمد که پس از پایان این فیلم، باید بتوانید شکل خواسته شده را با قرار دادن تکه‌های مختلف بسازید. این بازی به هیچ وجه صحنه‌های خشونت آمیز ندارد و فضایی سرشار از آرامش و حس خوب دارد.

نقاط قوت نقاط ضعف
طراحی جذاب و گرافیک بالا ندارد!
داشتن 88 مرحله‌ی مختلف

اگر دوست دارید مغزتان را با انجام دادن پازل‌های مختلف به چالش بکشید، VOI یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید در تلفن هوشمند خود داشته باشید.

بازی سیاه و سفید Hidden Folks اندروید

بازی Hidden Folks هم یکی دیگر از بهترین بازی سیاه و سفید در اندورید است. این بازی در حال حاظر در گوگل پلی به صورت پولی در اختیار قرار داده شده است. اگر بخواهید این بازی را دانلود کنید باید هزینه‌ای را برای آن پرداخت کنید. ولی خیلی راحت با سرچ در سایت‌های فارسی، می‌توانید از نسخه‌ی مود شده‌ آن استفاده کنید.

بازی سیاه و سفید Hidden Folks

این بازی، با وجود طراحی خاص و منحصر به فرد و سیاه و سفیدی که دارد، تا کنون بیش از 50 هزار بار در گوگل پلی دانلود شده است. این رقم نشان‌دهنده‌ جذابیت آن است.

برای دانلود و نصب Hidden Folks در دستگاه‌های اندروید، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

در این بازی که سبک فکری و پازلی دارد، شما باید به دنبال پیدا کردن آیتم‌های مختلفی باشید. این آیتم‌های مخفی ممکن است در پشت بوته‌ای پنهان باشد، ممکن است نیاز باشد در لانه‌ی پرندگان به دنبالش باشید و …

نقاط قوت نقاط ضعف
طراحی ساده و جذاب ندارد!
داشتن مراحل بسیار گوناگون و متنوع

در این بازی ذهن و مغز شما به شدت به چالش می‌افتد و ساعت‌ها می‌توانید با گشت و گذار در محیط بازی، لذت ببرید و سرگرم شوید. اگر شما هم طرفدار این سبک بازی‌ها هستید و خشونت و کشت و کشتار را در بازی‌های اندروید را دوست ندارید، دانلود کردن این بازی را به شدت به شما توصیه می‌کنم!

10 بازی تیراندازی جذاب برای موبایل
بخوانید

بازی جذاب Bendy in Nightmare Run برای اندروید

چهارمین و دیگر بازی سیاه و سفید برای اندروید، بازی Bendy in Nightmare Run یا فرار بندی از کابوس است. این بازی طراحی و گرافیک بسیار جذاب و سه بعدی دارد. با توجه به همه این مسائل، قطعا به آن معتاد خواهید شد.

بازی جذاب Bendy in Nightmare Run برای اندروید

در بازی Bendy in Nightmare Run شما به عنوان بندی باید بدوید و در طول مسیر سعی کنید که به موانعی که در راه شما قرار گرفته‌اند، برخورد نکنید. شما باید با حرکت کردن به سمت چپ و راست و یا پریدن و لیز خوردن، تعادل خود را حفظ کنید تا بتوانید رکورد قبلی خود را بزنید و امتیاز جمع کنید.

برای دانلود و نضب این بازی جذاب در دستگاه‌های اندورید، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

در طول این مسیر دشمنان شما یا همان کابوس‌ها به دنبال‌تان هستند که با حرکات به موقع و پریدن‌های درست، باید بتوانید خود را از دست‌شان نجات دهید.

در طول مسیر با بالا رفتن رکورد و امتیاز شما، اسلحه‌ها و آیتم‌های خیلی زیادی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. با جمع آوری کردن این آیتم‌ها، می‌توانید توان و قدرت‌تان را برای رویارویی با این کابوس‌ها بیشتر کنید.

نقاط قوت نقاط ضعف
بازی کردن در 4 محیط مختلف آفلاین بودن و نداشتن ورژن گروهی
در دسترس بودن آیتم‌های مختلف برای جمع‌آوری
گرافیک بسیار جذاب
موسیقی متن بسیار هیجان‌انگیز

اگر از علاقمندان این سبک بازی‌ها هستید، Bendy in Nightmare Run به شدت نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

بازی Pa Pa Land

پنجمین و یکی دیگر از بهترین بازی سیاه و سفید اندروید، Pa Pa Land است. این بازی یکی از بامزه‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌هایی است که جایزه‌های زیادی از جشنواره‌های مختلف از آن خود کرده است.

بازی Pa Pa Land

در پاپا لند همه چیز از یک نقاشی با مداد سیاه شروع می‎شود که کاغذها مچاله و با قیچی بریده می‌شوند و همین تکه‌های کاغذ، بازی پاپا لند را تشکیل می‌دهند.

برای دانلود این بازی جذاب، کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

شما در نقش این تکه‌های کاغذ، باید مراقب باشید تا طعمه‌ دشمنان و بیگانه‌ها نشوید. با انجام دادن مراحل مختلف و قوی کردن خود با جمع کردن امتیازات، باید از سرزمین خود دفاع کنید و اجازه ندهید که دشمنان، شما را از بین ببرند.

نقاط قوت نقاط ضعف
تصاویر متحرک و انیمیشن‎هایی با صدا ندارد!
شخصیت‌های جالب با ویژگی‎های جذاب
شخصی‎سازی ظاهر کاراکتر، با لوازم جدید
صداها و موسیقی‌های شگفت انگیز

این بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی است و به شدت توصیه می‌کنم که حتما آن را از گوگل پلی دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

10 بازی مزرعه داری جذاب برای اندروید + لینک نصب
بخوانید

بازی Liyla and The Shadows of War

بازی Liyla and The Shadows of War یا لیلا و سایه‌های جنگ، یک بازی خیلی جذاب ولی در عین حال بسیار غم انگیز است. بازی سیاه و سفید لیلا و سایه‌های جنگ موفق به کسب جایزه‌ی «بهترین طراحی بصری» در بخش بازی‎‌های مستقل کنفرانس Reboot Develop 2016 شده و نظر منتقدین را به شدت به خود جلب کرده بود.

بازی Liyla and The Shadows of War

داستان اصلی این بازی در مورد یک دختر به اسم لیلا است که در نوار غزه زندگی می‌کند. شما در واقع نقش پدر لیلا را دارید که برای نجات دختر خود از دست دشمنان تلاش می‌کنید.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

شاید با انجام دادن این بازی دقایقی را محو انجام مراحل آن شوید، ولی به شدت شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و شاید چند لحظه به یاد رنج و ستمی که این افراد در طی این سال‌ها کشیده‌اند، خواهید افتاد.

نقاط قوت نقاط ضعف
برگرفته شده از حوادث واقعی کم بودن مراحل بازی
گرافیک بسیار بالا
القا شدن حس واقعی جنگ
صداها و موسیقی متن بسیار جذاب

دانلود بازی سیاه و سفید اندروید Minit

بازی Minit یا یک دقیقه، هفتمین سیاه و سفید اندرویدی است که در این مقاله معرفی می‌کنیم. این بازی در سبک و ژانر بازی‌های ماجرایی، با طراحی‌های پیکسلی و رتروی کلاسیک است که توسط استودیوی بازی‌سازی DevolverDigital طراحی شده است.

بازی سیاه و سفید Minit

این بازی برای اولین بار برای پلتفرم PC طراحی و منتشر شد و پس از مدتی نسخه‌ اندروید و iOS خود را نیز به بازار ارائه کرد. Minit در واقع یک ماجراجویی کوتاه در قالب مراحل یک دقیقه‎‌ای است.

برای دانلود و نصب Minit در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

شما به عنوان نقش اصلی این بازی، باید بتوانید که هر مرحله که شامل انجام دادن پازل‌ها و چالش‌های مختلف است پشت سر بگذارید. برای انجام دادن هر مرحله، تنها 60 ثانیه فرصت دارید. اگر نتوانید مراحل این بازی را در این مدت زمان انجام دهید، می‌بازید و مجددا باید این مرحله را انجام دهید.

نقاط قوت نقاط ضعف
داشتن مراحل متنوع ندارد!
گرافیک و طراحی جذاب
موسیقی متن هیجان انگیز

طراحی و موسیقی متن این بازی بسیار جذاب است و به شدت توصیه می‌کنیم که آن را دانلود کنید.

بازی سیاه و سفید Canabalt برای اندروید

Canabalt هم یکی دیگر از بازی‌های سبک رانینگ یا دویدنی است.  شما نقش رانر یا دونده را دارید که باید خود را از دست بمب‌هایی که از آسمان به زمین فرود می‌آیند و ساختمان‌هایی که خراب می‌شوند نجات دهید. این بازی سبک سیاه و سفید است، ولی با این حال طراحی و گرافیک بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد.

بازی سیاه و سفید Canabalt برای اندروید

Canabalt را علاوه بر سیستم عامل اندروید، می‌توانید در سایر پلتفرم‌های iOS و یا PC نیز داشته باشید و از بازی کردن با آن، ساعت‌ها مشغول شوید. برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

نقاط قوت نقاط ضعف
گرافیک فول اچ دی و جذاب ندارد!
موسیقی هیجانی
در اختیار داشتن آیتم‌ها و مراحل مختلف

بازی سیاه و سفید Freeze برای اندورید

نهمین و یکی دیگر از بهترین بازی سیاه و سفید اندروید، بازی Freeze است. این بازی توسط استودیوی بازی‌سازی Frozen Gun Games تولید و عرضه شده است. Freeze تا به امروز، بیش از 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است که این میزان رضایت‎مندی و جذابیتش را نشان می‌دهد.

بازی سیاه و سفید Freeze برای اندورید

جالب است که بدانید Freeze بر اساس قوانین فیزیک طراحی شده و به شدت ذهن شما را به چالش می‌کشد. در این بازی شما در نقش یک قهرمان هستید که اسیر تاریکی‌‎ها شده و باید بتوانید با پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف، خود را به روشنایی برسانید.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

بازی Freeze دارای ورژن‌های مختلف و گیم‌پلی‌های بسیار جذاب است. علاوه بر این موضوع؛ موسیقی متنی که در آن استفاده شده، شما را میخکوب کرده و به شدت تحت تاثیر قرار خواهید گرفت.

نقاط قوت نقاط ضعف
100 سطح چالشی در جهان‎های مختلف ندارد!
15 سطح جایزه برای پیش بردن توسط بازیکن
استفاده از کنترلرهای لمسی و بصری
موسیقی متن بسیار هیجان‌انگیز

اگر دوست دارید هیجان را تجربه کنید و با استفاده از قوانین فیزیک ذهن خود را به چالش بکشید، این بازی را به شدت به شما توصیه می‌کنیم!

بازی That Level Again

آخرین و شاید یکی از بهترین بازی‌هایی که تا به اینجای این لیست به شما معرفی کردیم، بازی That Level Again است. این بازی توسط شرکت بازی‌سازی IamTagir طراحی و عرضه شده است. این بازی ساختاری ساده ولی گیم پلی بسیار سخت و پیچیده و چالش برانگیزی دارد.

بازی سیاه و سفید That Level Again

در هر مرحله از بازی شما وارد محیطی مثل یک اتاق خواهید شد که در بین آنها، موانعی مثل تیغ وجود دارد که باید بتوانید با هوش و ذکاوت خود از این موانع گذر کنید.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

هدف اصلی هر مرحله، عبور کردن از موانع و پیدا کردن و رسیدن به در خروجی اتاق است. بازی هیجان بسیار زیادی دارد و علاوه بر آن، موسیقی متنی که در حین بازی پخش می‌شود، این هیجان را دو چندان می‌کند.

نقاط قوت نقاط ضعف
دارای 64 مرحله مختلف ندارد!
موسیقی هیجانی
استفاده از تخم مرغ‎های جشن عید پاک در بازی

پیشنهاد ما به شما این است که در هنگام انجام دادن مراحل، حتما از یک هدفون استفاده کنید تا لذت شنیدن موسیقی، هیجان را در شما چند برابر کند!

کلام آخر

در این مقاله ما 10 بازی سیاه و سفید اندروید را به شما معرفی کردیم. این بازی‌ها بهترین‌ها در این ژانر هستند. خوب است که هر از گاهی با انجام دادن بازی‌هایی این چنین ذهن و مغز خود را به چالش بکشیم و کمی در دنیای مجازی، از خشونت به دور باشیم.

بیشتر این بازی‌هایی که معرفی شدند، ژانر معمایی دارند که به شدت برای سلامت ذهن مفید هستند. اگر دوست دارید علاوه بر سرگرم شدن، ساعاتی را از استرس‌های روزمره به دور باشید و از ذهن و فکر خود کار بکشید، انجام دادن این بازی‌ها را به شدت پیشنهاد می‌کنیم.

سوالات متداول

بازی‌های سبک سیاه و سفید اندروید، اگر پولی باشند، چه طور می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنیم؟

برای دانلود کردن نسخه‌ رایگان و مود شده‌ تمامی این بازی‌ها، می‌توانید با سرچ کردن در گوگل و سایت‌های فارسی، نسخه‌ی کرک یا مود شده‌ی آن‌ها را دانلود و بازی کنید.

آیا برای انجام دادن بازی‌هایی که معرفی شد، نیاز به داشتن اینترنت داریم؟

خیر- تمامی این بازی‌هایی که در بالا معرفی کردیم، به صورت آفلاین هم می‌توانید بازی کنید.

آیا انجام دادن بازی‌های سیاه و سفید به چشم آسیب وارد می‌کند؟

خیر- به هیچ عنوان این بازی‌ها به چشم شما آسیبی وارد نمی‌کند و بسیار برای به چالش کشیدن مغز مفید هستند.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//